Vader Van Persie reageert op geruchten: 'Ik denk dat Robin terugkomt'

Vader Van Persie reageert op geruchten: 'Ik denk dat Robin terugkomt'

vrijdag 11 augustus 2017 om 12:11

De vader van Robin van Persie, Bob van Persie, verwacht dat zijn zoon terug gaat keren naar Feyenoord. De vader van de spits komt aan het woord in een video van RTV Rijnmond.

"Of Van Persie terug gaat komen? Ik denk het wel. Op 31 augustus om vijf voor twaalf", zo reageert hij desgevraagd. Of de spits daadwerkelijk terug gaat keren, is nog steeds de grote vraag. Onlangs leek een terugkeer serieuze vormen aan te nemen, tot Fenerbahçe kenbaar maakte dat Van Persie niet mocht vertrekken. Hij staat nog een jaar onder contract in Turkije.

Mogelijk komt het voor eind augustus alsnog van een transfer, als we zijn vader Bob mogen geloven. De 34-jarige Van Persie verliet Rotterdam-Zuid in 2004 voor Arsenal. Tot dusver speelde de spits 76 wedstrijden voor Feyenoord. Voor Arsenal kwam hij negen seizoenen uit. Na zijn avontuur bij The Gunners verkaste hij naar Manchester United. 

Plaats een reactie

derksen +7154
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:14
Gaan we weer
Is allang rond..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:05
Nog niet, maar wel bijna...
Vind ik leuk
United +39113
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:51
Bijna maar nog niet helemaal...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:31
hiep piep hoera Robin komt terug ja ja ,brengt het kampioenschap weer bij ons Feyenoord , bedankt Pa en Derksen voor de mededeling !!!!!
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:14
Ja.... volgens zijn buurman ook.
Merk het wel als Robin Van Persie zijn handtekening heeft gezet.
Dan wordt het tijd om er in te gaan geloven dat ie terug komt/is.
Vind ik leuk
Splintair +1025
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:16
Ben benieuwd wat de koffiejuffrouw van Excelsior vindt
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:17
De club in Turkije heeft reeds een vervanger aangetrokken voor v.Persie.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:36
Als je Soldado bedoeld.....

Ze hadden Fernandao, Sow, Emunike en Van Persie
Sow en Emunike zijn al eerder vertrokken dus er is geen vervanger voor Van Perise gekomen maar voor die 2
Vind ik leuk
Roekoe +4394
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:18
kijk maar wat je doet joh
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:19
Zo laat pas, er zijn dan al wel 3 competitie wedstrijden geweest. Niet dat ik bang ben dat Feyenoord daar geen 9 punten uit zal halen maar het doelsaldo van te voren alvast lekker opkrikken zou ook niet verkeerd zijn;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:21
Laat maar komen word een lachertje
Vind ik leuk
chicken +6529
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:26
Wachten tot de 31e of er wat beter betaalds voorbij komt...netjes hoor ..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:29
Tot Fener zijn contract ontbindt
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:49
Ik denk Da Bob aan de drugs zit en dat het zelf niet meer weet .
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:00
Dan is het wel duidelijk dat hij komt
Vind ik leuk
JD85 +361
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:01
Feyenoord denkt echt dat ze met van Persie iemand binnen halen die ze kampioen kan maken. Hij speelde niet voor niets bij Fenerbahce, en dan vaak niet eens in de basis. Van Persie is over the hill, en zal voor niets anders dan onrust in de spelersgroep zorgen. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat van Persie het lachertje van de competitie gaan worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 13:02]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:03
Helemaal met je eens
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:02
Effe serieus Van Persie is al 3 jaar niet meer van niveau,geen meerwaarde voor feyenoord kan alleen maar voor onrust zorgen als meneer ernaast komt te staan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:41
Ja man, de afgelopen jaren stond hij er bij Fener regelmatig naast en er was een partij onrust daar.
Bij Arsenal en United ook, 1 bak ellende met Robin, de kranten stonden er elke dag vol mee.
Van Bronckhorst denkt ook, ik heb jaren met hem gevoetbald dus ik ken hem niet zo goed en zal nu bij Feyenoord ff lekker de boel op stelten zetten met het binnenhalen van deze onruststoker.

Ik kijk uit naar het moment dat deze gigant weer in de Kuip te bewonderen is!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:34
wat lul je nou Peterfey Dik Advocaat wil hem bij de selectie halen Dik is zijn trainer geweest daar weet je nog ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:34
Wat lul jij nou? Wat heeft Dick Advocaat hier mee te maken?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:42
Idd lekker in Turkije laten al wil fenerbahce er ook liever vandaag dan morgen vanaf ,alleen is er geen 1 normals clup die hem nog wil ,dus het Zal wel de zandbak worden als Hij nog weg komt
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:05
Als hij komt is het een verrijking voor Feyenoord, iemand waar veel spelers tegenop kijken, een brok ervaring.Die we goed erbij kunnen gebruiken.
Ik hoop alleen dat Feyenoord niet hoeft te wachten tot 31 augustus.
Een prima stand in voor de aanval, verdedigend hoeft hij niet mee te rennen, hij heeft het nooit van zijn snelheid hoeven hebben, daar hebben we een prima middenveld voor die dat opvangt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:46
Laten we nu eens stoppen met deze onzin, v Persie komt niet terug,gaat niet van 5 miljoen netto naar 1 miljoen bruto,ook niet wat pappie zegt, Robin komt gewoon af en toe op visite bij pappie en gaat dan weer terug naar Turkije, en hij roept af en toe in de pers dat Feyenoord zijn favoriete club is en dat die graag wil terugkomen,alleen als die is uitgevoetbald ,gaat die waarschijnlijk de kleintjes trainen,jammer maar het is niet anders.
Vind ik leuk
Scf1984 +125
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:42
Dat gebleer over RvP, als iets irritant is deze transferperiode is dit het toch. Kom gewoon of kom niet, dat gekke gedoe constant wel, niet, wel, niet. make up you F***ng mind bro. Wil je doorgaan met kebab eten of wil je hutspot zo moeilijk is die keuze niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:56
Met RvP kan je in de CL voor de dag komen! Wel benieuwd wat zijn huidige niveau is na al die blessures de afgelopen jaren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws