Meerdere spelers en ik hebben bij Overmars aangegeven dat er spelers bij moeten

"Meerdere spelers en ik hebben bij Overmars aangegeven dat er spelers bij moeten"

zaterdag 12 augustus 2017 om 23:48

Ajax-aanvoerder Joël Veltman heeft na de 2-1 nederlaag bij Heracles Almelo een duidelijke boodschap voor Marc Overmars: de directeur spelersbeleid moet spelers naar Amsterdam halen.

"Meerdere spelers en ik hebben bij Marc Overmars aangegeven dat er spelers bij moeten", vertelt Veltman aan De Telegraaf. Het is volgens hem helder op welke posities Ajax versterking nodig heeft. "Een verdediger, misschien twee, misschien een ervaren middenvelder en eventueel een aanvaller."

In gesprek met het Algemeen Dagblad zegt Veltman hetzelfde. "Dat was het standpunt voor deze nederlaag al", aldus de aanvoerder, bij wie de gedachten teruggaan naar vorig seizoen. Ook toen beleefde Ajax een valse start, mede doordat de selectie nog niet op orde was. "Natuurlijk is het fijner als de selectie in de voorbereiding op orde is, maar dat mag nooit een smoes zijn voor deze nederlaag."

Lees ook: Veltman: 'Dan zie je dat zijn kleding er niet is, één en één is dan twee'

Poll

Heeft Veltman en de rest van de Ajax-selectie gelijk?

(2783 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 23:54
Succes boys met Dagobert Overmars als TD......
Vind ik leuk
Sil Meijer +10541
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:55
Mooi dat deze aanvoerder overlegt met de directeur. Zit middenin de selectie. Veltman was naar mijn mening de beste verdediger van Ajax.
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zondag 13 augustus 2017 om 00:00
Ja, want zo hoort dat .. een speler die zijn directeur informeert .. Veltman is een waardeloze verdediger, als je dat niet snapt begrijp je er weinig van
Vind ik leuk
inimini +1246
zondag 13 augustus 2017 om 00:26
Jij begrijpt er niet veel van vriend , veltman is gewoon een prima verdediger en jij wil makkelijks scoren net als je vriendjes van tv.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:27]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:07
O jee, pas nu op. Kritiek op de kwaliteiten van een Ajax speler... Veltman kan in de NL competitie prima mee. Buiten de grenzen is het behelpen, maar daarin staat hij niet alleen. Mijn club heeft er daar ook een paar van... ;-))
Vind ik leuk
rpaulp50 +1483
zondag 13 augustus 2017 om 02:22
Misschien begrijp jij het wel niet......wat een arrogantie.
Laat we dit eens objectief bekijken:
Veltman staat in het Nederlands elftal, maar jij weet alles beter dan de Bonds Coach met meer dan 30 jaar professionele ervaring.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1483
zondag 13 augustus 2017 om 02:27
Fox Sport onderzoek 2017 "beste verdedigers van de Eredivisie"
2. Joël Veltman, Ajax
De tweede plek wordt bezet door Joël Veltman: 8,4. De ‘ervaren’ rechtsachter speelde Kenny Tete uit de basis. Hoewel zijn concurrent geroemd wordt om zijn tackles, liet de 25-jarige Veltman ook zien deze kunst te beheersen. Van alle Eredivisie-spelers had hij veruit de meeste geslaagde tackles (108).
( moest alleen Arias voor zich laten als nmr. 1 )

Toontje lager met je ego svp, de professionele kenners laten je zien dat je aantoonbaar kletst, of snap je dat niet ?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:08
Wie heeft die cijfers gegeven? Heitinga? Hahahahahahahaha.
Vind ik leuk
Sil Meijer +10541
zondag 13 augustus 2017 om 11:04
Wil je weer scoren. Weer een typische VI meeloper.
Vind ik leuk
Mo +2072
zondag 13 augustus 2017 om 00:00
Iedereen vind het altijd zo leuk om Veltman neer te zetten als 'drama' en 'bizar slecht' maar dat slaat helemaal nergens op. Tuurlijk speelt hij slechte wedstrijden maar hij speelt ook genoeg goede wedstrijden
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zondag 13 augustus 2017 om 00:02
Heb jij Veltman ooit een wedstrijd zien spelen waarin ie niet een cruciaal foutje maakte, ik maar niet namelijk
Vind ik leuk
Mo +2072
zondag 13 augustus 2017 om 00:06
Ja, daar heb ik er genoeg van gezien, jij blijkbaar niet. Jij bent ook zo'n iemand die al die stumperds napraat. Dat jij zegt dat Veltman elke wedstrijd cruciale fouten maakt is gewoon belachelijk
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zondag 13 augustus 2017 om 00:08
2-2 tegen Nice ... fout Vektman, en cruciaal, maar als jij fan van 'm wil zijn is dat prima, ik vind 'm waardeloos en totaal geen niet Ajax aanvoerderwaardig
Vind ik leuk
lexy88 +977
zondag 13 augustus 2017 om 00:10
Wat een gezeur man, genoeg goede potten gespeeld. Maar blijf vooral je aanvoerder afkraken. Alsof hij inderdaad élke wedstrijd een cruciale fout maakt, lachwekkend!

Successupporter!!
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zondag 13 augustus 2017 om 00:12
Kneus, ik ben niet voor Ajax
Vind ik leuk
Mo +2072
zondag 13 augustus 2017 om 00:38
Hij lult maar wat, totaal geen idee waar hij het over heeft
Vind ik leuk
Mo +2072
zondag 13 augustus 2017 om 00:37
Hahaha je weet dat je nu maar 1 wedstrijd op noemt? Waarin een klein foutje indirect tot een tegengoal leidde. Dat jij Veltman waardeloos vind moet jij weten maar het slaat helemaal nergens op
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:08
Pakt teveel kaarten. Vaak onnodig.
Vind ik leuk
Mo +2072
zondag 13 augustus 2017 om 01:12
Dat valt harstikke mee, lul niet zo met de rest mee
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:13
Hij is traag en maakt relatief vaak een kapitale fout. Geen geweldenaar. Als hij echt goed was, had hij de stap naar het buitenland al gemaakt. Grote clubs hebben geen interesse in Veltman.
Vind ik leuk
Sil Meijer +10541
zondag 13 augustus 2017 om 11:07
Toch had de grootste club in Engeland en meerdere clubs in Italië intresse. Lul niet zo dom joh idioot.
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:08
De grootste is voor jou de mooiste Sil ;p
Vind ik leuk
Sil Meijer +10541
zondag 13 augustus 2017 om 13:42
Ja dat klopt, maar we spelen het beste voetbal.
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 13:45
Dat kan ik niet ontkennen. Was afgelopen seizoen smullen voor je. Nu nog een keer de titel winnen. Want dat gun ik ze wel.
Vind ik leuk
Jahroon +188
zondag 13 augustus 2017 om 08:39
Hij maakt relatief veel overtredingen die hij standaard "weg lacht" richting de scheidsrechter.
Veltman compenseert gebrek aan kwaliteit met het maken van te veel overtredingen. Daarbij maakt hij idd nog wel eens een foutje...
Vind ik leuk
Mo +2072
zondag 13 augustus 2017 om 09:30
Wel is... is dat elke wedatrijd?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:45
Misschien niet iedere wedstrijd, maar hij doet het wel vaak.

Samen met De Ligt denk ik wel dat ze 1 op 1 zitten qua cruciale fouten. Gisteren ook weer genoten van die flater van de Ligt.

Wat is het toch een groot talent!
Vind ik leuk
Jahroon +188
zondag 13 augustus 2017 om 12:48
Had ook zo maar een rode kaart kunnen krijgen
Vind ik leuk
Sil Meijer +10541
zondag 13 augustus 2017 om 11:05
Meest voor de hand liggend EL-finale, maar er waren nog tig andere.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:26
Vandaag was de Ligt te licht.. Veltman heeft gelijk dat hij zijn zorgen uit. Dat is ook een taak van een aanvoerder.
Vind ik leuk
Obl93 +459
zondag 13 augustus 2017 om 03:21
Maar deze reactie was volledig sarcastisch toch?
Vind ik leuk
Diamant07 +3698
zondag 13 augustus 2017 om 08:13
Zo is het Sil! Eigenlijk zou de club een grote familie moeten zijn. Bij het drama van Nouri waren ze dat. Dus als we nu met de kerst 6e staan, moeten we dat ook nog steeds doen! Voor Nouri!!!!

En 2 1 tegen Heracles is toch niet zo slecht? Ik neem aan dat dit een tussenjaar is? Gezien er niet fatsoenlijk gezocht is naar een hoofdtrainer maar gewoon een jeugdtrainer zonder noemenswaardige (spelers)carriere doorgeschoven is?
Vind ik leuk
Old Star +2505
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:55
Je kunt ook allemaal wat beter je best doen!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:57
Zogenaamde supertalent Matthijs de Ligt liet zich bij de eerste paal op kinderlijke wijze aftroeven door Paul Gladon.
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zondag 13 augustus 2017 om 00:01
De ligt had al lang van af gemoeten
Vind ik leuk
ihvmmdk +2688
zondag 13 augustus 2017 om 00:03
Moet jij geen akkers ploegen boerenlul?
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zondag 13 augustus 2017 om 00:09
Nee, ben de eerste competieoverwinning aan het vieren, en jij ?
Vind ik leuk
ihvmmdk +2688
zondag 13 augustus 2017 om 10:00
hahahahh met Cocu aan het roer zal er dit seizoen niet veel te vieren zijn.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:11
Zit het diep deze nederlaag?
Vind ik leuk
buddha +3352
zondag 13 augustus 2017 om 00:15
ik voel een lichte irritatie :)
Vind ik leuk
Old Star +2505
zondag 13 augustus 2017 om 00:17
En wat is er mis met boer zijn en akkers ploegen?? Dan ben je nog niet meteen een lul hoor. Integendeel, als je dit soort berichten schrijft ben je er zelf één!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:44
liever een varken hebben dan een varken zijn, moet je maar denken
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:21
Rustaggggggg! Old Star snapt t!!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:22]
Vind ik leuk
Iggy +1485
zondag 13 augustus 2017 om 00:11
Waar maak jij je druk om joh?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:19
Sms: Glad on naar 4545
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:21
sorry hoor maar die goal mag je eerder viergever en met name dijcks aanrekenen want die staan met 2 man te kijken hoe kuwas die voorzet ongehinderd mag geven.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:12
dijcks ??

En dat voor een ajacied :D
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 05:42
Wie stond erop de back positie?? Precies Dijks ... Viergever loopt zich een slag in de ronde om te corrigeren. Er wordt gewoon kinderlijk verdedigd!! Fout op fout op fout.
Vind ik leuk
Mallerd +823
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:56
Als ze voor Sanchez bereid zijn door het salarisplafond heen te gaan dan kan dat toch ook als je nieuwe spelers koopt? Op die manier is het net wat verleidelijker voor spelers om toch naar Nederland te gaan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:57]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:56
Hahaha die joelleke bepaalt hij de selectie ????
Vind ik leuk
Johan.l +2742
zondag 13 augustus 2017 om 00:01
Ben je nog niet dronken?
Vind ik leuk
< Niels > +13225
zondag 13 augustus 2017 om 00:09
Iemand die opstaat en naar bed gaat met een alcohol infuus is niet dronken te krijgen :)
Vind ik leuk
Jordanees +2549
zondag 13 augustus 2017 om 00:10
Zo zie je maar in deze topics de echte arrogantie zien we altijd bij de Psvers
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Jordanees: WAAR LEEST U ARROGANTIE???? je vergist je...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:28
Mening geven over hoe slecht ander team is is geen arrogantie namelijk. Roepen dat je zelf de beste bent wel en daar zijn jullie koning in! Of euh.... keizer :-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:56
Jij bent echt een mooie.

Wekenlang zitten jullie PSV zwart te maken, uit te lachen. Iedereen is beter dan PSV etc.

En nu winnen ze terwijl het superajax direct verliest en dan roep je dat ze arrogant zijn.

Misschien moet je even wat topics teruglezen en dan hier weer terugkomen om je excuses aan te bieden.

Je kunt het ook als een man nemen en ze gewoon feliciteren met het goede begin. Ik hoop in ieder geval dat wij net zo goed beginnen, met ene mooie overwinning vandaag.
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:20
Mocht je weer naar buiten Jan? Was je weer rustig?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:55
Dit keer was het je collega jordanees die zijn pillen niet heeft ingenomen
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:59
Dat gebeurt wel vaker...
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 13 augustus 2017 om 13:27
haha wat heb jij tog met Jan en mocht je weer naar buiten?
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 13:28
Dat is iets tussen Jan en mij, gewoon ouwehoeren!
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 13 augustus 2017 om 13:29
oké man
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 13:30
Nieuwsgierig Aagje...
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 13 augustus 2017 om 13:32
hoort er allemaal bij haha
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 13:35
Betekenis Dordtenaar: nieuwsgierige mensen...
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 13 augustus 2017 om 13:38
goed gezien :d
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 13:40
Jaja Niellie ouwe PSV er...
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 13 augustus 2017 om 13:51
ja dat zou zomaar is kunnen zijn .. van PSV basher tot PSV supporter
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 13:52
Successupporter he ;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 13 augustus 2017 om 13:56
ja dan kan ik beter Feyenoord supporter worden :p ook dat gaat nooit gebeuren
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:24
Ted snapt dat ik het hier allemaal doe om een beetje onschuldig te jennen. Dus pakt hij me terug.

Zo hoort dat. Neem het bij VP vooral niet te serieus ;)
Vind ik leuk
Jordanees +2549
zondag 13 augustus 2017 om 13:47
Ik heb Psv toch gefeliciteerd in diens topic alleen moet ik mn meningen na 1 wedstrijd omgooien? Haha

En de Psvers van deze site lachen ons al jaren uit, wel bij de les blijven
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:01
Er is toch niks mis mee dat de spelers aangeven dat ze graag versterkingen zien komen?
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zondag 13 augustus 2017 om 00:11
Wel als ze dat rechtstreeks bij de directeur doen, dan slaan ze hun "baas" in dit geval Keijzer over, das best raar
Vind ik leuk
Jordanees +2549
zondag 13 augustus 2017 om 00:13
Je kent hem toch, altijd zaniken op Ajax, Ajax verloor tegen United toen ging hij ons ook uitlachen in de wedstrijd topic erin wrijven, weken lang, en na Osijek op dezelfde voet verder het wijzen en zaniken naar Ajax, en dan ons arrogant noemen, hij gaat ermee naar bed met Ajax en staat er mee op..
Vind ik leuk
BBAjax +507
zondag 13 augustus 2017 om 08:25
Idd viel mij ook al op...als er iets negatiefs over ajax te zeggen is dan is dat Menneke er als de kippen bij
Vind ik leuk
Jordanees +2549
zondag 13 augustus 2017 om 13:54
Ja ook toen na United ging hij ons weken uitlachen, echt een loser hij!
Vind ik leuk
BBAjax +507
zondag 13 augustus 2017 om 13:57
Haha laat psv eerst maar eens een finale van een europees tournooi halen
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:57]
Vind ik leuk
T&T +9096
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Nee dat niet


Maar hij vraagt wel meteen een half elftal..dat lijkt me ook een beetje overdreven.
;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:19
Er is toch ook veel verkocht.... dan zijn 3 of 4 aankopen niet erg overdreven...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:58
Bij ajax heeft de jeugd de toekomst!

Of toch niet?
Vind ik leuk
Streaker +2245
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:57
Groot gelijk en eerst beginnen met een vervanger voor Veldman zelf!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:08
Veltman*
Vind ik leuk
Streaker +2245
zondag 13 augustus 2017 om 00:13
Pardon, het spijt me.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:58
Zij zijn Ajax zij zijn de beste
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:58
Misschien iemand uit juup leage voor een paar ton.... ach. Hij verkoopt jullie beste speler voor veel geld maar er wat fatsoenlijks voor terug halen vind ie te duur. HEERLIJK!
Vind ik leuk
RDB2402 +903
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:58
Marc is vanavond in paniek gaan rondbellen wie er te huren valt, vooral geen geld uitgeven ... kaliber Sanogo ofzo, apart dat Ajax zn selectie nooit op orde heeft aan het begin van competitie ..
Vind ik leuk
buddha +3352
zondag 13 augustus 2017 om 00:32
de laatste jaren iedere keer he. een fout maken mag . maar leer er van en doe er iets mee.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:48
Dat is niet apart zolang muppet overmars er is.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:00
Vooral meer rechtsachters zodat die ramp van een Veltman op de tribune kan gaan zitten. Ben je een speler die de laatste wedstrijden slecht speelt, ga je vragen voor meer spelers...
Vind ik leuk
RobD +5
zondag 13 augustus 2017 om 00:01
Vorig jaar CL gemist door Ziyech te last te halen. Nu wederom te laat gehandeld. Neem aan dat Overmars dit zelf ook inziet en de eer aan zichzelf houdt...amateuristische handelswijze
Vind ik leuk
Foebele +27181
zondag 13 augustus 2017 om 00:40
Denk je dat? Die man is juist onwijs vol van zichzelf en denkt dat hij het geweldig doet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:30
Waar heeft hij dan te laat gehandeld?
Alle Ajax supporters waren er van overtuigd dat v.Beek en de jong Ajax naar een hoger plan zouden tillen.
Kluivert ,Ziyech,de Light en Neres waren buiten categorie en Dolberg dar de overtreffende trap van.
Tegen Nice waren ze geweldig en verdiende eigenlijk door te gaan.
Nu verliezen ze en moeten er in eens een aantal spelers bij.
Terwijl er hier op VP een aantal mensen waren die al aangaven dat het allemaal niet zo geweldig was.Maar dat waren Ajax haters die alleen de negatieve zaken zagen;-)
Ik heb steeds geroepen dat ze Klaassen zouden missen. Ik heb de wedstrijd niet gezien dus kan er geen oordeel over geven maar de eerste verlies punten zijn een feit en kunnen op het eind van het seizoen als excuus gebruikt worden voor het missen van eventuele prijzen.
Ik herhaal het nogmaals Klaassen gaan jullie missen.

Off topic. Ik heb een heerlijke Cubaanse sigaar gerookt en samen met een (Ajax)vriend een fles Cubaanse rum leeg gemaakt.
We hadden plezier zonde over voetbal te hebben;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 05:50
Van Beek is een meer dan waardige opvolger van Klaassen. Daar ligt het niet aan. Wat Ajax al jaren parten speelt is de verdediging. Als je niet zwijnt verlies je de wedstrijd en dat is gisteren gebeurd.

Geniet van je sigaartje en de rum... maar als je dan niet naar de wedstrijd kijkt hoe kun je dan iets beoordelen... vaag maar goed zal de rum wel geweest zijn.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:40
Ik reageerde op het feit dat Overmars verweten wordt dat hij niet of te laat handelt.
Ook gaf ik aan dat heel veel Ajax supporters vonden/vinden dat ze de sterkste selectie hebben.
Dat geloof ik allemaal wel alleen is de selectie a) niet evenwichtig B) onervaren.
Aan allebei de zaken zou Ajax iets kunnen doen als ze gerichte aankopen doen. Alleen zou er dan misschien wel naar de 20 miljoen gegaan moeten worden. Ook het salarisplafond zou dan iets op gehoogd mogen/moeten worden.
Als je elk jaar CL haalt of ver komt in de EL is dat het probleem nog niet. Denk ik;-)


Zoals je ziet kan ik ondanks sigaar en rum toch nog wel iets onderbouwen;-)
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:24
Een vreemdeling met een vreemdeling?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:02
Dan moeten ze dat snel voor elkaar krijgen. Geld zat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:02
Ja, betere rechtsback, bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:02
Wij zijn wel heel tevreden met deze selectie')
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:04
toch te gek voor woorden dat spelers tegen een TD moeten zeggen "he, wordt eens wakker, er moeten op een aantal posities nog spelers worden gehaald". Te lachwekkend voor woorden. Wat een zooitje bij Ajax op technisch gebied.
Vind ik leuk
Nosje +970
zondag 13 augustus 2017 om 00:05
Nee joh, dat hoeft toch niet. Eerst de CL verspelen en 5 a 6 punten in de competitie en dan pas gaat Marc luisteren wat de achterban wil. Kopie van vorig jaar.
Vind ik leuk
Gerro +2218
zondag 13 augustus 2017 om 00:05
Laat Overmars eerst maar eens beginnen Sanchez in Amsterdam te houden en de telefoon niet meer op te nemen.

Daarnaast zijn deze opmerkingen van Veltman wel een directe sneer naar zijn huidige ploeggenoten en vraag me af of dat slim is dit kun je beter intern houden. In ieder geval werd pijnlijk duidelijk dat Sanchez vanavond werd gemist.
Vind ik leuk
Foebele +27181
zondag 13 augustus 2017 om 00:41
Het is een sneer naar de beleidsmakers zul je bedoelen. Talenten kun je niets verwijten en dat doet Veltman niet, hij geeft dat min of meer aan door te stellen dat er nog wel wat bij moet komen, omdat de groep veel te smal en te jong is.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:21
Twee verdedigers minstens... ook nog iemand voor links op de vleugel erbij....
Vind ik leuk
Foebele +27181
zondag 13 augustus 2017 om 01:24
Worden toch weer talenten en niet spelers die er direct kunnen staan. Ben echt klaar met Overmars.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1483
zondag 13 augustus 2017 om 03:31
Wat jammer nou.......
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:02
Volgens de meeste ajacieden hier wordt Ajax met deze selectie met 2 vingers in de neus kampioen.

Dolberg en Huntelaar prikken er ieder 20 in hoor.
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:27
Jan ouwe zuiger ;p
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:32
Het is wel droevig gesteld als de beste club van Nederland van een speler afhankelijk is!
Vind ik leuk
Gerro +2218
zondag 13 augustus 2017 om 13:16
Daar heb je zeker een punt maar wanneer je je beste verdediger mist kan dat wel net het verschil maken tussen winnen en verliezen zeker wanneer je spitsen en middenvelders de kansen niet benutten.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:06
Moet zowiezo een rechtsback komen voor Veldman lijkt mij
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:10
Is er al...
Vind ik leuk
Foebele +27181
zondag 13 augustus 2017 om 00:08
Dit is gewoon terecht en het is wel degelijk een vorm van kritiek richting Overmars. Eindelijk, ben niet meer de enige die inziet dat die man er keer op keer voor zorgt dat we in de problemen komen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1483
zondag 13 augustus 2017 om 01:56
Overmars is mede verantwoordelijk slechts.
Moet zijn handje ophouden bij de RVC, v.d. Sar en Slob.
Krijgt hij geen toestemming ( geld ) gaat het niet door en soms mag hij wel wat kopen.......
Het beleid wordt bepaald door die voltallige Directie en daar komt het Technische Hart ook nog bij.
Wie nu van de bovenstaande heertjes iets, " wel wil en wie niet" weet niemand, die oorlogjes worden binnenskamers uitgevochten en gehouden. Wil je toch iemand aan de schandpaal nagelen dan moet dat eindverantwoordelijke Algemeen Directeur v.d. Sar zijn, de baas van Marc......Ik begrijp je frustraties echter volkomen hoor !
Vind ik leuk
Foebele +27181
zondag 13 augustus 2017 om 02:32
Hij is het niet alleen nee, maar ik begrijp de RVC wel degelijk als ze dat bod van 15 miljoen op die braziliaan niet goedkeurde.

Overmars zei een paar maanden geleden nog dat hij eigenlijk teveel had betaald voor Neres en dan gaat ie doodleuk op de volgende braziliaanse tiener 15 miljoen bieden.

Voor 15 miljoen moet je toch een speler van het niveau Ziyech kunnen kopen die al wat ouder is en dus al enkele seizoenen in de benen heeft, in plaats van de zoveelste jongen in de groep te hebben die nog nauwelijks een vol seizoen in de basis gespeeld heeft?

Onana, De Ligt, van de Beek, Kluivert en Dolberg zijn 5 van de 11 basis spelers die niet meer (of zelfs minder dan) 1 vol seizoen in de basis in de benen hebben.

Op de bank zaten Zeefuik, Dankerlui, Eiting, De Jong, Neres, Cerny en Huntelaar, behalve Klaas Jan heeft geen een van die spelers een vol seizoen als basisspeler in de benen bij een club.

Om eerlijk te zijn ben ik langzaam aan van mening dat het technisch hart niet functioneert. Er zijn mensen met veel invloed maar geen enkele verantwoordelijkheid zoals Bergkamp. Ik heb hem hoog zitten als mens en als voetbalman, maar ik weet niet of het goed is dat een assistent die verder naar buiten nooit wat meldt en vrij onzichtbaar is voor de buitenwereld, zoveel invloed heeft door in het technisch hart te zitten.

Ook betwijfel ik of het werkt dat meerdere mensen samen beslissingen nemen, volgens mij kun je prima overleggen, maar moet je de eindverantwoording bij 1 iemand leggen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1483
zondag 13 augustus 2017 om 03:25
Ik ben het helemaal met je eens.
Alleen, Overmars doet het zakelijk heel goed, verdient veel geld voor Ajax en dat is aantoonbaar via het eigen vermogen, prachtig en een pluim voor de voltallige Directie w.o. Marc.
We hebben het over Marc al eens gehad en de beoordeling van zijn optreden. Alle zaken mensen weten dat het eindresultaat telt, the bottom line, dus inkomsten minus kosten = winst of verlies. Maak je voldoende geprognosticeerde winst dan doe je het aantoonbaar goed, Marc doet het uitstekend, de missers zijn niet relevant maar moet je wel van leren, van die ervaring.
Het technische hart moet gewoon een adviserende taak krijgen zonder macht.
Met een zwakke algemeen Directeur krijg je inderdaad een sfeer waar iedereen wat te zeggen heeft, slappe compromissen zijn dan vaak het gevolg en iedereen dekt zich in, gaat het fout blijft iedereen lekker zitten want ze beslissen alles samen.....slim. ( een beetje KNVB achtig )
v.d. Sar blijft echter eindverantwoordelijk en zou z'n conclusies moeten trekken.
Ajax is echter een voetbal club en niet alleen een voetbal business.....Ajax moet eens open zijn naar de supporters, zeggen wat de plannen zijn, zodat het handelen begrepen kan worden. Het voetbal wordt het ondergeschoven kindje en de supporters totaal genegeerd, ouderwetse feodale manier om een bedrijf te leiden en uit te dragen anno 2017.
Het is schadelijk voor de reputatie ook, als er niets wordt gewonnen,niet alleen naar de Sponsors maar ook naar de spelers die je al hebt ( en op je rekenen ) maar ook de toekomstige aankopen zullen zich wel twee keer bedenken.
Kortom, Veltman klopt al aan de deur, de supporters moeten zich verenigen en zich laten horen, de publieke opinie kan wonderen doen ( aankoop Hakim ).
Dus laten we blijven hopen en je staat beslist niet alleen in je
terechte kritiek. ( behalve over Overmars ha ha )
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:31
Ajax is op de eerste plaats voetbal en geen handel delegatie.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:09
Veltman : alleen wij spreken uit dat we kampioen willen worden
Der Kaiser: ik heb wel een plan B en C
Ziyech: wij zijn veel verder dan Feijenoord en PSV
Het blijft een merkwaardig volkje daar in duivendrecht
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:16
Stratum ik zit net als jou ontiegelijk hard aan ut bier. Als venlonaar en vvv en PSV'er zeg ik. Uhmmmm een week lang voor de gek gehouden maar waar zijn die Ajacieden nu???? Prutsers
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:36
Als jij een echte supporter van de club bent schrijf jij VVV in hoofdletters, net zoals je PSV in hoofdletters schrijft... jij bent zeker geen VVV supporter... xD
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:31
Kijk naar je gebruikersnaam. Dat zegt genoeg . Prutser. Doet pijn he 2 nederlagen op rij
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:35
Verslagen door een gelijkspel...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:11
die week aan het bier stond sowieso op de planning maar misschien dat ik er nu wel een borreltje bij doe...gewoon omdat het lekker is....
Vind ik leuk
< Niels > +13225
zondag 13 augustus 2017 om 00:21
Staat de Arena in Duivendrecht dan?
Vind ik leuk
Sytz +262
zondag 13 augustus 2017 om 00:58
Ik heb het opgezocht, nee! Net over de grens bij Duivendrecht. Achter de Ziggo dome ligt Duivendrecht. Crisis opgelost! Geen naamsverandering naar ajax Duivendrecht. Want laten we eerlijk zijn, dat klinkt als de plaatselijke Fc waarvan het eerste elke week een wedstrijd biertjes atten na de wedstrijd doet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:07
Is een kwestie van smaak.

Ik vind het beter klinken dan ajax amsterdam. :)
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:39
Ajax hatertje!!
Vind ik leuk
Sniper1 +745
zondag 13 augustus 2017 om 01:10
Stiekem wel ja...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:14
Ze hebben een groot probleem want de volgende uitwedstrijd is in de koel. Vvv met de 3 Duitsers in de basis houden ook dan de punten in de koel. Zonder Sánchez zijn ze kansloos . Ps unnerstall, wij hebben de beste keeper van de eredivisie. Nu ga ik verder met feesten
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:14
Meteen uitgeven dat geld! Jonathan Tah en Vertonghen kopen en je staat achterin goed. Alleen nog een goede vervanger halen voor Klaassen en je bent klaar. Maar ik heb er weinig vertrouwen in of Overmars dat wel gaat lukken met zijn laksheid. Je had voor het seizoen begon goede aankopen moeten doen!
Vind ik leuk
Romario9 +4151
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
Vertonghen halen hahaha zo mooi dat totale gebrek aan realiteitszin bij Ajacieden...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:21
Je weet dat hij geen Ajacied is? Let in het vervolg maar eens op, kraakt Ajax op alles af en noemt onzinversterkingen. Heeft al meerdere accounts gehad hier.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:25
Hahaha ''The Master Tokkie'' praat over meerdere accounts.

#Middenmoot
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 02:26]
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 14:40
#beterdanonderaan
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 15:40
#betereenechtesupporterdaneenneppe
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 16:16
#helemaalmeeeensdusrotmaaropvanditforum
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 16:24
Ken je niet hebben he nep/successupportertje.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 17:08
Wel ironisch dat iemand die fan is van een club omdat hij uit de stad van die club vandaan komt dat zegt...
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 17:15
Mij kan je geen successupporter noemen. Jij daarin tegen uit het hoge noorden. Wat is er ironisch aan?

Voor mij is het de normaalste zaak van de wereld om voor Den Haag te zijn als ik er ben geboren en getogen. Dat is normaal voor mij.....
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 17:52
Als je echt van ADO houdt is daar niks mis mee, echter is het wel een misvatting om te denken dat iedereen fan zou moeten zijn van de club die het meest dichtbij je woonplaats is... Zoals ik al eerder zei, dan zouden jullie veel meer fans hebben dan SC Heerenveen.

En mij kan je ook geen successupporter noemen, want Cambuur (mijn tweede club) heeft nog nooit iets gewonnen...
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 20:35
Cambuur zou je eerste club moeten zijn. Dat niet iedereen fan is van de club van je stad vind ik maar vreemd. Maar goed dit is mijn mening!

Iedere Hagenees voor een andere club is een verrader in mijn ogen. (ook mijn mening)

''En mij kan je ook geen successupporter noemen, want Cambuur (mijn tweede club) heeft nog nooit iets gewonnen'' (daarom is het je tweede club, dank voor de bevestiging)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:17
Veltmannetje : "wij alleen spreken uit dat we kampioen willen worden"
Veltmannetje: 'Dan zie je dat zijn kleding er niet is, één en één is dan twee'
Veltmannetje: "Meerdere spelers en ik hebben bij Overmars aangegeven dat er spelers bij moeten"
Veltmannetje :"Dat was het standpunt voor deze nederlaag al"

1 ding moet ik jullie ajacieden wel meegeven : jullie kunnen allemaal een paard terug uit laten lachen....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:12
Tah zal wel niet betaalbaar zijn. Alhoewel wel als er natuurlijk 40 miljoen binnenkomt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:24
Weet je wat Vertonghen kost aan salaris?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:14
Als dit geen duidelijke boodschap is, er staat genoeg op de bank en wat er tot heden is gekocht haalt nog geen 8 miljoen. totaal binnen gekomen 40 miljoen . waarom is er voor de wedstrijden tegen Nice geen directe aankopen gedaan. je wist al ruim van te voren dat et meerdere spelers weg zouden gaan en er is toen al niet voldoende ingegrepen om de selectie op orde te brengen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:36
Kun je dan ook aangeven welke spelers direct en zeker weg zouden gaan?
Als supporter is het makkelijk roepen .alleen zolang er niets is gebeurt is het ook moeilijk handelen.
Moet je spelers houden die weg willen?
Hen je zomaar een vervanger voor Klaassen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:17
KOMEN ZE NU MEE

Caps off
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:19
Spelers erbij? In de jeugd loopt toch altijd voldoende rond...........
Vind ik leuk
Blueman +472
zondag 13 augustus 2017 om 00:23
Dus men gaat weer kopen. Dat gaat weer ten koste van al die supertalenten uit de 'eigen opleiding'. Maar ja, in paniek doet men soms gekke dingen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:29
Ohh die supertalenten die op de bank zitten bij palace en Lyon en Wolfsburg en lazio etc etc . Er komt amper een echt talent uit die opleiding
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 05:59
Hahaha
Vind ik leuk
Starkoo +208
zondag 13 augustus 2017 om 00:23
Komt ook wel weer goed, Overmars en de RVC hun dagen zijn geteld, de supporters pikken dit echt niet meer, Ajax moet gewoon van de RVC en van de beurs!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:24
Veltman is naar Overmars gegaan....hier wordt Keizer volgens mij overruled...lijkt mij geen gezonde situatie.....wat een puinhoop daar.
Vind ik leuk
Het Brein +1148
zondag 13 augustus 2017 om 00:27
Overmars slaapt gewoon door. Hij heeft vier á vijf jeugdspelers gekocht en denkt dat de jeugd van de A1 het wel overneemt...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:33
Als die jeugdspelers net hebben gedebuteerd, gaan ze al naar Engeland...
Vind ik leuk
mylife +390
zondag 13 augustus 2017 om 00:27
overmars heeft te lang gewacht hij had gewoon sneijder moeten halen. Het team heeft ervaring nodig
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de reactie van Sjaakie. De scheids zal het vast wel weer gedaan hebben
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:07
Ik denk zoiets:
"Ze hebben het plastic kunstgras te hoog laten groeien!"
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:28
Een tip : Tete, Riedewald, Bazoer en El Ghazi.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:34
De eerste 3 waren, vind ik, nu gewoon prima geweest voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:58
En waarom zou Tete voor 3 miljoen weg mogen en Sanchez voor 40?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:58
Omdat Tete een wisselspeler was?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:28
Alleen Tete had een meerwaarde. Maar Ajax heeft het niet zo op snelle verdedigers. Liever olietankers.
Vind ik leuk
Farmer +3399
zondag 13 augustus 2017 om 00:30
Lekker op tijd... Maar goed, als het zelfs al via de selectie al naar buiten komt, dan is her wel duidelijk, neem ik aan. Ajax BULKT van het geld, maar vertikt het om eens fatsoenlijk te investeren.
Al wéér uit de voorronde CL geknikkerd, en dan nú komen ze nog eens aan voro versterkingen... nee, dat is geen goed beleid.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 06:11
Ze bulken inderdaad van het geld maar als je geen verbeteringen kunt halen omdat ze niet in Nederland willen voetballen dan heet dat gewoon kapitaal vernietiging en dat spelletje heeft overnars echt wel onder de knie (Arsenal wil hem niet voor niks als td) ... nee jongens de tijd dat ze graag naar Ajax willen is voorbij. Al heeeellang voorbij.

Ze hebben nog 18 dagen om iets voor elkaar te krijgen en komt er niks waardigs dan moeten we het hier gewoon mee doen. Komt best goed.. heb het gevoel dat het nog niet lekker tussen de oortjes zit nl. Vooral dat applaus in de 34e minuut en het spandoek van Nouri doet meer met sommige spelers dan menig één denkt. is natuurlijk mooi en respectvol maar er zijn er een paar die daar nog steeds niet mee om kunnen gaan (metname Ziyech is hier één van)
Vind ik leuk
Farmer +3399
zondag 13 augustus 2017 om 15:25
Eens, Mooi dat er wordt stilgestaan bij Nouri, maar, er is ook zoiets als 'doorgaan tot de orde van de dag'. Op deze manier wordt het een traumatische ervaring voor de selectie.

Maar dat spelers niet meer naar Ajax willen is een structureel beleidsprobleem vooral; Ajax haalt al jaren geen 'toppers' meer. Dus, een topper komt bij Ajax dan op een eilandje te staan, 'op eenzame hoogte'. De rest van NL is ook niet echt veel soeps in die vergelijking: Ze worden hier niet beter.

Maar ALS ajax dan eens een kans heeft, dan moeten ze die ook aangrijpen: Sneijder was haalbaar bv..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:32
Ajax heeft echt een probleem als Sanchez vertrekt. Er moeten dan echt nog 3 verdedigers erbij vind ik. Een linksback, een rechtsback en een centrale verdediger. Schone kan het niveau ook gewoon niet aan, dus een middenvelder zou ook geen overbodige luxe zijn. En er moet nog een linksbuiten bij ok de strijd aan te gaan met Younes.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:33
Geld is voor Ajax belangrijker dan kwaliteit en kwaliteit bezitten ze niet en degene die wel kwaliteit heb verkopen ze dus terecht dat ze verliezen van Heracles
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:38
Ik persoonlijk denk dat Veltman en derest van de selectie hierom hebben gevraagd zodat Veltman zelf vervangen kan worden :P

Zonder dollen even, Veltman is één garantie voor fouten of domme overtredingen, zal zo nu en dan bij vlagen laten zien dat hij goed speelt maar wel elke wedstrijd valt hem wel iets te verwijten is het niet een tegendoelpunt dan wel overtredingen of onsportief gedrag (hierbij citeer ik naar vorig seizoen, beste heer Veltman gaf aan de bal buiten de lijnen te spelen volgens mij was dit tegen Sparta als ik het mij goed herinner waarop de verdediger stopte met verdedigen en veltman vervolgens gewoon verder ging met voetballen.)

Buiten dit alles zal Ajax nog wel meer doelpunten gaan incasseren zonder Sanchez deze was een tegenpool van Veltman, Sportief verdedigend ijzersterk en iemand die met zijn hart speelt voor een jonge van 20-21 jaar natuurlijk zijn er verbeter punten maar deze speler gaat zich de komende jaren alleen nog maar verder ontwikkelen en kan voor elke club in de wereld een toegevoegde waarde worden.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:46
Ajax heeft gewoon nog een zeer goede selectie.
Tegen een domper aanlopen gebeurd de andere 2 ook nog wel.

Iedereen in paniek.
Tjonge wat zijn we toch een raar, klein en haatdragend volkje.
(Ook diverse Ajax supporters hier bij VP)

Ajax verliest en de anti accounts schieten als paddestoelen VP binnen. Een dubbel account aan maken om alles af te zeiken als er maar het woord Ajax in voorkomt.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:49]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:14
1 like van een PSV fan. De competitie duurt 34 wedstrijden en tot 31 augustus is geen enkele selectie 100% zeker op orde.
Vind ik leuk
Heino +31
zondag 13 augustus 2017 om 00:47
Ja en Meneertje Overmars met de handjes op de knip en een hele grote plaat voor zijn harses moet nu opzoek naar de koopjes hoek of wordt het toch de paniek aankoop hoek! Vanaf Mei weet je dat na het mislopen van de EL Finale dat je spelers goed in de markt liggen en daar wordt niet op ingespeeld je verkoopt je aanvoerder komt niets voor terug dat moet intern door Vd Beek worden opgelost.Maar het blijft ijzig stil met transfer terwijl andere clubs goede zaken doen. dan de vreselijke gebeurtenis van Nouri die erin hakt, de draad wordt langzaam weer opgepakt, dan is de roep om ervaring weer opgelaaid daar wordt vervolgens geen gehoor aan gegeven in de persoon van Sneijder die bleek achteraf toch wel benaderd te zijn maar dat werd te ingewikkeld blabla de uitkomst kennen we. dan de volgende Richarlison die komt ook niet omdat de vraag en aanbod prijs iets uit elkaar lagen waardoor de goede jongen nu bij Watford speelt. Dan de soap rond Barac die om wat voor reden dan ook het ook niet gaat worden. Maar ondertussen is daar dan een aankoop in de persoon van Orejuela dit is ook weer een jonge speler die het ook nog wel zal moeten laten zien . Geen mannen met ervaring zijn ze daar allergisch voor om die binnen te halen. je hebt ervaring nodig want alleen met talent ga je het niet redden!! maar dit is tegen dove mans oren gezegd want tussen de bedrijven door werd ook nog even Johansen van Heerenveen binnen gehaald die start in jong Ajax . Conclusie is dat er nog 2 weken naar goede en ervaren spelers moet worden gezocht. Anders eindig je dit jaar in het rechter rijtje met dit stelletje onervaren pubers.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:49]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:01
Hand op de knip bij Overmars is verleden tijd, Sánchez kan 4 miljoen verdienen met een nieuw contract bovendien heeft Ajax al zo'n 50 miljoen aan nieuwe spelers gehaald. Topspelers en die net daaronder kun je wel willen maar zijn voor Nederlandse clubs niet te betalen dus ook niet voor Ajax, het plafond was 1 miljoen per jaar nu voor Sánchez al 4 miljoen maar bij een Spurs is het 8/12 miljoen per jaar.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:51
Veltman is eens duidelijk dat is ook nieuws
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:57
Hadden ze Veltman bij grofvuil moeten zetten en Tete binnenboord moeten houden dan ga je er al op vooruit. Dolberg was ook weer niks net zo als Younes
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:06
Is vooral je eigen onkunde toegeven. Salaris naar een goed doel sturen en strijden. Dat is de oplossing. Waarom is de oplossing van het voetbal in kopen en niet in inzet en zelfreflectie?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:13
Wat een boevenkop heeft die Overmars op de foto ook zeg.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1483
zondag 13 augustus 2017 om 01:46
Ha ha en dat zuinige mondje
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:20
Het rommelt lekker in die betonbak in 020, tja ook begrijpelijk als de "godenzonen" met 2-1 op hun kutjes krijgen ;-)
Nou Marc, trek je portemonnee eens anders wordt het niets dit jaar met het kampioenschap.. ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:38
En het is niet eens zijn eigen portemonnee, die vuile vrek.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:26
Tuurlijk het os gewoon een dikke bende
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:27
Wel lekker gewoon 0 punten
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:37
Normaal vind ik Veltman ook nix, maar dat hij zo openlijk Overmars aanvalt vind ik echt GEWELDIG van hem. Dit geeft alleen maar aan dat het die Muppet Overmars helemaal niets interesseert. Deze man heeft geen hart dat klopt voor Ajax. Alleen zijn eigen bonussen binnenharken. Daarom verkoopt hij zoveel, daar steekt hij zeker ook een deel van in zijn zak. Zou hij Ajax ook bestelen vraag ik me dan af? Verwachten doe ik het wel van hem. Zelfs nu de coach en een deel van het team aangeven dat er wat erbij moet, doet deze muppet nog niks. Joel, nogmaals bedankt voor deze sneer in de media. Ik denk gelijk wat positiever over hem. Maar Marc zal niet blij met je zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:40]
Vind ik leuk
rpaulp50 +1483
zondag 13 augustus 2017 om 01:46
Eindelijk een mondige speler die bovendien vertaald wat de supporter verwacht en recht op heeft, Veltman denkt natuurlijk ook aan zijn eigen boterham en wil zijn carrière niet gefrustreerd zien door de Arena aspiraties
van de Directie.
Als de Directie niet voldoende inspeelt en altijd achter de feiten aanloopt ben je verplicht als speler je verantwoordelijkheid te nemen.
De supporters moeten Veltman hier in steunen en het liefst massaal.
Proficiat Veltman !
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:52
Ik heb wel idee dat er na deze uitspraken wat moet gebeuren.
Vind ik leuk
Wurmpie +111
zondag 13 augustus 2017 om 01:59
En een plek voor veltman zou die toch wel hebben aangegeven
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:00
Het geheim van Ajax.
Ajax-speler: "Overmars, er moet een betere speler voor mijn positie worden gehaald, anders blijven we verliezen"
Overmars: "Dat is goed, maar dan kom jij waarschijnlijk op de bank!"
Ajax-speler: "Oh, eh ja, natuurlijk, maar ik moet wel spelen, anders ben ik niet meer gemotiveerd en wil ik weg."
Overmars: "Wacht even, je hebt nog niets gepresteerd, je brengt niets op, je mag dus nog niet weg."
Ajax-speler: "Dan moet ik dus altijd spelen en gemotiveerd blijven."
Overmars: "Oké, daarvoor heb ik plan B12, dan haal ik wel een mindere speler voor jouw positie, wat slim van mij, dat is ook beter voor onze Bankrekening!"
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:06
Nieuwe directeur spelersbeleid Joel Veltman.
Vind ik leuk
robery +1485
zondag 13 augustus 2017 om 02:12
koopclub, goed voorbeeld doet volgen.
Vind ik leuk
N24 +343
zondag 13 augustus 2017 om 02:25
Ik zit net de samenvattingen te kijken na een avond hard werken: ik kijk nu naar PSV met die Lozano... ik heb Younes nog niet in actie gezien, maar zo'n spelertje moet toch ook voor Ajax te regelen zijn? Probeer het eens bij Bryan Ruiz..?
Vind ik leuk
Het Brein +1148
zondag 13 augustus 2017 om 02:56
Die speelt in de woestijn!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:53
Wat een kop heeft die Marc eigenlijk. Tering zeg.
Vind ik leuk
Obl93 +459
zondag 13 augustus 2017 om 03:11
Zeer zwak om als aanvoerder direct elke linie van de selectie af te branden. Foutje van Keizer om hem aanvoerder te maken,Foutje van Veltman om dit te roepen.
Vind ik leuk
North +1451
zondag 13 augustus 2017 om 03:41
Ja joh, vraag om een heel nieuw elftal... Als je met dit materiaal van Heracles verliest is dat gewoon een grof schandaal.
Ik kruip een week onder de wol.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:13
Koopclub
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:38
Precies hetzelfde voetbal als de eerste 28 wedstrijden van vorig seizoen. Alleen met heel veel inzet kan Ajax winnen. Weinig spelers bij Ajax die een over mijn lijk mentaliteit hebben. Keizer schiet hier ook tekort in. Maar ja, met zijn Jupiler League achtergrond kun je ook niet meer verwachten.
Vind ik leuk
alex1 +18
zondag 13 augustus 2017 om 05:07
Waarom niet ayoub halen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 05:23
Valt mij enorm tegen van Sanchez want je niet kunnen motiveren om te spelen???? Hij heeft al zijn ploeggenoten in de steek gelaten en mag wat mij betreft weg. Verder mag het gewoon niet zo zijn dat dijks in de basis staat en de ligt op een andere positie... veltman had gewoon moeten doorschuiven naar het centrum en vervangen moeten worden op de rechtsback.
Vind ik leuk
Padason +189
zondag 13 augustus 2017 om 05:41
Wat een zwakke kut aanvoeder hebben we weer. Deze neus moet ff weer op de praatstoel, doodzonde dat deze zwakkeling de aanvoeders band om zjn arm heeft en denk het heertje te zijn.

Dit "Heertje" zegt met we hebben versterkingen nodig eigenlijk dat mensen die nu op het veld staan niet goed genoeg zijn, als je leidingsrol hebt moet je hand in eigenboezem steken. Veltman om mee te beginnen liep zovaak uit positie dat het mij niet opvielt dat hij rechtsback was. Hij liep altijd in het midden. Schone met een draaicirkel van een vrachtwagen, younes en dolberg die mogen aan blijven modderen (huntelaar was in 5 min gevaarlijker dan dolberg in 3 wedstrijden), Younes die de opvolger blijkt van Traore (ideale schoonzoon rol) Kluivert wat helaas te weinig mensen voorbij kwam en als hij er voorbij kwam was de enige bal die aankwam bij een mede speler wanneer hij de bal verkeerd raakt. (moet zeggen dat deze wedstrijd echt zijn minste was.

Daarnaast Keizer heeft de zelfde management techniek als Hiddink genaamd "theejuffrouw techiek" van goh kom maar op de thee,wij praten wel over wanneer dingen niet goed gaan, achjoh ben je niet happy blijf doe maar ff rustig aan, kopje thee op kantoor en er over praten.

Ik hoe meer van klotenklaren techniek, keihard arbeid leveren en presteren, Ben je ongemotiveerd opbokken, salaris stopzetten en schorsen.

Wij zijn van het betonvoetbal van de overrated trainer de boer over gegaan naar de 5 seconde regel van bosz met mooi voetbal, nu is het weer aanmodderen met nagenoeg dezelfde mensen. Viergever die zegt dat ze ff moeten in komen vanwege de vakantie, opbokken inkomen is voor amateur voetbal, welkom in grote mensen wereld.

Voorbeeld, ik vaar op gastenkers, ik moet altijd top zijn anders wordt het gevaarlijk voor mij, mijn collegas en mensen buitenaf. ik vaar 10 op 10 af, als ik na 10 weken thuis te hebben gezeten weer aan boord ga moet ik vanaf minuut 1 er keihard tegen aan, verzwak ik kan ik naar huis.

Wat daarnaast ook nog inblijft is het nouri effect. Deze mag bijna in de dikke van dale gezet worden. Voor alle haters die mij niet mogen, het is heel erg wat er gebeurd met nouri, in mijn ogen mag alleen van de beek dit als reden geven, nouri en van de beek waren altijd samen zowel op het veld als in prive. Maar de rest van de selectie en helemaal de trainer mag dit niet meer als smoes gebruiken. Ja het is erg wat nouri overkomen is en niemand gun je dit.

Wij zitten in de grote mensen wereld en daar gebeuren ook zieke dingen, jongentje van 10 jaar in africa die zijn moeder in zijn ogen dood ziet gaan van de honer of zijn moeder verkracht zien worden en daarna arm afgehakt word. Oorlog waardoor gezinnen kapot gemaakt worden, deze mensen moeten ook door anders overleven ze het niet.

Ben zelf tijdens het varen een familie lid verloren, ik kon voor 5 min tranen wegvegen en had moeilijk contact omdat ik midden opzee zat, maar ik moest wel verder presteren en werken, ik mag niet verzwakken omdat gastankers net bommen zijn. Ik moet door en als ik dat niet doe raak ik mijn baan kwijt.

Onze dames worden in de watten gelegd, heb je contract voor 5 jaar jun je 5 jaar aanmodderen en rijk worden. Ze moeten eens prestatie contract en prestatie toegangsbewijzen invoeren. Speelt team op halve intentie zou je als supporter helft van het geld terug moeten krijgen en de spelers helft van het salaris moeten ontvangen.

Versterking nodig? we spelen tegen heracles dat moet dit team gewoon kunnen winnen, Veltman mag van mij als eerste opbokken, met zijn gelul na zijn contract verlengen met ik wil ajax helpen, ik mag aanvoeder worden, wil graag terug betalen voor mijn kans bij ajax bla bla bla.

Grootste bullshit, hij realiseerde dat geen club hem wilde hebben en dan maar bij ajax blijven, hij zou moeten zeggen, ik realiseer me nou dat ik ondermaats presteer omdat geen club mij wilde hebben terwijl ik dacht dat ik klaar was voor een stap hoger op. Ik mag god op mijn blotenknieen bedanken dat ajax mij nog wilt, ik moet enorme inzet gaan vertonen en verbeteren. Inplaast daarvan is juffrouw Veltman alleen maar bezig met smoesje inplaats van hand in eigen boezem.

Geen transfers nodig tegen heracles gewoon puur inzet
Wat ik wil zeggen in een notendop, Buckle up!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 07:12
gewoon een matig team gisteren met achterin een groot talent wat nog niet ver genoeg is om het te dragen en de rest is onder de norm op midden veld loopt een goede speler en helaas is dat de vd beek die dat midden veld niet hoort te moeten dragen zyech stelt bijna elke week teleur ook nu op dat pracht schot na en larse is op de vleugels te licht en te jong en younes tja ......
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 07:32
krantenkop 17-4-2018

DE TELEGRAAF

AJAX OP WEG NAAR DE JUPILER LEAGUE!!!
Vind ik leuk
psvajax +1007
zondag 13 augustus 2017 om 07:56
Koopclub. :)
Vind ik leuk
mcmodd +7256
zondag 13 augustus 2017 om 07:59
Waar is Marcel Keizer? In dit verhaal van de spelers denk ik aan leiderschap, niet aan aanvoerderschap. Natuurlijk, de spelers roeren zich, maar normaal zeg je dit soort tegen je trainer. De trainer op zijn beurt moet zijn superieuren ervan overtuigen welke posities niet voldoende bezet zijn. Is Keizer te bleu? Vind hij nieuwe spelers niet nodig? Hij zit toch al de hele transferperiode op die plek? Dat zijn toch voorwaarden die je inbrengt bij je contractonderhandelingen? Allemaal vragen voor Marcel Keizer.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:37
Marcel Keizer spreekt voor de camera over mokerslagen. Hij loopt een aanzienlijk risico zichzelf en zijn spelers een "heel zwaar leven" aan te praten. Ik vraag me serieus af of de man is opgewassen tegen zijn opdracht.

Dit gaat inderdaad over leiderschap. Wat mij opvalt is dat het type leiderschap van Van der Sar weerspiegeld wordt bij Keizer en Veltman. Weinig variatie in stijl, karakter en capaciteiten. Verschillen van inzicht eindigen te vaak in een breuk terwijl die met krachtig leiderschap de club verder kunnen brengen.

Als de leiders de oorspronkelijke gedachte achter een concept (van Cruijff in dit geval) niet echt hebben doorgrond wordt een plan tot een afvinklijst die letterlijk moet worden opgevat en ingevuld. En als de eindeverantwoordelijke leider niet krachtig is, ontspoort het bij de rest over de vraag wie de lettertjes het beste begrijpt en het meest nauwkeurig uitvoert. Is dat aan de hand bij Ajax?
Vind ik leuk
flipper +606
zondag 13 augustus 2017 om 08:11
Paulp50 mooi geschreven top. jij snapt het tenminste.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:39
Ajax-aanvoerder Joël Veltman heeft na de 2-1 nederlaag bij Heracles Almelo een duidelijke boodschap voor Marc Overmars: "Hej haal voor mij eens een vervanger want ik kan er geen pepernoot van"
Vind ik leuk
JTE +97
zondag 13 augustus 2017 om 08:55
Erg dat spelers en trainer dit aan moeten gegeven,had al veel eerder actie ondernomen moeten worden,nu alweer de eerste nederlaag,en ik vrees dat het niet de laatste is
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:08
Nigel de jong zou een goede versterking zijn voor het middenveld en als verdediger haal dan Denswil terug en zet als coach Gertjan Verbeek er neer
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:23
Oom Dagobert geeft niks uit.krjgt zeker een percentage van positief saldo . Wat een Gier!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:31
Spelers erbij om Veltman en viergever op de bank te zetten inderdaad
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:08
Als ik zo die foto bekijk liet overmars er net 1 vliegen.....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:08
Ik was al emotioneel door onze nouri maar gisteren avond kwam er nog een domper bovenop want wat ik daar heb gezien tegen heracles is en wordt een diepte punt dit seizoen in dit elftal zit werkelijk helemaal niets in geen duidelijkheid , geen structuur , geen vertrouwen , het vliegt en het rendt en iedereen doet maar wat en aan de zijlijn staat een man die het nu al niet meer weet kan hij ook niets aan doen kortom het wordt een ramp seizoen alles gaat weg
Vind ik leuk
joedelie +1398
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
Het valt me idd op dat de directie van Ajax en PSV dit jaar erg sloom is met nieuwe aankopen halen..
Vind ik leuk
erikg +434
zondag 13 augustus 2017 om 11:26
even gekke vraag, is dit letterlijk overgenomen van Veltman, heel raar stuk namelijk, Duidelijk aangegeven dat er 4 spelers bij moeten komen en weten ook precies waar. 1 verdediger, misschien 2 dit is al niet duidelijk. Misschien een ervaren middenvelder, dus niet duidelijk of het wel nodig is, en misschien een aanvaller, goh dus eigenlijk zegt hij in dit stuk, 1 verdediger is een must en de rest misschien nodig. Duidelijk iemand die weet waar het aan schort maar niet kan benoemen waar. Of bedoeld hij zijn eigen positie en wil dat niet zeggen.
Vind ik leuk
Dicky +968
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
Het excuses maken is nu al weer begonnen. Met de huidige selectie die ze nu hebben moet je gewoon winnen in Almelo.
Vind ik leuk
Forza u +919
zondag 13 augustus 2017 om 11:50
En daar komen ze nu pas achter
Vind ik leuk
United FC +2145
zondag 13 augustus 2017 om 12:01
En nu maar hopen dat Marc er iets mee gaat doen. De selectie is nog niet compleet. In de verdediging kan er nog wel wat bij. Een goede verdedigende middenvelder en een nieuwe linksbuiten. Laat die euro's rollen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:30
Nog een aanvaller? Jullie hebben met Neres en Cassiera toch voor 20 miljoen aan aanvallers opende bank zitten?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:41
Als dolberg weg gaat Finnbogasson
Als sanchez weg gaat Douglas
En linksback Zeegelaar

Heb je voor weinig 3 goede spelers die se concurrentie goed kunnen aangaan met de huidige selectie tenmunste dat zou ik doen..
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 11:41
Overmars moet niet te veel uit gaan van sentimenten en Davinson gewoon voor een bedrag van tussen de 45 en 50 miljoen verkopen. Zijn gevoel ligt niet meer bij Ajax , dus verkopen die jongen.
E.D. S
[Reactie gewijzigd op maandag 14 augustus 2017 om 11:43]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Meerdere spelers en ik hebben bij Overmars aangegeven dat er spelers bij moeten"