Opvallend verhaal: Dembélé laat huis van Klopp achter als een zwijnenstal

    Opvallend verhaal: Dembélé laat huis van Klopp achter als een zwijnenstal

    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:19

    Ousmane Dembélé heeft met zijn gedrag veel medewerkers van Borussia Dortmund tegen zich in het harnas gejaagd. Ook voormalig Dortmund-trainer Jürgen Klopp is niet te spreken over de Franse aanvaller, blijkt uit een opvallend verhaal uit BILD en The Telegraph.

    Beide kranten berichten dat Dembélé sinds zijn komst naar Duitsland het huis van Klopp huurt. De trainer ging in oktober 2015 aan de slag bij Liverpool en verhuisde logischerwijs naar Engeland. Hij hield zijn huis in Duitsland echter aan en verhuurde dat aan Dembélé, die een jaar geleden overkwam van het Franse Stade Rennes. De jonge Fransman heeft naar verluidt weinig aandacht besteed aan het schoonhouden van het huis, dat volgens Duitse en Engelse media een ware zwijnenstal is. In de achtertuin zouden meerdere gescheurde vuilniszakken zijn aangetroffen.

    Dembélé is al tijdenlang bezig met het forceren van een transfer naar FC Barcelona. De aanvaller sloeg onlangs zelfs een training over. Borussia Dortmund houdt echter voet bij stuk en wil Dembélé alleen laten gaan bij een bod van minstens 150 miljoen euro.

    Lees ook: 'Dembélé weigert contact met Dortmund-medewerkers en verspeelt al zijn krediet'

    Poll

    Denk je dat de transfer van Dembele naar Barcelona nog doorgaat?

    (1981 stemmen)

    Plaats een reactie

    Diamant07 +4454
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:20
    Gaap
    Vind ik leuk
    Aal +20073
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
    Wat een onzin VP!! Post dan niets zeg.
    Vind ik leuk
    Haarbal +1103
    vrijdag 18 augustus 2017 om 19:32
    I want to see pictures, or it didn't happen.
    Vind ik leuk
    Bengelino +10139
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:23
    Dat meen je niet! Who cares?
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1484
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:24
    Het moddergooien is begonnen.
    Vind ik leuk
    ttfr +1190
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:27
    Die heeft toch geld zat voor een schoonmaakster
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:32
    Hij heeft van zijn ouders geleerd om op de kleintjes te letten. Dus een poolse poetsvrouw voor 10 euro per uur kan er noet vanaf.
    Vind ik leuk
    ttfr +1190
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:35
    Voor een Poolse poetsvrouw in Duitsland betaal je volgens mij 30 euro voor 20 minuutjes. In sommige gevallen wel t geld waard
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:37
    Die poetsen denk ik iets anders dan het huis ;-)
    Vind ik leuk
    ttfr +1190
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:38
    Haha duhh
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +734
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:40
    Poetsen kunnen ze wel!!
    Vind ik leuk
    3ismo +2916
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:42
    of kopjes wassen !
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    vrijdag 18 augustus 2017 om 18:06
    Of zuigen
    Vind ik leuk
    Aramius +355
    vrijdag 18 augustus 2017 om 18:11
    Meneer is ook een Duisburg geweest hoor ik. :)
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +2080
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:41
    Mafkees
    Vind ik leuk
    Quareck +5959
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:44
    Meerder kapotte vuilniszakken nog wel!! Misschien zelfs wel ergens een kapotte kartonnen doos, of sla ik nu door? Ik verwachtte afgebroken muren, een missend dak of een neushoorn als huisdier..
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +2080
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:51
    Grappig man ik baseer dat toch niet op die vuilniszakken alleen. Wie weet wat er binnen nog ligt maar het feit dat die een transfer wilt forceren vind ik misselijkmakend en met dit bericht erbij maakt het in mijn ogen wel een mafkees
    Vind ik leuk
    Quareck +5959
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:52
    Dit was bedoeld als algemene reactie, niet op jou persoonlijk. Wss de verkeerde reactie knop gebruikt.. doe maar rustaaaaaagggghhhh
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +2080
    vrijdag 18 augustus 2017 om 18:00
    Dan ist goed :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 17:42
    is hem zo aangeleerd, kan hij niets aan doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 18:00
    Tja, het verdient dan wel miljoenen, maar ach.
    Vind ik leuk
    Mikel7 +30
    vrijdag 18 augustus 2017 om 18:09
    De redactie van VP is een grotere puinhoop dan het huis van Klopp
    Vind ik leuk
    darmianto +7958
    vrijdag 18 augustus 2017 om 18:34
    Zou hij ook zn reet niet afvegen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 augustus 2017 om 18:35
    Lijkt me logisch van iemand met zwijnen streken.........
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
    Waar komen jullie als volgende mee. Hoelang hij de auto van de club niet heeft gewassen?
    Vind ik leuk
    vivaldi +1440
    vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
    Mocht hij niet naar Barcelona gaan, wordt het huis helemaal een zooitje, ik
    zou als ik Klopp was deze Dembele niet in dat huis van hem laten wonen.
    Vind ik leuk
    Truth +2808
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:10
    Sollied ex trainer van club brugge en aa gent was ook zo eentje ! Zijn appartement in gent lag vol vuile onderbroeken ,lege flessen drank , stinkende sokken etc etc...je hebt zo van die mensen he
    Vind ik leuk