Update: Willems ontbreekt op training na geruchten over Bundesliga-transfer

Update: Willems ontbreekt op training na geruchten over Bundesliga-transfer

zondag 16 juli 2017 om 11:15

Volgens Foot Mercato heeft Jetro Willems zijn gewenste buitenlandse transfer bijna te pakken. De 23-jarige linksback van PSV is op weg naar SC Freiburg, dat het afgelopen seizoen als zevende eindigde in de Bundesliga.

De Franse website claimt dat Willems maandag al de medische keuring kan ondergaan in Duitsland. Hoeveel met de mogelijke transfer gemoeid is, is niet duidelijk. Ook Sevilla zou geïnteresseerd zijn geweest. Willems gaf zelf al aan dat meerdere clubs concreet zijn. "Bij PSV en bij mij is er geen onduidelijkheid, ik wil een volgende stap zetten", zei hij tegen Voetbal International.

Eerder werd Willems nog gelinkt aan AS Roma, dat deze zomer met Rick Karsdorp al een andere Nederlansde vleugelverdediger vastlegde. De Telegraaf meldde dat een transfersom van zes tot acht miljoen euro volstaat om hem los te weken bij PSV. De 22-voudig Oranje-international heeft nog een eenjarig contract in Eindhoven.

Update 11.15 uur: Willems ontbreekt zondag op de training van PSV. De Eindhovense club weigert een transfer te bevestigen noch te ontkennen. Omroep Brabant en Duitse media melden echter ook dat de linksback op weg is naar Freiburg.

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 10:51
Van heel goed naar heel matig.
Helaas mentaliteit weer de boosdoener...
Toch gun ik hem een mooie transfer!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:53
Zeg dan niks als je hem nooit ziet ! Mentaliteit ga toch weg man, wie staat er altijd het langst op het trainingsveld, komt dat omdat hij een slechte mentaliteit heeft. Wie zit er altijd voorop met de boslopen, komt door de mentaliteit zeker. Blijf bij je eigen club bezig ja.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:59
hahaha
maak je niet zo druk gap.
Ik zeg wat ik wil!
Ik vind Willems een 100% lapzwans, jij niet.
Prima toch?
Het is zondagochtend gap.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 11:00]
Vind ik leuk
isnake +967
zondag 16 juli 2017 om 11:14
Het is altijd gemakkelijk om te reageren zonder kennis van feiten.
En nog gemakkelijker om feiten te negeren. Je zou zo de politiek in kunnen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:37
ik heb kennis en feiten gap.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:48
Mind the gap!
;)
Vind ik leuk
MeAgain +2399
zondag 16 juli 2017 om 11:26
Dat is allemaal prima, maar kom niet met dingen die jij denk. Je weet er geen zak van dus je lult maar wat. Doe dat bij zaken over je eigen club want niemand hier van de psv-ers zit hier op jij gelul te wachten
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:44
Je zegt het goed: niemand van de PSV-ers zit erop te wachten.
Nu weet ik wat voor types dat zijn en daardoor vind ik het prima!
Vind ik leuk
Pagan1964 +1050
zondag 16 juli 2017 om 13:14
Misschien moet je er alleen wat over zeggen als je het zeker weet. Zij zitten niet te wachten op jouw aannames. Dat is alles
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:16
Ik weet het zeker.
Ze (PSV-ers bedoel je?) zitten zeker op mij te wachten.
Aannames zijn voor twijfelaars.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1050
zondag 16 juli 2017 om 13:22
Dus jij bent een twijfelaar ? Laat ik het zo zeggen, als die psv-jongens zeggen dat hij zijn best doet ben jij niet degene die ik geloof en weet ik al vrij zeker dat jij maar wat roept. En als je dan ook nog gaat lopen verkondigen dat je 's avonds met je speelgoedhert op de bank zit, tsja.........
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:46]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:18
Die Willems is gewoon een middelmatige voetballer die zichzelf wereldtop vind
Vind ik leuk
Pagan1964 +1050
zondag 16 juli 2017 om 13:15
Welke wereldtopper gaat er naar sc Freiburg ? Niemand. dus de gedachte dat hij zichzelf wereldtop vindt leeft alleen in jouw hoofd.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:53
Dan moet je je zaterdagavond niet zo vol laten lopen. Kraam je s'ochtends ook geen onzin uit.....gap.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:57
Ik zat gisteravond met mijn hert op de bank.
Had ik daar zin in? (niet echt)
Had ik liever iets anders willen doen? (zeker weten)
Is het af en toe handig? (zeker weten)
Was ik dronken? (niet dus)
Kraam ik s'ochtends onzin uit? (ik vind van niet)

GAP!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:02
Noem jij je vrouw een hert? Aparte naam. Maar goed. Je bent ook een aparte gap zo te lezen ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:05
Zo besteden zowel jij als Willems blijkbaar veel lange uren op de hertgang.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1050
zondag 16 juli 2017 om 13:21
Kraam jij 's ochtends onzin uit? ik vind van wel
Vind ik leuk
Haeden +250
zondag 16 juli 2017 om 11:01
Dat hij het langste op het trainingsveld staat is omdat hij het langste moet bij komen van een inspanning.
En bij de bosloop zeg je het goed, hij ZIT voorop, hij loopt niet ;P
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:02
Wie zit voorop met de boslopen? Die dikke Eetro weer in de auto met Cocu.
Vind ik leuk
Enden +1152
zondag 16 juli 2017 om 11:12
Tis niet zijn beste foto hé. Het lijkt net of hij ondanks de bosloop een dikke kop heeft. Maarja zware botten zitten overal.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:47
Dit is JUIST zijn beste foto.
Komt dicht in de buurt van een actiefoto gap!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:14
Wie heeft nog een dikkere kop dan Jan Boskamp?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:18
Oeh oeh oeh, ik weet het...Willems!!!
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:06
Mooi ook dat hij daar zelf over begon.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:19
Beetje raar om mensen naar hun eigen club te verwijzen als je zelf op vrijwel elk Ajax topic loopt te miepen.
Vind ik leuk
ihvmmdk +2096
zondag 16 juli 2017 om 11:20
Hoe komt het dan dat hij zo dik is?:D
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:22
Omdat ie al zíjn gewicht moet meedragen
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:27
Als dat zo is, ik kom niet zo vaak bij trainingen omdat ze vaak besloten zijn, waarom legt hij die energie dan niet in wedstrijden. Ik vind hem echt lui. Vergelijk hem eens met Arias die op rechts keer op keer over zijn tegenstander gaat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:51
Doe jij ook mee met die bosloop?
Vind ik leuk
Simon1989 +1412
zondag 16 juli 2017 om 11:56
Triest dat jij zoiets moet zeggen. Kijk nog even je reacties onder de Ajax topics na;)
Vind ik leuk
Manus +267
zondag 16 juli 2017 om 12:35
De like-liefhebber moet altijd snel de meest voor de handliggende opmerking maken hè.
'Mentaliteit' is altijd de eerste en meeste genoemde reactie onder artikelen van Willems. Om moe van te worden, die like-zombies.
Vind ik leuk
robson81 +1213
zondag 16 juli 2017 om 12:38
Hij slaat tijdens die bosloop zeker nootjes op in die wangen van hem zo te zien.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:08
Hij had gewoon een hele hamburger in zijn mond ;p
Vind ik leuk
robson81 +1213
maandag 17 juli 2017 om 20:29
2 in iedere wang 1 haha
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:03
Dan wil ik jou ook niet meer bij Ajax topics horen zeuren. Wat een kneus ben jij.
Vind ik leuk
Woudo +921
zondag 16 juli 2017 om 11:03
Inderdaad typisch gevalletje van de verkeerde mentaliteit. Hoop dat hij zich herpakt in Duitsland!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:15
Jammer dat hij alvast geen volgende stappen heeft gezet, had hij nu fit geweest
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zondag 16 juli 2017 om 12:47
ze zullen er vast een burgerking hebben anders dan zou hij niet eens in verband worden gebracht met freiburg
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:55
misschien kan iemand er niets aan doen hoe zijn bouw is`?
Jammer dat mensen zo snel na de gebeurtenis die iedereen leek te verbinden er al weer voor kiezen om anderen te beledigen.
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zondag 16 juli 2017 om 13:01
bij Willems komt het duidelijk van het eten en is niet om te beledigen .. ik zou hem wel willen zijn daar niet van .. dan hoef ik.niet zo moeilijk te doen met rondkomen ;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:06
Als je een beetje van vetpercentages af weet. Dan ziet een leek dat die bij Willems te hoog is. Bij elke andere sport kom je er niet mee weg. Bij het voetbal wel. Apart!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:51
Mooi bedrag zeg met 1 jaar contract ! Klasse brandsie !
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
Sniper1 +220
zondag 16 juli 2017 om 10:52
Dat is nog eens een stap vooruit....
Vind ik leuk
zomer +328
zondag 16 juli 2017 om 10:53
Nou gaan jonge.
Das echt een werel stap die je maakt, van psv naar freiburg.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:53
"Bij PSV en bij mij is er geen onduidelijkheid, ik wil een volgende stap zetten",

Met alle respect, maar Freiburg is toch echt een stap achteruit.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:54
Gaat ook niet gebeuren
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:57
Dat weet ik niet. Waarschijnlijk weet hij zelf nog niet of hij een stap vooruit of achteruit wil zetten. Er staat alleen: hij wil een volgende stap zetten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:00
Geruchten. Hij was al 5x verkocht volgens deze site.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:55
Hij zei ook niet dat hij een stap naar voren wilde maken :)
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:10
One step forward and two steps back.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:18
Zal de volgende stap met geld bedoelen kan hij vaker naar de Burger King
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:54
McDonald's naast het stadion?
Vind ik leuk
Sniper1 +220
zondag 16 juli 2017 om 10:56
Waarschijnlijk in de kleedkamer.... :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:55
Wat moet een luie Willems nou in een competitie waar ze hard werken?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:07
De bank warm houden?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:19
Neemt gelijk de halve bank in beslag, de andere helft voor zijn koelbox
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:12
Halve bank?
Dan ben je nog mild :p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:56
Al heel lang bestempeld als talent. Heeft dit alleen nog niet echt waar kunnen maken. Ik denk dat hij blij mag zijn als deze transfer door zou gaan want veel verder zal hij niet komen ben ik bang van.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 10:57]
Vind ik leuk
Mall00t +4655
zondag 16 juli 2017 om 10:57
Dat het nieuws over een Nederlander die naar Duitsland vertrekt uit Frankrijk moet komen, opvallend.....
Vind ik leuk
Kayzer +882
zondag 16 juli 2017 om 11:01
Hij vertrekt dan waarschijnlijk ook naar een Franse ploeg. Even druk erop zetten heet dat. Zal wel Marseille worden ofzo.
Vind ik leuk
Mall00t +4655
zondag 16 juli 2017 om 15:46
Niet elke bedachte theorie blijkt juist te zijn, hij is dus wel degelijk op weg naar Duitsland.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:57
Prima bedrag om Willems voor te verkopen. Aan de andere kant heeft PSV veel verkocht en volgens mij alleen Luzano gehaald. Als PSV mee wilt gaan doen dit jaar moet er meer bij.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 10:57]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:20
Lijkt erop dat ze een jaartje overslaan........of toch de JEUGD
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:58
Even leek t er op dat deze jongen een mooie carriere tegemoet ging.
Twee jaar geleden top en nu bijna flop.
Erg jammer, ook met t oog op t Nederlands elftal.
Zonde, maar dat krijg je als je andere dingen (lees eten en kids produceren) belangerijker vind.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:21
Miss heeft hij wel een stofwisselingsziekte?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:37
Zou zomaar kunnen, maar dan had hij dat altijd gehad, en niet zo opgeblazen geweest als dat hij nu is. Dat is echt iets van t laatste jaar.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:27
Het Nederlands elftal en/of andere club dan Feyenoord...tja...iets waar mijn maten en ik niet warm of koud van worden.Ik wens Jetro veel succes toe...of je nou een stap voorwaarts of achterwaarts maakt...alleen de toekomst kan dat uitwijzen!

#DoeEenStap(je)NaarVoren
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 11:39]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:35
Ik snap jouw uitlating niet over dat Feyenoord niet warm of koud word van t NL elftal.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:37
Mijn excuus...daar heb je idd een punt
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:39
Aangepast maat,thnx voor je comment! *TikUmAan*
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:41
Ik schreef volgens mij "Menig Feyenoorder" ipv "Feyenoord"
Ach,never mind...fijne Open Dag gewenst
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:49
Dank je :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:55
yw Nick!

Staat op Youtube leuk filmpje hoe ik van mijn woonkamer een "Klein Rotterdam in Zeist" maakte ;)

https://www.youtube.com/watch?v=erbo0zGs6xw
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 12:00]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:59
Zo eens ff checken, thnx :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:01
Enjoy...benieuwd wat je ervan vind
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:17
Erg vet gedaan :) Nogmaals thnx.
Vind ik leuk
drumb +168
zondag 16 juli 2017 om 11:00
Toch wel echt teleurstellend. Rationeel is het ook maar moeilijk te verantwoorden om nu weg te gaan. Hoogstens om "te leren verdedigen in 't buitenland". Maar dat is natuurlijk een illusie, want in die competities heb je geen tijd om nog even te leren verdedigen. Je gaat daar heen om wat je al kán, te testen.

Als hij gewoon genoeg heeft van de kantinejuffrouw op De Herdgang die hij al 6 jaar kent, dan zal hij daar over een jaar misschien wel op terugkomen. Mammie! Overigens hoop ik dat ie slaagt.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:30]
Vind ik leuk
Maxidi +1961
zondag 16 juli 2017 om 11:06
toch een stap vooruit....
Vind ik leuk
PDJong +549
zondag 16 juli 2017 om 11:06
Bij een club als Freiburg kan Willems nog wel mee. Goed dat hij realistisch blijft. Salaris zal ook niet verkeerd zijn..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:11
Twee voor de prijs van een! Hij heeft er een onder zijn shirt verstopt! He waar is de bal? jullie zijn hem niet he? rara waar is hij?
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 11:13]
Vind ik leuk
cheeks +409
zondag 16 juli 2017 om 11:14
Blijft toch vreems om te lezen dat mensen hem dik vinden terwijl hij een ontzettend afgetraind en gespierd lichaam heeft. Wellicht te aangezien spieren zwaar zijn. En dat mensen het op mentaliteit gooien is ook vreemd. Iedereen vergeten dat hij opgeteld 1 jaar uit heeft gelegen door blessures ?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:23
Kun jij een foto laten zien waaruit blijkt dat deze beste man gespierd is? Wij zien enkel een plofkop en een bal onder zijn shirt ipv aan zijn voeten!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:38
https://www.instagram.com/p/BFKLQFstyKf/
Dit is weliswaar een foto van een jaar geleden, maar ook toen had iedereen het er al over dat hij te dik was.
Ik denk eerder, zoals cheek ook al zegt, dat ze bij PSV een tijdlang overdreven veel in het krachthonk hebben gezeten. Memphis werd ook zo'n spierbundel, wat hem als voetballer geen goed heeft gedaan en laatst zei Locadia dat hij nu veel minder krachttraining doet, waardoor hij soepeler is geworden en 8 kg is afgevallen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:01
waarom ben je zo aan het beledigen?
zoek liever verbinding, zeker in deze tijd.
neem een voorbeeld aan de spelers van je club.
Vind ik leuk
rinirat +399
zondag 16 juli 2017 om 11:22
Van goed naar slecht.
Gaat nooit ergens meer spelen na zijn transfer..
Ergens op de bank zitten voor een paar jaar.
Misschien ziet hij het licht,maar ik vrees het ergste.
Vind ik leuk
stollie38 +11199
zondag 16 juli 2017 om 11:22
Wordt er een broodje Freiburger naar hem vernoemd. ;-)

Misschien met carnaval als Minion verkleed.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:33
De Willems-burger
Een broodje Jetro
Black Minion Deluxe (is met extra friet)
Vind ik leuk
Guust +1862
zondag 16 juli 2017 om 11:27
Het zegt toch wel wat dat spelers van een Nederlandse topclub naar dat soort clubs gaan, totaal geen top en dan grote salarissen betalen. Staat nergens maar dat zal de motivatie zijn.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:29
Beste foto. Allemachtig. Zeefuik?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:30
Morgen komt hij aan : CHUCKY THA BOMB !
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:34
Mooiste response so far!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 11:36]
Vind ik leuk
Gu3rilla +9980
zondag 16 juli 2017 om 11:31
De jaloezie en afgunst hier is echt te zielig voor woorden bah bah, hebben mensen niets beter te doen dan wat zielig mensen over het internet beledigen niet normaal en is niks anders dan ordinair pesten.

Kleine kinderen....
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:32
Nog 15 dagen in juli en nog 31 dagen in augustus dan zijn we verlost van de geruchten stroom....
ff de russen buiten beschouwing gelaten dan want vanaf 31 augustus komen de "zenit targets " nog....
Vind ik leuk
Cappie +3601
zondag 16 juli 2017 om 11:33
Altijd mooi die kritiek van mensen op Willems. Hoogstwaarschijnlijk loopt Willems ze er allemaal 10x uit, maar dat even terzijde.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:43
Niemand vindt die kritiek terecht. Hij doe het al jaren fantastisch....
Vind ik leuk
Cappie +3601
zondag 16 juli 2017 om 16:32
Zeg ik dat?
Ik vind het alleen grappig dat iedereen zeikt over zijn gewicht en inzet terwijl het grootste gedeelte van die criticasters waarschijnlijk zelf iets minder kwaliteiten heeft. Lekker makkelijk iemand afzeiken vanachter je schermpje.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:52
Waar zeg ik dat jij dat zegt? Ik geef alleen mijn mening. En als jij zegt dat anderen waarschijnlijk iets minder kwaliteit hebben lijkt mij een overbodige opmerking als je het belachelijke verschil in salaris ziet. Hij wordt gezien zijn recentere prestaties ten slotte zwaar overbetaald.
Vind ik leuk
Cappie +3601
zondag 16 juli 2017 om 19:07
Dus jou mening is dat hij het fantastisch doet?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:09
"Hij wordt gezien zijn recente prestaties zwaar overbetaald". Ja, hij doet het fantastisch....
Vind ik leuk
Cappie +3601
zondag 16 juli 2017 om 19:15
Nee, jij zegt het letterlijk in je eerste reactie op mij.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:19
Je bedoelt waar ik zeg: "hij doet het al jaren fantastisch"?
Vind ik leuk
Cappie +3601
zondag 16 juli 2017 om 19:30
Precies daar. Want jij zegt daarna dat jij je mening gaf. Ik dacht eerst dat het cynisch was, maar blijkbaar niet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:31
Heb je de "puntjes" er niet achter zien staan?
Vind ik leuk
Cappie +3601
zondag 16 juli 2017 om 19:37
O, puntjes betekend cynisme? Dat wist ik niet...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:43
Dat betekent het inderdaad.
Vind ik leuk
Cappie +3601
zondag 16 juli 2017 om 20:06
Dank voor je uitleg.

En:
"Niemand vindt die kritiek terecht."? Is dat dan ook cynisch bedoeld omdat de zin die daarop volgt eindigt met puntjes?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:24
Ik eindig met puntjes dus dan is mijn reactie inderdaad bedoeld als cynisch, ja.
Vind ik leuk
buck +294
zondag 16 juli 2017 om 11:35
Eerst nog door de medische keuring!
Vind ik leuk
14forever +4515
zondag 16 juli 2017 om 11:37
Freiburg stappie terug hoor..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:44
Waarschijnlijk (nee op zeker) niet in zijn portemonnee........
Vind ik leuk
14forever +4515
zondag 16 juli 2017 om 11:49
Qua.portomonee heb je gelijk natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:37
Half jaartje freiburg en dan pikt Ancelotti hem op................
Vind ik leuk
14forever +4515
zondag 16 juli 2017 om 11:49
Ok dat nu ook weer niet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:24
Dat geloof jij zelf toch ook niet.... Berni gaan ze nooit inruilen bij Bayern München..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:38
je kent me toch wel een beetje....
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:11
Jah hoor... ondanks vaal onenigheid ben je gewoon een prima gast... net als ik zeggen wat je denkt en wat een ander daarvan vind boeit niet...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:12
juist en naar mijn mening is daar een forum ook voor.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:42
Goed bezig willems, eindelijk een europeesche topclub te pakken...
Vind ik leuk
Broes +726
zondag 16 juli 2017 om 11:48
Goede stap voor Jetro. De eredivisie motiveert hem niet meer, dat zal de Bundesliga wel doen. Bovendien denkt deze competitie hem wel ligt. Hij zal sterk terugkomen, waar Oranje weer van kan profiteren.
Vind ik leuk
cheeks +409
zondag 16 juli 2017 om 11:56
Slim van Willems door Sevilla af te zeggen en voor Freiburg te kiezen. Het is weinige gegeven om na 1 jaar blessureleed en 1 jaar het ritme vinden direct voor een topclub te kiezen en niet op de bank terecht te komen. In Duitsland bij een goede subtopper weer ritme en conditie op doen en zodoende een mooie transfer afdwingen naar een grotere club. Nederlands elftal zal er ook van gaan profiteren.
Vind ik leuk
Ale +183
zondag 16 juli 2017 om 12:02
Nederlands elftal? Whahaha nooit meer man.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:59
Ach ja als de doorverkoop percentage maar hoog genoeg is, want zal wel als tussenstap moeten zien.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:02
Leuk weer die grappen over Willems, met name vanuit de Amsterdamse hoek. Dikkop, Mc Donalds, etc. erg origineel. En het mooiste van alles is dat veel van deze gasten het op dit moment niet tolereren wanneer hun clubje in de maling genomen wordt. Want dat is nu niet gepast, vindt men. Maar diegene die het laatste lacht, zal toch echt Willems zelf zijn wanneer hij vertrekt naar een mooie competitie. Zoals Willems ook het hardste lachte op 8 mei 2016 toen hij een week daarvoor PSV voor 99% zeker kampioen zag worden omdat Ajax jammerlijk faalde op de Vijverberg.
Vind ik leuk
Ale +183
zondag 16 juli 2017 om 12:11
Want dat vind men niet gepast? Mafkees lijkt me niet meer dan normaal dat daar geen grappen over gemaakt worden. Wel een verschilletje he om over iemands te dikke kop te lullen of grappen maken over iemands verwoeste leven.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:07
uiteraard worden daar geen grappen over gemaakt.
het is wel jammer dat na zon verschrikkelijke gebeurtenis waarvan het enige positieve is dat het iedereen leek te verbinden de mensen er toch zo snel weer voor kiezen om de rivaliteit op een verkeerde te manier te beslechten, namelijk door te beledigen.
denk dat je een voorbeeld moet nemen aan de kleine grote die het nu zo moeilijk heeft.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:42
Mafkees? Ik heb niet over één bepaalde speler van Ajax of één bepaalde gebeurtenis, dombo. Beter lezen, "hun clubje in de maling genomen wordt", staat er.
Vind ik leuk
AFFA +677
zondag 16 juli 2017 om 12:03
Mmmm lekker Pommes en bratwurst
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:04
Een zegen voor PSV.
Vind ik leuk
Toke +767
zondag 16 juli 2017 om 12:11
Zo lang zeuren voor een stap hogerop en dan bij Freiburg terecht komen......
Vind ik leuk
cheeks +409
zondag 16 juli 2017 om 12:23
Ajax had al moeite met de nr. 11. Dit is de nr. 7.
Vind ik leuk
Toke +767
zondag 16 juli 2017 om 13:12
Dus we rangschikken clubs nu op basis van 1 of 2 wedstrijdjes waar Ajax moeite mee had?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:19
Dus dat is wat hij bedoelde met..ik wil naar de top. Is hij nu al geflopt?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:25
Morgen komt hij aan CHUCKY THA BOMB !
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:32
nee he, heb het wel een beetje gehad met die terroristische aanslagen...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:34
Ik twijfel of Jetro Freiburg goed genoeg acht. Zou verstandige keuze zijn. Wat een enorm potentieel heeft deze rare pipo!!!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:34
Is dit een foto van Zeefuik?
Vind ik leuk
BS +474
zondag 16 juli 2017 om 12:35
Freiburg, ja daar droomt iedere topspeler van.
Vind ik leuk
Teo Smith +9300
zondag 16 juli 2017 om 12:46
Net op tijd voor de Oktoberfest, veel worst en bier haha.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:50
Freiburg dus.. Willems moet serieus gaan nadenken waar het mis is gegaan.. waar zijn al doe topclubs nu gebleven?
Vind ik leuk
Mölby +592
zondag 16 juli 2017 om 12:50
Nou ja, Willems blij dat ie z'n zakken kan vullen. PSV blij dat ze van 'm af zijn en we horen tot de winterstop niks meer van hem. Dan blijkt dat na één competitiehelft het met 2 invalbeurten in blessuretijd heeft moeten doen en ontevreden is over z'n situatie bij Freiburg.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:52
Totaal kansloos,onbegrijpelijk dat Feiburg deze man haalt.
Onder deze trainer zal hij vaak naast hem op de bank zitten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:58
Is daar ruimte voor op de bank?
Of gebruiken ze gewoon hele zijde van de tribune om hem kwijt te kennen
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:52
zullen hem niet missen bij psv
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:12
Passen er eindelijk weer 23 spelers in de kleedkamer
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:57
Mooi degradatie cluppie voor willems fc freetburg!
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:25
Werd vorig seizoen 7e ;p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:32
Oke das best netjes..maar wolfsburg speelde afgelopen seizoen CL en degradeerde bijna..in duitsland kan het elk jaar anders zijn!
Maar 7e had ik niet verwacht van die club
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 15:33
Ja het is daar altijd wel spannend op Bayern na dan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:44
Jaa, Kan je best geld op inzetten dat Bayern kampioen word..Laat de eredivisie maar spannend blijven!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:58
De kleffe Ajax-sekte op primeur is even afgeleid geweest van een tragisch voorval om vervolgens haar ware gezicht te tonen in aan PSV gerelateerde topics.

Dit is niet in de geest van Abdelhak Nouri.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:07
Heel mooi geformuleerd schlachtenbummler. Ze vervallen in het oude patroon van afgunst en onredelijkheid.

Helemaal nu ze al drie jaar helemaal niets hebben gepresteerd in Amsterdam begint het jaloerze gedrag toch wel ernstige vormen aan te nemen bij veel ''supporters'' hier.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:26
Waarom zou Ajax jaloers zijn op PSV?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:34
Omdat het bij Ajax al jaren bergafwaarts gaat qua prijzen en bij Feyenoord en PSV niet?

Dat zou de enige reden kunnen zijn lijkt me. Ik snap het aan de ene kant natuurlijk wel, maar deal with it zou ik zeggen ipv telkens afgunst te hebben op clubs die het beter voor elkaar hebben.

Of je moet zorgen dat je een eenduidig beleid gaat voeren maar dan zou je een Overmars moeten ontslaan, want die is natuurlijk mede verantwoordelijk voor deze malaise.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:36
Ajax heeft het prima voor mekaar. Komt allemaal wel weer goed. Jullie hebben ook een minder jaar gehad. Komt ook wel weer goed. Dus nee snap niet dat je jaloers moet zijn.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:40
Nee naja dat zou je dan toch bij je mede Ajax supporters moeten zijn, want die zijn het massaal!
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:42
Tsja als jij dat denkt prima. Maar als iemand grapjes over Jetro maakt dan neem ik niet aan dat ze jaloers zijn op PSV.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:44
Haha ik wel, maar daar zijn de meningen over verdeelt dan. Kijk ik kan ook wel grapjes gaan maken over een speler van jullie, maar soms is zoiets ongepast dus doen we dat maar niet ;) (b.v. een speler die afgelopen weken veelvuldig in het nieuws was)

PSV en haar supporters hebben wat dat betreft een stuk meer respect voor de medemens/concurrent, dat is denk ik het grote verschil.

Wellicht ook een niveauverschil dat zou ook veel kunnen verklaren.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:47
Achja als je mensen moet beoordelen op clubsvoorkeur dan is dat al niet echt goed. Maar ben het met je eens dat er wel veel geouwehoerd wordt. Maar moet ook zeggen dat het bij Ajax topics ook gebeurt door PSV-ers. Dus de pot verwijt de ketel.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:51
Mwah niet met je eens wij hadden als PSV-ers toch aardig wat respect wat er met Nouri gebeurd was.

Ook de PSV selectie droeg daar een steentje aan bij.

Maar wat ik zeg kwestie van niveauverschil.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 14:55
Ja dat ben ik met je eens. En dat wordt ook enorm gewaardeerd. Maar bedoel meer dat er ook gewoon in Ajax topics veel haat komt van PSV. (En dan bedoel ik niet in Nouri topics). Dus het is beide niet goed. En dat zal wel aan het niveau verschil liggen. Of de leeftijd van desbetreffende personen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:07
Ja inderdaad een combinatie van niveau en leeftijd, maar het valt gewoon op dat PSV'ers over het algemeen een stuk volwassener reageren.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 15:10
Misschien zijn er ook meer volwassen PSV-ers haha...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:08
Ben overigens blij dat het jou ook opvalt, ben ik niet de enige hierin.
Vind ik leuk
United +35491
zondag 16 juli 2017 om 15:11
Dat valt zeker op. Maar sommige dingen vind ik dan wel weer grappig. En af en toe zo'n offtopic discussie mits het niet te ver gaat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:38
Ben met een Tete bedrag tevreden, marktconform lijkt me.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:56
Die zien we nooit meer terug
Vind ik leuk
United +35491