'Overbodige aanvaller van Barcelona wijst Zenit af en geeft Ajax nieuwe hoop'

    'Overbodige aanvaller van Barcelona wijst Zenit af en geeft Ajax nieuwe hoop'

    zondag 2 juli 2017 om 10:35

    De overgang van Munir El Haddadi naar Zenit Sint-Petersburg is afgeketst. De Russische grootmacht dacht hem binnen te hebben, maar de aanvaller van FC Barcelona, die ook wordt gelinkt aan Ajax, heeft zich bedacht.

    Dat meldt El Diario zondag. El Haddadi zou aan zijn directe omgeving hebben laten weten dat hij zich in de voorbereiding op het nieuwe seizoen wil bewijzen aan trainer Ernesto Valverde. Lukt het hem niet om meer speeltijd af te dwingen, dan is een zomertransfer altijd nog mogelijk. Een lucratieve aanbieding van Zenit heeft El Haddadi van tafel geveegd.

    Het is de vraag of de aanvaller, die waarschijnlijk de switch van Spanje naar de nationale ploeg van Marokko maakt, op speelminuten kan rekenen in Camp Nou. Hij staat net als Jeremy Mathieu, Thomas Vermaelen en Arda Turan op de transferlijst. Barça versterkte zich deze week bovendien met Gerard Deulofeu. Mocht El Haddadi weer beschikbaar zijn voor een Barça-vertrek, dan komt Ajax mogelijk weer in beeld.

    Lees ook: 'Ajax waagt tweede poging om FC Barcelona-aanvaller te huren'

    Plaats een reactie

    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 10:40
    Niet weer een afdankertje van Barca AUB, geen van allen hebben we wat aan gehad.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    zondag 2 juli 2017 om 10:51
    Gewoon niet doen. Voordat je het weet hebben zo Dolberg en Sanches weggeknipt. Ver bij die club weg blijven
    Vind ik leuk
    rober2704 +805
    zondag 2 juli 2017 om 11:18
    Je slaat de spijker o z'n kop. Al die spelertjes van Barca die op huurbasis bij Ajax hebben gespeeld hebben totaal niet gebracht wat je mocht verwachten. Alleen Cabri deed het niet slecht maar die was geloof ik niet gehuurd destijds maar gekocht door Ajax, En barca zal ongetwijfeld alleen maar willen verhuren als ze volgend seizoen Sanches voor een prikkie kunnen ophalen bij Ajax. Dus never nooit doen, heeft geen toegevoegde waarde, schept alleen maar verplichtingen en staat de jeugd in de weg.
    Vind ik leuk
    410hhw +1775
    zondag 2 juli 2017 om 11:31
    Het scheelt dat Gabri niet werd gehuurd.
    Vind ik leuk
    sjoerd93 +65
    zondag 2 juli 2017 om 10:51
    Andre Onana is geloof ik wel een degelijke aanwinst?
    Vind ik leuk
    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 11:01
    Was ook geen afdankertje, die plukte we weg.
    Vind ik leuk
    Recycle +1818
    zondag 2 juli 2017 om 11:13
    Als barca hem laat gaan, dan is het ergens wel een afdankertje toch?
    Vind ik leuk
    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 12:01
    Nee, de afdankertjes zijn de talentjes die een paar keer mee hebben gedaan bij het eerste en een par seizoenen stil hebben gestaan waarna Barca ze ineens wil verhuren. De Cuenca's, Bojan's, Muniesa's en dergelijke, Onana zat nog in de opleiding, dan ben je geen afdankertje.
    Vind ik leuk
    sjoerd93 +65
    zondag 2 juli 2017 om 12:56
    Ik vind een speler die afgelopen seizoen 32 keer gespeeld heeft bij Valencia geen 'afdankertje'. Hij verliest het gewoon van MSN, wat een keer kan gebeuren lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 12:57
    Dat kan gebeuren ja, maar als ze vertrouwen in hem hebben dan verkoop je hem niet, achter MSN heb je toch wissels nodig?
    Vind ik leuk
    sjoerd93 +65
    zondag 2 juli 2017 om 13:00
    Klopt, spelers als Alcacer en Deulofeu zullen die rol op zich nemen. Ik zie Munir wel als een ader soort speler dan Cuenca. Deze jongen heeft niet stilgezeten.
    Vind ik leuk
    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 13:06
    En toch zal hij bij Ajax geen topper zijn, want we verwachten alles van zo'n speler omdat hij van Barca komt en dat kan hij als jonkie nooit waarmaken, net als Bojan, Cuenca en Traore.

    Gewoon niet doen!
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    zondag 2 juli 2017 om 13:22
    En dat is ook geen schande als die er niet uitspeelt.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4123
    zondag 2 juli 2017 om 16:59
    Dat was Onana wel barca wilde van hem af
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    zondag 2 juli 2017 om 11:43
    Onana?!
    Vind ik leuk
    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 12:01
    Lees mijn reacties hierboven.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    zondag 2 juli 2017 om 12:05
    Als Barca zo makkelijk een speler laat gaan, is dat niet iemand ''wegplukken''
    Vind ik leuk
    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 12:53
    Een speler moet ook willen blijven en Ajax haalde hem over door hem betere kansen voor te schotelen.

    Daarbij heeft Onana nooit bij de selectie gezeten dus is het ook geen afdankertje, hij zou voorlopig nog bij Barca B blijven en bij Ajax was er zogezegd dus uitzicht op een plek in de selectie.

    En als je hem ziet keepen kun je hem moeilijk een afdankertje noemen....
    Vind ik leuk
    Johan.l +4123
    zondag 2 juli 2017 om 16:58
    Onana??? Doe huiswerk jongen
    Vind ik leuk
    Foebele +55085
    zondag 2 juli 2017 om 17:02
    Lezen jongen!!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    zondag 2 juli 2017 om 10:40
    De nieuwe Bojan Krkić :0)
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21519
    zondag 2 juli 2017 om 10:42
    maar dit is dan wel 1 van hun betere mocht hij komen ..beter dan de talenten die wie eerder van Barça hadden
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    zondag 2 juli 2017 om 11:13
    Jaaa dat wel weer ja ben ik mee eens.
    Als je naar zijn hoofd kijkt zou je kunnen denken aan Tobias Sana maar dan de spaanse versie ken je die nog :-0)
    Als dat het geval is kan je de Tent bijwijzen van wel sluiten :-0) haha!
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 juli 2017 om 12:42]
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6462
    zondag 2 juli 2017 om 11:42
    Ach ja is altijd nog steeds beter dan Theo Lucius als aanvoerder. Haha
    Vind ik leuk
    United +38174
    zondag 2 juli 2017 om 12:41
    Sana ;p
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    zondag 2 juli 2017 om 12:43
    ;)
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    zondag 2 juli 2017 om 11:31
    Volgens mij de enige moeilijke naam die je kunt schrijven, of niet?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    zondag 2 juli 2017 om 11:35
    Jouw naam pino61 kon je zeker net fatsoenlijk bedenken uit een lege noten dop valt weinig wat te halen.
    Blijkt maar weer .
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 juli 2017 om 11:36]
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21519
    zondag 2 juli 2017 om 10:40
    munir komt toch niet naar Amsterdam.. lijkt me geen speler die eerst een stap terug wilt maken naar een zwakkere competitie
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    zondag 2 juli 2017 om 10:52
    Wel een club waar kampioenen worden gemaakt :-)
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21519
    zondag 2 juli 2017 om 10:57
    soms moet je investeren in je zelf maar vertel dat maar is tegen zulke gasten ..die denken soms dat ze Ronaldo of Messi wel even gaan vervangen.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1283
    zondag 2 juli 2017 om 10:57
    Hoe kom je daar nou weer bij......nergens in het artikel staat dat hij naar Feyenoord gaat......eerst lezen dan dom reageren pinootje.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    zondag 2 juli 2017 om 11:27
    Scheer je weg hier, kssst
    Vind ik leuk
    Blindsy +11209
    zondag 2 juli 2017 om 11:32
    Niet de afgelopen 4 jaar..
    Vind ik leuk
    United +38174
    zondag 2 juli 2017 om 12:42
    3*
    Vind ik leuk
    Blindsy +11209
    zondag 2 juli 2017 om 13:13
    Klinkt al weer beter.. :-)
    Overigens ga ik er vanuit dat t feestje mei 2018 in A'dam' gevierd worden maar dat gaan we zien.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165620
    zondag 2 juli 2017 om 11:50
    ze zijn in de fabriek anders al 3 jaar aan het staken zo lijkt het.
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 juli 2017 om 11:51]
    Vind ik leuk
    Sandokan +757
    zondag 2 juli 2017 om 11:00
    Heeft bij Valencia bij vlagen leuke dingen laten zien afgelopen seizoen. Maar ik geloof niet dat dit een speler is die een meerwaarde kan zijn voor Ajax. Dan zie ik liever een jeugdspeler die de kans krijgt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    zondag 2 juli 2017 om 11:01
    Lekker wegblijven.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2335
    zondag 2 juli 2017 om 11:03
    goede speler zie hem graag komen en met maar 3 buitenspelers die klaar zijn voor ajax 1 is een extra buiten speler een must zeker als je niet weet of younes blijft en omdat kluivert en neres geen heel jaar alles kunnen spelen
    en cerney die gewoon te kort blijft komen en beter verhuurd of verkocht kan worden
    Vind ik leuk
    Ale +4514
    zondag 2 juli 2017 om 11:03
    Super speler,23 x beter dan younes
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    zondag 2 juli 2017 om 11:12
    Lijkt een beetje kansloos. Hij wil zich bewijzen en heeft al een club als Zenit achter zich aan die hem een enorm salaris en handgeld kunnen bieden. Dat kan een Nederlandse club niet.

    De enige reden om naar Nederland te komen voor jonge spelers is de mogelijkheid tot ontwikkeling. Als die spelers enkel naar het geld kijken, dan haken wij af.
    Vind ik leuk
    Kuip +7426
    zondag 2 juli 2017 om 12:26
    Ajax kan beter Vermaelen terug halen. Met Sanches staat er dan een sterk centraal duo. De Ligt en Viergever heb je dan achter de hand voor veel eredivisiepotjes. Sanches en Vermaelen voor topduels en de CL/EL. Sinkgraven/Dijks voor linksachter. Riedewald en Veltman in de verkoop en Tete behouden voor rechtsachter.
    Vind ik leuk
    United +38174
    zondag 2 juli 2017 om 12:43
    Die is te blessuregevoelig.
    Vind ik leuk
    Kuip +7426
    zondag 2 juli 2017 om 13:17
    Weet ik United. Maar misschien met minder wedstrijden, zwakkere competitie dat ie wel blessurevrij blijft. Misschien kunnen ze een mooie constructie bedenken met Barcelona.
    Vind ik leuk
    United +38174
    zondag 2 juli 2017 om 13:21
    Ja dat zou kunnen inderdaad!
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2459
    zondag 2 juli 2017 om 12:28
    Dit is een groot talent ik schat hem beter in dan bojan en cuenca ofzoiets en hij kan doepunten maken als ajax de kans krijgt om hem in te lijven zou ik dat zeker niet nalaten
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1140
    zondag 2 juli 2017 om 19:02
    33 wedstrijden en dan 6 doelpunten voor een aanvaller lijkt me niet echt spectaculair.
    Vind ik leuk
    United +38174
    zondag 2 juli 2017 om 12:39
    Lijkt me best wel een versterking voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1140
    zondag 2 juli 2017 om 19:01
    Zou iets zijn als Younes weggaat, maar als Barca en Valencia hem niet zien zitten?? Je hebt gelijk weer een Afrika Cup speler erbij, en blokkeert eigen jeugd. Niet dus.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    zondag 2 juli 2017 om 20:36
    bij vertrek Younes, gewoon 15 miljoen aftikken, Kan Barca hem over 2 seizoenen voor 40 miljoen weer oppikken...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Overbodige aanvaller van Barcelona wijst Zenit af en geeft Ajax nieuwe hoop'