LIVE-discussie: Keizer wijzigt elftal op één positie na debacle in Almelo

LIVE-discussie: Keizer wijzigt elftal op één positie na debacle in Almelo

donderdag 17 augustus 2017 om 19:32

Ajax-trainer Marcel Keizer kiest donderdagavond voor David Neres in de basis. Justin Kluivert begint tijdens het Europa League-duel met Rosenborg (aftrap: 20.45 uur) op de bank. Neres vormt een voorhoede met Kasper Dolberg en Amin Younes. 

Achterin kan Keizer géén beroep doen op Davinson Sánchez. De Colombiaan zou aanvankelijk onderdeel uitmaken van de wedstrijdselectie, maar Ajax maakte kort na 19.00 uur bekend dat Sánchez alsnog verstek laat gaan. De achterhoede bestaat nu uit aanvoerder Joël Veltman, Matthijs de Ligt, Nick Viergever en Mitchell Dijks. 

Op het middenveld dezelfde naam als afgelopen zaterdag, toen Ajax in Almelo met 2-1 onderuit ging tegen Heracles: Lasse Schöne, Hakim Ziyech en Donny van de Beek. Op de bank zitten naast Kluivert ook onder meer Carel Eiting, Frenkie de Jong en Klaas-Jan Huntelaar. 

Opstelling Ajax: Onana, Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks, Schöne, Van de Beek, Ziyech, Neres, Dolberg en Younes

Opstelling Rosenborg: Hansen, Hedenstad, Meling, Jensen, Konradsen, Bendtner, de Lanlay, Bjordal, Skjelvik, Midtsjo en Jevtovic

Poll

Gaat Ajax donderdag winnen van Rosenborg?

(1241 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 19:35
Rosenborg wacht in Europees verband buitenshuis al acht wedstrijden op een overwinning… en won thuis alleen van Dundalk… Dus een verlies zou niet meer dan een blamage wezen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:39
Dat is een gedurfde uitspraak Max Delius, ontdekker van de hemel
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:42
Aha, een belezen mede-reaguurder! En nog supporter van dezelfde club ook! Ik mag je nu al.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
Jaja! Een boek lezen is tegenwoordig ouderwets.... laat mij dan maar lekker ouderwets wezen! Heb ook nog een mooi boek over Willem van Hanegem liggen!
Vind ik leuk
Max_33 +221
donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
Idd des te groter de kans dat Rosenborg wint. Jammer voor het Nederlands voetbal, maar Ajax(Marc O.) is alleen maar bezig met cashen en zijn eigen carrière. Ik zeg 1-2
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:31
De wedstrijd duurt nog zo'n 3 a 4 minuten schat ik maar ik noteer vast blamage.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 19:36
Komop Ajax!

Laten zien wie we zijn! De Europa cup finalist!
Wat teleurstellingen gehad laatste weken, maar thats all in the game, nu weer vooruit! Beginnend met dadelijk tegen Rosenborg.

Ajacieden we gaan er voor!

Voorspelling: 2-0

'34 Dolberg 1-0
'57 Neres 2-0
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:37]
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 19:38
3-1
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
Doordat je de minuten er bij hebt gezet klopt je voorspelling niet meer haha :) 0-0 bij rust!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:39
Klopt;) alleen qua uitslag kan het nog.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
Zeker dat wel maar denk het niet 1-0 wordt het of 0-0
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Van Europa League finalist naar de Europa League volgen op tv.
Het kan snel gaan blijkt.
Desondanks hoop ik dat Ajax dit uit nog rechtzet maar ben er erg bang voor.
Vind ik leuk
oke dan +3909
donderdag 17 augustus 2017 om 19:37
Jammer dat Youness basis staat. Had graag Neres en Kluivert gezien.
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 19:38
younes heeft ervaring!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
ja in kansen verprutsen.
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 19:56
zowel neres als kluivert hebben niet het gewenste ervaring en zijn te wisselvallig!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:15
Kan je over neres niet zeggen.
Die jongen heeft er al een paar in liggen in de weinig wedstrijden die hij gespeeld heeft.
Ik denk dat je met die 2 2 leuke bewegelijke spelers rond dolberg heen heb die ook met meer plezier aan spelen toe komt ipv elke keer dat kappen draaien rennen schieten van younnes.
Vind ik leuk
Jamesco +255
donderdag 17 augustus 2017 om 20:18
Inderdaad. Younes verkloot redelijk veel kansen en dat eindeloos uitkappen; verschrikkelijk!
Vind ik leuk
RocknRoll +1003
donderdag 17 augustus 2017 om 21:33
Niet uitkappen maar naar binnenkappen. Daar moet ie eens mee kappen!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:16
Dat was geen beste beurt van Neres vanavond...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:01
Nee maar iedereen was slecht xD
Vind ik leuk
chicken +6162
donderdag 17 augustus 2017 om 19:44
Nu kan je kiezen welke vleugel je wisselt ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:38
Ik als psv'er zie liever kluivert younes lijkt mij beter
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
gevaarlijkste man van het veld
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:38
Ben benieuwd... Viergever, Veltman, Schone en Dijks... niet echt sterk.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 19:41
Viergever heeft het goed gedaan, Veltman is zo slecht niet zoals vele willen doen laten denken.
Dijks tegen Heracles deed hij het goed, een fout toen om hem eraf te halen, vind hem ook onderschat alleen maar omdat Ajax van hem af wilde. En Schone heeft idd moeite tegen Lyon, United, Nice niveau maar voetballend heeft hij nog steeds zijn waarde, tegen Rosenborg moet hij er gewoon staan.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
Het is onduidelijk hoe sterk die Noren zijn, maar ze zijn allicht beter dan Heracles. Dijks en Schone zijn niet van het niveau dat Ajax na zou moeten streven. Ik vind ze allebei veel te zwak...
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
Dat is appels met peren vergelijken, Lyon is ook beter dan Heracles, thuis Europees is Ajax sterk. Chelsea verloor thuis tegen Burnley tja in de competitie kan dat gebeuren elke wedstrijd heeft zijn verhaal, zoals ook Ajax tegen Heracles een apart verhaal is, als Bizot niet 3x blunderde had AZ ook gewonnen van Psv, soms zit het mee en soms tegen maar de nederlaag tegen Heracles zie ik nu niet als het leidraad dat dit het niveau is van Ajax deze nederlaag, dat is natuurlijk onzin.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:56
Maar een nederlaag tegen Heracles in het voorgaande weekend zegt echt wel wat, misschien zelfs veel, over de huidige vorm. Dus dat appels en peren verhaal valt eigenlijk best wel mee...
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 20:02
Onzin tegen Nice zagen we een goed niveau, tegen Heracles was er met de 0-1 en kansen daarna niks aan de hand.
Toen werd Dolberg in zijn rug geduwd naar de grond had een pingel moeten zijn, moment later de 1-1 geen excuus maar dan zit het ff niet mee. Toen ging Keizer met een 1-1 stand wel heel aanvallend wisselen, Kuwas profiteerde met een mooie goal, Dijks op de paal en Huntelaar miste 2 100% kansen. Op de blaren zitten en door gaan, kritisch zijn maar niet overdrijven want dit is ook voetbal, heeft niks met het niveau te maken want die is er gewoon.
Als Feyenoord dadelijk ongelukkig verliest van Excelsior dan gaan we toch ook niet opeens praten nou dit heeft met het niveau te maken.

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
Ajax was niet erg sterk tegen Heracles, dat hebben we allemaal kunnen zien.

Wij gaan niet van Excelsior verliezen, daar zit m de kneep ;-)
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 20:13
Ajax kon veel beter tegen Heracles, maar heeft niks met huidige vorm te maken want tegen Nice zagen we een goed niveau.

En je weet niet of Feyenoord wint, alles kan gebeuren elke wedstrijd heeft zijn eigen verhaal niet altijd de betere wint, daar zit de kneep!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 20:34
Gullit zei net ook, dat hij sommige kritieken onzin vond, hij vond Ajax helemaal niet slecht spelen tegen Heracles maar soms zit het even tegen.

Volgens mij heeft hij er wel verstand van he;) meer dan wij bij elkaar
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:35]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Gullit is nou net de man die er helemaal geen reet van begrijpt. Wat heb ik die man verfoeid toen hij bij Feyenoord de trainer was! Heeft echt TOTAAL geen goede kijk op wat dan ook....
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
Heeft er echt wel kijk op hoor, kom nou zijn analyses daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:05
Nou.... laten we het er maar op houden dat ik een andere mening ben toegedaan.
Vind ik leuk
Mo +8004
donderdag 17 augustus 2017 om 20:31
Iedereen praat elkaar graag na wat Veltman betreft
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:34
Nee, Veltman was top inderdaad...
Vind ik leuk
Het Brein +2068
donderdag 17 augustus 2017 om 19:50
En Younes niet te vergeten! Ik verwacht een 1-1...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:52
Younes.... pfff..... blij dat wij met het "afdankertje" Boetius moeten doen!

Maar uit die 1-1 spreekt weinig vertrouwen!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 19:57
Younes vorig jaar na de winterstop heel belangrijk voor Ajax in Europa, United en Nice zette niet voor niks dubbele dekking op hem. Wat Younes vorig jaar na de winterstop liet zien vooral in Europa op dat podium laat Boetius dat eerst maar is zien!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:58
Jaja.... zit je lekker daar? Bovenop die kast?
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
Wat een rare reactie, als je er geen antwoord op hebt zeg dan niks;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
Klinkt niet sterk nee maar van dijk en veltman spelen anders prima!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
Kijk maar eens wie ze nou eigenlijk tegenover zich hebben als ze opkomen.... heeft te maken met een gebrek aan tegenstand, verder doen ze gewoon wat je van iedere voetballer mag verwachten.
Vind ik leuk
Artikia +1414
donderdag 17 augustus 2017 om 19:39
Ben benieuwd naar Neres. Vorig seizoen liet hij best wel aardige dingen zien, maar zal nu toch wel zijn kans moeten pakken als hij regelmatig in de basis wilt staan. Wordt sowieso een interessante strijd tussen de vleugelspelers.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:40
Dat met Neres pakt vast prima uit, het is de verdediging die zorgen baart.
Vind ik leuk
Artikia +1414
donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
Gek genoeg deed Dijks het zo slecht nog niet. Nou ben ik totaal geen fan van Viergever, maar van De Ligt en Veltman had ik toch wel meer verwacht.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:55
Nee, Dijks deed het niet onverdienstelijk tegen Heracles.... maar daar zit m nou net de kneep!
Vind ik leuk
Artikia +1414
donderdag 17 augustus 2017 om 20:10
Dat is een goed punt, maar Rosenborg is gelukkig ook niet bepaald een topteam.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:40
ja maar wel de verkeerde. Younes banken, Kluivert naar links en Nerres rechts,maar nee hoor
Vind ik leuk
Maxidi +2729
donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
Thuis 2-0 !!! Davidson Bedankt !!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:58
Davidson is dat de nieuwe aankoop vsn Ajax?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
Wat een talentvolle groep zeg stuk voor stuk groeibriljantjes en over 2 jaar staat de super lichting uit de D1 al weer klaar
Vind ik leuk
Mo +8004
donderdag 17 augustus 2017 om 20:32
Die dan zijn wel weer oud
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:43
had nog liever kluivert gezien voor Youness, maar alsnog we gaan winnen met 3-0
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:51
ja 3x sanchez :)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:45
Vorig jaar 80 miljoen aan transferinkomsten nu 70 exclusief de 15 miljoenbonussen, wij hebben geen cl nodig whahahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:01
Dus het gaat jou om het geld, en niet om de sportieve prestaties. Dat interesseert het merendeel van de echte supporters helemaal niets.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:04
nog serieus reageren ook. heerlijk dit.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:46
Altijd makkelijk zeggen achteraf.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:45
Ik hoop van harte op een overwinning vanavond maar younnes,Schone, dijks,viergever basis? Sorry maar dat kan echt niet,waar blijven die versterkingen?

En na 55 min Huntelaar al brengen,dan kan hij nog wat brengen
Vind ik leuk
14forever +6829
donderdag 17 augustus 2017 om 19:53
Dijks speelde.zeer behoorlijk.tegen Heracles
Viergever is zijn laatste seizoen en zal dan doorgeselecteerd moeten worden. Op inzet kan hij nog wel van waarde zijn.
Schone doet het meestal goed in thuis wedstrijden, zeker tegen verdedigende ploegen. Al mag.hij ook wel door geselecteerd worden.
Youness heeft maar.een hele korte vakantie gehad, maar leverde toch weer een assisit op Ziyech tegen Heracles. Hij moet wel.snel de.weg.uit het dalletje zien te vinden.
Vind ik leuk
Dorzon +2300
donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
younes is de nieuwe trapte? site werd ook nooit gewisseld
Vind ik leuk
14forever +6829
donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
3-0' hoppa Ajax...
Vind ik leuk
Het Brein +2068
donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
Als je Onana weg denkt, heb je pakweg een achterhoede van MSV Duisburg of Westerlo ;)
Vind ik leuk
Senn +3403
donderdag 17 augustus 2017 om 19:50
Kom op ajax!!!
Hopen op de eerste overwinning van dit seizoen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:54
lekker bezig overmars
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:55
Hopelijk herpakken ze zichzelf en rollen Rosenborg op, ook fijn voor de puntjes!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 19:55]
Vind ik leuk
derksen +6829
donderdag 17 augustus 2017 om 20:00
Ja zou ik ook doen,Kluivert die verdediging van nice horendool speelt
Zou ik zeker op de bank zetten pffff
Zondag is totaal niet belangrijk voor ajax en Nederlandse voetbal
Maar dat snap bergkamp natuurlijk niet!
Rare coach die bergkamp!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:02
Denk dat kluivert meer brengt dan Neres
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:02
3-0 Ajax
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
Mooi Neres in de basis! Kom op Ajax, 3 punten blijven in Amsterdam XXX

Offtopic; wtf gebeurt er in Barcelona :-(
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 20:06]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:05
Weer die drama opstelling
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:11
Keizer doet wat het beste is voor Ajax.
Ja, Sanchez opstellen dan toch?!?!
Vind ik leuk
Jaonus +27
donderdag 17 augustus 2017 om 20:16
Hahaha, ja inderdaad.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
donderdag 17 augustus 2017 om 20:15
Terecht dat Neres een kans krijgt, alleen jammer dat Younes geen rust krijgt
Vind ik leuk
Sil95 +4260
donderdag 17 augustus 2017 om 20:25
Kom op Ajax! In voor en tegenspoed blijven we als één man achter de club staan. 90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam! Gekkenhuis op de tribune , niemand die ons stoppen kan! ❌❌❌
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 17 augustus 2017 om 20:32
Come on Ajax!! Winnen die pot!
Vind ik leuk
Bizzy +7770
donderdag 17 augustus 2017 om 20:35
Potverdorie weer geen cerny en de jong.
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 20:38
hup Ajax! gok op 3-1
Vind ik leuk
Het Brein +2068
donderdag 17 augustus 2017 om 20:45
Midtsjö speelt! Die gaat naar AZ, maar speelt vanavond gewoon...zo kan et ook!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:07
Ik heb hem de hele wedstrijd nog niet gehoord in het verslag van Sierd...;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 21:09]
Vind ik leuk
Het Brein +2068
donderdag 17 augustus 2017 om 21:07
Meestal praat hij ook niet...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 20:54
1-2 laatste doelpunt met Un hakje gemaakt door Bendtner.
Vind ik leuk
derksen +6829
donderdag 17 augustus 2017 om 20:59
Sorry die neres kan er echt helemaal niks van!
Vind ik leuk
derksen +6829
donderdag 17 augustus 2017 om 21:06
Neres neres whoeahahahhahha
Ik hoop echt dat ajax wint
Maar ajax mag blij wezen dat het niet achter staat
Het is positioneel een zooitje bij ajax, dijks,neres, younes tjongejonge!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:36
Ajax heeft toch echt 3/4 kansen gekregen...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
Gaan ze nog scoren of hoe zit het! Knap dat er nog geen in ligt!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:06
Je zal toch 12 miljoen betaald hebben voor Neres...
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
donderdag 17 augustus 2017 om 21:10
Die had er echt ingemoeten
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 21:27
Tijd voor Hunterlaar!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:25
Wat een schele zeg die neres.
Vind ik leuk
T&T +9947
donderdag 17 augustus 2017 om 21:26
Hoe spelen ze!?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:34
Zal ik het zeggen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 21:34]
Vind ik leuk
derksen +6829
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
Ja ik ben benieuwd naar je analyse stratumseind
Gooi hem er maar in!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:40
Hmm riskant een Psver kritisch over een 0-0 stand van Ajax in Europa aangezien Psv het 2x niet best deed tegen Osijek;-)
Vind ik leuk
T&T +9947
donderdag 17 augustus 2017 om 21:42
Sorry.

Ik.zag je niet.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:40
Ik heb vaak een verhitte discussie met mijn Amsterdamse vrienden waarin ik ze uit probeer te leggen dat het allemaal niet zo hosanna is en dat je er vooraf geen ruk van kan zeggen hoe een seizoen gaat . Wel zie hier : het wzawzdb stelt geen fuck voor.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Haha jij hebt elk jaar hosanna stemming over Psv zelfs na Osijek.

wzawzdb word altijd gezegd omdat figuren als ene Stratum daar niet tegen kan lol

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:46
Inderdaad blufke ik heb dagenlang de polonaise gelopen na osiek ...... en daarom mag ik niet zeggen dat Ajax ook geen ruk voorstelt tot nu toe...... houdoe en bedankt mar wir
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Hahaha!!!

Ik ga je nog bijna grappig vinden, bijna....
Vind ik leuk
T&T +9947
donderdag 17 augustus 2017 om 21:39
Graag...en het kan niet best zijn..want Ajacieden zeggen niks!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:42
Dan moet je beter lezen hieronder;)

We doen het iig beter dan Psv tegen Osijek zeg ik met een knipoog, maar daar is dan alles mee gezegd, Ajax speelt slordig hopen op een beter 2de helft
Vind ik leuk
T&T +9947
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Nou...jullie moeten gewoon door...
Linksom of rechtsom..
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
Dat sowieso
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
Tis ok 3 x niks maar dat mag een PSV'er niet zeggen..... maar ja je kent me : dat boeit me niks wat een ander vind wat ik mag zeggen of niet. Het al weken zo hoog opgeblazen kasteel blijkt voor een heel groot deel uit lucht te bestaan....
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:46
Whahaha wie oordeelt hier nou snel, jij over Ajax, het is nu opeens een luchtkasteel hahaha, jij denkt en praat te makkelijk over voetbal
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
Nee ik zeg gewoon wat ik zie, dat jij dan meteen in de herhaal modus schiet kan niemand iets aan doen.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:50
Tja sorry voor mn lach modus, ik ben ook kritisch op het spel zoals ik aangaf, maar jij overdrijft het dan altijd graag, dadelijk ga je nog zeggen dat Psv kampioen word lol
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:52
Nee joh Ajax wordt glansrijk kampioen . Hebben veruit de beste selectie en de hele groep is in tact gebleven...... jullie spelen nu het 4 E potje van dit seizoen en de pannen vliegen van de schotel.... nee waarom de rest zich ingeschreven heeft dit jaar snap ik geen bal van
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 22:03
En weer overdrijf je het, Ajax en Feyenoord hebben de beste selectie, ik zie de strijd tussen de Klassiekers gaan. Tegen Nice was 2x behoorlijk niveau, en de voorbereiding was verre van ideaal vanwege Nouri, maar de kwaliteiten zijn er en er komen nog aankopen bij, dus ik maak me niet druk, jij met je luchtkasteel hahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:05
Jaja dat plaatje horen we ook ieder jaar
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 22:06
Haha weer een kortzichtig antwoordje...
Vind ik leuk
T&T +9947
donderdag 17 augustus 2017 om 21:52
Maak je niet zo druk...
Ik weet zeker dat @ strat..gewoon in een deuk ligt..als je het je laat aantrekken!
;-)))
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 22:05
Ik maak me niet druk, en ik lach me juist in een deuk om hem.

De successen tegen Schalke en Lyon, toen zagen we hem niet in de Ajax topics, iig niet met complimenten, nee we zagen hem pas in de Ajax-United topics waarin hij wekenlang ons uitlachte waarin je duidelijk zag dat hij zich had verbeten toen Ajax het zo goed deed in Europa haha
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:34
Tja rosenborg thuis altijd lastig
Ik ben benieuwd naar je nieuwe excuses
Lekkere eurotjes van de toto ook nog eens haha
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 21:28
Aanvallend zeer matig wat Ajax laat zien, Rosenborg heeft voorlopig de beste kans gehad op een goal die door Veltman van de lijn werd gehaald.

Als je hier vanavond niet een goede basis legt dan wordt het heel zwaar in Noorwegen.
Vind ik leuk
DEWEE +1701
donderdag 17 augustus 2017 om 21:31
De verdediging VAN Ajax en de aanval zijn allebei veels te zwak. Neres is een lachertje. Dolberg is geen spits maar een kaatser. Younes draaft zijn acties te ver door. Het is waardeloos.
Vind ik leuk
Mo +8004
donderdag 17 augustus 2017 om 21:40
Kaatser? Is dat een apary beroep?
Vind ik leuk
DEWEE +1701
donderdag 17 augustus 2017 om 21:49
Blijkbaar wel. Verder doet ie geen kut
Vind ik leuk
Ginovanni +14634
donderdag 17 augustus 2017 om 21:33
Simpele conclusie over Ajax tot dusverre (rust).... t'is nie best...
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 21:34
Weer niet, net als de jaren hiervoor.

De helft van onze selectie heeft 1 jaar of nog niet eens 1 jaar ervaring op het hoogte niveau in de benen, hiermee gaan we echt helemaal niets winnen.

Wat zijn die gasten toch keer op keer aan het doen? Altijd te laat, altijd onrustige voorbereidingen, altijd te weinig kwaliteit, altijd teveel jeugd...

Ben er echt helemaal klaar mee.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Het spijt me voor je, maar je conclusies zijn zeer realistisch. Daar wilde ik je even mee complimenteren.

Natuurlijk ben ik van die andere club, maar dit is niet leuk meer.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Kop op, Foebele..

Vanavond was niet om aan te gluren. Goaltje volgende week en de wereld ziet er anders uit.

Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Gozer, WTF!

Dit gezeik is een proces van jaren waarbij ze keer op keer de boel verkloten doordat ze geen aankopen doen (buiten al die tyfus talenten waar ik helemaal klaar mee ben).
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Jup, herkenbaar patroon..
Nog 2 weken voor Overmars om er iets aan te doen.. Hij wacht altijd veel te lang.. dat kan je hem verwijten.
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Hij dacht met de huidige groep een prima selectie te hebben, daarom heeft hij helemaal niets paraat.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Als dat zo is dan zullen er een aantal paniekaankopen volgen..

Mocht Ajax volgende week uitgeschakeld worden.. is het niet te hopen dat de leegloop alsnog komt..
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Ja er zullen paniek aankopen volgen, maar ze zullen ook niet teveel paniek aankopen willen doen, waardoor we gewoon gedoemd zijn om weer een seizoen te verkloten.

Je kunt ook niet ineens 4 goede spelers halen die direct wat toevoegen als je nog 2 weken te gaan hebt en helemaal niemand paraat hebt.

Overmars zal nu wel in zijn kantoortje zitten googlen:

'Welke spelers zijn directe versterkingen voor Ajax'

Gevolgd door een ram op de 'Doe een Gok' knop...
Vind ik leuk
T&T +9947
donderdag 17 augustus 2017 om 21:46
Komt goed... Zolang die " die dikke muts " nog niet heeft gespuugd...is nog alles mogelijk!
;-))))
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Younes speelt weer eens aardig.. zonde dat Neres tegenvalt..

Hopen op een goaltje in de 2e helft en de 0 houden..
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 21:33
13 doden en zoals de engelsen dat zo mooi zeggen, still counting... Wat een uitspraak van Jack van Gelder zeg, wat is daar nou mooi aan?
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
Na wat goede periodes, met bijvb Younes die niet slecht speelt, is het vooral ook rommelig, ballen komen net niet aan, allemaal wat druistig. Intentie van het spel is vaak goed alleen de uitvoering niet. ff er doorheen worstelen en tempo omhoog in de 2de helft!

Komop Ajax !!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:41
Hoe kan Jack Ziyech nu goed vinden voetballen??
Die valt me echt tegen. Moet veel dwingender kunnen spelen.
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
Ziyech is heel matig.
Vind ik leuk
T&T +9947
donderdag 17 augustus 2017 om 21:54
Alles kan nog
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Ik stond er ook van te kijken. Zo nonchalant allemaal.
Younes is de gevaarlijkste man.

Dolberg wederom onzichtbaar.
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:02
Maar wel blijven opstellen..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:42
wie staat er in de spits? je zou bijna zeggen van de beek. Rosberg is onzichtbaar
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
dolberg
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Net zoals tegen Man Utd, Nice en Heracles
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:54
eindelijk eens wat diepgang in het spel
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:59
Haha die vleugelspelers komen er nu echt niet langs van Rosenborg.
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 21:59
Dolberg eruit, Klaas erin, start de volgende wedstrijden aub ook met Klaas, Dolberg is het helemaal kwijt.
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Hij is het al kwijt sinds Man Utd
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 22:03
Daarvoor was het ook niet geweldig, op wat bevliegingen na. Iedereen stelt zich op hem in en dekt hem dubbel.
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:04
Dan staat er iemand zonder man..
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 22:00
Ligt iedereen te slapen thuis en in de ArenA?
Vind ik leuk
Joen'tje +1363
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Sing when you're winning! .. You only..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:03
Ik ben net wakker dus.....
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:08
Wel een top aankoop die Neres!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:10
Sierd moet ff alles benadrukken wat in het voordeel van Ajax is he.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:15
dat doet sierd altijd bij ajax
Vind ik leuk
Pukstra +626
donderdag 17 augustus 2017 om 22:17
Zeker ,Volgens mij is sierd voor ajax. Wat een partijdig commentaar geeft die man
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:18
Tuurlijk ben je als Een Nederlandse commentator altijd voor de Nederlandse club, maar hij wilt het wel heel heel graag.
Vind ik leuk
BassieN +7693
donderdag 17 augustus 2017 om 22:10
Dat commentaar is echt ongelooflijk vervelend, man man man
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
Tering, wat zijn ze slecht. De volgende mokerslag in de maak.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:19
Het heeft er alle schijn van.... wat een hoop gemiste kansen zeg.

Festival Tranendal!
Vind ik leuk
flipper +865
donderdag 17 augustus 2017 om 22:17
wat een kut wissels.Hunt en Kluivert gaan echt het verschil niet maken hoor. wat een slecht Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:20
En hoppa.... daar ga je....
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
donderdag 17 augustus 2017 om 22:19
Ja hoor, Veltman...

Sil, is ie nog steeds zoveel beter dan Tete?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:20]
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 22:19
#OVERMARSOUT

#TECHNISCHHARTHEEFTGEFAALD
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
donderdag 17 augustus 2017 om 22:20
Wat heeft Overmars nu weer gedaan?
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
Niets.. en dat is juist het probleem
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 17 augustus 2017 om 22:23
Hij maakt er een tering zooi van.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:25]
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
donderdag 17 augustus 2017 om 22:29
Kan misschien een ervaren centrale verdediger halen. Voor de rest vind ik het eerder de schuld van Keizer.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
Ja..... maar niet alleen Overmars....

Misschien moet die onervaren trainer dan ook maar meteen het veld ruimen....
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:24
Die moet gewoon Ajax Amateurs trainen!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:20
Lekkere actie weer Veltman

Niet te geloven
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
Nee, dat is gewoon een hele goede speler ;-)

Wel jammer dit.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:32
Ja geweldig

Dramatisch
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
zul je altijd zien, scoor je zelf niet, dan scoort de ander wel
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
zul je altijd zien, scoor je zelf niet, dan scoort de ander wel
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:21
Tering Veltman elke keer weer wat een droplul niet normaal!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:22
Ellende begon bij dramatisch instappen van de Ligt. Fout op fout achterin....
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:23
Niet voor de eerste keer
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:22
Te Ligt
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:23
Te schoon
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:22
Daar ga je dan Ajax.
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:23
3 maanden geleden finale EL. nu in Augustus uitgeschakeld voor CL, slecht competitie begonnen en nu bijna uit de EL.. Gaat goed!
Vind ik leuk
Korm +21601
donderdag 17 augustus 2017 om 22:24
Na psv nu ook Ajax eruit?? En we dachten dat het beter ging met Nederland!
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:28
Omdat we van we van die huppel supporters hebben die de realiteit niet onder de oog willen zien. Ajax is met veel mazzel in de EL finale gekomen en was er kansloos.. en nu denken ze dat je zonder aankopen wel Champions league kan spelen.. Tel er nog op een coach zonder ervaring. Blind 2.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:24
Come on Ajax! 0-1 tegen Rosenborg thuis is een wanprestatie..
Vind ik leuk
poklane +2922
donderdag 17 augustus 2017 om 22:24
PSV en Ajax zetten samen ff het Nederlandse voetbal ten schande.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
Zonder Ajax vorig jaar stonden we nu op een plek op de co efficiënt waar directe plaatsing voor de ChamL niet meer mogelijk was....
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
Dat was vorig jaar. Dit jaar is Ajax drama drama en drama!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
Komt Feyenoord straks nog ff achteraan met 0 uit 6.
Vind ik leuk
Korm +21601
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
En Feyenoord en Vitesse voegen zich er ook nog eens bij
Vind ik leuk
feyeniels +16893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Tegen een verdediging met Veltman, De Ligt en Dijks is geen enkele ploeg kansloos. Die drie staan garant voor fouten achterin. Het scorend vermogen om dit te compenseren ontbreekt in de ploeg en dan ga je gewoon een heel moeilijk seizoen tegemoet.
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
Dat wisten we 2 maanden geleden al.. en toch doet de Ajax leiding niets
Vind ik leuk
feyeniels +16893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Lijkt me als supporter best frustrerend, aangezien de middelen er wel zijn!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:32
Het is toch zoals die Perez al zei: Niemand komt voor het geld in Nederland voetballen....?
Vind ik leuk
feyeniels +16893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Lijkt me als supporter best frustrerend, aangezien de middelen er wel zijn!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:32
Het is toch zoals die Perez al zei: Niemand komt voor het geld in Nederland voetballen....
Vind ik leuk
feyeniels +16893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Lijkt me als supporter best frustrerend, aangezien de middelen er wel zijn!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:32
Het is toch zoals die Perez al zei: Niemand komt voor het geld in Nederland voetballen......
Vind ik leuk
feyeniels +16893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Lijkt me als supporter best frustrerend, aangezien de middelen er wel zijn!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Het is toch zoals die Perez al zei: Niemand komt voor het geld in Nederland voetballen....!
Vind ik leuk
feyeniels +16893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Tegen een verdediging met Veltman, De Ligt en Dijks is geen enkele ploeg kansloos. Die drie staan garant voor fouten achterin. Het scorend vermogen om dit te compenseren ontbreekt in de ploeg en dan ga je gewoon een heel moeilijk seizoen tegemoet.
Vind ik leuk
feyeniels +16893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
Wat een flut app zeg... Nu staat mijn reactie er weer drie keer...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Wat een aanfluiting die Ziyech en Veltman... pfff... Ajax onwaardige spelers...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
Ziyech speelt onder zijn niveau.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Wat een aanfluiting die Ziyech en Veltman... pfff... Ajax onwaardige spelers...
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
haha ziyech ajax onwaardig hahahahahahahahahahaagahaa
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:31
Hij legt vanavond echt een wereldprestatie op de mat....

Zou maar ff wat minder hard lachen als ik jou was.
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 22:35
oh ja ajax publiek is anders was ik even vergeten
Vind ik leuk
frankn27 +4149
zondag 20 augustus 2017 om 15:39
are you watching? of zing je hem nu weer toe?
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
pas maar op dat hij niet ook zegt: ik vertrek!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Zal mij persoonlijk niet boeien... Ben niet voor Ajax... Maar valt me op dat er echt een aantal spelers bij lopen die op dit niveau niet mogen spelen... Wat een armoede dit...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Zal mij persoonlijk niet boeien... Ben niet voor Ajax... Maar valt me op dat er echt een aantal spelers bij lopen die op dit niveau niet mogen spelen... Wat een armoede dit...
Vind ik leuk
frankn27 +4149
zondag 20 augustus 2017 om 15:38
are you watching? of is hij nu weer geweldig
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
laten we hopen dat Dolberg zich weet te motiveren voor rosenborg uit
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
Dolberg moet maar ff bij Jong Ajax spelen...
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 22:28
fijn he huntelaar halen en wat dat doet met een jeugdige speler? beloften? nog beter dan heb je hem helemaal in zak en as... de Jong 2 scenario?
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Als je niet presteerd dan moet je een stap terug doen. Ajax is geen kleuterschool
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
is het niet presteert?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
Houd is op met klappen als je net de slechtste bal ooit heb gekregen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
huntelaar heeft al meer ballen gehad dan dolberg
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
huntelaar heeft al meer ballen gehad dan dolberg
Vind ik leuk
Jari +246
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
In iedere aanval zit gewoon 0,0 idee. Niet te geloven. Is niets anders dan ballen blind voorgeven. Exact hetzelfde als onder de Boer. Als ze bij de 16 komen weten ze het niet meer.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:29
Keizer er maar eens uit knikkeren, lijkt me zo....

Hij heeft z'n zaakjes duidelijk niet goed voor mekaar!
Vind ik leuk
Jari +246
donderdag 17 augustus 2017 om 22:32
Tja, wil hem nog wel even de het voordeel van de twijfel geven. Maar ben bang dat dat misschien wel het beste is ja. Er zit gewoon geen idee achter lijkt het wel.
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Hij doet me denken aan Danny Blind. Die had ook geen flauw idee wat hij moest doen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
Trouble in Paradise ..... maar ja hebben ze tenminste net zoveel vrije tijd voor de competitie als die van ons .... hoeven we dat gemauw in ieder geval ook niet meer aan te horen.
Vind ik leuk
derksen +6829
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
Hihihihihi
Vind ik leuk
frankn27 +4149
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
alleen feyenoord en vitesse in europa? daar gaan onze punten en gunstige positie op de ranglijst weer..
feyenoord en vitesse zijn ook zo klaar... wordt tijd dat ze twente weer mee laten doen aan de play-offs! :)
Vind ik leuk
Pukstra +626
donderdag 17 augustus 2017 om 22:32
Ze zeggen wel eens dat het bij heerenveen sfeerloos is maar in de arena kunnen ze er ook wat van. Dooie boel daar
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:35
Pas na het doelpunt.... daarvoor ging het toch best aardig?!
Vind ik leuk
Pukstra +626
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Voor zo'n grote club met zo'n grote aanhang vind ik het tegenvallen dat maar 1 stuk tribune de sfeer maakt. Valt me vaker op daar. En dan wel allemaal fluiten na het eindsignaal. Affijn het is niet de kuip
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Dat laatste op zeker niet.... dat zie je in Nederland verder nergens.

Er is maar 1 Feyenoord en er is maar 1 Kuip!
Vind ik leuk
Maxx Jw +337
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Het is toch absurd dat je de Europa league finale haalt met nagenoeg het zelfde elftal en dat het niveau nu zo dramatisch is...Klaassen je wordt gemist.
Vind ik leuk
palko +1587
donderdag 17 augustus 2017 om 22:36
@Maxx Jw, niet alleen Klaassen wordt gemist, maar vooral Peter Bosz!
Vind ik leuk
Maxx Jw +337
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Het is toch absurd dat je de Europa league finale haalt met nagenoeg het zelfde elftal en dat het niveau nu zo dramatisch is...Klaassen je wordt gemist.
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:35
EL finale werd met veel mazzel gehaald.. dat is het verschil
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Dit is hetzelfde Ajax als begin vorig seizoen. Je bent helemaal niets opgeschoten. En ik betwijfel of de Jupiler League coach het weer op de rit krijgt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Oogjes dicht, snaveltjes dicht, slaap zacht. Hahaha!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Het zit je nog steeds dwars he Sierd. Dat die geen rode kaart kreeg.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:34
als tegenstander moet je Ajax het spel laten maken, dan krijg je vanzelf kansen en zelf creëren ze nix
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:34
als tegenstander moet je Ajax het spel laten maken, dan krijg je vanzelf kansen en zelf creëren ze nix
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:35
Optisch bedrog:)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Dat was het dan Ajax. Ga je schamen aub.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Keizer wijzigt elftal op één positie na debacle in Almelo