Sparta gaat voor stuntje zorgen met speler van Real Madrid: Tussenstation

Sparta gaat voor stuntje zorgen met speler van Real Madrid: "Tussenstation"

zaterdag 15 juli 2017 om 22:40

De Belgische doelman Alex Craninx staat op het punt om naar Sparta te verkassen. De keeper van het tweede elftal van Real Madrid vertelt dat zaterdag in Het Nieuwsblad. 

Craninx traint nu al een week mee bij Sparta. Hij krijgt het volle vertrouwen van trainer Alex Pastoor. "Hij belde me en vertelde me dat hij vertrouwen in mij had, dat hij wilde dat ik een contract zou tekenen bij Sparta. Volgens hem zou een overstap naar de Eredivisie een grote stap zijn in mijn carrière en om te kunnen groeien. Het zou een goed tussenstation zijn om later de overstap naar een grotere ploeg te kunnen maken. Pastoor zei tegen me dat Sparta me daarbij kan helpen", vertelt hij in Het Nieuwsblad.

Het was even wennen aan het trainingsritme in Nederland. "Want dat is heel anders dan in Spanje. Ik heb mijn hele leven in Spanje gewoond. In Nederland begint alles veel eerder, maar de dag eindigt ook eerder. Het zijn dingen waar ik me makkelijk aan kan aanpassen. Ik kom hier om te werken, te trainen en zoveel mogelijk minuten te maken."

"Sparta is een bescheiden, familiaire club. Ik ben deze week door iedereen geholpen met alles. Ik ben blij dat Sparta me de mogelijkheid wil geven om te kunnen concurreren en spelen op het hoogste niveau. Ik zie dat als een mooie kans."

Plaats een reactie

zaterdag 15 juli 2017 om 22:45
Die jongen heeft er in ieder geval zin in! :)
Vind ik leuk
United +35257
zondag 16 juli 2017 om 00:06
''Je moet naar Sparta jongen!'' Antwoord bovenstaande foto ;p
Vind ik leuk
Niellie078 +12856
zaterdag 15 juli 2017 om 22:46
ze willen tegenwoordig allemaal wel graag naar Nederland komen .. zo slecht is het allemaal dus nog niet
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:08
Denk dat Pastoor hem gelokt heeft met snoepjes.
Vind ik leuk
Niellie078 +12856
zaterdag 15 juli 2017 om 23:11
Ja dat zou een mogelijkheid kunne zijn .. het is ook een hele eer om naar zijn schoolbank theorie te mogen luisteren
Vind ik leuk
United +35257
zondag 16 juli 2017 om 00:07
Dat moeten dan wel verdomd lekkere snoepjes zijn. Natte poesjes?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:17
Eredivisie lijkt me sws altijd beter dan een 1ste divisie club van welk land.
Hier heb je de mogelijkheid dat je van een Groningen naar Everton kan gaan of zelfs van Twente naar Juventus.
Salaris is alleen laag haha.
Vind ik leuk
United +35257
zondag 16 juli 2017 om 00:08
Of van Ajax naar Real.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:52
Het klimaat zal ze aantrekken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 06:02
van Spanje naar Spangen.... Nou ik denk trouwens dat het in die wijk wel lekker warm is hoor, want de bewoners hebben daar allemaal een lekker kleurtje
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:53
De 2e keeper van het 2e elftal....
Vind ik leuk
Quareck +207
zaterdag 15 juli 2017 om 23:34
De droomtransfer die elke jonge speler van Madrid ooit hoopt te maken..
Vind ik leuk
Roekoe +536
zondag 16 juli 2017 om 01:52
Kortsmit is toch goed genoeg?
Vind ik leuk
Maxidi +1850
zondag 16 juli 2017 om 08:14
Slimme jongen, laat maar zien hoe goed je bent.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Sparta gaat voor stuntje zorgen met speler van Real Madrid: "Tussenstation"