'Ajax-RvC floot Overmars terug na bijna-akkoord: Sánchez-kamp kookte van woede'

'Ajax-RvC floot Overmars terug na bijna-akkoord: Sánchez-kamp kookte van woede'

vrijdag 18 augustus 2017 om 06:38

De onderhandelingen tussen Ajax en Davinson Sánchez hebben de voorbereiding bij de Amsterdammers op het duel met Rosenborg (0-1 verlies) ernstig verstoord. In De Telegraaf is een korte reconstructie te lezen van de moeizame gesprekken over de Colombiaan met Tottenham Hotspur.

Volgens de ochtendkrant was directeur spelerszaken Marc Overmars op details na akkoord met Tottenham Hotspur-voorzitter Daniel Levy, maar werd hij teruggefloten door de raad van commissarissen van Ajax. Spurs was daar geïrriteerd over en besloot naar de Engelse pers te lekken dat Overmars akkoord was gegaan met het voorstel van Spurs. Ondertussen was het kamp-Sánchez woest en verboden de volgens De Telegraaf acht zaakwaarnemers van de Colombiaan hem om op de bank plaats te nemen tegen Rosenborg.

Vrijdag wordt de verdediger in Londen verwacht om zijn transfer af te ronden nu er een akkoord ligt tussen Ajax en Spurs. Levy gaat 35 miljoen euro plus 10 miljoen euro overmaken naar Overmars. Dat bedrag - 45 miljoen euro bij elkaar opgeteld - ligt vijf miljoen hoger dan het openingsbod van Tottenham van vorige week. Dat zorgde al voor zoveel onrust bij Sánchez dat de Colombiaan er ook tegen Heracles Almelo niet bij was.

Lees ook: 'Explosiegevaar Ajax: alle belangrijke spelers denken aan vertrek na loze belofte'

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 06:49
En weet je wat er ook in het Ajax clubkrantje staat ...?
Er willen nog meer spelers weg. Was dat de verrassing van Overmars gisteren?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 06:50]
Vind ik leuk
Youri99 +5547
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:12
Ik heb even een lijstje voor Overmars gemaakt met potentiele Linksbacks die beter zijn dan Dijks.

- Django Warmerdam -> Groningen (Vorig jaar Ajax)
- Van Hintum -> Heracles
- Ard van Peppen -> Roda JC
- Bertus de Vries -> Daarlerveen 6
- Karel Poborsky -> Clubloos
- Eusebio -> Clubloos
- Danny Holla -> Fc Twente
- Calvin Stengs -> AZ (Geblesseerd voor een jaar maar nog wel beter dan Dijks)
- Harry de Winter -> Bouwbedrijf Oostveen te Breda
- Kika van Es -> Fc Twente vrouwen
- Robbie Savage -> Clubloos
- De broer van Mitchell Dijks -> Tennisvereniging Purmerend
- Haim Megrelishvili -> Clubloos

Ik zeg Overmars sla je slag!
Vind ik leuk
darmianto +7226
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:46
Ik mis nog:

- George Ogararu (oke voor de rechterkant maar dat boeit niet)
- Nicolai Boilesen
- Manolev
- Mido
Vind ik leuk
Youri99 +5547
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:50
Ogararu -> Wil pas naar Ajax komen als Veltman vertrekt
Boilesen -> Wacht nog steeds op een Spaanse / Engelse topploeg
Manolev -> Wil niet naar Nederland komen zolang Van der Gijp bij VI zit
Mido -> Wil alleen voor Ajax spelen als Ajax zijn thuiswedstrijden in Egypte gaat afwerken
Vind ik leuk
Jozef +20849
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:49
Tja, dan wordt het Bertus de Vries.
Vind ik leuk
Youri99 +5547
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:53
Ik denk dat bertus en de broer van dijks de meest interessante opties zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:26
Na Ard van peppen ben ik gierend afgehaakt...
Dijks speelde overigens prima gisteren...
Vind ik leuk
Youri99 +5547
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:00
Het lijstje is ook gerangschikt van minste opties naar de beste opties.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:13
Ik mis Nelom
Vind ik leuk
Youri99 +5547
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:42
Onzin, niemand mist Nelom
Vind ik leuk
JTE +120
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:56
Zou best kunnen dat je gelijk hebt,voor mij had hij ook verkocht mogen worden,maar erg dat hij 1 van de betere was gisteren,dus dat wil wel wat zeggen hoe slecht die andere waren
Vind ik leuk
klaas +146
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:56
vorige week stond op vp dat ajax deze week een slag ging slaanop de transfermarkt ,ik ben overal aan het kijken ,maar volgens mij is het 0,0 geworden met transfers,we liggen uit europees voetbal en van het weekend gaan we feyenoord effe goed in het zadel helpen voor het kampioenschap ,wat een zooitje bij ajax ,er word nergens op gereageert als er spelers weggaan,willen alleen maar meer spelers weg,en dat is elk jaar hetzelfde liedje
Vind ik leuk
rolo8679 +1130
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:50
Acht zaakwaarnemers?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:52
Dacht jij dat Sanchez wat verdiend dan? 70% is voor de zaakwaarnemers. Kinderhandel ...
Je hebt geen keus. Of armoede of een wurgcontract.
Vandaar die moeilijke onderhandelingen met Zuid Amerikanen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 06:54]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:07
stam + t
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:22
Zit ik net lekker aan de koffie, komt hij weer met zn thee aan.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:31
Ja Wimpie, je leert het ook nooit hè? Je zult meer van koffie houden? ;--))
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:39
Wat water is voor kikkers... Is thee voor....
Vind ik leuk
Jozef +20849
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:50
Jaap Stam is erbij hoor.


Oepsie, deze open deur werd hieronder al een hele tijd voor me ingetrapt...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 22:51]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:05
Hallo Jimmy. Er zijn veel vacatures binnen het basisonderwijs. Wellicht dat je daar met het stam +t verhaal het verschil kunt maken!!!! Hier niet namelijk...........
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:21
Wil jij hebben dat ze Stam kopen?? En wie is die "t" die ze ook nog zouden moeten halen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:25
Theymar?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:06
Hahaha hier moest ik heel erg om lachen! xD
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:46
Die t is naar China.
Vind ik leuk
Youri99 +5547
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:34
Jaap Stam heeft niets met dit verhaal te maken, Ronnie ook niet
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:30
Kansloze missie... Heb bijna vijfentwintig jaar voor de klas gestaan in de basisschool en struikel hier óók over talloze spel- en taalfouten. En dat wordt alleen maar erger heb ik het gevoel. Ik zie ze nu ook in de krant en in bedrijfsuitingen/reclames opduiken...
De taalverloedering slaat woest om zich heen...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:09
Dat komt dan omdat jij je daaraan irriteert. Dus dan ligt dat probleem bij jou. En ik irriteer mij aan mensen, die iedereen gaat zitten te verbeteren op taalgebruik in een voetbalforum.
De een is goed in wiskunde, de ander kan lekker voetballen, en je hebt mensen die goed zijn in spellen.
Maar dat moet je dan net ff zien. En willen zien.
En dan heb je mijzelf nog ... de uitzondering op alle regels. Ik kan niks. Alleen maar onzin verkopen.
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:10
Die voetballers kiezen er zelf voor. Als ze ook maar enigszins verstand hadden van contracten, dan hadden ze geen zaakwaarnemers nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:30
Die zaakwaarnemers stropen de krottenwijken af. En ronselen talenten. Geven ze geld voor kleding en een paar voetbalschoenen. En een contract voor 10 jaar. En maken ze lid van een voetbalclub.
Wat zou jij doen? Als je bijna geen eten had.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 08:30]
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:32
Ik ken het contract van Sanchez niet, maar volgens mij horen prof's gewoon weg te kunnen gaan bij zaakwaarnemers.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:34
Niet in Zuid Amerika. Daar ben je persoonlijk eigendom.
Dat weet ik nog van Alfonso Alves. Die had zo'n contract. Toen las ik er een stuk over.
Vind ik leuk
Bdog +3331
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:53
Ach......zaakwaarnemers!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:24
Met de zachte G
Vind ik leuk
T&T +9947
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:20
Juist...!!!????)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 07:20]
Vind ik leuk
isnake +1420
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:43
Deze tekst zit weer eens vol met fouten. Die regels kloppen niet.
Maar je kan ook niet te veel verwachten hier op de site.
Vind ik leuk
Adjab +275
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:04
Zit je niet op de verkeerde site dan :))
Vind ik leuk
isnake +1420
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:13
Mogelijk.
Maar soms lees je hier ook wel interessante dingen... soms zelfs in de commentaren op berichten.
Vind ik leuk
ajax1973 +1402
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:54
rvc heeft Overmars nog altijd tegen gewerkt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 06:56]
Vind ik leuk
rpaulp50 +3168
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:48
Ik denk dat de RVC de kwade genius is en koos voor geld ipv voetbal, Overmars wel wil maar staat alleen want v.d. Sar is onkundig, onervaren, slap en dus niet opgewassen tegen deze RVC.
Het is: de " slimme boekhouders" tegen de " eenvoudige denkende voetballers"
De boekhouders hebben gewonnen en Ajax zakt af naar en triest niveau. Totaal onnodig, maar wel ironisch, de gedachte achter die aanstellingen van ex profs was om precies, maar dan ook precies, het tegendeel na te streven ! ( Voetbal en voetballers eerst ha ha )
Nogmaals de beperkt denkende ex pro voetballers zijn niet voor hun taak berekend omdat ze het intellectuele niveau niet halen en de RVC
is vergeten dat Ajax in de eerste plaats een voetbal club is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:05
We hebben ook een dramatische voorbereiding gehad maar ... man man man wat deed gisteren pijn aan mijn ogen.
De voorbereiding met
- younes naar de conferderations cup ( hoe ?! Ga je jezelf bijna afvragen )
- een trainer zonder ervaring
- Sanchez die niet meer wilt spelen
- het drama van nouri waar veel spelers heel close mee waren.
- Overmars die Tete en Riedewald laat gaan die nu makkelijk in de basis hadden kunnen staan en beter hadden gepresteerd ( waarschijnlijk)

Al met al is dit gewoon een dramatische voorbereiding maar komt ook het zeer zwakke beleid aan het licht , ik heb de afgelopen maanden alleen maar gelezen dat ene jensen van 17 en ene danilo bij ajax tekende .... laten we daar voorlopig niks aan hebben. Ik kijk met jaloezie naar Feyenoord als ik zie dat die st juste en haps hebben opgepikt voor een prikkie.. maar ajax is nu opeens zoooooooo gefocused op Colombianen en brazilianen en noem maar op , dat we niet in NL meer om ons heen kijken!! Ik speel verdomme nog 10 x liever met Bradley Kuwas dan met David Neres of nog liever Alireza Jahanbakhsh. Ook 10 x liever Mahi dan meneer onetrick younes. Nigel de jong , een breker en iemand met gif in zijn spel zal ons goed doen. Ingrijpen voor dat het te laat is!!!!!!


Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:14
De laatste 6 wedstrijden van vorig seizoen waren goed. Waarom kan Keizer die lijn niet doortrekken met het team? Gewoon wat agressiever voetbal inclusief het bekende aanjagen en niemand verzaken. Meer was het niet. Gewoon eens 100% inzet tonen voor het megasalaris dat ze verdienen.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:25
Volgens mij was jullie laatste wedstrijd van vorig seizoen gewoon ruk.
Kansloos verloren!
Vind ik leuk
soksa +884
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:32
Younes zorgde anders wel voor de meeste dreiging gisteravond. Ik vond hem redelijk goed spelen. Al leide het niet tot een doelpunt helaas.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:40
Dan houd jij hem er lekker bij. Ik had hem voor die 15 miljoen zelf gebracht naar duitsland , dat word die nooooooooit meer waard
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 08:40]
Vind ik leuk
soksa +884
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:45
15 miljoen is inderdaad best veel geld. Maar geld heeft Ajax al genoeg. En een betere buitenspeler niet.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:43
Hij was zo goed omdat zijn werklust zo afstak tov een aantal van zijn teamgenoten. Je kunt ook zeggen dat hij opviel omdat de andere spelers minder goed waren en zo tegenvielen. Hoop dat dit snel verandert, dit was Ajax onwaardig.
Vind ik leuk
soksa +884
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:50
Hij was, in mijn ogen, goed omdat hij met zn acties aan de zijkant zich vaak vrij wist te spelen. Helaas is zn vervolg net niet goed genoeg. Als deze jongen gaat werken aan zn voorzet rijgt hij de assists aan elkaar.
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:40
Uit deze tekst maak ik op dat Ajax zo ongeveer het transferbeleid aanhangt dat nieuwe spelers onder de 10 miljoen beter niet gehaald kunnen worden, want voor zo'n prijsje kan het nooit wat zijn. En dat spelers die wegwillen meer moeten opbrengen dan spelers van andere ED-clubs. Dan gaat men er van uit dat Ajax in alles de beste is. Daar ben ik het, helaas voor Ajax, niet mee eens. Er zijn inderdaad betere spelers voor minder geld in de ED te vinden dan het Colombiaanse voetbalgeweld dat tot heden kwam, op Sànchez na misschien.
Vind ik leuk
Farmer +6040
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:07
als de rvc de TD terugfluiten kan, dan is er toch ook iets structureel mis in de organisatie?
Is Overmars nu bevoegd of niet? En is hij nu met een akkoord op pad gestuurd of niet? Wat een zooitje.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:53
Het is normaal dat de RvC de directie controleert.
Vind ik leuk
Farmer +6040
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:07
Is dit niet een gevalletje van 'RVC die Overmars gewoon buitenspel zet': Waarom zit Overmars daar bij Tottenham dan met mensen om tafel, als de RVC het er niet mee eens is?

Dát wordt toch als eerst besloten? Dan gaat Overmars op pad om een goede deal te sluiten..\

Dat de RVC de autoriteit heeft om zoiets bv tegen te spreken is logisch, maar als de TD al op PAD is,, en hem dán nog weer terug halen, dát getuigt van een zéér ongeloofwaardige beleidsopzet.

Daarnaast: Overmars is 'de kop van Jut', waar de RVC eigenlijk 'de schuldige' is? Lekker beleid: die stropdassen maken alle belangrijkebeslissingen, maar hoeven niemand verantwoording af te leggen: dáár hebben ze Sar en Overmars voor dus?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:13
Daar is de rvc juist voor. Zij moeten besluiten goedkeuren en hebben een toezichthoudende rol.
Vind ik leuk
Farmer +6040
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:09
Zie hierboven: Als die RVC het er niet mee eens was oid, wat DEED Overmars dan in Engeland, aan een onderhandelingstafel?

Men mág er toch van uitgaan dat Ajax dit eerst intern op een akkoord zet, eer men de TD op pad stuurt?

Dát is juist het belachelijke hieraan..

Sterker nog: als ik Overmars was, stapte ik nu op: die man wordt ook voor LUL gezet zo.. Wat voor TD is hij nu dan, als zijn hele autoriteit, zó onder hem vandaan wordt getrokken?

Dát is wel een behoorlijke kink in het Ajax-beleid.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:11
Waarom in godsnaam doe je zaken met 8 zaakwaarnemers?
Ajax heeft altijd zo een grote bek over dit soort praktijken .
Ze doen er zelf aan mee .
Nu heeft Sanchez weer de voorbereiding verstoort , ze hebben altijd wat , het is ieder jaar zelfde liedje en het is ieder jaar schuld van iemand anders.
Ondertussen zijn clubs als Utrecht en Vitesse verder en professioneler dan Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:39
Jullie hebben vrijwel 17 jaar lang helemaal niets laten zien, zou me een beetje koest houden als ik jou was. Kan namelijk gewoon weer 17 jaar lang gebeuren.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:38
Waarom zou ik me koest houden.
Het zou goed zijn als jullie Europees spelen , goed voor ned voetbal , plus je verspeelt rondom nog wat punten in de competitie.
Maar ik mag niet kritisch, het spel van jullie godenzonen en het gedrag van profeet Marc is dramatisch, mag dat niet gezegd worden ?
Heb jij genoten dan gister ?
Dijks die moet de box ring in.
De Ligt fout na fout
De trainer lult maar wat .
Zoveel talent en er komt niets uit , dan moet ik me koest houden ??
Doe normaal
Ik win liever van een sterk Ajax dan van een slap Ajax want dat kan iedereen tegenwoordig
Vind ik leuk
mcmodd +11450
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:59
Fc Utrecht heeft zich wel 53 jaar niet laten zien als het ging om kampioenschappen. Dat zegt mij helemaal niets. Elk seizoen staat op zichzelf en niemand wordt automatisch kampioen omdat ze dat voeig jaar ook waren. Of vaker dan anderen kampioen werden. Ik vraag me intussen wel af of de top drie slechter zijn geworden of dat de andere clubs steeds beter worden. Eerlijk gezegd denk ik dat deels beiden waar zullen zijn. Dan maakt Feyenoord dus de meeste kans op weer een kampioenschap, echter ook zij moeten hard werken om dat te bereiken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 10:00]
Vind ik leuk
Adjab +275
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:07
Utrecht niet vergelijken met de grote drie das niet eerlijk.
Vind ik leuk
Farmer +6040
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:13
Nou, 'gezien de huidige stand van zaken', vind ik dat jij je als 'Arrogant Ajaciedje'(*deze deelgroep, geldt dus niet voor álle Ajacieden!) je maar eens wijselijk stil moet houden:

Feyenoord gebruikt de middelen die ze hebben, dat kan van jou 'aller-Ajax' niet gezegd worden. GVD rijkste club uit de Nederlandse Voetbalhistorie, en ze kunnen zich niet eens meer plaatsen voor de EUROPA-league.

Ik denk dat als Feyenoord, zulke bedragen tot zijn beschikking had, dat heel Ajax gewoon níet meer te vinden was in het STOFSPOOR dat Feyenoord ze nalaat....

Concentreer je maar op de chaos in Amsterdam ipv zo goedkoop af te geven op Feyenoord: Daar staan ze dr iig beter voor,(sportief gezien).
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:37
Het 'stofspoor' van de finale, waarmee ze weer 2 NL-se CL-deelnemers hebben gegarandeerd na volgend seizoen, is net weggetrokken en jij loopt al te schreeuwen dat ze zich niet eens kunnen plaatsen voor de E. league. Beetje vreemd vind jezelf niet haatpratertje? Er zijn bovendien nogal wat oorzaken aan te wijzen voor de superslechte start. Een start die zelfs door kenners al was voorspeld. Een groep waar jij klaarblijkelijk absoluut geen deel van uitmaakt.
- Nouri.
- Plotseling de trainer weg en daarvoor terug een longshot wegens amper ervaring / beetje CV.
- De jarenlange gangmaker en aanvoerder weg die opgevolgd wordt door een jeugdspeler die amper ervaring heeft.
- De beste speler van de eredivisie vorig seizoen (zal je wel vergeten zijn dat dat Sanchez was) die niet meespeelt en zelfs weg gaat.
- Tete + Riedewald weg want helaas geen geduld meer, hadden i.e.g. nu waarschijnlijk meer speeltijd gekregen.

En in mindere mate maar absoluut een negatieve bijdrage door;
- Pech weer met lotingen.
- Veel spelers uit vorm. Bijna altijd een tijdelijk probleem.

Dit had niet verholpen geweest als ze 2 spelers van 20 miljoen per gekocht hadden. Kom maar met namen van die wonderboys dan.

Ik hou er niet van om op Feyenoord af te geven bij non-Ajax topics. Echter als een feyenoorder bij een Ajax-topic over Ajax heen kotst met onzinnig gebral reageer ik daar op.
Nog mild ook en een gestaafd met een feitelijke waarheid.
Vervolgens kom je bij mij pijpzaiken en overlaad je je prietpraat met alle calimero kwalificaties van Ajax.
Arrogantie! Aller Ajax! Rijkste club! (PSV had tot dit jaar gewoon de hoogste begroting ongeïnformeerd dat je bent).

Ik kan nog wel even doorgaan maar ik wil je gewoon heelhouden en je een kans geven jezelf een volgende keer beter te presenteren met wat minder rancune en wat meer inzicht.

Vind ik leuk
Farmer +6040
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:52
Plaatsing voor de EL staat ook flink o de tocht voor Ajax: 0-1 thuis verloren.. en dan moet je dáár nog heen.. Das niet best he? Als je kijkt wát voor middelen Ajax tot zn beschikking heeft: Waat heeft de Finalist vd Europaleague nu echt aan kwalitatieve verbetering ingekocht dan?

En begroting, en Saldo zijn 2 verschillende termen trouwens. Dat kan je opzoeken in een woordenboek.

Dat PSV een (iets)hogere begroting heeft is bijzaak: Ajax heeft VEEL meer geld op zn bankrekening staan. Nog wel meer dan ALLE andere Nederlandse BVO's samen, bij elkaar opgeteld(Teller bij Ajax zal wel boven de 200mil komen nu, met de verkoop van Sanchez).

Dus 'blijf vooral rusten op de lauweren van die EL-finale', maar de wereld draait door ondertussen.

Kan je een waslijst aan zgn 'argumenten' opnoemen:
sorry, maar dat is gewoon 'SLAP GEL*L": Is Ajax nu een TOPclub of niet?
Maar ga k ze met je langs ok:
- Nouri. Ja is erg, maar zou ook JUIST een motivatie moeten zijn toch? Voor díe jongen willen ze toch wel een extra stapje doen?
-Bosz: Zwak beleid, Ze hadden hem prima aan zn contract kunnen houden, iig nog een jaar, gezien zn ontwikkeling to het Elftal(sterker nog: gezien de EL-finale zou een vertrek van Bosz, ook gezien zn belofte, gewoon ON-bespreekbaar moeten zijn?, Toch gingen ze overstag voor 5 f*cking miljoentjes... wat een lachertje..)
-Klaassen weg: Zat er aan te komen, kan een fatsoenlijke TD prima op anticiperen, zekers met zo'n saldo op de rekening!
-Sanchez: Zie hierboven, hádden ze aan contract kunnen houden, en Tottenham weg kunnen sturen(zoals Ajax in de eerste instantie ook zei: We willen niks verkopen etc?)
-Tete en Riedewald: dat was in de winterstop al bekend, als je dat nu, net als bv Sanchez en Klaassen, als argument wilt gebruiken, bevestig je eigenlijk dat die héle RVC, met Overmars en de hele mik-mak, dus al meer dan een HALF JAAR, gewoon zit te NIKSEN?

Zelfs niet-ajacieden konen je op een briefje geven dat dát soort spelers wel weg zouden gaan...

Waar worden die bobo's nu voor betaald dan? Om achter de feiten aan te lopen, zoals de afgelopen 3 jaar? Of, om te anticiperen om mutaties, en daar van te VOREN een sterke actie op te ondernemen?

Volgens mij het laatste...

Maar goed, jij zult het wel anders zien.. NB, je wist her verschil tussen een saldo en een begroting nog niet eens :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 20:54]
Vind ik leuk
Vak-DD +7799
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:15
Ik snap het probleem niet, Marc heeft toch aardig wat centjes binnen geharkt de laatste tijd. En daar draait het bij die club allemaal om toch.
Vind ik leuk
Sigma +1631
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:22
Mijn conclusie is dat Ajax gewoon niet Keizer trainer had moeten maken maar voor een ervaren trainer had moeten gaan.....Keizer heeft in amper 3 maanden alles kapot gemaakt wat Bosz opgebouwd had....Ook RVC moet opzouten bij Ajax het zijn geen voetbalkenners dus ik weet niet waarom ze zich bemoeien met spelers etc etc...Gek ik is ook dat de technische staf van Ajax alles slikt wat deze RVC zegt en wilt....dit heeft en maakt Ajax van binnen uit kapot....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 07:38]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:02
Goh, goh, wat een gemakkelijke conclusie. Jou CV is er natuurlijk een met een randje goud er omheen!!! Keizer heeft te maken met een waslijst aan ge'OH in en naast zijn team. Heer Bosz heeft spelers gek gemaakt met beloften die hij nimmer waar kan/kon maken. Ook het Appie verhaal is zwaar kut aan alle kanten, natuurlijk het meest voor Appie zelf, ontevreden spelers, Ajax die van de beurs af wil maar het geld nog niet heeft. Conclusie; zelfs van Gaal of Guus Hindink hadden het niet beter kunnen doen, azijnzuiper Sigma.
Vind ik leuk
Sigma +1631
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:12
Raar dat jij zo persoonlijk wordt....Ik zeg alleen wat ik heb gezien afgelopen maanden.....Jij kent ze waarschijnlijk persoonlijk vandaar dat jij weet wat Bosz de spelers beloofd had.....Nee het is makkelijk om te zeggen dat v. Gaal of Guus het ook niet beter hadden kunnen doen....El Cazador, v. Gaal heeft een middelmatige elftal de derde van de wereld gemaakt......Ja mafkees ook ik ben kwaad dat het niet draait bij Ajax momenteel....Mijn conclusie blijft dat Keizer nog niet rijp was voor dit Ajax.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:54
Wat is het alternatief voor Marcel Keizer? Is hetzelfde probleem als met buitenlandse spelers, willen niet in de ED spelen. Bovendien een trainer moet de Ajax stijl kunnen en willen uitvoeren. Dat Van Gaal met acht verdedigend in gestelde spelers resultaat haalt zegt mij totaal niets. Ik kijk liever naar een Ajax dat volle druk zet en waar het spel plezier van af spat, net zoals gisteravond de eerste 8 minuten, en dat verliest dan dat ik naar een slap team zit te kijken dat een draak van een pot afwikkelt, de overige speel minuten gisteravond. Keizer blijft mijn vertrouwen houden minimaal tot de kerst!!!!!!
Vind ik leuk
Sigma +1631
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:24
Tot de kerst is een hele lange periode....zonder echte versterking en helemaal als er nog meer spelers uit ongenoegen gaan vertrekken.....Nu zien we ook echt hoe belangrijk Klaassen en Sanchez waren voor Ajax...al die zwakkere spelers konden tegen hun aanleunen....en hun zwakheid werd niet meteen gezien....

Ook zou Keizer een begin kunnen maken door Younes op de bank te zetten en Kluivert op zijn favoriete positie op links...Dolberg ook op de bank en beginnen met Huntelaar Neres rechts en de Jong voor Schone....

O ja en Ajax zou eens naar hun salarishuis moeten kijken of het al niet gedateerd is inmiddels....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:23
Prima discussie mbt Ajax zo, compliment dus!! Ajax is al de beste betalende club in NL en het is voor dit seizoen al omhoog gegooid. Een NL club zal nooit tegen de grote landen kunnen concurreren ivm TV gelden en grotere sponsoren bedragen. Ik ben geen fan Neres, hij zal veel talent hebben maar laat eerst maar eens zien in jong Ajax en dan minimaal acht wedstrijden achtereen. Ik zou Cerny een serieuze kans geven. Het "dingetje" niet scoren ligt voornamelijk achterin, als het daar goed staat gaat de opbouw ook een stuk beter en krijg je automatisch meer kansen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:25
Dus eigenlijk is het veldmannetje van gisteravond de schuld van overmars enof de rvc?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:26
Overgangsjaar.
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:38
Lol die Engelsen worden met de week dommer . Moeten wij niet proberen alle Nederlandse voetballers te verkopen zodat ze geen geld meer hebben ? Haha wat een dwaze die sanches 1 jaar ere divisie. Engelse maken meer voetballers kapot dan dat ze voortbrengen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 08:39]
Vind ik leuk
hans59 +173
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:53
Hebben die zaakwaarnemers zijn transfer betaald, hebben ze ook zijn salaris betaald .Vergeet hier ook de rol van Levy niet in. Ik vindt dat Ajax dit goed heeft aan gepakt. Het moet maar eens duidelijk worden dat de Nederlandse competitie geen Big Bazar is waar je op het laatst van de transfer periode kan gaan shoppen.

Ik vindt overigens wel dat het Team in het veld meer respect verdiend en vooral steun, vooral nu. Eerst Appie, nu dit gezeik.
Wat was het stil tijdens de wedstrijd, ik schaamde me als Ajax supporter!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:23
Waarneer gaat iedereen eens inzien dat Marc een prima TD is maar hij continu teruggefloten word door de RVC, Ik weet zeker als mac was ingegaan op de interesse van Arsenal en daar volledige zeggenschap over had gekregen had hij een prima selectie op de been kunnen zetten daar in london.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:26
dan gaat ie toch naar londen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 09:27]
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:20
Misschien gaat dat ook wel gebeuren op t moment dat Wenger vertrekt bij Arsenal.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:36
bij dit bedrijf komt geld op plaats 1 en dan pas voetbal. ordinair handelshuis!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:36
bij dit bedrijf komt geld op plaats 1 en dan pas voetbal. ordinair handelshuis!
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:20
Ondertussen was het kamp-Sánchez woest en verboden de volgens De Telegraaf acht zaakwaarnemers van de Colombiaan hem om op de bank plaats te nemen tegen Rosenborg.

Heeft Sanchez 8 zaakwaarnemers?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:27
En marc kan naar zijn 50m fluiten..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:46
Excusses zoeken .
Vind ik leuk
Korm +21601
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:55
man man man, wat een soap dit! en het kost Ajax nog punten ook! Amateurs!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
Mooi voor de supporters : een beursgenoteerd bedrijf ipv een voetbalclub
Vind ik leuk
Farmer +6040
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:23
Hehe over een paar jaar zitten ze in Amsterdam te juichen voor RTL-Z ipv Studio sport :P

"Yeeey! Weer drie-tiende punt er bij op de beursnotatie, nog even en we zijn meer waard dan het aandeel Randstad!"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ajax-RvC floot Overmars terug na bijna-akkoord: Sánchez-kamp kookte van woede'