'De Boer praat met Martins Indi en is na komst Riedewald klaar bij Ajax'

'De Boer praat met Martins Indi en is na komst Riedewald klaar bij Ajax'

maandag 17 juli 2017 om 09:52

Frank de Boer heeft een gesprek gevoerd met Bruno Martins Indi over een potentiële transfer naar Crystal Palace. Dat meldt De Telegraaf.

Martins Indi werd in Engeland al nadrukkelijk gelinkt aan een transfer naar Crystal Palace. Omdat de Premier League-club een akkoord zou hebben bereikt met FC Porto over de transfersom, lijkt alleen een persoonlijk akkoord en een medische keuring nog tussen De Boer en Martins Indi te staan. De Telegraaf meldt zondag dat de belangstelling concreet is.

De Boer heeft afgelopen week een gesprek gevoerd met Martins Indi. Een akkoord lijkt hoe dan ook nog ver weg. De Oranje-international (26) is zondag op het vliegtuig gestapt naar Mexico, waar Porto een trainingskamp heeft belegd. Bovendien heeft Crystal Palace forse concurrentie van Stoke City, dat Martins Indi na een huurperiode definitief wil inlijven.

Met Jaïro Riedewald staat Crystal Palace overigens al op het punt een linksbenige verdediger binnen te halen. Hij komt voor negen miljoen euro over van Ajax en wordt waarschijnlijk maandag gepresenteerd. De Boer zal verder niet bij Ajax shoppen.

Plaats een reactie

Maxidi +1850
maandag 17 juli 2017 om 09:56
Wat duurt dat lang allemaal...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:56
Het zou me ook niks verbazen als hij naar Everton gaat naar oud trainer Koeman
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:44
mij wel
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:57
Zou Feyenoord nog een percentage krijgen bij een eventuele verkoop?
Vind ik leuk
Hesses +122
maandag 17 juli 2017 om 10:00
Ja ik geloof 10% van transfergeld plus een percentage voor t opleiden...totaal ong 1.2miljoen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:46
Klopt @hesses
Vind ik leuk
Woudo +909
maandag 17 juli 2017 om 11:05
Lekker! kennen ze van drongelen halen bij sparta :)
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:51
Kassa!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:06
Als dit zijn eerste echte 2 de transfer is volgens mij wel ja.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:58
Pas nou op en haal niet elke Nederlander naar je club toe. Maar beter zou wel een goede aankoop worden eentje waarvan de verdediging beter zal worden
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 09:58]
Vind ik leuk
2cents +26839
maandag 17 juli 2017 om 10:13
Er is verder ook niemand te koop, Frankie.
Vind ik leuk
Teo Smith +9285
maandag 17 juli 2017 om 10:26
Ik zou toch voor Crystal gaan.
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:51
Stoke lijkt me beter ;p
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:50
Neem aan dat je dan liever voor Stoke wil spelen?
Vind ik leuk
JanTa48 +818
maandag 17 juli 2017 om 14:01
Diep in zijn hart zou Frank best voor Sanches, Dolberg, of een ander groot talent willen gaan maar de prijzen die Ajax vraagt is zelfs voor C.P. te gortig.
Vind ik leuk
Gerro +1635
maandag 17 juli 2017 om 23:59
Oow ik dacht dat Crystal Palace dacht even Sanches op te halen maar kennelijk was Davinson niet geïnteresseerd in deze modale club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'De Boer praat met Martins Indi en is na komst Riedewald klaar bij Ajax'