NEC bedankt voor Nederlands talent van Real Madrid: Geen win-win-situatie

    NEC bedankt voor Nederlands talent van Real Madrid: "Geen win-win-situatie"

    maandag 17 juli 2017 om 14:20

    NEC heeft vriendelijk bedankt voor een terugkeer van Mink Peeters in Nijmegen. Het negentienjarige talent werd afgelopen week door Real Madrid aangeboden.

    Dat meldt de Gelderlander maandag. NEC heeft geen interesse in Peeters, die een seizoen verhuurd mag worden van Real Madrid. Een terugkeer bij NEC zit er niet in, omdat de posities die de geboren Nijmegenaar kan invullen - schaduwspits en in de aanval - al overbezet zijn.

    Dat stelt Remco Oversier. "Als we zo'n speler huren dan moet het garantie zijn op speelminuten, anders is elke partij een verliezer", aldus de technisch directeur van NEC tegen de Gelderlander. "Momenteel is het voor ons geen win-win-situatie."

    Peeters zou wel in de belangstelling staan van diverse Eredivisie-clubs. De jonge aanvaller speelt sinds 2014 in de jeugdopleiding van Real Madrid, dat hem overnam van Ajax. Daarvoor speelde hij in de jeugd van NEC en PSV. Peeters was afgelopen seizoen actief voor Real Madrid O19.

    Lees ook: Piepjonge Ajax- en Feyenoord-vertrekkers: hun prestaties in buitenlandse top

    Plaats een reactie

    Aal +20073
    maandag 17 juli 2017 om 14:23
    Ja NEC is veel te hoog voor m gegrepen..... das geen win win situatie ^^
    Vind ik leuk
    danosss +73
    maandag 17 juli 2017 om 14:27
    Toch weer mooi dat bij zulke berichten vitessenaren altijd als eerste reageren. #tocheenbeetjejaloersopNEC
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 14:35
    ze blijven met ons bezig
    Vind ik leuk
    RWB013 +1528
    maandag 17 juli 2017 om 15:01
    Die Aal is een loser die overal zo snel mogelijk negatief op reageert. Duimpjesgeil :)

    Zodra zijn eigen clubje iets aangeboden krijgen kwijlen ze daar het hele vliegtuig naar London onder.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9701
    maandag 17 juli 2017 om 15:49
    Waar precies kan je jaloers op zijn bij NEC?
    Vind ik leuk
    isnake +1948
    maandag 17 juli 2017 om 16:11
    Sommige mensen vinden altijd wel iets om jaloers op te zijn.
    Misschien omdat NEC niet een veel te oversized stadion heeft en daardoor meer sfeer?
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6536
    maandag 17 juli 2017 om 14:52
    Het is een min min situatie maar is ook een plus situatie.
    Vind ik leuk
    Chauffie +162
    maandag 17 juli 2017 om 16:07
    Weer gelukt Aal!
    Vind ik leuk
    Aal +20073
    maandag 17 juli 2017 om 16:27
    Bedankt weer Chauffeur :-D mijn dag weer goed nu ik weet dat je t weer gelezen hebt ^^
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    maandag 17 juli 2017 om 14:29
    "Als we zo'n speler huren dan moet het garantie zijn op speelminuten, anders is elke partij een verliezer"

    Dat vind ik vrij fijn standpunt van NEC dat ze ook denken of die jongen dat ook speelt en ontwikkeld.
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    maandag 17 juli 2017 om 14:32
    Dit was toch ook zo'n supertalent?
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 14:49
    is het ook! Anders wordt je niet gevraagd bij real Madrid en verlengen ze je contract . Je hoeft alleen niet te verwachten dat ieder toptalent zich doorontwikkeld en met z' n 19e in de basis staat bij een topclub.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2894
    maandag 17 juli 2017 om 14:41
    Heel verstandig van NEC, het klinkt heel aantrekkelijk maar uiteindelijk loopt het toch op een teleurstelling uit.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    maandag 17 juli 2017 om 14:43
    Ajax,NEC, PSV en nu Real en die denk dat hij het ooit gaat reden? Maar ja hij zal wel wat op de bank hebben.
    Vind ik leuk
    Barbie +972
    maandag 17 juli 2017 om 14:45
    Jammer. Een groot talent uit de eigen regio een jaar laten rijpen zou perfect passen binnen de huidige situatie van de club.En positief voor de klantenbinding. Spijtig.
    Vind ik leuk
    joeynec +56
    maandag 17 juli 2017 om 14:55
    Is beter dan larsson
    Vind ik leuk
    joeynec +56
    maandag 17 juli 2017 om 14:56
    Jordan dan wel
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 15:10
    "Peeters zou wel in de belangstelling staan van andere eredivisie clubs"

    @vp, NEC is JL ;)
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    maandag 17 juli 2017 om 15:27
    goede spits voor Sparta...
    Vind ik leuk
    14forever +7955
    maandag 17 juli 2017 om 15:49
    Zegt toch wel wat als ze je in de JL willen stallen hoor.
    Vind ik leuk
    RedNas +2672
    maandag 17 juli 2017 om 16:05
    Hij speelde weinig in O19 en als hij speelde was het vaak als rechtsbuiten. Niet goed genoeg voor Real B, maar ook niet voor NEC denk ik. Verstandige beslissing dus.
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 17:13
    Ik heb het al vaker gezegd.........

    Het kinderlijke gedrag van Vitessefans in de NEC nieuwsitems komen me de neus uit.

    Hierdoor heb ik op VP meer sympathie voor het JL clubje dan hun zogenaamde grote broertje.

    Bij Aal zouden ze de kieuwen eruit moeten snijden. Dat is zowieso al een rotte vis op Voetbalprimeur.
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 21:11
    Misschien zouden de dames uit Arnep
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 18:21
    facking jammer man, had dit liever willen zien dan rayhi
    Vind ik leuk
    Vapormax +1163
    maandag 17 juli 2017 om 19:21
    Jaloers op NEK......
    Kan iemand mij dit uitleggen...?

    Kleiner stadion
    Minder supporters
    Jupiler legue
    Ranzig training complex
    Slechtere selectie
    Grijze muis
    Vind ik leuk
    Chauffie +162
    woensdag 19 juli 2017 om 18:29
    Valt jou niet uit te leggen. Iets met IQ...
    Vind ik leuk
    Vapormax +1163