NEC bedankt voor Nederlands talent van Real Madrid: Geen win-win-situatie

NEC bedankt voor Nederlands talent van Real Madrid: "Geen win-win-situatie"

maandag 17 juli 2017 om 14:20

NEC heeft vriendelijk bedankt voor een terugkeer van Mink Peeters in Nijmegen. Het negentienjarige talent werd afgelopen week door Real Madrid aangeboden.

Dat meldt de Gelderlander maandag. NEC heeft geen interesse in Peeters, die een seizoen verhuurd mag worden van Real Madrid. Een terugkeer bij NEC zit er niet in, omdat de posities die de geboren Nijmegenaar kan invullen - schaduwspits en in de aanval - al overbezet zijn.

Dat stelt Remco Oversier. "Als we zo'n speler huren dan moet het garantie zijn op speelminuten, anders is elke partij een verliezer", aldus de technisch directeur van NEC tegen de Gelderlander. "Momenteel is het voor ons geen win-win-situatie."

Peeters zou wel in de belangstelling staan van diverse Eredivisie-clubs. De jonge aanvaller speelt sinds 2014 in de jeugdopleiding van Real Madrid, dat hem overnam van Ajax. Daarvoor speelde hij in de jeugd van NEC en PSV. Peeters was afgelopen seizoen actief voor Real Madrid O19.

Lees ook: Piepjonge Ajax- en Feyenoord-vertrekkers: hun prestaties in buitenlandse top

Plaats een reactie

Aal +12696
maandag 17 juli 2017 om 14:23
Ja NEC is veel te hoog voor m gegrepen..... das geen win win situatie ^^
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:27
Toch weer mooi dat bij zulke berichten vitessenaren altijd als eerste reageren. #tocheenbeetjejaloersopNEC
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:35
ze blijven met ons bezig
Vind ik leuk
RWB013 +694
maandag 17 juli 2017 om 15:01
Die Aal is een loser die overal zo snel mogelijk negatief op reageert. Duimpjesgeil :)

Zodra zijn eigen clubje iets aangeboden krijgen kwijlen ze daar het hele vliegtuig naar London onder.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 15:07]
Vind ik leuk
Filip_FCU +6016
maandag 17 juli 2017 om 15:49
Waar precies kan je jaloers op zijn bij NEC?
Vind ik leuk
isnake +1153
maandag 17 juli 2017 om 16:11
Sommige mensen vinden altijd wel iets om jaloers op te zijn.
Misschien omdat NEC niet een veel te oversized stadion heeft en daardoor meer sfeer?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:52
Het is een min min situatie maar is ook een plus situatie.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:07
Weer gelukt Aal!
Vind ik leuk
Aal +12696
maandag 17 juli 2017 om 16:27
Bedankt weer Chauffeur :-D mijn dag weer goed nu ik weet dat je t weer gelezen hebt ^^
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
maandag 17 juli 2017 om 14:29
"Als we zo'n speler huren dan moet het garantie zijn op speelminuten, anders is elke partij een verliezer"

Dat vind ik vrij fijn standpunt van NEC dat ze ook denken of die jongen dat ook speelt en ontwikkeld.
Vind ik leuk
Woudo +2868
maandag 17 juli 2017 om 14:32
Dit was toch ook zo'n supertalent?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:49
is het ook! Anders wordt je niet gevraagd bij real Madrid en verlengen ze je contract . Je hoeft alleen niet te verwachten dat ieder toptalent zich doorontwikkeld en met z' n 19e in de basis staat bij een topclub.
Vind ik leuk
JanTa48 +1373
maandag 17 juli 2017 om 14:41
Heel verstandig van NEC, het klinkt heel aantrekkelijk maar uiteindelijk loopt het toch op een teleurstelling uit.
Vind ik leuk
royco88 +2838
maandag 17 juli 2017 om 14:41
Haha en alweer wil een talent terug naar nederland nu hij ze bankrekening vol heeft. Word niks meer met deze jonge ben ik bang. Anders was het wel wat beters dan Nec geworde
Vind ik leuk
Johan.l +3512
maandag 17 juli 2017 om 14:43
Ajax,NEC, PSV en nu Real en die denk dat hij het ooit gaat reden? Maar ja hij zal wel wat op de bank hebben.
Vind ik leuk
Barbie +704
maandag 17 juli 2017 om 14:45
Jammer. Een groot talent uit de eigen regio een jaar laten rijpen zou perfect passen binnen de huidige situatie van de club.En positief voor de klantenbinding. Spijtig.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:55
Is beter dan larsson
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:56
Jordan dan wel
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:10
"Peeters zou wel in de belangstelling staan van andere eredivisie clubs"

@vp, NEC is JL ;)
Vind ik leuk
Maxidi +2702
maandag 17 juli 2017 om 15:27
goede spits voor Sparta...
Vind ik leuk
14forever +6502
maandag 17 juli 2017 om 15:49
Zegt toch wel wat als ze je in de JL willen stallen hoor.
Vind ik leuk
RedNas +1927
maandag 17 juli 2017 om 16:05
Hij speelde weinig in O19 en als hij speelde was het vaak als rechtsbuiten. Niet goed genoeg voor Real B, maar ook niet voor NEC denk ik. Verstandige beslissing dus.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:13
Ik heb het al vaker gezegd.........

Het kinderlijke gedrag van Vitessefans in de NEC nieuwsitems komen me de neus uit.

Hierdoor heb ik op VP meer sympathie voor het JL clubje dan hun zogenaamde grote broertje.

Bij Aal zouden ze de kieuwen eruit moeten snijden. Dat is zowieso al een rotte vis op Voetbalprimeur.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:11
Misschien zouden de dames uit Arnep
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:21
facking jammer man, had dit liever willen zien dan rayhi
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:21
Jaloers op NEK......
Kan iemand mij dit uitleggen...?

Kleiner stadion
Minder supporters
Jupiler legue
Ranzig training complex
Slechtere selectie
Grijze muis
Vind ik leuk
woensdag 19 juli 2017 om 18:29
Valt jou niet uit te leggen. Iets met IQ...
Vind ik leuk