'Fake news' over gewilde Oranje-verdediger: 'Jullie horen het zodra er nieuws is'

'Fake news' over gewilde Oranje-verdediger: 'Jullie horen het zodra er nieuws is'

zondag 16 juli 2017 om 15:13

Stoke City-manager Mark Hughes stoort zich aan de berichtgeving rond Bruno Martins Indi. Er is sprake van veel 'fake news', aldus de manager van The Potters in gesprek met lokale media. 

Zaterdag werkte Stoke een vriendschappelijk duel af met AS Monaco. Na die wedstrijd wilde Hughes graag zijn zegje doen over Martins Indi. De Welshman heeft nog altijd goede hoop dat BMI naar Stoke-on-Trent verkast. Eerder deze week werd plots gemeld dat juist het Crystal Palace van Frank de Boer aan de haal gaat met de Oranje-international. 

"Tegenwoordig lees je elke dag zóveel nieuws, fake news vooral. Daar moeten we maar mee leren omgaan", aldus Hughes in gesprek met The Stoke Sentinel. "Iedereen moet begrijpen dat het lastig is om steeds maar weer commentaar te geven op zaken die spelen. Alles kan zo snel veranderen tijdens een transferwindow. Zodra er nieuws bekend is, horen jullie dat meteen."

Stoke zou bereid zijn om ongeveer vijftien miljoen euro te betalen voor Martins Indi. Het contract van de oud-Feyenoorder loopt nog één jaar door bij zijn club Porto. 

Lees ook: Martins Indi stapt op vliegtuig naar Mexico: transfer lijkt weer ver weg

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 15:37
Wat is die witte but op z'n zijhoofd?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:52
Zal wel kalk zijn van 1 van de lijnen.
Anders heeft ie liggen pitten op een bergje coke :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:59
Lijkt net of er een condoom op zijn hoofd is gegooid
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:14
Wat denk je? Zou 'ie 'm weggekopt hebben?
Vind ik leuk
HenkD +11
zondag 16 juli 2017 om 16:14
Dat is kalk van een zijlijn. Zijn we niet meer gewend met al dat kunstgras in Nl
Vind ik leuk
United +35493
zondag 16 juli 2017 om 17:24
Vogelpoep?
Vind ik leuk
Teo Smith +9300
zondag 16 juli 2017 om 18:15
Verse mayo haha.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:08
Dat zijn de uitwerpselen van de wel bekende Engelse meeuwen !
Vind ik leuk
Frenkie +463
zondag 16 juli 2017 om 20:03
Ik vraag me echt af wat door het hoofd ging van degene die dit artikel heeft geschreven toen hij die foto erbij plaatste.
Vind ik leuk
pinkelman +1855
zondag 16 juli 2017 om 16:41
Onder Louis stond hij zijn mannetje, samen met de Vrij en vlaar.
Het gaat hard.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:43]
Vind ik leuk
Johan.l +1896
zondag 16 juli 2017 om 17:21
Crème, ik weet ook niet waarom ze het niet insmeren, maar ik had een maatje die liep daar ook regelmatig mee. Meet bij jou en mij valt het minder op
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:37
Oh oké. Crème voor wat dan?
Vind ik leuk
Johan.l +1896
zondag 16 juli 2017 om 17:58
Bij mij gebruikte hij het voor kou, of scheer wondjes, maar als je het precies wil weten moet je het hem zelf vragen
Vind ik leuk