Update: Ajax bevestigt Sánchez-absentie; Keizer komt met verklaring

Update: Ajax bevestigt Sánchez-absentie; Keizer komt met verklaring

donderdag 17 augustus 2017 om 19:19

Davinson Sánchez ontbreekt in de wedstrijdselectie van Ajax in de Europa League-wedstrijd tegen Rosenborg. Dat meldt FOX Sports donderdagmiddag. De geruchten dat Sánchez niet mee zou spelen tegen de Noren werden aangewakkerd door het feit dat hij niet aanwezig was in het Hilton Hotel, waar de rest van de selectie zich voorbereidde.

Het is het volgende hoofdstuk in een ongekende soap. Sánchez is persoonlijk al rond met Tottenham Hotspur, Maar Ajax blijft vasthouden aan de vraagprijs van vijftig miljoen euro waaraan Tottenham niet wil voldoen. De Colombiaan sloeg dinsdag de training van de Amsterdammers over, vanwege een vermeende blessure. Woensdag was hij echter gewoon weer van de partij en werd hij opgenomen in de negentienkoppige wedstrijdselectie voor het treffen met Rosenborg.

Hiermee heeft Sánchez mogelijk zijn laatste wedstrijd voor de Amsterdammers gespeeld. Mochten Ajax en Tottenham Hotspur er toch niet uitkomen, dan heeft de centrale verdediger naar verluidt nog een ijzer in het vuur. Ook Real Madrid overweegt een bod op hem te doen.

Update 19.19: Ajax heeft via de officiële kanalen bevestigd dat Sánchez inderdaad niet van de partij is tegen Rosenborg. Een verklaring ontbreekt vooralsnog. Trainer Marcel Keizer zal rond 20.15 uur zijn verhaal doen. 

Poll

Gaat Ajax 50 miljoen uit de Sánchez-deal halen?

(3556 stemmen)

Plaats een reactie

Beulen +910
donderdag 17 augustus 2017 om 17:50
Niet verrassend dit!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:52
Het bericht waarvan je wist dat hij zou komen!
Vind ik leuk
HURBIE +49
donderdag 17 augustus 2017 om 18:07
niet aanwezig GEEN GELD
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:47
Hoe zit het met zijn vervanger? Want het is òf de poot stijf houden òf alvast een vervanger halen. Niet dat er straks toch ineens een akkoord is op 31 Aug en dat Ajax geen tijd meer heeft om een vervanger te halen (wat ik wel weer zie gebeuren)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 18:48]
Vind ik leuk
Moa +1634
donderdag 17 augustus 2017 om 19:00
Hij gaat nu sowieso weg, zijn positie bij Ajax is nu onmogelijk geworden. De vraag is voor hoeveel, geen van de clubs of zaakwaarnemers lekken de bedragen waar het om gaat, de bedragen die genoemd worden zijn pure speculatie. Het lijkt me dat Ajax op de achtergrond nu wel rond is met zijn opvolger maar dat men die nog niet bekend maakt om de prijs van Sanchez niet onderuit te halen.

Als er nog geen vervanger klaar staat is Marc een blinde l... maar daar kan ik ook mee leven!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:00]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:17
ik denk dat hij nu pas gaat zoeken uit alles blijkt dat hij geen schadu lijstje heeft anders had hij ook wel iemand voor klaassen gehad
Vind ik leuk
Moa +1634
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
Ja die indruk bestaat wel, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen zulke knulligheid.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:00
na vanavond wel denk ik whhhhhhaaaaaa
Vind ik leuk
T&T +9861
donderdag 17 augustus 2017 om 18:14
Er zullen zeker nog een paar volgen.

Maar hoe laat begint de wedstrijd straks!?
Vind ik leuk
LarsNL16 +1771
donderdag 17 augustus 2017 om 18:28
20:45
Vind ik leuk
T&T +9861
donderdag 17 augustus 2017 om 18:41
Dankje wel!
Succes straks boys.
..
Ik hoop echt dat Ajax het WEL redt..
Vind ik leuk
LarsNL16 +1771
donderdag 17 augustus 2017 om 18:58
Thanks! Ik hoop het ook!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:11
3-0 3x Sanchez
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:35
50 miljoen.. we hoeven niet meer , maar zeker niet minder ouwe

come on Ajax
Vind ik leuk
Bertus +1736
donderdag 17 augustus 2017 om 18:09
Clubliefde noemen ze dat.
Vind ik leuk
Adje80 +2041
donderdag 17 augustus 2017 om 18:25
Elke keer da gezeik over clubliefde..die jongen heeft veel kans armoede meegemaakt zelf of van dichtbij dan ga je gewoon voor het geld..daarbij is tottenham echt een hele mooie club in de mooiste competitie van de wereld en een vijfvoudiging van zijn salaris dus ik begrijp hem heel goed
Ajax moet gewoon akkoord gaan met 40 miljoen en dan 25% doorverkoop percentage
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:51
Zou jij loyaliteit voelen naar een baas waar je een jaar voor werkt als je een aanbod krijgt waar je 4 keer zoveel kunt verdienen?

Nee.. hij is een Colombiaanse broodvoetballer. Heeft niets met Ajax. Ajax kan een enorm rendement draaien op hem, dus gewoon op een correcte manier afscheid nemen.

Off topic.
Ik had verwacht dat Barca zou bieden, die kunnen achterin wel wat gebruiken.
Vind ik leuk
Paul1982 +6333
donderdag 17 augustus 2017 om 17:50
Hoe slapper Sanchez zich opstelt, hoe harder ik me als Ajax op zou stellen.
Vind ik leuk
036 +1281
donderdag 17 augustus 2017 om 17:54
Helemaal mee eens Paul!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:59
Helemaal met je eens. Zou hij ook weten dat de Engelse pond hard aan het zakken is. Dat wordt nog met hem
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 18:00]
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1300
donderdag 17 augustus 2017 om 18:15
Dat is zware bullshit met die Engelse Pond, er word gedaan alsof die 10 of 15 % minder waard is geworden in een paar dagen.. het hangt niet van de Pond af maar van de houding van Tottenham.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:10
Kiest ajax hier niet zelf voor. 40 tot 45 miljoen is een top bedrag en je hebt ook nog genoeg tijd om een vervanger te halen Of zeggen hij is niet te koop, maar voor 50 willen ze hem wel laten gaan. Dat is 5 miljoen verschil. Terwijl de schade straks veel groter is dan die 5 miljoen. 4 jaar op rij geen kampioen en dat voor de grootste club van nederland. Volgens mij begrijpen ze bij ajax niet wat de bedoeling is met een voetbalclub. Ajax moet om prijzen spelen en prijzen pakken. Niet om geld in te zamelen. Wat gaan ze straks eigenlijk doen met al dat geld.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:14
Nu Sanchez makkelijk laten gaan, betekend automatisch dat elk volgend bod op welke Ajax-speler dan ook, een stuk lager uit zal vallen.
Vind ik leuk
Paul1982 +6333
donderdag 17 augustus 2017 om 18:23
En om prijzen te pakken moet je niet je beste spelers zonder slag of stoot laten gaan ;-) 50 = 50
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 17:51
Voorspelbaar dit: meetrainen voor de bune en nu weer luisteren naar de zaakwaarnemer en die engerd van een Levy...
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 17:52]
Vind ik leuk
BassieN +5564
donderdag 17 augustus 2017 om 17:52
Helemaal klaar hiermee, verkoop die knul lekker en geen gezeik verder
Vind ik leuk
Sil95 +2046
donderdag 17 augustus 2017 om 17:53
Ik ben er ook klaar mee. Maar dat betekent niet dat we ons maar even gewonnen moeten geven en naar de pijpen van Levy, Spurs en Sanchez hoeven te dansen. Ajax is zijn broodheer dus hij heeft maar te willen wat de club van hem verlangt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:00
Grapjas, de tijd dat de club bepaalde waar een speler heenging ligt ver achter ons.
Je bent 14 geloof ik, dan ben je een jaar of 30 te laat geboren!
Als Ajax zijnde zou ik minstens 50 vragen en daaraan vasthouden maar als hij niet wil spelen is hij komend seizoen niet eens een kwart waard.
Vind ik leuk
royco88 +2843
donderdag 17 augustus 2017 om 18:18
Als hij nog 4 jaar onder contract staat is dat minder dan 15 miljoen per jaar. Ga daar maar eens een goede vervanger voor zoeken
Vind ik leuk
3ismo +2679
donderdag 17 augustus 2017 om 18:19
die jongen heeft gelijk! als je een jr heb 2jr kan de club denken doe maar weg! sanchez zit 4jr nog vast aan ajax! ajax hoef niet te verkopen! en met sanchez heb je meer kans op het kampionschap! word je kampion en haal je CL harkt ajax ook goed geld binnen! en met een WK voor het ook wil sanchez spelen en niet 4jr op de bank zitten! ajax kan vragen hoeveel ze willen en hebben de beste onderhandelings positie! en ook een verleden in het scouten en opleiden van wereld spelers!!! Ajax met gewoon de vraag elke dag verhogen met een miljoen kijken hoe ze dan gaan reageren!
Vind ik leuk
Sil95 +2046
donderdag 17 augustus 2017 om 17:52
Hé een nieuwe episode! Wat duurde dat lang..
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 17:56
De soap van Afonso Alves in een nieuw jasje...
Vind ik leuk
slaski +1632
donderdag 17 augustus 2017 om 17:52
En nou snel die 45 miljoen van Real accepteren, alleen al om die Levy eens lekker te kakken te zetten.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:52
Brassen met geld heet dat , laat m dan in amsterdam achter ipv wegstoppen in een tweedehands noors hotel
Vind ik leuk
< Niels > +14851
donderdag 17 augustus 2017 om 17:52
Ajax speelt thuis :)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:54
ik ben net pas wakker.........
ik zal m ff aanpassen........
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 17:55]
Vind ik leuk
036 +1281
donderdag 17 augustus 2017 om 17:56
Is te merken in jouw reactie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:55
Zou wel een gepaste straf voor Snitchez zijn hoor, m naar Noorwegen sturen en in een afthans hotel trappen :D
Vind ik leuk
< Niels > +14851
donderdag 17 augustus 2017 om 18:12
De laatste nieuwtjes, Tottenham wil nu ook Arias erbij hebben, succes voor Brands met Levy :)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:35
die van ons doen nie zo moeilijk
Vind ik leuk
< Niels > +14851
donderdag 17 augustus 2017 om 18:44
Niet moeilijk met verkopen? Die kans is groot inderdaad, ze zoeken naar geld in Eindhoven :)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:45
kopen of verkopen maakt die van ons geen bal uit , brabanders zijn nou eenmaal gemakkelijk in de omgang.......
Vind ik leuk
< Niels > +14851
donderdag 17 augustus 2017 om 18:51
Haha, klets niet zo dom.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:44
tis gewoon een feit niels
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:36
nou daar merk ik op mijn werk toch weinig van , zeker bij de mensen van jou leeftijd ..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:38
Dat ligt dan aan jezelf
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:41
je bent gek .. hier in zuid Holland zijn we veel opener .. alleen Brabanders onderling misschien maar hier is iedereen welkom.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Ik weet het maar wat is jouw excuus dan?
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:46
geen excuus hoor , heb 3 jaar in Brabant gewoon vlakbij etten leur .. zelfde verhaal , ze houden zoiezo nergens heel veel van dordtenaren
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Logisch
Vind ik leuk
Alain2708 +1892
donderdag 17 augustus 2017 om 17:54
Echt een goede is verdediger die Sanchez, maar wat dit betreft is het een zachtgekookt fipronil eitje!
Laat gewoon zijn team in de steek, loser..
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 18:07]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:55
Finopril?
Vind ik leuk
Alain2708 +1892
donderdag 17 augustus 2017 om 18:06
Foutje hahahaha
Vind ik leuk
Phoxy75 +224
donderdag 17 augustus 2017 om 17:56
Gewoon opstellen die gozer. Of betaalt Ajax deze weken geen salaris?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:56
Het vogeltje is gevlogen.
Vind ik leuk
stollie38 +12315
donderdag 17 augustus 2017 om 17:57
Ik had hem allang een schop onder zijn kont gegeven. Zo van en nu voetballen, zolang Ajax zijn salaris betaald hoor je nog als een prof te gedragen en niet als een klein kind.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:57
Te weinig motivatie
Vind ik leuk
johnvo +40
donderdag 17 augustus 2017 om 18:02
Ajax moet inderdaad gewoon doorzetten!!
De tijd van meteen toehappen van een paar euries is gelukkig verleden tijd. Gewoon een goed voorbeeld stellen voor de toekomst! Misschien is er nog een plekje vrij bij jong Ajax voor Davinson?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:26
toehappen van een paar euries!!! Een belachelijk bedrag is het.
Maar lekker lang wachten en voor een paar miljoen die je toch al genoeg hebt, moeilijk blijven doen. Lekker lang laten duren, zodat je zelf wellicht niets meer terug kan kopen of de aankoop weer weken later bij de selectie kan komen. Ik zeg goed bezig. Liefst 5 voor 0:00 op de slotdag.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 18:26]
Vind ik leuk
johnvo +40
donderdag 17 augustus 2017 om 18:42
Voor het weekend is de deal rond....maar wel tegen het juiste bedrag! Ik heb het gevoel dat ze al bezig zijn met een vervanger die er meteen staat. Dat blijft wel een puntje...niet iedere voetballer staat te popelen om in de mooie eredivisie te spelen..
Vind ik leuk
United FC +9974
donderdag 17 augustus 2017 om 18:02
Jammer had wel mogen spelen vanavond!
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
come on Ajax.. we moeten winnen maat
Vind ik leuk
United FC +9974
donderdag 17 augustus 2017 om 21:40
Gaat nog niet zo best!
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
was ook wel te verwachten , toch zijn we veel beter , ondanks 2 hele goed kansen voor Rosenborg ..
Vind ik leuk
United FC +9974
donderdag 17 augustus 2017 om 21:46
Mwaah we zetten wel redelijk druk nog maar de passing en loopacties zijn steeds fout. Op een paar goede momenten na.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
verdedigend gewoon zwak , zeker zonder sanchez.. huntelaar in , dolberg out
Vind ik leuk
dhrwobo +7268
donderdag 17 augustus 2017 om 18:02
Ongekende soap? Nee hoor. Gewoon standaard bij een aanstaande toptransfer. Gefeliciteerd met dit mooie bedrag!
Vind ik leuk
Jordanees +5783
donderdag 17 augustus 2017 om 18:03
Ik hoor en lees nu verhalen dat Real 45 miljoen gaat bieden, ja als dat zo is dan moet Levy nu wel;)
Vind ik leuk
< Niels > +14851
donderdag 17 augustus 2017 om 18:06
Ajax moet proberen een deal te maken met Barcelona :) Die middenvelder + Vermealen en 35 miljoen, dat zou ook een prima deal zijn :)
Vind ik leuk
Jordanees +5783
donderdag 17 augustus 2017 om 18:08
Vermaelen is wel veel geblesseerd, maar Barca is stil, terwijl ze Sanchez lang op hun lijstje hebben staan.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:17
Lijkt mij uitstekende deal maar hij is steeds geblesseerd.
Vind ik leuk
masterpsv +4255
donderdag 17 augustus 2017 om 18:03
Weg ermee brengt alleen onrust 45 miljoen accepteren van dat geld haal je prima vervanger.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:03
daarin heb je gelijk maar niet naar Londen maar maar Madrid alleen maar om die Engelse voor joker te zetten.
Vind ik leuk
ajax1973 +1193
donderdag 17 augustus 2017 om 18:05
zal wel weer gedraai van Overmars zijn
niet willen spelen want kost ajax te veel als het mis gaat
en tegen de pers zeggen hij wil niet
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:05
Matenaaier
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:07
had Cerny gewoon mee gekund
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:08
Ajax had moeten stellen dat hij op 29 augustus weg mag. Eerst moet ajax zich mede door inzet van Sanchez kwalificeren voor EL. Straks heb je 40/45/50 miljoen en is ajax europees klaar. Seizoen al naar de knoppen voor het is begonnen. Ook het beeld dat de Technische staf en Marc hebben zitten snurken. Er zijn toch wel voetballers die het niveau hebben om bij ajax te voetballen. Alles weer last minute en te laat. Bij uitschakeling EL zie ik Dolberg en Zijech ook nog wel vertrekken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:08
Nep ajacied
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:10
Als er zoveel geld mee gemoeid is moet je geen risico willen lopen. Aan de andere kant moet Ajax winnen, ook daar is veel geld mee gemoeid. Dat bezien lijkt het toch vooral vanuit Sanchez te komen. En dat hij hiermee en eerder een vertrek denkt te krijgen, en minder snel geblesseerd kan raken. Voordeel van Ajax is wel dat door dit gedrag Tottenham eerder extra miljoenen gaat betalen omdat ze hem echt willen, en hij ook.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:38
we hoeven hem ook niet te verkopen voor het geld. dus Ajax staat sterk
Vind ik leuk
Nashua +3674
donderdag 17 augustus 2017 om 18:11
Niet toegeven, gewoon tot en MET de laatste dag, volhouden.

Met z'n volle verstand bij Ajax getekend en niet Sanchez en de Spurs bepalen voor welke prijs hij verkocht wordt
Vind ik leuk
Foebele +30115
donderdag 17 augustus 2017 om 18:23
Waarom laat je hem dan meetrainen? Het zorgt alleen maar voor een verstoring van de voorbereiding op vanavond.

Echt, de ene na de andere misser.

En de aankopen blijven ook maar uit, we zijn 5 dagen verder na Heracles en hebben nog steeds alleen maar talentjes zien komen waar we er al veel te veel van hebben in onze eerste selectie, we hebben gewoon half jong Ajax in het eerste rond lopen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:27
Salaris halveren vanwege werkweigering.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:28
kansloos moet ik flikken bij me werkgever :)
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:23
Jij hebt geen marktwaarde, daarom staan deze gasten sterk...
Vind ik leuk
flipper +790
donderdag 17 augustus 2017 om 18:37
kansloos vanavond zonder hem ! onze verdediging is veel te zwak zonder hem. of veldman moet niet meedoen, dan kan het misschien nog goed komen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:37
Rosenborg is nou eenmaal geen Bayern......
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:37
laat hem gaan joh.. 40 mln is zat
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:38
De naïviteit van de reaguurders is verbijsterend.
Een speler die minimaal 400 procent salarisverbetering kan krijgen kun je niet tegen houden,daar zal iedere rechter over oordelen dat je een dergelijke vooruitgang in financiële zin niet mag tegenhouden.
Tel daarbij de enorme winst voor Ajax,als de gesuggereerde transfersom daadwerkelijk 45 miljoen is (Engelse media melden 30 miljoen) dan kan een beursgenoteerd bedrijf nooit nee verkopen.
Dan de onzin van zet hem maar op de bank of naar het tweede,denk jullie echt dat de aandeelhouders dat accepteren.
Het allerdomste argument is dat de speler een verrader of geen echte Ajacied is,die jongen speelt hier 1 jaar,en het zal die jongen worst wezen mbt de belangen van Ajax,hij wil zo snel mogelijk de toekomst van zichzelf en zijn familie zeker stellen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:39
Ach die paar aandeelhouders die het er niet mee eens zullen zijn, hebben geen invloed.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:42
Nee vandaar dat hij morgen vertrekt
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
Oh ja, de aandeelhouders hebben dat in een BVA afgedwongen.

Ze hebben de 45 miljoen die ze wilde hebben. Niks meer niks minder
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:45]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:46
Blijf maar denken dat je het begrijpt,verdiep je eens in een bedrijfsstructuur van een bedrijf met aandeelhouders dan begrijp je het "misschien"wat beter.
Verder veel succes met je reacties,ga geen discussie verder aan.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
Zou ik ook niet doen.
Vind ik leuk
Siem +105
donderdag 17 augustus 2017 om 18:43
Verhogen naar 60 miljoen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:45
Als hij weg wil( jammer ) laat hem gaan met tegen zin behouden is niks en hij is niet de laatste ONZE AJAX houdt niet veel spelers over voor een sterke selectie
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 18:46
er moet gewoon een regel komen dat eerst de clubs er uit moeten zijn voordat ze met een speler mogen praten.

dan vermijd je dit soort zaken.

Vind ik leuk
Wouta80 +219
donderdag 17 augustus 2017 om 19:05
Gewoon dokken en anders opzouten.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:07
De uefa moet er iets voor verzinnen want het gebeurd nu overal. Kom je je verplichtingen niet na bij je club dan mag je niet eens getransfereerd worden.

Zal wel niet lukken maar er moet iets veranderen.

Vanavond een belangrijke pot voor ajax en je mist je beste verdediger. En ajax miste hem afgelopen weekend ook al neem ik aan ook al heb alleen een samenvatting gezien
Vind ik leuk
lemon9 +464
donderdag 17 augustus 2017 om 19:07
Niet meer gemotiveerd niet meer opstellen , strik erom heen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:10
Gewoon op de tribune zetten en als werkweigering beschouwen, hij doet Ajax behoorlijk tekort met dit gedrag.
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 19:22
The Sánchez Papers, Chapter XVIII
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:26
Volgens engelse media zijn ajax en spurs het eens geworden en betalen ze 40miljoen pond.
Vind ik leuk
Maxidi +2710
donderdag 17 augustus 2017 om 19:37
Laat je Team maar in de Steek.... 90.000.000 vragen !!!
Vind ik leuk
Foebele +30115
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Ook triest dat ze Keizer voor hun karretje spannen om een verklaring over de Sanchez-soap af te leggen, wees dan een kerel en doe het zelf.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
Keizer wordt voor de winterstop al op straat gezet, door dezelfde mensen die hem aangesteld hebben, let maar op.
Dit wordt gewoon weer een verloren seizoen.
Vind ik leuk
Foebele +30115
donderdag 17 augustus 2017 om 22:17
Er is helemaal geen aankoop paraat, terwijl we gewoon 3 directe versterkingen nodig hebben. Niet weer een talent, want de halve selectie hoort al in Jong Ajax thuis.

Keizer is de gene die de schuld gaat krijgen, maar het is toch echt de directie die structureel een team samenstelt die te weinig kwaliteit bevat.

Hoe dom ben je, iedereen wist dat er interesse zou komen voor Sanchez en dan ga je doodleuk Tete en Riedewald verkopen, terwijl je ook nog de niet goed genoeg zijnde Westermann laat gaan.

Nu zitten we gewoon zonder vervanger en moeten er weer minimaal 2 aankopen bij komen die ook weer moeten wennen en je maar moet zien hoe goed ze zijn, had dan Riedewald en Tete behouden of op z'n minst al vervangers in huis gehaald.

Echt, het beleid slaat nergens op en ze zijn zelf zo eigenwijs en blind om het in te zien.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:06
Overmars optieven met je hele bedrieg en gelieg. We staan wederom voor lul in Europa. Je laat je piepelen door Levy. Niks bonussen, gewoon in keer aftikken en laat hem bloeden.

Waar blijven onze aanwinsten.

Komt die volgende week weer met we hebben geprobeerd , maar helaas noet gelukt. Maar we hebben vertrouwen in huidige selectie dat ze kampioen kunnen worden.

Oprotten tijd voor actie.

30 is veelal te weinig. Deze jongen gaat volgende seizoen voor 100 naar real of Barcelona.

Optieven met dit bestuur.

Ben hier zo ontiegelijk ziek van als dit waar is.

Wat hebben we aan bonussen , gewoon aftikken en klaar.

Nigmaals oprotten het hele rvc en overmars en van der sar.

Ben klaar met jullie lul verhalen al meer dan 20 jaar. Elke jaar hetzelfde. We zijn niet dom
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:10
Dus weer een speler met een mentaliteit van een weekdier.
Tekent met volle verstand een contract voor 5 jaar, en is nu niet meer gemotiveerd?!
De volgende spelers gaan volgen: Ziyech-Dolberg-Viergever-Onana-Neres......
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Ajax bevestigt Sánchez-absentie; Keizer komt met verklaring