'Tottenham staat open voor vertrek Janssen: ook veel interesse uit Engeland'

'Tottenham staat open voor vertrek Janssen: ook veel interesse uit Engeland'

zaterdag 12 augustus 2017 om 21:48

Het is niet uitgesloten dat Vincent Janssen in de laatste drie weken van de transferperiode nog gaat verkassen. De spits van Tottenham Hotspur staat op het lijstje van veel clubs.

Het was al bekend dat Janssen op de shortlist van clubs als Olympique Marseille, Borussia Mönchengladbach en SS Lazio staat, maar ook in de Premier League heeft hij opties. West Bromwich Albion en Stoke City hebben belangstelling voor de Oranje-international. Dat meldt The Daily Mail.

Janssen heeft herhaaldelijk aangegeven dat hij nog zeker één seizoen voor zijn kans wil gaan bij Tottenham, maar in Engeland wordt geschreven dat zijn Londense werkgever bereid is om te luisteren naar aanbiedingen. Janssen kwam een jaar geleden voor 22 miljoen euro over van AZ.

Bij Tottenham heeft Janssen clubicoon Harry Kane voor zich. Vorig seizoen scoorde hij zes keer in 35 optredens, waarvan het merendeel als invaller. Bij Stoke City en West Bromwich Albion gelooft men erin dat Janssen meer kan scoren als hij meer speeltijd en dus vertrouwen krijgt.

Poll

Zou jij Janssen een vertrek bij Tottenham aanraden?

(1962 stemmen)

Plaats een reactie

Dorzon +2228
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:57
PSV moet hem halen als vervanger van Luuk de J
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:58
Nope !
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:58
Lekker naar China gaan en je zakken vullen. Is gewoon niet goed genoeg voor een grote competitie. Het is een harde werker en dan lijkt het snel wat. Einde van de rit staat hij op 10 goals en dat is voor een spits te weinig.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13837
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:01
Allemaal leuk en aardig je comment maar de Chinese markt is allang gesloten.
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:07
De Vs kan ook of de zandbak :)
Vind ik leuk
Gu3rilla +13837
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:09
VS is ook gesloten.
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:16
Dan maar een seizoenkaart aanvragen in london. Lekker op de tweede ring, colaatje een burger erbij en genieten van meneer Kane.
Vind ik leuk
kevinleo +1660
zondag 13 augustus 2017 om 01:30
Je doet hem hier te kort mee denk ik. Zie hem tien keer liever dan de jong
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:20
Stoke is een mooie club voor hem. Maar ik denk dat hij toch gewoon bij Tottenham blijft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:32
Feyenoord, halen voor 15 miljoen!
Klinkt (onverantwoord) veel geld, maar zie het eens in een ander licht:
" he zullen we kongolo ruilen voor Janssen?" Dan zou vrijwel iedereen ja hebben gezegd, komt eigenlijk op precies hetzelfde resultaat neer in €.

Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:27
koekoek
Vind ik leuk
goekie4 +938
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Zonde, misschien als bij een laagvlieger ervaring laten opdoen. Wellicht dat hij dan vertrouwen krijgt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:27
Hij gaat naar ajax. Want dat zou typisch overmars zijn. Sanchez verkopen en dan Janssen terugkopen. Gatenkaas achterin en 3 spitsen die niks kunnen. Net zoals het machlas tijdperk.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
Ik snap waarom jij jezelf balhaar noemt
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:22
Ja ga naar Stoke! Dat is wel een leuk team en daar ga je nog scoren ook! =)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:32
je moet als spits juist bij de top van een competitie voetballen krijg je nog een keer een kans om te scoren bij een laagvlieger is het verdedigen het belangtijkst en krijg je net een kans per wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:35
Stoke valt vaak genoeg aan hoor.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:35
Gewoon lekker opzouten!!! Miskoop
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Tottenham staat open voor vertrek Janssen: ook veel interesse uit Engeland'