'De Boer praat met Martins Indi en is na komst Riedewald klaar bij Ajax'

    'De Boer praat met Martins Indi en is na komst Riedewald klaar bij Ajax'

    maandag 17 juli 2017 om 09:52

    Frank de Boer heeft een gesprek gevoerd met Bruno Martins Indi over een potentiële transfer naar Crystal Palace. Dat meldt De Telegraaf.

    Martins Indi werd in Engeland al nadrukkelijk gelinkt aan een transfer naar Crystal Palace. Omdat de Premier League-club een akkoord zou hebben bereikt met FC Porto over de transfersom, lijkt alleen een persoonlijk akkoord en een medische keuring nog tussen De Boer en Martins Indi te staan. De Telegraaf meldt zondag dat de belangstelling concreet is.

    De Boer heeft afgelopen week een gesprek gevoerd met Martins Indi. Een akkoord lijkt hoe dan ook nog ver weg. De Oranje-international (26) is zondag op het vliegtuig gestapt naar Mexico, waar Porto een trainingskamp heeft belegd. Bovendien heeft Crystal Palace forse concurrentie van Stoke City, dat Martins Indi na een huurperiode definitief wil inlijven.

    Met Jaïro Riedewald staat Crystal Palace overigens al op het punt een linksbenige verdediger binnen te halen. Hij komt voor negen miljoen euro over van Ajax en wordt waarschijnlijk maandag gepresenteerd. De Boer zal verder niet bij Ajax shoppen.

    Plaats een reactie

    Maxidi +3422
    maandag 17 juli 2017 om 09:56
    Wat duurt dat lang allemaal...
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 09:56
    Het zou me ook niks verbazen als hij naar Everton gaat naar oud trainer Koeman
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4505
    maandag 17 juli 2017 om 10:44
    mij wel
    Vind ik leuk
    danny117869 +2251
    maandag 17 juli 2017 om 09:58
    Pas nou op en haal niet elke Nederlander naar je club toe. Maar beter zou wel een goede aankoop worden eentje waarvan de verdediging beter zal worden
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    2cents +47551
    maandag 17 juli 2017 om 10:13
    Er is verder ook niemand te koop, Frankie.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21480
    maandag 17 juli 2017 om 10:26
    Ik zou toch voor Crystal gaan.
    Vind ik leuk
    United +38660
    maandag 17 juli 2017 om 12:51
    Stoke lijkt me beter ;p
    Vind ik leuk
    United +38660
    maandag 17 juli 2017 om 12:50
    Neem aan dat je dan liever voor Stoke wil spelen?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2922
    maandag 17 juli 2017 om 14:01
    Diep in zijn hart zou Frank best voor Sanches, Dolberg, of een ander groot talent willen gaan maar de prijzen die Ajax vraagt is zelfs voor C.P. te gortig.
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    maandag 17 juli 2017 om 23:59
    Oow ik dacht dat Crystal Palace dacht even Sanches op te halen maar kennelijk was Davinson niet geïnteresseerd in deze modale club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De Boer praat met Martins Indi en is na komst Riedewald klaar bij Ajax'