Opvallend verhaal: Dembélé laat huis van Klopp achter als een zwijnenstal

Opvallend verhaal: Dembélé laat huis van Klopp achter als een zwijnenstal

vrijdag 18 augustus 2017 om 17:19

Ousmane Dembélé heeft met zijn gedrag veel medewerkers van Borussia Dortmund tegen zich in het harnas gejaagd. Ook voormalig Dortmund-trainer Jürgen Klopp is niet te spreken over de Franse aanvaller, blijkt uit een opvallend verhaal uit BILD en The Telegraph.

Beide kranten berichten dat Dembélé sinds zijn komst naar Duitsland het huis van Klopp huurt. De trainer ging in oktober 2015 aan de slag bij Liverpool en verhuisde logischerwijs naar Engeland. Hij hield zijn huis in Duitsland echter aan en verhuurde dat aan Dembélé, die een jaar geleden overkwam van het Franse Stade Rennes. De jonge Fransman heeft naar verluidt weinig aandacht besteed aan het schoonhouden van het huis, dat volgens Duitse en Engelse media een ware zwijnenstal is. In de achtertuin zouden meerdere gescheurde vuilniszakken zijn aangetroffen.

Dembélé is al tijdenlang bezig met het forceren van een transfer naar FC Barcelona. De aanvaller sloeg onlangs zelfs een training over. Borussia Dortmund houdt echter voet bij stuk en wil Dembélé alleen laten gaan bij een bod van minstens 150 miljoen euro.

Lees ook: 'Dembélé weigert contact met Dortmund-medewerkers en verspeelt al zijn krediet'

Poll

Denk je dat de transfer van Dembele naar Barcelona nog doorgaat?

(1981 stemmen)

Plaats een reactie

Diamant07 +4324
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:20
Gaap
Vind ik leuk
Aal +12635
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
Wat een onzin VP!! Post dan niets zeg.
Vind ik leuk
Haarbal +1062
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:32
I want to see pictures, or it didn't happen.
Vind ik leuk
Bengelino +4454
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:23
Dat meen je niet! Who cares?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:24
Het moddergooien is begonnen.
Vind ik leuk
ttfr +1013
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:27
Die heeft toch geld zat voor een schoonmaakster
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:32
Hij heeft van zijn ouders geleerd om op de kleintjes te letten. Dus een poolse poetsvrouw voor 10 euro per uur kan er noet vanaf.
Vind ik leuk
ttfr +1013
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:35
Voor een Poolse poetsvrouw in Duitsland betaal je volgens mij 30 euro voor 20 minuutjes. In sommige gevallen wel t geld waard
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:37
Die poetsen denk ik iets anders dan het huis ;-)
Vind ik leuk
ttfr +1013
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:38
Haha duhh
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:40
Poetsen kunnen ze wel!!
Vind ik leuk
3ismo +2681
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:42
of kopjes wassen !
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:06
Of zuigen
Vind ik leuk
Aramius +334
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:11
Meneer is ook een Duisburg geweest hoor ik. :)
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:41
Mafkees
Vind ik leuk
Quareck +1768
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:44
Meerder kapotte vuilniszakken nog wel!! Misschien zelfs wel ergens een kapotte kartonnen doos, of sla ik nu door? Ik verwachtte afgebroken muren, een missend dak of een neushoorn als huisdier..
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:51
Grappig man ik baseer dat toch niet op die vuilniszakken alleen. Wie weet wat er binnen nog ligt maar het feit dat die een transfer wilt forceren vind ik misselijkmakend en met dit bericht erbij maakt het in mijn ogen wel een mafkees
Vind ik leuk
Quareck +1768
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:52
Dit was bedoeld als algemene reactie, niet op jou persoonlijk. Wss de verkeerde reactie knop gebruikt.. doe maar rustaaaaaagggghhhh
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:00
Dan ist goed :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:42
is hem zo aangeleerd, kan hij niets aan doen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Beide kunnen wel een schoonmaker inhuren met dat loon.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:51
Beiden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:00
Tja, het verdient dan wel miljoenen, maar ach.
Vind ik leuk
Mikel7 +30
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:09
De redactie van VP is een grotere puinhoop dan het huis van Klopp
Vind ik leuk
darmianto +6027
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:34
Zou hij ook zn reet niet afvegen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:35
Lijkt me logisch van iemand met zwijnen streken.........
Vind ik leuk
frank1971 +1617
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
Waar komen jullie als volgende mee. Hoelang hij de auto van de club niet heeft gewassen?
Vind ik leuk
vivaldi +1280
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
Mocht hij niet naar Barcelona gaan, wordt het huis helemaal een zooitje, ik
zou als ik Klopp was deze Dembele niet in dat huis van hem laten wonen.
Vind ik leuk
Truth +2582
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:10
Sollied ex trainer van club brugge en aa gent was ook zo eentje ! Zijn appartement in gent lag vol vuile onderbroeken ,lege flessen drank , stinkende sokken etc etc...je hebt zo van die mensen he
Vind ik leuk