NAC grijpt naast spits: Ik wil van alle belangen af. Het is niet meer te doen

NAC grijpt naast spits: "Ik wil van alle belangen af. Het is niet meer te doen"

zondag 16 juli 2017 om 20:08

Hans Smulders, technisch manager van NAC Breda, wil liever geen woorden meer vuilmaken aan de mislukte komst van Jorn Vancamp. Eerder deze week werd bekend dat het achttienjarige talent van Anderlecht níet naar de promovendus komt. NAC en Anderlecht bereikten geen akkoord over de spits. 

"Ik ga niet in op namen of individuele spelers. Dat beperkt mijn vrijheid van denken... Of het over speler A, B of C gaat, ons antwoord als club is altijd: daar doen we geen mededelingen over", laat Smulders weten aan BN DeStem.

"Ik kan wel uitleggen waar we mee bezig zijn. Het gaat over types met potentie die vanuit een bepaalde kernkwaliteit in onze manier van werken passen en in ons verhaal geloven. Ik vertel een speler eerlijk hoe het zit, omdat ik met hem te maken heb. Niet met zijn zaakwaarnemer, niet met zijn moeder en niet met de journalist", vervolgt hij. 

"Het gaat alleen maar om belangen en ik wil van alle belangen af. Het is niet meer te doen. Want ongeacht wat er gebeurt, het is allemaal namedropping. Moeten we daarop reageren?" NAC is op zoek naar een opvolger voor Cyriel Dessers. De topscorer van afgelopen seizoen is verkocht aan FC Utrecht. 

Lees ook: NAC grijpt naast spits door duur van contract: "Helaas niet uitgekomen"

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Plaats een reactie

R2 +673
zondag 16 juli 2017 om 20:18
Ik ken deze spits niet. Weet iemand er meer van? Vind wel dat Smulders hier gelijk heeft. Het gaat ook niet om de carriëre van de moeder, journalist of zaakwaarnemer maar om die van de speler. Duidelijke taal dus.
Vind ik leuk
mcmodd +4878
zondag 16 juli 2017 om 20:22
Hans Smulders is een man met lef. Hij probeert de geruchtenbubbel te ontslaan door ze zelf niet te laten ontstaan of door ze al vroegtijdig door te prikken. Groot gelijk dat hij eerst en vooral uitgaat van het evt. af te sluiten contract met de speler en niet met zijn zaakwaarnemer of wie dan ook. De speler komt daar voor zichzelf en omdat de zaakwaarnemer soms dezelfde insteek heeft, maakt hij zich onmogelijk bij Hans Smulders. Hulde.
Vind ik leuk
WG +312
maandag 17 juli 2017 om 09:04
Precies dit, het is dan ook een verademing dat er sinds zijn komst geen 'geruchten/speculaties' meer zijn. Het is fijn dat een TD alles in zijn kantoor weet te houden en de geruchtenbubbel weet te beperken.
Vind ik leuk
rjc71 +570
zondag 16 juli 2017 om 20:36
ik dacht dat hij naar Roda zou komen .. . ?
ben benieuwd !
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:38
Loopt er nou echt helemaal niets in Breda en omgeving of is het de sport om een zo groot mogelijk vreemdelingenlegioen te creëren? Hoe vinden de NAC supporters dit nou eigenlijk?!
Vind ik leuk
Tyson89 +2175
zondag 16 juli 2017 om 20:55
Als je ziet waar NAC vandaan komt dan is iedereen dolblij als ze er in blijven.

Ook vreemdelingen die gaan voor NAC worden op handen gedragen, iedereen bij NAC loopt weg met Manu Garcia.
Vind ik leuk
pier +89
zondag 16 juli 2017 om 21:02
Als het aan mij ligt alleen maar eigen jeugd. Maar daar gaan ze het niet mee redden. Geld hebben ze amper. Ze zitten nog steeds met de gebakken peren van jarenlang wanbeleid. Nu gratis die gasten uit Manchester lenen, helemaal uit de shit komen en van daaruit op eigen kracht verder komen. Ik heb er heel erg aan moeten wennen, maar voor de continuïteit voor de club is dit nu het beste. Maar er zitten wel 10 jongens uit de eigen jeugd bij de selectie. Ze hebben 14 contracten en 5 geleende spelers van Manchester. Tja, de voetballerij is veranderd ook. Ik zie het liefst Bredase jongens tegen Haagse gasten ballen. Zoals vroegah
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:14
Vorig seizoen 5 a6 jeugdspelers bij de selectie gehaald..
Dit seizoen weer 4 tot 6

plus spelers die al langer bij de selectie zitten en uit de regio komen... maakt bijna de helft van de spelers, of eigen jeugd of de regio!

Tel daarbij op, de belgen die ook gescout worden(omdat 20km verderop belgie al begint)

Kom je uit op 20man ongeveer


Denk dat alleen ajax straks meer eigen jeugd heeft staan(ook meegerekend bij jong ajax uiteraard)

Ook klopt dit verhaal niet helemaal!

Op bnde stem online is het hele verhaal te lezen!
Vind ik leuk
FCT65 +923
zondag 16 juli 2017 om 22:33
Volgens mij heeft NAC geen goede ervaringen met spelers die Jorn heten......
Vind ik leuk
scRzorz +351
maandag 17 juli 2017 om 01:34
Liever een Jorn dan een Joop (ofwel Johan Valentijn Munsterman)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

NAC grijpt naast spits: "Ik wil van alle belangen af. Het is niet meer te doen"