Barça strikt landgenoot en concurrent Ajacied Sánchez: 'Altijd zijn droom geweest'

    Barça strikt landgenoot en concurrent Ajacied Sánchez: 'Altijd zijn droom geweest'

    zondag 16 juli 2017 om 09:20

    FC Barcelona heeft zich verzekerd van de komst van Yerry Mina. Dat claimt de zaakwaarnemer van de 23-jarige Colombiaan, die in 2018 de overstap moet maken naar Camp Nou.

    "Het is altijd zijn droom geweest om voor de Blaugrana te spelen", vertelt Felipe Russo aan FCInternews.it. "Hij blijft nog een seizoen bij Palmeiras, omdat hij hier gelukkig is en in vorm wil zijn voor het WK. Maar daarna vertrekt hij naar Spanje. De kans dat daar nog wat aan verandert, is voor mij nul procent."

    De komst van Mina naar FC Barcelona hing al enige tijd in de lucht. De Catalanen bedongen eerder een optie op de speler voor naar verluidt negen miljoen euro. Barça zoekt al langere tijd naar een jonge centrale verdediger. Ook Mina's landgenoot Davinson Sánchez zou in beeld zijn in Camp Nou. Ajax wil hem echter niet voor minder dan veertig miljoen euro laten gaan.

    Mina speelt sinds 2016 voor Palmeiras, dat hem overnam van Independiente Santa Fe. Hij werd meteen kampioen van Brazilië met de ploeg. De mandekker speelde tot dusver negen interlands voor Colombia, waarin hij drie keer scoorde.

    Plaats een reactie

    Maxidi +3422
    zondag 16 juli 2017 om 09:26
    Heeft Barca nu de mindere variant van Davinson Sánchez....
    Vind ik leuk
    alffie +1535
    zondag 16 juli 2017 om 09:31
    Ja :)
    Vind ik leuk
    Sniper1 +1008
    zondag 16 juli 2017 om 09:46
    Mindere.... Betere.... Die 2 vullen elkaar aan. Mina had niet misstaan in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Nashua +6673
    zondag 16 juli 2017 om 10:04
    Sanchez & de Ligt, niets mis mee
    Vind ik leuk
    Sniper1 +1008
    zondag 16 juli 2017 om 10:32
    Klopt, maar op ons nivo heb je meerdere goeie verdedigers nodig, vooral met de omloopsnelheid van de selectie. Kan hij volgend jaar Sanchez opvolgen. Om maar iets te noemen.
    Vind ik leuk
    Nashua +6673
    zondag 16 juli 2017 om 11:23
    Eerst in je eigen opleiding kijken toch ?
    Vind ik leuk
    Sniper1 +1008
    zondag 16 juli 2017 om 11:29
    Jawel, maar dan hadden we Sanchez ook niet gehad toch?? ☺️ ☺️
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18258
    zondag 16 juli 2017 om 10:03
    Hoezo concurrentie VP??? Is er interesse? Is ie verkocht???
    Vind ik leuk
    HJR +6343
    zondag 16 juli 2017 om 10:21
    Nee ze spelen samen in het Colombiaanse team centraal achterin. Dus daarom een concurrent ;)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18258
    zondag 16 juli 2017 om 10:35
    Sanchez heeft geen concurrentie ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 16 juli 2017 om 11:39
    Ter info Sanchez staat altijd wissel bij het Colombiaanse team
    Vind ik leuk
    Zippy +3724
    zondag 16 juli 2017 om 10:11
    Toen ik hier enkele tijd geleden verkondigde dat er honderden Davinson Sánchez's rond liepen in Zuid America werd ik hier voor gek verklaard.
    Maar ik denk dat men voor de prijs van EEN Davinson Sánchez er in Zuid America 10 kan vinden en ja dat weten ze in Spanje en zeker Portugal veel beter dan wij.
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 13:30
    Prima dan laten ze Sanchez nog even met rust.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Barça strikt landgenoot en concurrent Ajacied Sánchez: 'Altijd zijn droom geweest'