Feyenoord druk bezig met transfers: Liever vandaag dan morgen

Feyenoord druk bezig met transfers: "Liever vandaag dan morgen"

zaterdag 15 juli 2017 om 22:01

Giovanni van Bronckhorst wil 'liever vandaag dan morgen' nieuwe spelers kunnen begroeten in De Kuip. Dat zei de trainer van Feyenoord zaterdag voor de camera van RTV Rijnmond, kort na het oefenduel met SDC Putten (10-1 winst). 

"Ik weet dat de club hard bezig is. Het moment dat versterkingen komen heb je liever vandaag dan morgen. Maar ik weet ook dat de club de tijd neemt om de goede mensen te vinden en met hen te praten", aldus Van Bronckhorst. 

De coach experimenteerde tegen Putten met een paar spelers die op ongebruikelijke posities in het elftal werden geposteerd. "Maar ik denk dat tachtig tot negentig procent van de spelers op de positie heeft gespeeld waar zij komend seizoen zullen staan", legde hij uit. 

Soyfan Amrabat, overgenomen van FC Utrecht, maakte zijn eerste officieuze minuten in Feyenoord 1. "Je merkt dat het niveau hoger is, dat je sneller moet denken en handelen. (...) Ik denk dat ik me snel en goed aanpas."

Lees ook: Feyenoord wint emotioneel duel in Putten met dubbele cijfers; vier goals Kramer

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Is het huidige team van Feyenoord goed genoeg om kampioen te worden?

(4519 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 15 juli 2017 om 22:07
Ben benieuwd of feyenoord nog een paar mooie gerichte aankopen doet. Vooral in CL is dat voor het aankomend seizoen geen overbodige luxe. Zal voor de binnenlandse competitie mooi zijn als de traditionele top nog wat pareltjes kan toevoegen aan de selecties. De "subtoppers" zijn in ieder geval goed bezig
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:10
Ik vind ook dat ze nog de nodige aankopen moeten maken. Maar speciaal voor de CL niet, helaas moet ik toegeven dat we daar niet op moeten inzetten. Niet dat we geen goed team moeten maken, en voor 100% ons best moeten doen tijdens die wedstrijden.
Maar ben wel realistisch. Gaat dit seizoen al weer lastig genoeg worden in de eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:15
Snap ik, bedoel ook meer ivm de hoeveelheid wedstrijden. Ben zeer benieuwd. Hoop voor jullie dat er echte toevoegingen komen en geen breedte aankomen! Succes iig
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:27
Ja daar heb je wel een punt, moeten zowieso wel spelers bij, maar CL niveau verwachten is lastig voor Feyenoord denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:32
Veel hangt af van de loting. Met geluk loot je de makkelijkste uit pot 2 en versla je degene uit pot 3. Wij zijn in pot 4 de zwakste op papier.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 22:32]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:33
Laten we het hopen!
Vind ik leuk
Libero +2275
zaterdag 15 juli 2017 om 23:14
Aan de andere kant kun je beter ten onder gaan met mooie tegenstanders zoals een Barcelona dan ten ondergaan tegen minder aansprekende tegenstanders. Juist als je tegen sterke tegenstanders weet te onderscheiden ook al verlies je uiteindelijk de pot kan de transferwaardes baten. Davy Klaassen is daar een mooi voorbeeld van.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:56
Beter barca dan oostblok vind ik ook. Maar om nou te hopen op de 3sterkste tegenstanders gaat wat ver. Pot 2 en pot 3 mogen thuis best punten tegen gepakt worden!! T moet
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 22:18
Ja maar ze moeten het wel serieus proberen.

Lukt het niet...dan zei het zo.

Offtopic..
Hey hoe ist met je pa?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 22:19]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:30
Ja dat is wel zo, moet dan wel met gelukaankopen zijn, spelers die goed kunnen zijn, maar het net nog niet zijn. De rest komt niet naar ons, en of is te duur, dat denk ik dan.

Bedankt voor het vragen. Heb hem toevallig net gebeld vanwege de opendag van morgen :) Gaat gelukkig best goed zei hij, af en toe even spanningen uit het niets, ken je vast wel herkennen denk ik.
Maar hij gaat morgen met mijn 2 kleine broertjes en zusje kleine naar de opendag, en ik denk dat ik er ook heenga.

Hoe is het met jou? En ga je naar de opendag?
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 22:40
Maar vergeet niet dat RvP nog komt . ;-)
(Die gooi ik speciaal ff voor Baileys erin).

Ja ...dat komt me bekend voor.
Is niet altijd makkelijk voor de mensen omheen...

Zucht!.
Nee...ik vermijd al die drukte om mezelf niet in de problemen te brengen... Door die zelfde spanning waar jij het over had.
Ik was wel altijd trouwe bezoeker.
Ik streef naar volgend jaar voor de opendag.

Maar wel fijn dat jullie met zijn allen naar de kuip gaan.
;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 22:47]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:45
Ik vond het ook al vreemd dat mij pa erheen wilde. Maar dat doet hij denk ik voor mijn oudste broertje van 11.
Hij gaat soms niet naar verjaardagen, of juist eerder weg of gaat er eerder heen om juist niet teveel mensen om zich heen te hebben.
Dus ik denk ook mede daarom dat het op dit moment wel even goed gaat.
En mooi dat je zegt dat het lastig is voor de mensen om hem heen, dat heb ik ook wel vaak, en soms denk ik zelfs van hij overdrijft, maar 99% van de keren probeer ik te snappen dat hij het ook niet zo bedoeld.
edit: Hoop dat je weer een keer naar het stadion kan gaan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 22:46]
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 22:54
Probeer gewoon zo te denken dat hij het niet bewust doet en vaak zal hij zichzelf ook de schuld geven ...puur omdat hij dat eigenlijk niet wil.
Maar laat het te benauwd wordt ..raakt ie zijn beheersing kwijt. En ik voel me daarna echt goed kut ..als ik weer 's een keer kortsluiting krijg.
En de mensen die het juist goed met me bedoelen...die krijgen het. En dat is echt niet tof.

En dat hij toch meegaat naar de opendag... Zegt heel veel..dat is groot compliment voor jou en je broertje. Want het kost veel energie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 22:59]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:59
Bedankt man, fijn als iemand met ervaring erover spreekt want ik ken niemand anders die het heeft.

En je laatste zin geldt voor bijna elk mens, dat je meestal uit op mensen van wie je het meest houdt.
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:00
Anytime!
;-)
Ja dat klopt helemaal.
Ik heb trouwens een geweldig idee
Met betrekking tot de veteranen.
Maar het is nu nog alleen een idee
.;+)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 23:03]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:10
Zal het dan nog wel horen hoop ik :).
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:12
Ja natuurlijk.
Ik.moet nu iemand vinden die ervaring heeft met opzetten van een stichting.(daar heb ik geen kaas van gegeten)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:17
Heb geen ervaring al zou ik wel willen helpen mocht het nodig zijn.
Ik ken wel mensen die een stichting zijn begonnen. En zal uiteindelijk allemaal wel loslopen, denk dat het je wel lukt. Weet niet hoe het vandaag de dag zit, maar in het verleden ging het best makkelijk.
Helaas heb je daardoor vandaag de dag ook veel onzin stichtingen en zal er meer gevraagd worden. Maar is allemaal speculatie :)
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:23
En als ik een goeie app bouwer kan vinden...dan heb ik nog een Miljarden idee.
Ja het je leest het goed...het is echt een miljarden idee met wereld wijde mogelijkheden.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:26
Ja helaas die ken ik niet. Daar moet je dan voor betalen. Had ook ooit een goed idee zeer lang geleden en nu bestaat het ook nog.
Dus als het echt een goed idee is, dan zal ik toch veel informatie navragen. En als je geld nodig hebt, en je idee is goed genoeg, kun je uiteraard een kickstarter of iets dergelijks ervoor opstarten.
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:31
Hij is heel moeilijk en heel groot.
Alleen de echte grote giganten kunnen dit doen.
Dus Microsoft en Apple .
Ik moet dus eerst een concept maken en dan aanbieden.
Misschien!!?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 23:32]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:37
Niet misschien, gewoon proberen. Heb jaren geleden op mijn HBO opleiding vaak een plan van aanpak gemaakt. Ik denk dat dat het eerste is wat je moet doen. Zo kom je ook erachter of je iets over het hoofd ziet en of mensen hier echt op zitten te wachten.
Van te voren alvast navragen of mensen op jou product zit te wachten blabla.
Ja komt zoveel bijkijken. Weet niet wat je onder een concept bedoelt. Is dan alles echt tot de naadjes al uitgewerkt?

En laatste, mocht het echt iets zijn, iedereen heeft altijd wel iets, maar geloof je zeker wel. Dan moet je uiteraard ook patent aanvragen.
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:42
Dat heb ik gedaan en iedereen maar dan ook iedereen...vindt het een briljant idee.en de mensen die nodig hebben ... roepen het hardst ..'JA ...dat had ik goed kunnen gebruiken'
Maar is al moeilijk om het kort en bondig op te schrijven en dat iedereen het ook begrijpt.
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:45
En dat is dus het probleem en daarom heb ik dan ook die giganten voor nodig.
Want ik moet per land apart patent aangevraagd worden of per werelddeel. En dan.nog moet ik zelf erop toezien als het misbruik wordt en zelf stappen ondernemen.
Voor een klein persoon of bedrijf is dat niet te doen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 23:47]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:21
Ja en daarom moet je dus aan de slag gaan en niet meer twijfelen.
Over patenten over heel de wereld hoef jij je geen zorgen te maken. Als het eenmaal van start is, dan besteedt je daar geld aan, zodat mensen dat voor jou doen.
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 16 juli 2017 om 00:48
Je kunt met je idee ook naar een relevante faculteit gaan waar studenten voor relatief weinig aan je project kunnen werken. Maar ook daar kunnen haken en ogen aan zitten.

Het is slim om eerst het concept van je idee te patenteren voor je er mee naar ontwikkelaars, investeerders etc. gaat.

Edit: Ow wacht ik lees nu pas dat Influence je dit advies al gegeven had. My bad...
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 00:53]
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 16 juli 2017 om 00:57
Geen probleem..ik vind jou idee niet eens zo slecht...dus best wel goed.
Maar net wat je zegt...er zitten overal haken en ogen aan.
En Je hoeft je nooit te excuseren voor je inbreng.
TY
;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 00:59]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:05
Ik heb geen idee wat je papa heeft,maar wel leuk voor je broertjes dat ie meegaat/mee kan naar de Open Dag.Namens een Feyenoordsupporter uit Zeist een heel fijne Open Dag toegwenst
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:11
Bedankt gozer. Mijn pa heeft ptsd, en heeft daardoor angst en spanningen die er niet hoeven te zijn, maar hij kan er amper iets aan doen. Zo kun je het een beetje zien als je er niks van weet denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:26
Awww,dat zijn moeilijke dingen.Het is ook wel een heel verhard klimaat geworden hoor,daar heb ik zelf ook last van.Maar ik ben autistisch,heb ADHD,epilepsie en een hersenkneuzing,mede de epilepsie is een gevaarlijke voor me.Als ik me TE druk maak,krijg ik elektrische schokken in mijn hersens :(
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:32
Als je met een hard klimaat bedoeld dat de meeste mensen zoals werkgevers daar niks om geven, inderdaad.
Maar geen idee wat jij doormaakt met wat je hebt. Hoop dat je er goed mee om kunt gaan, en dat je een soort van normaal leven kunt hebben.
Ik heb ipv geestelijke klachten lichamelijke klachten, zijn ook niet fijn. Elk mens heeft wel iets, de een wat erger dan de ander.
Elke keer wanneer ik logisch nadenk heel blij dat ik in Nederland geboren ben. Hier krijg je nog zeker best goede hulp. ondanks dat het steeds minder wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:42
Ik vind het moeilijk dat er onderling ook steeds mensen klagen.Sws lijkt het alsof steeds meer mensen minder om andere dingen geven dan hun eigen.
Zodra je schrijft dat je hoopt dat het goedkomt met meneer Nouri,ben je een snavel en een smous.Ik weet niet hoor,maar volgens mij is dat iets menselijks dat je hoopt dat die jongen zijn ogen weer zal openen,ongeacht afkomst of club.Ik heb zelf ook in coma gelegen en op de intensive care,dus ik kan me goed bevinden in de gedachten van ouders/dierbaren van Nouri.

We mogen blij zijn met de mogelijkheden die we hier hebben idd...en wordt het minder,dat weet ik niet...denk dat je wel een punt hebt...we betalen steeds meer en krijgen steeds minder voor die somma terug,dus je hebt gelijk.Zorg in Nederland is ZO INTENS achteruit gegaan in de laatste 10 jaar.Ze zitten op t kantoor hun knaken te poetsen,terwijl er bij wijze van spreken al 3 clienten hebben gebeld omdat ze hulp nodig hebben (bij wijze van spreken).
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 16 juli 2017 om 00:14
Zo..das ook nie misselijk.
En hoe je dat...je niet druk maken
G
Dit zou geheid mijn dood betekenen.

Sorry ik ben misschien een beetje bot , maar ik kan me niet voorstellen hoe het voor je moet zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 00:20]
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:41
Wat heeft je pa als ik vragen mag .. posttraumatische stres ofzo ?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:45
Ja ptsd.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:48
Ja dacht ik al te lezen aan je gesprek dat is wel heftig man .. heeft hij in het leger gezeten ? mijn oom heeft dat ook oplopen op zijn missies
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:52
Hij heeft wel even kort bij de paracommandos gezeten. Maar komt denk ik door meerdere dingen, ik ben een eeneiige tweeling maar mijn broertje heeft maar 8 maanden geleefd.
En is gescheiden van mij ma, met een borderline persoon. Dat bracht alleen maar ellende, oh wil je niet weten.
Jezus wat ben ik eigenlijk te open op internet. Maja fok it, vast hebben meer mensen zoiets meegemaakt.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:56
Ja maar met United heb ik ook wel is serieuse gesprekken.. dus je hoeft jezelf er helemaal niet voor te schamen gozer .. is juist goed als je er open over durft te praten .. maar klinkt wel heftig man .. is ook niet aan je te merken dat jij een kut jeugd heb gehad.. altijd gewoon lekker relaxt .. en hoe is het nu met je ma ?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:00
Eevn iets rechtzetten wat verkeerd kan overkomen. Hij is pas op mijn 14e gescheiden van mij ma.

Thanks man, ja ik schaam mij er ook niet echt voor, is alleen iets wat niet veel mensen doen.

Met mijn ma gaat het gelukkig goed, en door haar ook met mij, zij heeft mij eigenlijk voor de rest opgevoed.
Me pa is er wel altijd geweest, dus wil geen slecht woord over hem typen. Ben 2 keer geopeerd aan mijn rug en hij kwam elke dag langs voor en ook vaak na werktijd.
Dus mijn jeugd was best goed hoor! Zeker wel.
Edit: Hij kwam dus langs in het ziekenhuis. En daarvoor was het goed hoor, camping op vakantie, alles was wel goed :)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 00:01]
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 00:05
oow gelukkig man .. sorry opteerde het een klein beetje verkeerd .. ik ben zelf ook groot gebracht door me ma mijn pa heeft een motorongeluk gehad en toen ging het even een paar jaar de verkeerde kant op met me .. nu gaat alles goed en heb ik zelf kinderen .. wel netjes dat je pa toch nog elke dag langs kwam en van je broertje dat vind ik ook heel erg .. was er iets niet goed bij de geboorte?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:14
Ja echt klote is het leven he, maar hoort er echt helaas bij. Mooi dat het nu goed gaat, ook met je pa.

Een deel van zijn hartklep werkte niet, zoiets. In Amerika had het al verholpen kunnen worden. Vandaag de dag in bijna elk land in de wereld. Gelukkig voor andere mensen gaat de technologie zo snel.
Maar was geen 100% kans, me pa wilde nog alles verkopen wat ze hadden etc, maar de kans was denk ik te klein en is niet gebeurd.

Heb je ooit gehoord van een 3e navelstreng? :) Omdat me broer waarschijnlijk toen al last had, heb ik persoonlijk een 3e navelstreng gemaakt, best knap toen ik nog 0 was ;). Maar helaas heeft dat te weinig opgebracht.

Hoe oud zijn je kinderen? Ik ben zelf 32, heb een broertje van 11 en 6 zusje van 9. Van een andere moeder dan. En een zus van 34.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 01:31
mijn pa is verongelukt maat ..

Ja in Amerika waren ze er allemaal al sneller bij alleen kost het daar wel een beetje erg duur ..

Ja heb ik wel is van gehoord 3e navelstreng.. en wel heftig man en netjes van je dat je erover praat

2 zoontjes heb ik 4 jaar en 6 maanden mooiste wat er is .. jij bent ouder dan mij ik word dit jaar 30
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:43
Klote om te horen, wist het echt niet.
Helaas ja, zou gek zijn om een tweede ik rond te zien lopen.
Maar dat jij geen vader meer hebt door een ongeluk is echt kut. Weet niet wat ik moet zeggen.

Ik heb geen kinderen, maar omdat ik veel voor mijn broertjes en zusje heb gezorgd op jonge leeftijd weet ik wel wat er voor nodig is.
Je zal zeker een goede vader zijn, zeker hoe je praat en ook helaas wat je hebt meegemaakt.
Geniet van je gezin, elke dag weer!
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 01:49
maak toch niet uit je kunt niet alles ruiken..

ook jou ervaringen gaan er toe leiden dat je veel heb om te bieden .. ik weet niet of je ooit vader wilt worden ??
Ik kan niet meer doen dan me best werk me eigen de tievus , 55 uur per week minimaal ..
Maar doe het voor de kinderen zodat ze een goed leven hebben

En genieten doe ik er iedere dag van
Als je zelf kinderen heb dan snap je wel dat je ook echt moet doen ze worden snel groot
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 01:50]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:56
Je hebt een goede instelling, zeker weten 100%.
Ik heb een lange tijd besloten om geen kinderen te willen, mede vanwege lichamelijke sjit. Maar ik denk dat als het mocht komen ik het toch doe, vrienden met wie ik erover gesproken heb zeiden dat ik gek was, en dat ik zeker wel ervoor zou kunnen zorgen.
Ik ben alleen bang voor genetische onzin. Heb scoliose en een stalen pen in mijn rug, dus tja.
Dus tot nu toe heb ik mij nog niet echt kunnen richten op dat. Zou ook niet eerlijk zijn tegenover mijn kinderen dan. Heb ook nog wat schulden, niet veel meer, bijna niks vergeleken met 6 jaar terug. Denk dat ik over 1 a 2 jaar klaar ben. Alleen studie dan nog :)

Maar denk dat als je kinderen wilt, je ook echt klaar moet zijn en dat ben ik helaas niet, heb helaas schulden gemaakt omdat ik dacht dat ik er toch niet meer zou zijn. Maarja hier ben ik:)
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 02:02
thx man ..

Wat is er precies met jou dan ?aangezien jij een pen in je rug heb en nog wat dingetjes .. klinkt ook niet alsof het echt goed gaat .

en ja weet je wat het is , ik heb ook een kleine schuld , door me eigen bedrijf.. maar over een jaar ben ik er vanaf .. het ergste is voorbij ..

En hoezo dat je er niet meer was maffert?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 02:15
Heb het al eens eerder getypt tegen T&T denk ik. Ben op mijn 17e geopereerd aan mijn rug, ruggengraat doormidden gezaagd en vastgezet met een pen. Heb 9 a 10 maanden met een gipscorset gelopen. Mocht niks zwaarder dan 1 kilo tillen haha. dus een fles drinken openmaken mocht eigenlijk niet.
Als ik niet geopereerd was dan zou een bot door mijn longen heengaan, dus het moest wel.
Op mijn 20e weer geopereerd omdat ik last had, maar is eigenlijk erger geworden hehe. Maja was het proberen wel waard.

Tja ik kom van gymnasium, mensen heel mijn familie dacht dat ik heel wat zou worden. Maar is niks geworden.
Ik heb ooit gedacht van, ik ga nu leven en fuck alles maar. De dokter zei toen ik 17 was dat ik op mijn 30e in een rolstoel zou komen. Gelukkig nog niet.
Maar ik dacht altijd van, fuck it maar, ik doe wat ik wil, betaalde geen zorgverzekering blabla, deed van alles maar betaalde niks, en wist zeker dat ik er niet meer zou zijn, dat was het plan.
Maar ik kon mijn moeder en zus zeker niet achterlaten op deze manier, en heb besloten om toch nog iets van mijn leven te maken.
En tja dat gaat best goed nu. Niet hoe ik het wil, maar als de schulden weg zijn, dan ontstaat er een nieuw leven voor mij denk ik.

Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 02:29
netjes van je man een echte strijder nadat eerst even het kwartje moest vallen .. maar neem aan dat het niks is geworden door je medisch een wrak was ? als je vanaf kleins af aan ergens mee loopt gaat dat ook doorwerken op je studie naarmate je er last van blijf houden.. maar wel goed dat je toch weer verder bent gegaan voor je familie en je er nu wel wat van probeer te maken .. dat moet je ook gewoon blijven doen ..
Heb je nog steeds veel last van je rug?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 02:50
Precies wat je zegt, heb er nog elke dag last van. 24 uur per dag pijn. Slapen gaat alleen als ik echt moe ben.
Heb zware pijnstillers en zelfs die werken eigenlijk maar voor de helft.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:25
Ik heb veel begrip en respect hoe je je manier van denken om hebt kunnen zetten.Het is makkelijk om terug in dat negatieve spiraal te vervallen, "keep your head up" strijder,mijn respect heb je
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 02:32
Ik ga wel pitten ouwe
hoor je morgen wel
truste gap
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 02:51
Keek nog even voor een bericht hier, eigenlijk van jou :)
Kga nu ook proberen te slapen.
Weltrusten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:35
Heftig verhaal zeg! Hopelijk kan je vandaag genieten van de Open Dag met jouw pa en broers en zusje!
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 16 juli 2017 om 00:25
Zo zie je maar...als we de tijd nemen om naar elkaar te luisteren...komen we er achter dat we meer gemeen hebben dan tegen.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 14:54]
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 01:32
Ja precies en clubvoorkeur hoeft niks uit te maken
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:42
Wat heeft je pa dan maat ? posttraumatische stres ofzo ?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:47
De papa van Influence.Mijn papa is 9 jaar geleden al overleden door lever en nierfalen :(

offtopic:Het hele leven is KUT
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:49
Zou je denken!!???

Hahahaha.
;-)

Nee het leven is niet kut , het leven is ',de lul'.
.
Wij zijn de kutjes...wij worden genomen door het leven !
Hard zonder vaseline.
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 23:55]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:57
Life...it goes downhill from the moment we are born
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:50
jazeker man..het leven is zeker kut.. mijn vader is overleden aan een motor ongeluk ..
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:56
:( Sorry,dat vind ik vervelend om te lezen.Is dat al lang geleden?Ik vind het nog steeds moeilijk dat mijn papa er niet meer is,maar komt denk ik voornamelijk vanuit het autistische stukje in me dat het niet kan plaatsen/accepteren
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:59
geeft niet .. is ook vervelend om je papa te moeten missen gozer , ik ken dat gevoel ook heel goed ..
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:59
Meen je dat nou joh!? Vervelend om te horen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:48
Helaas wel ja. Ken je ook iemand die dat heeft?
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:51
Ja mijn oom .. heeft 14 jaar in het leger gezeten. dus je weet wel wat dat met mensen doet ze zijn hunzelf niet meer
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:55
Oke je hebt dus wel een indruk ervan. Ja bij mijn pa zoals in het andere bericht weet ik niet precies wat hij heeft meegemaakt tijdens zijn dienstplichttijd en even later nog de paracommanders, of hoe noemde je ze toen. Jaren 70 80.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 15 juli 2017 om 23:58
Ik weet wat je bedoeld commando's? ptsd is moeilijk te behandelen .. heeft hij het allang?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:52
Ja,een maat van me uit Zeist die heeft PTSD.Ik weet niet of hij de behoefte heeft erover te praten,zal ik dat na het weekend informeren voor je?Influence?Ik ken die gab nog niet zo heel erg lang,maar daar had ie het toevallig vandaag over,vertelde over zijn tijd op de kazerne in Duitsland
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:54
Dankjewel voor het aanbod, maar denk niet dat het iets is voor mijn pa.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:59
Ja dat begrijp ik volkomen.Het is voor mij trouwens ook heel wat hoor,dat ik bepaalde dingen deel.Fijne nacht alvast toegewenst in elk geval en mocht je morgen naar Onze Tempel gaan,veel plezier toegewenst
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:03
Bedankt, dat zal wel lukken:)
Jij ook slaap lekker! weet niet of je gaat, maar anders ook veel plezier!
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 00:04]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:10
Thnx T&T ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:12
Zou wat zijn he, als hij morgen uit de helikopter stapt ;)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:14
Ja dat zou een stunt zijn!!
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:15
Dan doe ik iets geks

En dan ga ik gewoon alsnog naar de kuip.
;-)
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:14
Hey..
Alles voor een vriend (in).
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:16
Je bent een topper!
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:20
Nou zegt dat niet te hard...sommige hier kunnen mijn bloed wel drinken.
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:22
Dat zijn je bloedbroeders. Dat is dus helemaal goed!
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:24
Jajaja.

Die hou ik erin


Het zijn gewoon mijn bloedbroeders.

Mooi.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:24
Kan het me niet voorstellen ;-)
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:26
Nou... Dat zeg ik ook altijd.

En is zo makkelijk.

Doen wat ik zeg...en dan is alles oké!

Hahaha
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:28
Zo is dat! Als je altijd gelijk hebt is het vervelend als anderen beweren van niet ;)
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 15 juli 2017 om 23:34
Snap je..!
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:42
Ik snap het heel goed! ;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:10
Die winnen geen wedstrijd. Sorry voor spoiler. Maar daar denken meerdere mensen hetzelfde over denk ik;)
Vind ik leuk
Pvdsluis +1636
zondag 16 juli 2017 om 13:50
Met alle respect maar je zit in pot 4, de kans is groot dat je drie betere tegenstanders krijgt,dus speciale aankopen voor de CL lijkt mij overbodig
Vind ik leuk
United +40207
zondag 16 juli 2017 om 15:13
Als ze maar 3e worden.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:08
Ze Putten waarschijnlijk veel moed uit hun recente oefenoverwinning...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:11
Je kunt ook niks zeggen. Alhoewel je dat min of te meer al doet.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:13
Ik was me er niet van bewust dat mijn reactie zo'n invloed op je zou hebben
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:13
Hahaha :)
Vind ik leuk
Butsbal +3338
zaterdag 15 juli 2017 om 22:12
Liever vandaag dan morgen ? Zou Willems dan naar Feyenoord gaan ???
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:30
De selectie mist elke vorm van diepgang voor een succesvol seizoen op alle fronten. Van Geel moet snel de buidel trekken en slim gaan inkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:35
Van Geel zal de buidel niet gaan trekken. Denk dat Feyenoord blij mag zijn als ze in de middenmoot gaan eindigen. En dat allemaal omdat van Geel niet wil investeren.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:42
Van geel netto zoekt het alleen maar in de vijver met subtoppers. Wordt een lastig seizoen.
Vind ik leuk
Diamant07 +4315
zaterdag 15 juli 2017 om 22:49
Het gaat een strijd worden uberhaupt europees voetbal te halen denk ik. Verwacht veel van PSV, denk dat Keizer Ajax de titel gaat kosten. Tenzij de Wesley weten te overtuigen..
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:52
De selectie van ajax is in ieder geval een maatje te groot voor feyenoord en psv. Nu kijken wie het beste team heeft.
Vind ik leuk
Diamant07 +4315
zaterdag 15 juli 2017 om 22:53
Ajax heeft ook nog een Jong Ajax te voeden in de JL, dus die grote selectie is te verklaren.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:07
Een maatje te groot is te groot in kwaliteit niet in aantal spelers...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:09
We kunnen ook gewoon geduld hebben.Het is vorig jaar ook goed gekomen toch?Ik heb volledig vertrouwen in Van Geel.Je kan wel de hoofdprijs betalen,maar straks past de gekochte speler niet bij de Rotterdamse speelstijl van Feyenoord en heb je de knip opengetrokken voor een benchwarmer.Daarnaast is het ook niet echt een publiekelijk geheim dat we er financieel nog lang niet zijn...
Vind ik leuk
robson81 +1838
zondag 16 juli 2017 om 00:43
dacht je dat,met vpersie,haps of zeegelaar en nog een centrale verdediger erbij is feyenoord gewoon de beste ploeg van nederland.van psv verwacht ik niet zoveel die mogen blij zijn als ze 3e worden en ajax word er ook niet beter op.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 08:22
Natuurlijk ben je de beste ploeg als je het over spelers hebt die geen feyenoorder zijn. Dat ik dit niet door had....
Vind ik leuk
robson81 +1838
zondag 16 juli 2017 om 10:13
Ga er maar vanuit want dat gaat gegarandeert gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:38
Dus je spreekt nu al over de beste club wanneer ze dit nu nog niet zijn, maar er misschien, mogelijk of hoogst waarschijnlijk nog een paar min of meer bruikbare spelers aangetrokken moeten worden en dan wel de beste worden? Oke, goede verklaring zeg. Nog niet eerder gehoord...
Vind ik leuk
robson81 +1838
zondag 16 juli 2017 om 12:29
Jij trekt al conclusies nog ver voor het sluiten van de transfermarkt dus ik denk ik doe jou effe na.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:27
Jij begint over van persie, haps en zeegelaar terwijl je niet eens weet of van geel in onderhandeling is? Dus wie trekt er nu conclusies?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:23
Hallo, is het al 31 augustus!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:28
DAT DUS!!!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:29
We zullen het zien ik hoop nog voor dat het seizoen begint een Redelijk CL ploeg voormekaar kunnen krijgen.
Ookal zal het nog wel lastig worden maar goed .
Hoop doet leven;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:35
We hebben in de afgelopen jaren al vaker voor een stunt gezorgd.Na het Guidetti "Win Lose or Tie" dilemma was er Pi Pa Pelle...en nu hebben we Nicolai "3 maal 3 is negen,ieder rookt zijn eigen wiet" Jorgensen,een waar geschenk gezonden vanuit de hemel.Nu hopen dat Feyenoord zo slim is deze jongen te behouden.Dan heb je in elk geval een garantie voor mooie doelpunten en assists,want het is een true teamplayer.Of Robin van Persie nu echt iets is waar we op zitten te wachten weet ik niet.Had ergens gelezen dat hij iets van 6 mio salaris kost per jaar?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:33
Jaaa ik hoop ook echt dat we gaan stunten hoor het mag echt wel weer dit komend seizoen.
Het zag er gisteren de wedstrijd er zeker goed uit maar ja wat wil je anders tegen een Amateur club dan moet je wel.
De druk wordt wel groter natuurlijk Waneer het seizoen en CL begint maar heb er wel vertrouwen in mitst inderdaad we wat waardevolle spelers extra bij halen ja;)
Robin zou een goede zijn voor met Jorgensen te spelen als ze mekaar goed aan voelen wordt het echt een top duo.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:41
Een goed elftal koop je niet,dat smeed je.Zoiets kost tijd en mag/kan nooit van 1 spelert afhangen.Dus ik ben wel blij dat Van Geel de hand op de knip houdt.Voor hetzelfde geld had ie wel Luckassen gekocht...ben je naast die 6 mio ook nog 20.000 kwijt aan een "Hoe presenteer ik mezelf tijdens een interview" training.

Ik ben nooit echt kapot geweest van de houding van Robin,maar ja...hij was toen nog erg jong.Ik denk dat zijn tijd in Engeland hem snel volwassen heeft gemaakt,maar zie hem om eerlijk te zijn niet 50 % van zijn huidige salaris inleveren...

Des te groter zou de verrassing zijn als hij uit de helicopter stapt

Fijne Open Dag toegewenst
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:02
Hahaha dat zou wat zijn zeg als hij kwam als verassing ik schat de kans10% haha
Voor de rest heb je gelijk hoor je koopt een team niet dat Smeedt je inderdaad.
We komen er hopelijk wel uit we hebben echt een leider nodig net als Dirk kuyt toendertijd.
Maar mischien moeten we dit seizoen maar ook eens bewijzen dat we daare ook mee zonder kunnen .
Ik twijfel nog maar goed ;)
Jij ook een Fijne open dag gewenst Kameraad
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:09
We hebben een leider...al een aantal jaar trouwens...zijn naam: Karim El Ahmadi...wat een brute baas is deze man.
Motiveerd zijn medespelers op een goede manier,stroopt zijn mouwen op en gaat voorop in de strijd!Laat hem ook maar aanvoerder zijn komend seizoen,daar heeft ie absoluut voor gestreden en het volledig verdiend!!!

Offtopic

5 jaar geleden ontdekt dat ik vrij creatief ben met stift,check mijn FB account,
vooral Portfolio Feyenoord (87 doeken).
www.facebook.com/DutchDaVinci
Mocht er iets bijzitten wat jou/jullie interesseert,dan kan je altijd ff berichtje sturen via FB.

Fijne Zondag moat
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 11:15]
Vind ik leuk
RJC045 +74
zondag 16 juli 2017 om 00:36
ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat ard van peppen te koop is.
Vind ik leuk
Het Brein +1842
zondag 16 juli 2017 om 01:07
Feyenoord mag wel eens beginnen met sterke aankopen! Niet die opvulling die ze nu hebben gehaald! Want iedereen die kwam is geen directe verbetering/versterking. Tot nu toe is Feyenoord zwakker dan vorig seizoen. En de bank is ook nog steeds beneden alle peil!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:14
Als jij nou naar de IKEA gaat voor een "betere bank"...laten we het versterken lekker over aan Gio.Makkelijk is dat he...klagen voordat de eerst competitiewedstrijd is gespeeld.Wacht nou gewoon lekker af en heb vertrouwen in onze trainerT!Ik denk dat we Gio en Van Geel wel een stukje vertrouwen kunnen/moeten geven,dat hebben ze tenslotte verdiend n.a.v. vorig jaar.

Een goed elftal KOOP je niet,dat SMEED je,
en dat kost tijd om op te bouwen!!!

100 % optimistisch,in Gio we trust!!!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:30
Op linksachter na is er niet veel verschil met vorig jaar als je alleen naar de type poppetjes kijkt, allen het type kuyt blijf je missen aangezien vilhena weer in oude routines raakte door niet naar medespelers te kijken behalve naar zijn vriend JP dan, ik zag weer onmogelijke ballen die uitgeprobeerd werden, blijkbaar is het nog steeds nodig om die jongen in het gareel te houden wat vorig jaar goed lukte..door kuyt...
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 09:31]
Vind ik leuk
robson81 +1838
zondag 16 juli 2017 om 10:16
Zag hem toch ook hele goede dingen doen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:39
Oke Gio meld aan v Geel dat Bryan Ruiz transfervrij is en dat hij naar de Eredivisie wil, deze geweldige speler maakte ooit Twente kampioen, beter als Berghuis en Larsson bij elkaar en tilt het elftal naar een hoger niveau.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord druk bezig met transfers: "Liever vandaag dan morgen"