Update: Bevestiging uit Duitsland: Willems maandag medisch gekeurd

Update: Bevestiging uit Duitsland: Willems maandag medisch gekeurd

zondag 16 juli 2017 om 21:59

Niet SC Freiburg, maar Eintracht Frankfurt lijkt de nieuwe club van Jetro Willems te worden. Diverse media melden dat zondagmiddag. Willems heeft van PSV de ruimte gekregen om een transfer af te ronden. 

Technisch manager Marcel Brands liet eerder op de dag in het midden welke ploeg bezig is met de komst van de vleugelverdediger. Wel zei hij voor de camera van Omroep Brabant dat PSV al akkoord is. Het is nu aan Willems om te onderhandelen over persoonlijke voorwaarden. Wanneer alles vlot verloopt, kan er op zeer korte termijn een medische keuring worden ingepland.

Het bedrag dat Eintracht Frankfurt betaalt voor de linkspoot, is onbekend. Willems (23) heeft in Eindhoven nog een contract voor één jaar. Frankfurt eindigde afgelopen seizoen op de elfde plaats in de Bundesliga. Het verloor de bekerfinale van Borussia Dortmund. De club van trainer Niko Kovac versterkte zich eerder al met Sébastien Haller (FC Utrecht) en Jonathan de Guzman (SSC Napoli).

Update 19.06: PSV ontvangt een bedrag tussen de zes en zeven miljoen euro van Eintracht Frankfurt voor Jetro Willems. Dat meldt De Telegraaf. De twee clubs zijn akkoord en Willems heeft toestemming gekregen om zijn Duitse transfer af te ronden. PSV gaat op zoek naar een nieuwe linksback.

Update 21.59: Fredi Bobic, bestuurslid bij Eintracht Frankfurt, heeft zondagavond aan Kicker bevestigd dat Willems onderweg is naar Duitsland. Maandag staat er een medische keuring gepland voor de linksback. Willems wordt in Frankfurt de opvolger van Bastian Oczipka. Hij verkaste een week geleden naar Schalke 04. 

Poll

Mooie club voor Willems?

(2637 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 14:51
Is Willems pas 23? Dacht al veel ouder. Het ga je goed in Duitsland.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1453
zondag 16 juli 2017 om 15:12
Hij was net 18 toen hij met Nederland naar het EK ging. Loopt al lang mee bij PSV. Ben wel van mening dat hij vorige zomer al had moeten vertrekken. Dan had hij echt naar een grotere club gekund en had PSV meer kunnen verdienen aan hem. Hopen dat hij bij Eintracht Frankfurt zijn vorm weer terug kan vinden.
Vind ik leuk
Harrie82 +1209
zondag 16 juli 2017 om 16:40
Vorig seizoen kwam er geen club, dus dan Kun je ook niet verkopen.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1453
zondag 16 juli 2017 om 18:29
"De transfer was niet prioriteit nummer één, zoals iedereen dacht", vervolgt Willems in De Telegraaf. In het ED: "Er zijn zeker wel interessante aanbiedingen uit het buitenland geweest. Daar heeft het niet aan gelegen. Maar ik wilde hier blijven, om het nog een jaar te laten zien. Aan wie? Aan iedereen die geen vertrouwen in mij heeft."

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/687966/willems-knap-dat-mensen-dat-blijkbaar-uit-mijn-lichaamstaal-kunnen-opmaken-.html
Vind ik leuk
Djambo +274
zondag 16 juli 2017 om 19:14
7 miljoen euroknallerds ik vind het nogal wat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:50
Haha. P
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zondag 16 juli 2017 om 22:03
ik dacht ook al wat ouder ..succes Willems.. het ga je goed bij je stap achteruit
Vind ik leuk
yuuup +3971
zondag 16 juli 2017 om 22:25
De competitie is wel goed voor hem.
Vind ik leuk
Bien +6017
zondag 16 juli 2017 om 14:52
Willems is echt breed geworden doet ij aan bodybuilding?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:57
BigMac's
Vind ik leuk
Pep1964 +128
zondag 16 juli 2017 om 16:04
Zit zeker naast de BigGym? Zelfde ingang verkeerde deur genomen door Willems.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:50
Nee aan vreet wetstrijden wie die meeste frikadellen op ken
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zondag 16 juli 2017 om 22:04
botjesbuilding met burgerking dieet
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:52
2 miljoen braadworsten per jaar plus 150 liter saus en het is rond.
Vind ik leuk
Bien +6017
zondag 16 juli 2017 om 14:53
Nee hij is gespierd.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:55
In zijn gezicht ook dan hè
Vind ik leuk
Bien +6017
zondag 16 juli 2017 om 14:56
Ja gespierde gezicht met een stieren nek heet dat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:33
Jij ziet geen verschil tussen een bolle kop en een afgetraind lichaam ?
Vind ik leuk
Moa +226
zondag 16 juli 2017 om 21:33
Haha ben jij zijn mental coach?

Hij is eerder obese dan afgetraind, hopelijk krijgen ze hem in Duitsland in het gareel want hij kan een veel betere voetballer zijn dan hij nu is.
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 15:25
Frankfurters he, geen bratwurst. Frankfurt heeft zn eigen worst!
Maar zal hij daar veldspeler worden? Of aanjager voor de supporters? Als die Willems effe een paar keer springt op dat 'Hey Eintracht Frankfurt!', dan golft dat hele stadion natuurlijk...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:47
Haha!
Vind ik leuk
frank1971 +1340
zondag 16 juli 2017 om 14:52
Vanmorgen ging hij nog naar Freiburg.
Vind ik leuk
Bien +6017
zondag 16 juli 2017 om 14:53
Willems met zo een postuur slaat alle tegenstanders van zich af.
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 15:29
Jetro Willems:
Sterk aan de bal
Sterker zonder bal!

:P
Vind ik leuk
John M. +1912
zondag 16 juli 2017 om 17:09
Het sterkst met bal gehakt.
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zondag 16 juli 2017 om 22:07
(ge)hak(t)bal op de jong
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zondag 16 juli 2017 om 22:05
en hij ruikt sterk
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:53
Gefeliciteerd PSV :-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:54
3 goede versterkingen voor Frankfurt, Europees voetbal halen denk ik
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:04
Welke versterkingen doel je precies op? Willems, haller en de Guzman? Want met die versterkingen ga je geen Europees ticket binnenslepen in de Bundesliga
Vind ik leuk
Pagan1964 +1050
zondag 16 juli 2017 om 15:07
Goh, ben jij helderziende of zo ?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:32
Dat zijn voor het niveau Frankfurt echt wel versterkingen voor een subtopper
Vind ik leuk
14forever +4515
zondag 16 juli 2017 om 14:55
Nou nou Willems heb je daar nu zo lang op lopen wachten. Nu snap ik dat je je vakantie niet wou onderbreken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:56
Jezus wat is hij afgegleden zeg.
Vind ik leuk
Bien +6017
zondag 16 juli 2017 om 14:56
Die wil jij niet in een donker steeg tegenkomen :D
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:58
Wat heeft dat met mijn bericht te maken dan goos?

Ik bedoel alleen dat het jammer is dat zijn carrière in een neerwaartse spiraal heeft gezeten. Het zag er een aantal jaar geleden heel goed uit.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:18
Goede opmerking flappie. Hij zegt alleen maar dat hij qua niveau afgegleden is. Niet mee eens zeker?
Vind ik leuk
United +35492
zondag 16 juli 2017 om 17:14
Hij denkt liever aan donkere steegjes en Jetro Willems die hij daar tegenkomt ;p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:53
Haha.. P
Vind ik leuk
jaja_PSV +9875
zondag 16 juli 2017 om 14:58
Hij had potentie om in de basis van Oranje te komen, maar ja.
Typisch een speler die niet alles uit zijn carriere haalt, en dan kom je te spelen voor Eintracht Frankfurt.
Spijtig ja, voor PSV qua transfersom maar ook voor hemzelf. Geen topclub voor hem.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:05]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:00
Ja erg jammer ook, had meer verwacht van Willems. Hoop voor hemzelf en het Ned. elftal dat hij zijn vorm weer krijgt te pakken in Duitsland.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:13
Het is sinds zijn blessure hoor. Daar heeft hij zelf ook niet voor gekozen. test
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 18:04]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:58
Waar zeg ik dat dan?

Hij moet de frivoliteit terug zien te krijgen.
Vind ik leuk
United +35492
zondag 16 juli 2017 om 15:12
Misschien bloeit hij daar wel weer op.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:07
Dat heeft hij nu gehad, nu alleen nog een beetje afvallen ;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:42
Hij gaat nog verder afglijden.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:59
Misschien wel, misschien ook wel niet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:57
Waar heen....nou nou tjonge tjonge blijf dan gewoon bij PSV en kom terug op je OUWE niveau en maak dan EEN MOOIE TRANSFER
Vind ik leuk
jaja_PSV +9875
zondag 16 juli 2017 om 15:06
..dat had hij nu vorig seizoen moeten doen, maar niet gedaan.
Vind ik leuk
stollie38 +11199
zondag 16 juli 2017 om 15:00
Van voorronde Europa League naar plaats 11. Ach ja even info opvragen bij Castagnos.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:07
Eintracht Frankfurt is een schitterende club! Zou maar eens op youtube kijken, hebben geweldige fans en een mooi stadion, verder een stabiele club in de Bundesliga. Prima club voor Willems!
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 15:34
Zekers! Die gasten zijn knettergek daaro. Staan daar 90 minuten lang hun hele stadion op de kop te schreeuwen en te stampen.

Staat n berucht filmpje op youtube over ze, dat ze t stadin in Brondby laten 'dansen' met ca. 2.5k uitpubliek.

Frankfurt staat idd bekend als een van dé luidruchtigste supportersgroepen. K geloof dat ze zich kunnen meten met de BVB....
Naja, die Gelbe Wand spreekt voor zich, als je je als middenmoter, dáár mee kan meten, dan zit het met je aanhang wel goed ^^
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:02
Het schijnt dat de braadworst daar subliem is. Jetro heeft dit in overweging meegenomen
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 15:34
Hij wordt mascotte, met zn 'eigen Frankfurter Bratwurst' :P
Vind ik leuk
Blindsy +1484
zondag 16 juli 2017 om 19:57
Nee, broodjes Frankfurters!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:07
Wat een afgang. Willems, HET talent die wel even naar Real Madrid zou gaan en gevolgd werd door talloze topclubs gaat naar Frankfurt, lol!
Vind ik leuk
United +35492
zondag 16 juli 2017 om 15:09
Eens kijken of hij daar wel weer uit de verf komt.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:52
Inderdaad, United. Die jongen is daar nog niet eens begonnen...
Vind ik leuk
United +35492
zondag 16 juli 2017 om 22:54
Moet zeggen dat hij na zijn blessure ook wel erg matig was. Dus ik begrijp sommige kritiek hier wel.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:02
Dat klopt. Alleen is het wezen van kritiek onderbouwing en niet schimpscheuten ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:09
Dat hij maar veel ballen op het hoofd van Haller mag neerleggen!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:53
Amen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:15
Frankfurt zelfs. Het wordt alleen maar mooier en de clubs groter voor hem.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:15]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:36
Het enige wat constant groter wordt is Willems zelf :p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:17
Moet even lachen..... Frankfurt???
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:18
Traditionsverein Eintracht Frankfurt lijkt het dus te worden....
Mooi stadion ,wekelijks ruim 50000 zeer fanatieke toeschouwers ,een europese topcompetitie en een verdubbeling van zijn salaris....

Grappig dat er dan nog zijn die niet verder komen dan "dikkop" of Macdonalds..........
Benieuwd wat die types bereikt hebben in hun leven.

Het ga je goed Jetrooke voor mij blijf je onsterfelijk ...voor 99 % zeker dan toch
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:18]
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 15:43
Hehe, ok, ff alle meligheid en sarcamse aan de kant: Ik vind het verwonderlijk, maar tegelijk ook een mooie transfer. Hij leek toch echt op een zijspoor te belanden(via de achterdeur, het Philips-stadion verlaten?). Dus dat hij, ondanks zn stroeve periode, nu bij Eintracht terechtkomt, is toch opvallend?

Zn figuur is ook wel een punt-van-kritiek geweest in de hele periode. (Zeefuik net zo.. ander verhaal, maar vergelijkbare kritiek).

K had iig niet gedacht dat hij nog naar zo'n gróte club zou verkassen iig.
In een vorig stukje had Willems zelf verklaard er een beetje met de pet naar gegooid te hebben, de afgelopen 2 jaar, en ja.. dát kweet natuurlijk het hoongelach van een site als deze.(kon het zelf ook niet laten...).
De simpele link naar de Frankfurter Bratwurst isdan ook snél gemaakt :P
Maar alle grappen en grollen terzijde: Duitsland is wel een sterke competitie, en zelfs met iets meer fysiek, zou hij daar prima uit de voeten kunnen. Wat hij eventueel te veel heeft aan gewicht, 'disciplineren' ze hem daar wel af.. "Op zn Duits': Hij kan zn carriére daar uit het slop trekken!

Ik gun het hem wel iig.
Maar blijf dr wel bij dat PSV hem toch geen riant salaris uitkeerde om zich maar vet te mesten op deze manier? Hij had toch wel wat meer met zn fysiek bezig kunnen zijn?
K hij's nog niet zo 'erg' als 'Boerenspekrollade' Zeefuik, maar Willems kan wel een paar pondjes missen.
Dat had hem iig geen windeieren gelegd!
Vind ik leuk
kcim +1795
zondag 16 juli 2017 om 17:08
Ben het inhoudelijk niet vaak met je eens straat. Maar hier sla je prima de spijker op zn kop.
Heb je wel bier gedronken vandaag? Als je nuchter bent komt er best wel nuttige dingen uit jouw toetsenbord;))))
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:22
ik was voor de middag de tel al kwijt..... niet dat ik dat ooit doe trouwens...
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 19:32
PS..

6 tot 7 mil voor hem ontvangen?

Nou, das toch keurig zaken gedaan vanuit PSV's perspectief?
Dat ze dr extra lekker om mogen smaken!

Ps2: iedereen mag heir gniffelen, maar Willems tekent zelf ff, en vang (8%x 6 mil:) 480.000 euries, en een riant jaarsalaris, speelt in een sterkere competitie, en voor een grotere club eigenlijk..(alle respect, Eintracht heeft wekelijks idd 50k op de banken staan, das wel ff ietsje meer als de Philips Sport Vereniging..)

Wedden dat Jetrotje het laatst lacht?
Of, op zn bloemkolen-duits gezegd:
'Es soll ihn ein grossen bratwurst sein!"
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:54
jeder kan ihm am arsch leckken...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:55
ihn
never mind ;-)
Vind ik leuk
chicken +3328
zondag 16 juli 2017 om 20:28
Is een mooie club...maar vooruitgang..had toch wel verwacht dat hij voor een niveautje hoger zou gaan. Misschien is het precies wat hij nodig heeft...we gaannhet zien dit seizoen..
Vind ik leuk
2cents +26842
zondag 16 juli 2017 om 20:29
Het laatst lacht? Vanwege het geld? Of de toeschouwersaantallen? Of de Duitse competitie?

Willems verwachtte een Depay-achtige transfer te maken. Dus naar een veel grotere club, in een grotere competitie, met nog meer toeschouwers en een nog hoger salaris en een nog groter aandeel van 8%.

Het lijkt me dus in heel veel opzichten ook voor hem een tegenvaller. Maar wel veel vooruitgang ten opzichte van PSV. Behalve misschien sportief. Een club die vaak rechter rijtje eindigt. En net zo vaak tegen degradatie strijdt als dat het in het linker rijtje eindigt de laatste decennia.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:51
Nooit tellen die pilsjes. Morgen wil je dan juist weer 1 extra. Grenzen verleggen he
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:19
Ben benieuwd hoe Brands dit weer gaat opvullen
Vind ik leuk
Foebele +23883
zondag 16 juli 2017 om 15:36
PSV was toch bijna uitgeshopt? Iets wat ik overigens vrij vreemd zou vinden aangezien er nog wel wat vertrekkers in de pijpleiding zitten volgens mij (Arias? de Jong? Propper?).
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:57
Ze hebben altijd al aangegeven dat bij een vertrek van willems en arias er nieuwe spelers bij zouden komen dus.
De selectie is echt nog niet compleet
Vind ik leuk
Foebele +23883
zondag 16 juli 2017 om 16:20
Mag het hopen van niet, een beetje een vernieuwing kan geen kwaad. Fris bloed, nieuwe elan, en dan kan het gewoon weer een spannend seizoen worden.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:58
Ik ben er niet bang voor .
Er zijn er een stuk of 5-6 weg en er is frisse aanwas . Met v ginkel erbij loop je 0,0 risico . Nu nog in ieder geval een goeie lb en zoals gezegd als arias vertrekt een rb en de ploeg staat wel zo n beetje..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:45
Ja en dan moet je een ploeg nog laten ballen he.Met Cocu hebben jullie hetzelfde probleem als wij met Brom.Angsthazen allebei,en dat straalt op het team af.S7.Denk dat we dat allebei nodig hebben
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:53
niet alles zo somber in zien kaazelien dat leeft een stuk handiger
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:01
Haha,ik heb meer passies.Met Dumoulin en vandaag Mollema is mijn portie happieness allang binnen.Voeg daar het presentje van mijn buren bij en t leven is mooi.Schylger Jutters-Bitter.Een kenner weet wat een uniek flesje dat is.Ik zeg prut
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:05
Lekker toch , geniet er van het leven is te mooi om te verspillen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:56
Voor de opbrengst can de verkoop een goede links- en rechtsback halen. Misschien Arias nog verkopen. Die wil zelf wat anders en er staat een heel behoorlijk elftal.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:58
daar ben ik ook van overtuigd en of het tot prijzen zal brengen zien we komend jaar wel .Daar kan nog niemand iets van zeggen.
Alhoewel sommige doen voorkomen dat we op een haar na niet gaan degraderen.........
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:08
Misschien komt er nog. Wel een konijn uit de hoge hoed. Een grote verrassing. Brands laat weinig los en komt alleen met feiten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:10
doet ie goed vind ik. Gewoon zeggen als er iets speelt of anders niet . Zoals hij vanmiddag ook meteen de freiburg geruchten naar het rijk der fabelen verwees.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:11
En Eintracht Frankfurt is een grote club. Velen hier doen aan scorebordjournalistiek of kijken baar teletekst.. Frankfurt trekt elke thuiswedstrijd meer dan 52.000 man! Kleine club? Dacht het niet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:12
en bloedfanatiek. mooie club voor m
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:05
Propper moeten ze van afblijven. De andere 2 is te koop
Vind ik leuk
Foebele +23883
zondag 16 juli 2017 om 15:35
Een club van zijn niveau, al die onzin verhalen over een absolute topclub gingen nergens over, laat eerst maar eens zien dat je het wekelijk op dit niveau kan laten zien.
Vind ik leuk
orion73 +149
zondag 16 juli 2017 om 15:40
Lekkere stap naar de nummer 11 van Duitsland pffff. Financieel aantrekkelijk misschien maar sportief ga je echt nooit iets winnen.
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 15:46
'Sportief' pakt hij al een stuk meer salaris, waar de druk er een stuk mínder op ligt. Bi PSV moet je minstens 1x in de 5 jaar toch es kampioen worden bv? Bij Eintracht is men tevreden als men richting de EL-plaatsen eindigt.
Wat dat betreft heeft Willems toch een goede stap gemaakt zo?
Vind ik leuk
jaja_PSV +9875
zondag 16 juli 2017 om 20:40
Komop sportief juist niet.
Je speelt op plek 11...dan speel je om niks.
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 20:50
Daarom was het juist aangehaald :)

Tegenwoordig spelen de veotballers meer om de pegels dan om de prijzen. En bij Frankfurt, komt dr meer binnen op zn bankrekening, voor vergelijkbare inspanning, dus in díe zin kán je dan spreken van een sportieve verbetering. Al is en blijft het krom natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:56
Mooie traionele Duitse club met een grote aanhang.
Hopelijk laten ze m daar flink rennen en verliest ie wat kilo's.
Is nog steeds een jonge speler die hopelijk weer terug kan komen op oude niveau.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:56
Die zien we nooit meer... teruuugggg da dum
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:57
Wat een enorme kut transfer.
Dicht bij huis anoniem meehobbelen in de Bundesliga voor een verdubbeling van je salaris.

[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:57]
Vind ik leuk
Mölby +592
zondag 16 juli 2017 om 15:57
Ik denk dat hij zelf denkt dat ie goed genoeg is voor de Premier League en de Serie A maar dat zit er nu even niet in. Sportief een stap naar achteren, financieel een stap voorwaards. Die zien we nooit meer terug.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:09
Buiten de laatste anderhalf jaar altijd 100 procent gegeven maar zoals hij nu speelt is het geen basis materiaal vind het jammer dat hij toch vertrekt op een manier dat de supporters aan hem denken als een slechte speler heeft sinds zijn 18de keihard gewerkt veel succes
Vind ik leuk
pinkelman +1855
zondag 16 juli 2017 om 16:33
Overduidelijk kijken die Duitsers geen eredivisie voetbal
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:44
Wat een kutclub.. daar verlaat je PSV toch niet voor? Een jaartje geleden kon hij naar Monaco bijv. Nu lekker anoniem ballen in de Bundesliga. Zonde, maar wel International af zo...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:52
Als je het qua gewicht wint van Jhon van Beukering dan doe je iets niet goed.

S6 in de Bundesliga Jetro !
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:24
Johnny van de Burgerking. Die sprint tegen Excelsior doet nog steeds pijn aan m'n Feyenoord hart :p
Vind ik leuk
Pagan1964 +1050
zondag 16 juli 2017 om 17:30
Ik word een beetje moe van die mensen die hem af willen branden. Het heeft hem 2 jaar niet meegezeten en deels is dat ook wel zijn eigen schuld maar kom op zeg hij is nog jong en ik hoop dat hij het goed gaat doen in duitsland. Succes Jethro
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:44
Matige transfer
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:12
Mooi bedrag voor PSV! Benieuwd wie PSV nu haalt voor de back positie
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:17
Voor die knaken moet er vast wel ergens een back te vinden zijn
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:18
Knap betaald. In de handjes knijpen en niet meer over praten.
Vind ik leuk
Guust +1863
zondag 16 juli 2017 om 19:27
Nou dat word Haps
Vind ik leuk
pinkelman +1855
zondag 16 juli 2017 om 21:02
PSV is al AZ 2.0
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:28
Sorrie,ik kan het niet laten in dit geval.Iedereen heeft ogen.Prijs per kilo?????
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 19:33
Origineel! :P
(díe hadden we nog niet gehad :P whehehe)
Vind ik leuk
Farmer +3127
zondag 16 juli 2017 om 19:35
Zes tot zeven mil..
Nou, dat vind ik wel nétjes gedaan van Brands-en-co.
Willems wás eigenlijk al afgeschreven, zát nu een oplevinkjé in, en em dan 'zo, met dikke strik erom' verkopen aan Frankfurt voor dit bedrag, nee, dat is een knap staaltje verkopen.
Ook wel een léuk en nodig centje voor PSV. Als we het wat magere seizoen '16/'17 terugblikken kan men in Eindhoven ook wel een kwaliteitsinjectie-tje gebruiken.
Alle beetjes helpen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:38
Zei ik toch al.Jij gaat ook door he.Een dikke strik.............
Vind ik leuk
Bobbi04 +429
zondag 16 juli 2017 om 19:49
Nog geen 2 jaar geleden nog de kroonprins van Eindhoven. Zou tussen de 20 en 30 miljoen naar de top van Europa vertrekken. Hoe snel kan het verkeren, opbrengst tussen de 6 en 7 miljoen en naar de 'top' van Europa in Frankfurt....;))
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:50
Toch n paar miljoen meer dan gedacht door.onze financiele specialisten uit Amsterdam.. Prima bedrag voor n speler die vorig jaar bijgetekend heeft, mooi van Jetro en het is m gegund!
Vind ik leuk
Blindsy +1484
zondag 16 juli 2017 om 19:53
Voor 6-7 miljoen naar Eintracht? Het -ooit zo- grote talent Willems? Dat noem ik een gevalletje 'geruisloos via de achterdeur vertrekken.
Want hoe hoog ik de Bundesliga ook heb zitten, dit vind ik een stap terug.
Vind ik leuk
masterpsv +3048
maandag 17 juli 2017 om 00:14
Dat dachten we ook over tete helaas voor nog minder vertrokken ;)
Vind ik leuk
Blindsy +1484
maandag 17 juli 2017 om 17:34
Absoluut, maar die was van talent tot bankzitter verworden. Bij Ajax zie ik dat wanneer iemand definitief bankzitter is geworden, men bereid is om een speler voor weinig te laten vertrekken. Je noemt Tete (goed voorbeeld, 3 miljoen, belachelijk laag bedrag) maar denk ook eens aan Denswil, Van Rijn, Vermeer, etc. Allemaal spelers die voor (minder dan) een miljoen al mochten vertrekken.
Overigens wordt met 6-7 miljoen wel een nog slechts 1-jarig contract afgekocht. Op zich is dat geen te laag bedrag. Wel vind ik de stap naar Frankfurt gewoon geen enorme stap. Er worden in dit draadje mooie dingen gezegd over fanatiek thuispubliek, en wel 50,000 toeschouwers... maar die club heeft jaren in de 1e divisie gebivakkeerd en is nu ook gewoon een middenmotor. Had voor Willems grotere plannen. Maar allez, het is niet anders ;-)
Vind ik leuk
Maxidi +1961
zondag 16 juli 2017 om 19:57
best geld... na Depay... nu weer kassa voor Sparta !!! #jeugdopleiding
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:14
stotter jij?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:21
6-7 miljoen voor Willems, ik denk dat wij dan maar beter kunnen kijken in onze eigen jeugd. :/
Vind ik leuk
Quareck +239
zondag 16 juli 2017 om 20:50
Das veul!!!
Vind ik leuk
Frenkie +462
zondag 16 juli 2017 om 21:32
Wie had dat gedacht, van titelkandidaat naar middenmoter
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:37
Das veelgeld voor een overwicht , 2x de waarde van tete, echt een ongelooflijke deal
Vind ik leuk
mcmodd +4878
zondag 16 juli 2017 om 22:04
Toch een mooie transfer voor Jetro. Hoop dat hij er veel gaat spelen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:52
Stop met die frikadellen jetro. Nu meteen anders kom je niet door de keuring.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:06
Psv inruilen voor Frankfurt die jongen doet echt een domme transfer. Gaat hem zijn plaats in het Nederlands elftal ook nog kosten. Wat kunnen spelers toch dom zijn..
Vind ik leuk
United +35492
maandag 17 juli 2017 om 00:07
Die had hij sws al niet meer.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:39
Klasse brandsie ! Morgen komt hij aan CHUCKY THA BOMB
Vind ik leuk
masterpsv +3048
maandag 17 juli 2017 om 00:12
17 juli yes ik was het totaal vergeten ;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:49
Met die loodzware duitse looptrainingen raakt ie die dikke kop hopelijk enigzins kwijt ;) .....mogen best een paar kilootjes af! ;)
Vind ik leuk
Gerro +1668
maandag 17 juli 2017 om 00:13
6 a 7 miljoen daar hadden ze een paar jaar geleden niet aan gedacht in eindhoven en daar kun je ook niet veel voor terug halen. Tja Eintracht Frankfurt zou een paar jaar geleden ook niet in Willems zijn toekomst plannen hebben gestaan,waar is het misgegaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Bevestiging uit Duitsland: Willems maandag medisch gekeurd