'Groen licht voor PSV: Braziliaans doelwit wil graag naar Eindhoven komen'

'Groen licht voor PSV: Braziliaans doelwit wil graag naar Eindhoven komen'

zondag 13 augustus 2017 om 14:04

Douglas Santos wil graag de overstap maken naar PSV. De Braziliaanse linksback van Hamburger SV heeft dat kenbaar gemaakt aan de Brabantse club. Het Eindhovens Dagblad schrijft dat zondagmiddag. PSV is naarstig op zoek naar een nieuwe linksback. 

Santos (23) wordt al enige tijd gelinkt aan een overstap naar PSV. HSV is bereid om mee te werken aan een vertrek van de vleugelverdediger. De onderhandelingen zijn in volle gang. Het is nu de vraag of men in Eindhoven de financiële middelen heeft om Santos definitief in te lijven. Een verhuur zou ook een optie zijn. 

Voordat Santos naar de Eredivisie verkast, wil HSV éérst een opvolger voor de Braziliaan inlijven. Daarna is de weg vrij voor een transfer. PSV ziet in Santos de ideale opvolger voor Jetro Willems. Hij werd onlangs verkocht aan Eintracht Frankfurt.

Zaterdagavond stond Joshua Brenet tegen AZ (3-2 winst) opgesteld als linksback. De Oranje-international kende een zwakke wedstrijd. Trainer Phillip Cocu haalde Brenet al na een halfuur naar de kant. 

Plaats een reactie

Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 14:05
en dan roept Overmars dat ze geen waardige back kunnen vinden
Vind ik leuk
Gozert +2342
zondag 13 augustus 2017 om 14:07
Maar dit is ook geen waardige back.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 14:10
beter als dijks maar niet wat we zoeken idd .. dat was haps wel ;)
Vind ik leuk
Mo +6784
zondag 13 augustus 2017 om 14:23
Dijks is helemaal zo slecht niet.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 14:25
maar past niet bij Ajax
Vind ik leuk
RDB2402 +1934
zondag 13 augustus 2017 om 14:28
Dijks is superslecht, Willem Ii niveau ... bij lange na niet het niveau wat een Ajax back hoort te hebben, ik snap ook allemaal niet met hem, verkocht, terug gekocht, basis, verhuren, terug en weer basis
Vind ik leuk
Mo +6784
zondag 13 augustus 2017 om 14:42
Heb je hem weer. Gister stond hij in de basis omdat Sanchez er niet bij was en speelde gewoon een prima pot
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:30
Dijks deed niet eens moeite om de voorzetten eruit te halen waar de 1-1 uit voort kwam
Vind ik leuk
chicken +6006
zondag 13 augustus 2017 om 14:37
Haps is ook niet wat we zoeken...geen dragende speler bij az...hoe had hij wat toe moeten voegen..

Feyenoord is gestart, Let op hem zou ik zeggen..

Succes trouwens feyenoorders. Dat jullie wat meer mogen laten liggen dan ons ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 14:37]
Vind ik leuk
Jordanees +8505
zondag 13 augustus 2017 om 14:37
Dijks speelde goed gister, toen hij eraf werd gehaald kwamen er problemen, grote gaten aan die kant, terwijl hij heel de wedstrijd goed die kant bestreek.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 15:14
ik vind het echt niks .. daar kunnen we niet een heel seizoen mee aankomen .. vond jij hem gister echt goed ?
Vind ik leuk
Jordanees +8505
zondag 13 augustus 2017 om 15:20
Gister was hij goed ja, verdedigend en aanvallend ook, scoorde nog bijna, en dan waren de meningen ook weer anders.

Vond hem tegen Hull ook goed, met een goede assist op Huntelaar, Huntelaar kon toen 2x meer scoren door 2 goede voorzetten van Dijks tegen Hull..

Als een speler eenmaal een stempel heeft zoals Veltman, dan zie je het kuddegedrag vooral bij tegenstanders steeds groter worden en kunnen die spelers niks meer goed doen, ook al spelen ze een goede wedstrijd
Vind ik leuk
Johan.l +3800
zondag 13 augustus 2017 om 14:59
Jij hebt gisteren niet gekeken!!!!?
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 15:14
want ?
Vind ik leuk
14forever +6789
zondag 13 augustus 2017 om 20:25
Ik vond Dijks dus redelijk spelen gisteren op een.foutje na.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 20:40
ik zie liever een versterking op die positie .. maarja dat roep ik al vanaf de laatste wedstrijd van vorig seizoen
Vind ik leuk
Bizzy +5878
zondag 13 augustus 2017 om 14:39
Want jij hebt deze speler intensief gevolgd
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 18:40
Alles wat naar PSV gaat is slecht dat weet je toch ;-)
Vind ik leuk
Bizzy +5878
zondag 13 augustus 2017 om 19:37
Dat is waar ook. Al onze aankopen beginnen met 3-0 achterstand. Immers kritiek van ajax supporters wegen zwaar. :) Deze moeten we ten allertijde serieus nemen.
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 19:39
Altijd, ongeacht welke situatie ;-)
Vind ik leuk
Paul1982 +6685
zondag 13 augustus 2017 om 14:07
Jij kent deze speler?
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 14:09
heb hem een paar x zien spelen,, hij is iig beter als dijks!! maar was meer sarcastisch joh .. kleine sneer richting Overmars
Vind ik leuk
Paul1982 +6685
zondag 13 augustus 2017 om 14:33
Ik vind alle kritiek op Overmars een beetje overdreven. En daarbij onterecht dat hij alle kritiek krijgt. Aankopen zijn altijd een samenwerking tussen de scouting en het technische hart, waar Overmars als td onderdeel van uit maakt. Het enige wat Overmars alleen doet zijn spelers voor veel geld verkopen en dat gaat hem wel aardig af.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 14:35
maar nu moet hij reageren ... er gaan sterkhouders weg , dus hij moet meteen toeslaan .. wedden dat dat niet gebeurd?
Vind ik leuk
chicken +6006
zondag 13 augustus 2017 om 14:39
Overmars runt gewoon een bedrijf...en met verve...maar mogelijke aankopen moeten slagvaardiger aangepakt worden.
Vind ik leuk
14forever +6789
zondag 13 augustus 2017 om 20:25
Is het ook niet. Voor psv misschien wel, maar die lat.ligt ook een.stukkie lager.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:05
Echt mega gaaf keigoed nieiws dit
Vind ik leuk
Morris +13817
zondag 13 augustus 2017 om 14:06
Iemand die deze speler kent? Heb zo'n idee dat het niet beter is dan Willems..
Vind ik leuk
poklane +2584
zondag 13 augustus 2017 om 14:13
Ken hem niet maar als ik lees dat het gaat om een bankzitter van de #14 van Duitsland zou ik er niet al te veel van verwachten.
Vind ik leuk
Morris +13817
zondag 13 augustus 2017 om 14:17
Precies mijn gedachte. En hij is al 23.. Ervan uitgaande dat de beste ontwikkeling tot 24 is. Daarna alleen ervaring wat erbij komt
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:46
O. Ik dacht tot 24 en een half... Welke studie heb je nu weer gelezen professor Morris?
Vind ik leuk
Morris +13817
zondag 13 augustus 2017 om 18:30
Dat half jaartje telt niet bij Brazilianen ;-)
Vind ik leuk
Gozert +2342
zondag 13 augustus 2017 om 14:21
Vorig jaar 20 wedstrijden in de Bundesliga, 2 in de Pokal. 0 assists. Hij is natuurlijk voor het verdedigende werk maar dat zou ik niet weten.
Vind ik leuk
poklane +2584
zondag 13 augustus 2017 om 14:23
De meeste wedstrijden wel voor de winterstop. Na de winterstop nog maar 5 competitie wedstrijden gestart + een invalbeurt, de rest zat ie op de bank. 1 keer zelfs op de tribune gezet.
Vind ik leuk
Gozert +2342
zondag 13 augustus 2017 om 14:27
Ah kijk aan, nu twijfel ik nog meer of het een goede aankoop zou zijn voor welke Nederlandse topclub.
Vind ik leuk
14forever +6789
zondag 13 augustus 2017 om 20:28
Dus.niet eens een.volwaardige basisspeler?
Dan past hij perfect in Eindhoven, bij de lokale FC dan.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 14:22
hij zal waarschijnlijk geen basis speler worden .. beetje zelfde niveau als dijks alleen verdedigend iets betrouwbaarder..
Vind ik leuk
14forever +6789
zondag 13 augustus 2017 om 20:29
Jij bent de weg kwijt..
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 20:38
soms wel ja ;)
Vind ik leuk
United FC +12889
maandag 14 augustus 2017 om 01:14
Haha ;p
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:51
Bedoel je Willems voor of na de blesure
Vind ik leuk
Morris +13817
zondag 13 augustus 2017 om 15:25
De slanke Willems ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:07
Zou hij beter zijn dan Brenet?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:08
Dat ben jij ook
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:08
dat is jules de korte al
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 19:10
Trek je kicksen maar weer aan Straat...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:17
pfff ik moet er nie aan denken.... bovendien was ik een libero die het liefst 15 tot 20 meter achter zijn laatste lijn speelde (ik heb altijd al een hekel aan lopen gehad).

Ik was net zo goed als Ramos.... althans dat hou ik mezelf nu voor.............
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 19:18]
Vind ik leuk
3ismo +2927
zondag 13 augustus 2017 om 14:08
die barnet is echt niks voor psv! pfff wist niet wat ik zag gisteren! en die lacadia is ook niks! sam lammers de jong niet beter?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:50
Probeer het eens in het Nederlands misschien dat je wat meer reacties krijgt.
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 19:11
Barnet en Lacadia spelen ook bij PSV toch?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:21
Zijn dat de nieuwe aankopen dan?
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 19:23
Ja die komen van Barca en Real... (Vanavond weer een mooie pot)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:34
heerlijk man , de koelkast is vol het tijdstip perfect ze hebben heerlijke tapas gemaakt dus ik lig er al klaar voor.
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 19:38
Haha lekker man! Geniet ervan vanavond! Proost.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:40
haha gaat goed komen. ik kan er niks aan doen maar deze potjes tussen deze 2 ploegen sla ik nooit over
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 19:44
Haha gelijk heb je! Ben benieuwd hoe Barca voor de dag komt tegen Real zonder Neymar. Denk dat ze het gaan verliezen. Maar je met Messi weet je het nooit als die het op z'n heupen krijgt.
Vind ik leuk
Het Brein +1960
zondag 13 augustus 2017 om 14:11
Prima back! Echt niet minder dan Willems qua potentie..
Vind ik leuk
Sil95 +2986
zondag 13 augustus 2017 om 14:34
Weet niet hoor... ik wil niet lullig doen maar hij komt wel van de nummer 14 van de Bundesliga..
Vind ik leuk
cheeks +1241
zondag 13 augustus 2017 om 14:48
Ja, en daarvoor vadte back van het olympisch elfyal wat goud won. Nu zegt dat niey alles want Neres speelde ook in het olympisch elftal en die is ook niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Het Brein +1960
zondag 13 augustus 2017 om 14:58
HSV is nog steeds een grote club, met meer mogelijkheden dan Ajax hoor! Hij had een matig seizoen, dat wel. Maar Santos is, mits hij het vertrouwen heeft, een sterke back met veel potentieel...
Vind ik leuk
Sil95 +2986
zondag 13 augustus 2017 om 15:00
Nou veel is daar niet van te merken... spelen ieder jaar degradatievoetbal en zijn al een aantal malen mysterieus ontsnapt.
Vind ik leuk
Het Brein +1960
zondag 13 augustus 2017 om 15:11
Bestuurlijk is het een potje, absoluut! Neemt niet weg dat ze nog aardige spelers naar Hamburg kunnen halen en ze betalen er minstens net zo goed als in Amsterdam...
Vind ik leuk
14forever +6789
zondag 13 augustus 2017 om 20:30
Een steekje los?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:11
Linksbenig op linksback positie is altijd beter dan Brenet. laat het maar huur worden want dan kan Kenneth Paal gewoon met invalbeurten doen. Ik zeg doen!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:13
Beter DAN Dijks!
Vind ik leuk
Phoxy75 +233
zondag 13 augustus 2017 om 14:39
Waarom Paal niet gewoon als linksback laten staan?
Vind ik leuk
Bizzy +5878
zondag 13 augustus 2017 om 14:42
Omdat hij niet voor die positie fatsoenlijk is opgeleid. Psv neemt een risico met hem
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:09
Kopen en anders niet, het staat alleen de ontwikkeling van onze eigen spelers in de weg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:31
Alles beter dan Brenet(niet). Wat een drama is dat!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:51
Laat al die toddebakken cq droeftoeters die Ajax een warm hart toedragen hier hun mond houden , altijd negatief over wat psv van plan is te gaan kopen , want jullie koopclubje wat dat zijn jullie kunnen nog geen potten breken tegen de gehandicapten uit Almelo ,,, pfffff arrogante frikandellen ...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:49
Idd zou wel 0-4 worden ! Ze zijn muisstil de sjallas
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:37
Ik vind Dijks ook prima voor PSV!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:44
NIET HUREN!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
United FC +12889
zondag 13 augustus 2017 om 18:38
Straks zijn wij het lachertje van het seizoen...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 19:49
Welkom douglas !
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 22:14
Nou, komt weinig aan spelen toe bij een ploeg die laatste jaren strijd tegen degradatie. Stond vandaag in de basis in de beker tegen derde divisie ploeg die vanaf de 20e minuut met een man minder speelden . HSV ging met 3 - 1 de boot in. Denk niet dat dit de back is waar we op zitten te wachten. Laat staan dat we er miljoenen voor betalen....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 22:53
Ik vertrouw helemaal op de scouting van psv. Die jongen zal echt wel bij psv passen.Zoveel miskopen zijn er niet geweest de afgelopen 2 seizoenen. Waarom wordt er altijd zo negatief gedaan ?
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 10:25
Ik doe zeker niet altijd zo negatief. Ik zie in zijn situatie geen teken dat hij een speler is of gaat worden (hij is al 23) die het niveau omhoog gaat trekken. En dat is wel nodig, zeker als er vijf a zes miljoen voor betaald moet worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Groen licht voor PSV: Braziliaans doelwit wil graag naar Eindhoven komen'