Willems heeft transfer bijna te pakken en ondergaat medische keuring

Willems heeft transfer bijna te pakken en ondergaat medische keuring

maandag 17 juli 2017 om 12:25

De transfer van Jetro Willems van PSV naar Eintracht Frankfurt is bijna beklonken. De 23-jarige linksback is in Duitsland aangekomen, waar hij de medische keuring ondergaat. Dat meldt de Bundesliga-club maandag.

Willems kreeg zondag toestemming om het trainingskamp van PSV in Zwitserland te verlaten om de deal af te ronden. De Eindhovenaren ontvangen naar verluidt een bedrag tussen de zes en zeven miljoen euro voor de vleugelverdediger, die deze zomer nadrukkelijk op zoek was naar een nieuw avontuur.

Bij PSV had Willems nog een contract voor een jaar. Eintracht Frankfurt eindigde afgelopen seizoen op de elfde plaats in de Bundesliga. Het verloor de bekerfinale van Borussia Dortmund. De club van trainer Niko Kovac versterkte zich eerder al met Sébastien Haller (FC Utrecht) en Jonathan de Guzman (SSC Napoli).

Willems wordt in Frankfurt de opvolger van Bastian Oczipka. Hij verkaste een week geleden naar Schalke 04.

Plaats een reactie

2cents +26994
maandag 17 juli 2017 om 12:32
Afgetrainde Willems. Het Duitse regime werpt nu al z'n vruchten af bij hem. ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:20
Fotoshop...of oude foto
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:32
Nieuwe ronde nieuwe kansen, hopelijk krijgt Willems zijn vorm weer helemaal terug, zou mooi zijn voor het Nederlandse voetbal!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:31
Ik vind het een prima club. Misschien is het zelfs minder dan PSV qua niveau, maar het gaat om de competitie. Hij krijgt daar nu veel meer weerstand en kan niet zomaar 100% van de keren aan aanvallen denken. Hij zal vooral verdedigend nu zwaarder getest gaan worden en ik hoop dat hij daar stappen in maakt, want dan is het gewoon de beste linksback die we In Nederland hebben.
Vind ik leuk
isnake +979
maandag 17 juli 2017 om 12:33
Succes aldaar.
Mooie competitie maar had verwacht dat je naar een club wilde die wat hoger in de ranking zou staan ergens. Hopelijk kan je van daaruit wel doorgroeien hogerop.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:34
Ze hebben goede worsten in Frankfurt!
Vind ik leuk
Filip_FCU +2939
maandag 17 juli 2017 om 12:36
Wordt Willems toch nog ploeg genoot van Haller, wat een geluksvogel.

Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:36
Eintrach Frankfurt......lol
Vind ik leuk
Zeus +3459
maandag 17 juli 2017 om 12:37
Wie is zijn zakenwaarnemer? Ik vind dit namelijk een verrassend verstandig besluit van Willems.
Vind ik leuk
Gu3rilla +10172
maandag 17 juli 2017 om 12:44
Geen idee staat niet op transfermarkt.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:48
Sigi Lens
Vind ik leuk
dhrwobo +5053
maandag 17 juli 2017 om 12:38
Wat ik al zei. Jetro is niet dik, geen type zeefuik..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:42
Wat een sportlichaam heeft ons jetrooke toch, bijna net zo n sixpack als mij...
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 17:33]
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 14:00
Sixpack bier?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:43
Bij PSV is niks meer te leren voor Willems.
zie hieronder mijn eerdere reactie.

Er zou nog één belangrijke post vervangen moeten worden bij PSV:

Trainer Philip Cocu...

Meneer Brands, haal een ander type trainer... De chemie is al tijden uitgewerkt... Ook in het belang van Cocu zelf... Jammer om zo iemand met die geweldige kwaliteiten, naar de ?!?!? ... te moeten zien gaan... Laat als bestuur eindelijk dat geweldige EGO eens los, en geef gehoor aan wat ´de massa´ in Nederland al lang gezien heeft...
Heeft deze selectie broodnodig...
Straks tijdens het seizoen (winterstop???) zijn er andere belanghebbenden die zijn vertrek afdwingen...

Ik blijf het zeggen en herhalen, net zoals de inbrekersspot op de radio!!!

Niet om te lachen trouwens, hoewel, het blijft maar voetbal... de tweede belangrijkste zaak van Nederland, wordt gezegd...

Vind ik leuk
Gu3rilla +10172
maandag 17 juli 2017 om 12:45
Het is allang te laat voor Cocu te vervangen die maakt het seizoen af of hij moet het echt heel slecht doen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:37
Wij hebben het volste vertrouwen in Philip Cocu. Uw poging om ons op andere ideeën te brengen is volkomen waanzin. Cocu is voor ons de juiste man. Geeft de jeugd altijd de kans. Wij kunnen ons geen betere trainer wensen.

Toon Gerbrands.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:43
McDonald's op loopafstand?
Vind ik leuk
psvajax +790
maandag 17 juli 2017 om 12:48
Laat de domme reacties over het gewicht van Jetro maar weer voorbijkomen. :)
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 14:01
Dikzak ;p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:50
ist in Frankfurt gelandet , heeft gisteren al trainingskamp van PSV verlaten, is i opgehaald met een oude Duitse bommenwerper of zo ...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:57
Hij schijnt gezien te zijn op de vluchtstrook in een legergroene zijspan.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:56
McDonald's

Frankfurt am Main, Duitsland

+49 69 5971688

24 uur geopend
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 14:02
Burger King
Frankfurt/Main, Duitsland
+49 69 92882575
Vind ik leuk
JOJO +1025
maandag 17 juli 2017 om 12:57
Let op, binnen een paar jaar maakt hij een transfer naar Bayern München. Hopelijk heeft Brands een doorverkoop percentage weten te bemachtigen.
Vind ik leuk
Kevinm +831
maandag 17 juli 2017 om 13:14
Jetro Willems, de meest overschatte Eredivisie voetballer van de afgelopen 20 jaar.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:15
Ik wens je het beste broer en vergeet geen kaartje te sturen; )
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 14:02
Oke mattie!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:16
Mooi. Hard trainen, strakke Duitse instructies krijgen Willems wel in het gareel.

Talent heeft ie genoeg. Stukje Duitse gründlichkeit erbij en dan kan ie eindelijk de topper worden die hij in potentie zou kunnen zijn.

Hopen op een mooi doorverkoop percentage, maar 6-7 miljoen is een mooi bedrag voor een speler waar de motivatie weg was.

Succes Willems, namens het Nederlands elftal hoop ik dat je serieus aan de bak gaat in Duitsland.
Vind ik leuk
ihvmmdk +2142
maandag 17 juli 2017 om 13:17
LOL Wat lees ik nou? Willems mag twee miljoen euro van de tramsfersom in eigen zak steken :D
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:25
Papiertje erom en weg ermee hamburgertje
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:43
Aan de foto te zien, hebben onze kenners hier het altijd geweldig goed gezien dat Willems kilo's te zwaar is vanwege zijn overgewicht. Negen van de tien voetballers was in de situatie van Willems gratis de deur uitgelopen bij hun werkgever en hadden nooit bijgetekend zodat men zelf miljoenen aan tekengeld in hun zak zou kunnen steken. Willems komt terecht in de top 3 van beste competities van Europa.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:29
Ach die zien hem nooit die zultkoppen ! Jetro is een geweldige prof. En hij gaat het daar maken let maar op
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 13:59
Het ga je goed Jetroooo!
Vind ik leuk
mcmodd +5199
maandag 17 juli 2017 om 14:09
Nou, er mag misschien een kilootje of twee vanaf, maar zo te zien valt dat nog reuze mee. Een mooie kans voor hem, alsnog spelen in een hogere competitie. FC Utrecht ziet hem voorlopig niet als PSV-er in De Galgenwaard en dat vind ik toch jammer.
Zet hem op Jetro, je kan het (nog?).
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:25
Middenmotertje in Duitsland, meer gaat het niet worden voor deze kneus
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:45
Te dik? Helemaal niet dus. Als Jetro weer gemotiveerd raakt gaat Eintracht hier veel plezier aan beleven.
Vind ik leuk
pinkelman +1879
maandag 17 juli 2017 om 15:03
Brenet succes met je basisplek.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:28
Klasse brands dat is nog eens winst maken ! Voor 750000 gekocht. Jetro bedankt Jonguh gij gaat het maken bij die Duitsers
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Willems heeft transfer bijna te pakken en ondergaat medische keuring