Ontslagen eSporter van PSV 'zit kapot': 'Kan een wijze les zijn voor jonge gamers'

Ontslagen eSporter van PSV 'zit kapot': 'Kan een wijze les zijn voor jonge gamers'

zondag 16 juli 2017 om 15:30

Tony Kok, de ontslagen eSporter van PSV, is 'kapot'. Dat laat Delano Limaheluw van zijn management Bundled weten aan het Algemeen Dagblad. Zondag werd bekend dat Kok twee dagen na zijn overstap van SC Telstar naar Eindhoven op straat is gezet. 

Volgens PSV zijn Kok en zijn management 'tekortgeschoten in het delen van informatie over het verleden van de eSporter'. Het gaat onder meer over grove, kwetsende tweets die Kok in het verleden heeft verstuurd. 

"Net als PSV hebben wij Tony's accounts gecheckt en we hebben het ook niet gezien. Blijkbaar kan je verwijderde tweets via bepaalde zoektermen en algoritmen toch weer tevoorschijn halen in zoekmachines", aldus Limaheluw. "Deze zijn opnieuw geplaatst en daarna is er een hetze tegen Tony ontstaan."

Hij begrijpt het standpunt van PSV volledig. "Als club wil je niet met dat soort uitspraken geconfronteerd worden. Tony zit kapot en is hiervoor ook zelf verantwoordelijk. Maar wij laten hem niet vallen. Hij is een ambitieuze, enthousiaste, leuke kerel die ook erg goed is in FIFA. Wij blijven hem steunen in zijn doel om beste van de wereld te worden."

"En nu de euforie van een mooie transfer is veranderd in een wrange situatie, hopen we dat dit een wijze les kan zijn voor alle andere jonge gamers. Denk alsjeblieft na voordat je iets op het internet gooit. Het kan je jaren later op negatieve wijze blijven achtervolgen."

Lees ook: Gerbrands: "Dit verhaal is vanuit ons niet uit te leggen aan supporters"

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 15:38
Dit is eigenlijk een poll die nergens over gaat
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:38
"Het waren 2 fantastische dagen..!"
Vind ik leuk
Farmer +3131
zondag 16 juli 2017 om 15:47
Humor!
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 15:51
Vertel mij eens. Waarom starten Ajax fans weer als eerste haat te zaaien richting PSV?
Waren PSV fans niet respectvol naar Nouri en de Ajax fans toe?
Soms vraag ik me echt af wat jullie bezield...The Master, Niellie, Jens ze zijn echt weer continue bezig.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:57]
Vind ik leuk
Itsese +1184
zondag 16 juli 2017 om 15:57
Die gasten hebben geen ziel...Ook niks beters te doen, op Ajax topics of andere topics zie je ze niet. Krijgen liked door als Ajacied op PSV topics te posten. Niks meer niks minder. Die zijn straks wel weer wat stiller... is altijd zo aan het begin van het seizoen.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:00]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:00
Datzelfde geldt ook voor jullie '' Bien '', ze zouden elkaar moeten mijden op de site, dit is wat ik bedoel dus, mij vragen om een Ajacied aan te spreken maar nergens hoor ik je over Bien.

Ik snap het gewoon niet, het moet toch niet zo moeilijk zijn om respectvol met elkaar om te kunnen gaan?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:09
Helemaal eens, Bien en objectief1 horen wat mij betreft ook niet bij de psv supporters maar bij.de zuigertjes. Maar ze aanspreken heeft toch.weinig nut, vp is pro trollen, alles voor de clicks helaas.
Vind ik leuk
T&T +5644
zondag 16 juli 2017 om 17:03
Of gewoon elkaar negeren.
Als jullie het zelf opzoeken...hebben jullie ook geen recht van klagen.
En dat geldt natuurlijk voor iedereen zonder aanzien des persoons.

En dan heb ik het niet over een grapje natuurlijk..want dat MOET gewoon kunnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:16]
Vind ik leuk
T&T +5644
zondag 16 juli 2017 om 17:07
NVT..dubbele post.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:09]
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 20:46
Ik had gehoopt na het Nouri verhaal het moment was aangebroken voor wat meer respect naar elkaar toe.
Ik heb me vergist blijkbaar. Gaan we dus weer op dezelfde voet verder. Jammer.
Vind ik leuk
JCJWZ +6169
maandag 17 juli 2017 om 14:00
Bien die met allerlei ziektes hier loopt te schelden op alles wat los en vast zat, die gozer is gewoon ziek in zijn hoofd.
Vind ik leuk
Bien +6018
maandag 17 juli 2017 om 20:44
Dat was iemand die zich voordeed als mij. Dat was ik niet.
Vind ik leuk
ivar90 +114
zondag 16 juli 2017 om 16:14
Really ga je dit vergelijken met het nouri verhaal?

Denk dat de ajax supporters ook gewoon respectvol medeleven zouden tonen namelijk mocht dit verschrikkelijke 1 van jullie spelers overkomen...
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:16]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:16
Ik sla het ook met enige verbazing gade, ja.
Vind ik leuk
ivar90 +114
zondag 16 juli 2017 om 16:20
Echt he, in dat soort gevallen komt gewoon de gezonde rivaliteit naar boven die we ook van onze rivalen mogen verwachten bij dit soort nieuws
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:38
Het is al met al toch een knullige situatie die iedereen over maand weer vergeten is? Mag best even om gelachen worden lijkt me.
Vind ik leuk
JCJWZ +6169
maandag 17 juli 2017 om 14:01
Beetje triest om de situatie van deze E-sporter te vergelijken met de situatie van Nouri, is toch even iets anders lijkt me. Vergelijk deze E-sporter liever met de uitspraken van Brenet, die mag wel gewoon bij PSV, meten met 2 maten heet dat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:16
Ik wil je best wat vertellen, maar doel je wel op mij?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:20
Laat die gasten jo. Die lui heb je bij alle clubs zitten.
Vind ik leuk
inimini +1024
zondag 16 juli 2017 om 16:32
Je opmerking over haat zaaien is terecht maar om nou de situatie van nouri te gaan vergelijken met een gamer die nu een gewone baan moet gaan zoeken.. beetje uit zn verband.
Vind ik leuk
Noudyo. +5320
zondag 16 juli 2017 om 16:45
Dit vind ik nogal onzin. Een grapje moet toch kunnen, of niet? Wij maken soms grappen over Ajax en Feyenoord, zij over PSV en Feyenoord en Feyenoorders over Ajax en PSV. In plaats van alles 300% serieus nemen kun je het soms ook als grap opvatten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:56
Wij maken nooit grappen over elkaars clubjes gelukkig joh ;-)
Vind ik leuk
Bullet +943
zondag 16 juli 2017 om 16:46
FanS???
Ik zie een reactie van 1 iemand die voor Ajax is...

Nou hebben Ajaxfans het weer gedaan...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:51
Het is Ajax fans ten voeten uit om om haat te zaaien. Neem nu Nouri, niks dan medeleven van iedereen. Kan me ook nog goed herinneren toen Mihai Nesu in een rolstoel terecht kwam dat het de zogenaamde Ajax fans waren die zongen, alle ballen op Nesu. Er blijven er nu eenmaal tussen lopen die te zielig zijn voor woorden.
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 20:49
Hoe iedereen met medeleven heeft gereageerd tav Nouri en hoe hun mensonterend omgaan met soortgelijke voorvallen... Pfff respectloos.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 20:49]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:06
Ik ben geen Ajax-fan.
Vind ik leuk
yuuup +4080
zondag 16 juli 2017 om 17:23
Dus omdat een handvol individuen aan het zieken zijn, zijn de Ajax-supporters aan het haatzaaien, en waardeerden wij jullie steun aan Nouri niet. Het klinkt bijna hatelijk.
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 21:18
Je snapt het echt niet he.
Er was een bijzondere situatie ontstaan dat er respect ontstond tussen elkaar hier. We vonden elkaar.
Ik had gehoopt op een meer respectvolle omgang.
Helaas, het kwam weer uit dezelfde hoek.. Ik vind dat jammer, net zoals jij het weer als hatelijk bestempeld.
Hebben jullie een waas voor je ogen of zo?
Vind ik leuk
yuuup +4080
zondag 16 juli 2017 om 21:35
Het probleem van mij is niet je woede op die mafkezen. Dat begrijp ik en ik vind het onderlinge respect ook helemaal super. Alleen dat je het hebt over de Ajacieden in het algemeen vind ik jammer. Ik haat die zuigers ook. Echter beschuldig je mij ook van dat gedrag. Dat is niet leuk.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:39]
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 21:48
Het is altijd lastig om ajax fans te schrijven, terwijl je natuurlijk niet iedereen daarmee bedoelt.
Tis goed zo, dank voor je reactie.
Vind ik leuk
yuuup +4080
zondag 16 juli 2017 om 21:57
Ik ben het trouwens wel helemaal met je eens hoor.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:10
Mocht het je nog steeds niet duidelijk zijn, ik ben geen Ajax-fan. Ik ben een PSV'er. Je hebt consternatie lopen schoppen voor niets, zelfs Nouri erbij gehaald. Valt me echt tegen, mede-PSV'er.

Eén klik op mijn naam had jou geleerd dat ik PSV support.
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 15:39
Die jongen was 14/15 toen hij die dingen tweete. Kom op we deden en zeiden op die leeftijd allemaal domme dingen.
Vind ik leuk
Haeden +288
zondag 16 juli 2017 om 15:42
Ik denk dat als hij vanaf het begin eerlijk was geweest tegen PSV over deze tweets dat er dan minder problemen waren geweest.
Het feit dat hij dat verzwegen heeft maakt dat een probleem.
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 15:49
Ik denk eerlijk gezegd dat die jongen het zich niet eens meer kon herinneren, gewoon domme actie van een puber!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:37
weet de leeftijd niet van alle mensen hier, maar de opmerkingen van Tony Kok hebben niets met leeftijd te maken, Het is schering en inslag bij nagenoeg iedere topic.
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 20:41
Dus jij wilt zeggen dat jij in je jeugd nooit domme uitspraken gedaan hebt of iets doms gedaan hebt? moeten we deze jongen 5 jaar na dato helemaal de grond in boren dan? Tuurlijk waren zijn uitspraken niet netjes maar kom op zeg die jongen weet waarschijnlijk nu zelf ook wel beter.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:35
gewoon goed lezen Woudo. En in mijn jeugd kon je je nog niet verbergen in de anonimiteit maar moest je iets in iemands gezicht zeggen omdat we al blij waren als we een zwart wit tv hadden
Vind ik leuk
Morris +9992
zondag 16 juli 2017 om 15:39
Jeugd zondes.. Waar gaat het over. Mensen verdienen kansen.
Vind ik leuk
Itsese +1184
zondag 16 juli 2017 om 16:02
Nee hoor, zo gaat het in het voetbal ook niet.
Vind ik leuk
Cappie +3633
zondag 16 juli 2017 om 16:04
Mag ik voorzichtig stellen dat wanneer PSV hier niets aan had gedaan hierover ook gezeurd had kunnen worden door niet PSV fans?
Vind ik leuk
Morris +9992
zondag 16 juli 2017 om 16:06
Lekker belangrijk. Toon is de man met een voorbeeld functie. Hij valt zwaar door de mand
Vind ik leuk
Cappie +3633
zondag 16 juli 2017 om 16:34
Nogmaals, als PSV niets had gedaan had je dit ook kunnen zeggen.
Vind ik leuk
Morris +9992
zondag 16 juli 2017 om 16:43
Nogmaals jij weet niet wat ik had willen zeggen. Suggereer geen zaken. Respectloos
Vind ik leuk
Itsese +1184
zondag 16 juli 2017 om 16:45
Maakt niet uit, je zegt nooit iets met inhoud, dat weten we nu langzamerhand wel.
Vind ik leuk
Morris +9992
zondag 16 juli 2017 om 16:49
Uhuh..
Vind ik leuk
Cappie +3633
zondag 16 juli 2017 om 19:12
Volgens mij ben jij degene die begint met dingen suggereren. Niet van mij, maar wel van mensen binnen PSV. Respectloos.

Overigens een totaal niet passend woord in deze discussie.
Vind ik leuk
Morris +9992
zondag 16 juli 2017 om 19:39
Ik heb eea goed gelezen. Ik mag het toch niet eens zijn met het beleid?

Ik suggereer dus niks.

En welke woord keuze ik maak, bepaal ik.

Vind ik leuk
Cappie +3633
zondag 16 juli 2017 om 20:05
Ik heb eea goed gelezen. Ik mag het toch niet eens zijn met wat jij suggereert?

Ik suggereer dus niks.

En welke woord keuze ik maak, bepaal ik.
Vind ik leuk
Morris +9992
zondag 16 juli 2017 om 20:48
Heel goed.. Je leert snel. Mooie woorden, mooie zinnen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:39
Oké het gaat over tweets van een aantal jaar geleden, maar zegt wel veel over hoe zo een jongen in elkaar zit. Op basis daarvan past hij gewoon niet bij PSV.

Mensen die een oordeel hebben, lees aub de desbetreffende tweets.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:40]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:39
VP.. je mag je zinnen wel afmaken hoor....
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:41
In elke PSV'er zit een stiekeme liefde voor de beste, mooiste en grootste club Ajax...
Dat blijkt maar weer.
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 15:43
Jij en Jens tuig van de ergste soort.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:44
Haha dank je, mannetje
Vind ik leuk
Itsese +1184
zondag 16 juli 2017 om 16:04
Je liefde voor PSV is groter maar Hahah het enigste wat je doet is op PSV reageren! Leuk dat je erbij bent! Altijd leuk een Ajacied die eigenlijk PSVer is in hart en nier!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:41
Wie zijn billen brand moet maar op de blaren zitten. Zo sta je dus goed voor lul met het gedrag wat je hebt getwitterd, geen medelijden mee. Dat ie ' kapot ' thuis zit heeft ie aan zichzelf te danken, beschamende Twitter berichten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:50
Of psv staat voor lul dat ze dit niet tegen gekomen zijn bij het "onderzoek". Als anderen dit vinden waarom psv dan niet?
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 15:55
veel twitter berichten zijn verdwenen, maar duizenden mensen onthouden altijd wel iets. iemand zal PSV hebben geinformeerd.
Lijkt me sterk dat iemand van PSV zich jaren zou verdiepen in allerlei twitter berichten.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:55]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:00
Ze zijn via zoekmachines weer tevoorschijn gehaald. Dat had psv ook kunnen doen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:57
Ze hadden misschien een beter onderzoek moeten verrichten, dat dan nog niet af van de walgelijke tweets die Kok heeft geplaatst!
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 15:42
Kunnen de moderators master en Jens niet een VP verbod geven? Met hun achterlijk gedrag.
Vind ik leuk
Santi +6998
zondag 16 juli 2017 om 15:44
Master mag van mij ook wel weg, maar dat jij vraagt om bans vind ik echt lachwekkend
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:45
Wij wensen tenminste niet iemand de dood toe
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 15:46
Jij en jens zouden goed bij elkaar passen samen op de mark werken en elke fruit in de mond dauwen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:55
Flappie, ken jij de betekenis van het woord jankerd? Jouw altijd aanwezige zelfreflectie zal wel moeten bevestigen dat het enige vorm van herkenning bij je geeft. Bans vragen, dan ben je toch een "grote" jongen. Zoals altijd lachen met jou..
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 16:01
Hey stalker en een stakker.
Vind ik leuk
035 +1828
zondag 16 juli 2017 om 16:01
Komen ze bij jou op het strafbankje.
Vind ik leuk
Hyena +14575
zondag 16 juli 2017 om 16:28
Daar ben ik groot voorstander van, maar ik hoop dat jij dan ook direct wordt meegenomen. Helaas laten de moderators teveel gezuig tot op het randje toe en zijn er teveel nare figuren zoals jullie dat zijn.
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 15:44
Voortaan geen Ajacied nemen, die kennen zich eigen nie gedragen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:48
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om niet iedere Ajacied over een kam te scheren? Alvast bedankt!
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 15:53
Dan spreek ze aan op hun gedrag Richard. Dat zou helpen als mede ajax fan. Het enige wat ik zie zijn vele duimpjes voor types als the master.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:56
Ik ben geen moderator en ik denk ook niet dat ze naar mij zullen luisteren. Het zelfde geldt voor Bien die zich steeds aan het misdragen is, daar kijk ik ook niet iedere PSV supporter voor aan. Ik snap die haat over en weer niet, ik als Ajacied heb geen haat richting andere clubs.
Vind ik leuk
stollie38 +11321
zondag 16 juli 2017 om 15:56
Niet je eigen straatje schoonvegen he en waar rook is is vuur zelf sommige supporters van jouw clubje kunnen zich niet gedragen. Dus niet opeens de onschuld gaan uithangen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 16:00
Volgens mij is er hier geen een psv-er niet respectvol geweest naar Nouri. Ik dacht, wellicht verandert er hier iets. Maar ik zie nu alweer hoe rot sommige ajax fans zich weer aan het gedragen zijn en het bloed onder je nagels vandaan halen.
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 16:01
Jammer het ging nog zo goed. Maar nou vervallen ze in hun oude gedrag.
Vind ik leuk
stollie38 +11321
zondag 16 juli 2017 om 16:02
Klopt dat is zo en respect daar voor. Ik was toch ook respectvol voor Lammers en andere spelers.
Vind ik leuk
T&T +5644
zondag 16 juli 2017 om 17:36
Ja maar deze 2 voorvallen zijn toch absoluut niet met elkaar te vergelijken man.
Waar gaat dit over!
Vind ik leuk
United +36492
zondag 16 juli 2017 om 17:50
Dat heeft niks meer met voetbal te maken.
Vind ik leuk
Hyena +14575
zondag 16 juli 2017 om 16:30
Ik kan er wel een paar noemen hoor. Om te beginnen met ene Bien.

Beide supportersgroepen hier hebben helaas rotte appels. Zolang de moderators hier niks tegen toen, zal daar ook geen verandering in komen.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:31]
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 16:42
Hyena gedraag jij je nou maar dan kan je ook ene ban krijgen..
Vind ik leuk
Hyena +14575
zondag 16 juli 2017 om 16:54
Goed verhaal (uitstekend geformuleerde zin ook, zoals we van je gewend zijn), doen we helemaal niks mee!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:30
Ga jij iedereen dreigen dat ze een ban kunnen krijgen wanneer jij tegenspraak krijgt?

Wie denk jij dat je bent omdat te bepalen?

Het lachertje van de site ben jij kneus. Begin eerst eens je eigen troll gedrag in bedwang te krijgen voor je een ander aanspreekt op zijn gedrag. Wanneer er 1 persoon is wat zich moet schamen en geen recht heeft om een ander op zijn gedrag aan te spreken ben jij dat wel.

Hypocriete judas wat jij bent!
Vind ik leuk
United +36492
zondag 16 juli 2017 om 17:49
Maar in het geval van Nouri gaat het niet meer om voetbal. Die 2 dingen moet je niet vergeten. Een beetje ouwehoeren moet kunnen. Dat doen PSV-ers ook bij Ajax topics.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:45
Tering man, zorg er nou eens voor dat je minimaal 2 berichten zonder taalfouten of gewoon incomplete tekst kan plaatsen. Hier ook weer in de kop een zin die uit het niets stopt. Stelletje onprofessionele amateuren
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:48
Lees je eigen bericht ook even na dan.
Vind ik leuk
JanTa48 +843
zondag 16 juli 2017 om 15:46
Had eerder een psychater als begeleider nodig dan een coach. Meer kan je over die jongen ook niet zeggen.
Vind ik leuk
Farmer +3131
zondag 16 juli 2017 om 15:52
Wát heeft hij toen getweet dan?

Iets doms of lachwekkends? Of iets 'politiek-rechts-radicaals' ofzo?
K las net dat hij een jaar of 14-15 was toen hij dat de wereld ingestuurd had.... dus ja... wat voor waarde kan je daar dan aan hechten?
Maar, k zou wel eens willen weten wát hij dan gemeld heeft...
Vind ik leuk
United +36492
zondag 16 juli 2017 om 17:52
''Alle boeren zijn homo''
Vind ik leuk
JanTa48 +843
maandag 17 juli 2017 om 13:22
En veel meer schunnigheden die niet voor herhaling vatbaar zijn. Die jongen zit seksueel met zichzelf in de knoop en heeft eigenlijk hulp nodig.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:01
Als de tweets kloppen, dan heeft meneer Brenet ook heel wat uit te leggen...Ik ben benieuwd of die ook aan de huisregels van PSV voldoen...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:03
Wat heeft Brenet ermee te maken als ik vragen mag?
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 16:32
Je moet even een kijkje op Twitter nemen naar zijn tweets. Dan snap je het! Die jongen gooit de ene kanker na de andere eruit. Als ze dat wel goed vinden vind ik PSV hypocriet
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:47
Zelf gebruik ik geen Twitter, ik heb gekeken maar alleen zijn volgers hebben inzage in zijn berichten.
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 16:50
Iedereen gaat los op hem hij heeft z'n profiel afgeschermd zoek op #poemsbyjoshua of #poemsbybrenet dan zie je t wel!
Vind ik leuk
United +36492
zondag 16 juli 2017 om 18:55
Rare tweets idd!!
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 18:57
Vind ze persoonlijk 10x erger dan die van Tony Kok.
Vind ik leuk
United +36492
zondag 16 juli 2017 om 18:59
Ja precies! Rare dude die Brenet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:17
Business as usual. De primeurtopics verlopen langs het vertrouwde patroon van het pre- en post Abdelhak Nouri-tijperk.

Niets geleerd van elkaar anders dan het uitwisselen van krokodillentranen.
Vind ik leuk
Bien +6018
zondag 16 juli 2017 om 16:32
Je ziet het he. Ging nog zo goed paar dagen...
Vind ik leuk
035 +1828
zondag 16 juli 2017 om 17:51
Ga dan weer een paar dagen weg. :-)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:52]
Vind ik leuk
J Kiprich +6235
zondag 16 juli 2017 om 16:18
Esport, waar hebben we het over......
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 16:19
Er komen op Twitter nu allemaal berichten van Brenet voorbij waar de ene kanker na de andere eruit vliegt, wordt hij ook ontslagen?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:31
Laten we hopen
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:29
Hij zit kapot, Hahahaha wat een grap, wat had hij dan gedacht, dat dat normaal is wat hij tweete?
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:30]
Vind ik leuk
buddha +2885
zondag 16 juli 2017 om 16:55
bij 888poker kan je een persoon blocken als je niets van zijn profiel wilt zien. alles wat hij typt krijg dan niet te zien. kunnen ze zoiets hier ook niet instaleren ? als je bv mijn naam aan vinkt, dat je alles wat ik typt niet kan zien. zou een hoop ruzies voorkomen
Vind ik leuk
Johan.l +1974
zondag 16 juli 2017 om 17:26
Pfffff vroeger ging het over voetbal, nu over internet onzin, zij er echt mensen die dit volgen? Dan heb je toch de u's gemist?
Vind ik leuk
United +36492
zondag 16 juli 2017 om 17:28
Eigen schuld!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:30
Rivaliteit is leuk en waarom haat zaaien genoemd? gekrenkte weke zieltjes!!!! grappen over en weer en een beetje de boel opschudden is leuk en hoort erbij. Als je eenheid wil dan moet je bij het Nederlands elftal zijn. De rest van het seizoen is het wij tegen jullie jankerds
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 19:10
Amen. (dit komt van een Feyenoord-fan haha)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:03
Van super Homo naar super Loser en dat voor een E-gamer
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:33
Ow het ligt aan 'anderen'... ?
Vind ik leuk
michelhx +1820
maandag 17 juli 2017 om 12:19
Ik vind het eigenlijk wel triest dat zoiets hem 5 jaar na dato nog achtervolgt. Door schade en schande wijs worden, noemen we dat. Maar goed, een Ajacied aan je binden, ook al is het als e-sporter, past sowieso niet bij PSV. Ga eens gewoon op zoek naar een e-sporter die ook nog supporter van PSV is, dan komt het bij de supporters al wat beter over.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ontslagen eSporter van PSV 'zit kapot': 'Kan een wijze les zijn voor jonge gamers'