Mogelijk slecht nieuws voor Klaassen: Ik ben beschikbaar voor de manager

Mogelijk slecht nieuws voor Klaassen: "Ik ben beschikbaar voor de manager"

vrijdag 18 augustus 2017 om 17:35

Gylfi Sigurdsson is nog maar net speler van Everton, maar kan al direct zijn debuut maken. De IJslander vertelde dit vrijdagmiddag tijdens zijn officiële presentatie op Goodison Park.

Everton speelt maandagavond tegen Manchester City en Sigurdsson kan al meteen zijn debuut maken voor The Toffees. "Misschien niet gelijk negentig minuten, maar ik ben beschikbaar voor de manager", laat de recordaankoop weten. Sigurdsson laat weten dat hij zich niet van de wijs wil laten brengen door zijn prijskaartje van vijftig miljoen euro. "Die hoge transfersom legt geen druk op mijn schouders. Druk leg ik mezelf wel op."

Die mededeling is mogelijk slecht nieuws voor Davy Klaassen, die met Sigurdsson moet concurreren om een plek op het middenveld. Klaassen begon tot nu toe vier keer in de basis bij Everton, maar is alweer drie keer voortijdig naar de kant gehaald. Niet alle Everton-supporters blijken al overtuigd te zijn van de voormalige Ajax-aanvoerder.

Poll

Wie vind jij beter?

(1296 stemmen)

Plaats een reactie

BassieN +5564
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:37
Sigurdsson is beter natuurlijk
Vind ik leuk
goofy +187
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:43
Klaassen wordt voortijdig naar de kant gehaald omdat hij moet wennen aan het Engelse voetbal.
Lijkt me niet meer dan logisch.
Uiteindelijk zal hij gewoon 90 min gaan spelen en samen met sigurdsson op het middenveld spelen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 17:44]
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:18
Hij probeert gewoon reacties uit te lokken. Klaassen is nu al een van de betere bij Everton. Heb een paar wedstrijden van Everton gezien en hij trekt de kar al met momenten.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:38
Die strijd wint Klaassen wel
Vind ik leuk
Roekoe +3618
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:58
No way. Misschien allebei spelen maar dit Klaassen is echt niet beter dan Sigurdsson
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:17
Klaassen niet beter dan Sigurdsson? Heb Klaassen een paar keer zien spelen voor Everton en die redt het makkelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 05:16
Nee ik denk niet dat hij lang in de basis blijft
Vind ik leuk
Paul1982 +6333
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:39
Lekker belangrijk of de Everton supporters overtuigd zijn van Klaassen, zolang Ronald Koeman dat maar is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:39
Ach speelde je nog maar bij ons.
Vind ik leuk
derksen +5695
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:41
Elke club heb een klaasen nodig hij is onmisbaar op het middenveld gaten dichtlopen juiste moment naar voren, juist niet naar voren, mag die jongen ook ff aanpassen aan strijd,conditie, tempo in Engeland...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:52
Heeft* alsjeblieft..
Vind ik leuk
derksen +5695
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:38
Goh weer een die 1 keer per maand op VP zit
Beetje jmr
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:43
Gauw terugkomen
Vind ik leuk
BBAjax +2407
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:43
Sigurdsson is wel een betere voetballer maar hij kan ook op de vleugel spelen, daarbij heb je nog de optie om met 1 controleur te spelen met Klaassen en Sigurdsson daarvoor dus het hoeft nuet perse slecht nieuws te zijn voor klaassen
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:20
Sigurdsson is helemaal geen betere voetballer, Klaassen heeft in de EL bewezen dat hij beter is. Die Sigurdsson heeft een leuke pingle maar qua spelinzicht is Klaassen hem 3 stappen voor.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:26
Zo zie ik dat niet eerlijk gezegd, heb Klaassen nog nooit een geniale steekbal zien geven, of een mooie dribbel of wat dan ook... wat hij wel heeft is scorend vermogen loopvermogen en een goede basis techniek
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:45
De klasse van Klaassen is dat hij niet veel balcontacten nodig heeft om de oplossing te vinden. Hoe minder je met de bal loopt hoe beter je bent, toch als middenvelder zijnde. Een mooie dribble ziet er wel allemaal leuk en aardig uit maar in principe vertraag je het spel daar 9 van de 10 keer mee. Je probeert hier Klaassen te vergelijken met een profiel van een speler die hij helemaal niet is, al is Klaassen wel in staat om een steekbal te geven, dat zijn nu geen ballen over 30m à la Ziyech maar eerder een snelle combinatie.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:01
Dus is Klaassen "Voetballend" minder dan Sigurdsson
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:02
Je snapt er werkelijk geen kut van. Heb je zelf ooit wel is tegen een bal getrapt
Vind ik leuk
BBAjax +2407
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:02
Of jij kunt niet lezen?
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:09
Als ik niet kon lezen dan was het mij niet gelukt om deze reactie te typen. Als jij denkt dat voetballen alleen maar dribblen en steekballen geven is dan heb je het mis daarom snap je niet veel van het spelletje als je denkt dat Klaassen minder is dan Sigurdsson.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:47
Ik zeg niet dat voetbal alleen maar uit steekballen en dribbels bestaat, maar ik heb me in de jaren dat Klaassen bij ons speelde vaak geërgerd aan hem omdat hij simpele paasjes verprutste of de steekbal niet kon of durfde te geven, de enige keren dat ik blij met Klaassen was is als hij scoorde...dat is dan wel een grote kwalitijd van hem
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:44
Lala weer een bewijs te goed voor de eredivisie, maar niet goed genoeg voor de PL
Vind ik leuk
Pagan1964 +1743
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:46
Een beetje te voorbarig misschien ? Hij moet waarschijnlijk ook gewoon wennen aan het andere voetbal
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:59
Waarom is de mededeling van een concurrent dat hij "beschikbaar is voor de manager" een bewijs voor het niet slagen in de PL?
En, had je een doel met deze opmerking?
Vind ik leuk
Pagan1964 +1743
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:01
Je reageert op mij. Was dat ook de bedoeling want ik herken in je reactie weinig terug over wat ik zei
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:03
Sorry Pagan1964, mijn reactie was juist bedoeld voor Skiete Willy.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1743
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:05
Geeft niet hoor, maar dan begrijp ik het :) Heb het zelf ook wel eens gehad. Ik vind het af en toe knap onoverzichtelijk met die kadertjes
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:07]
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:33
Waarom neem je deze man serieus?
Vind ik leuk
3ismo +2679
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:46
over over 2jr! tijd zal leren!
Vind ik leuk
Pvdsluis +1637
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Zegt meneer na 1 wedstrijd...
Vind ik leuk
Quareck +1767
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:59
4 volgens het artikel :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:21
Als je het voetbal een beetje in de gaten houdt dan weet je dat je opmerking idioot is.
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:21
Weer zo een reactie van iemand die hem nog geen wedstrijd heeft zien spelen bij Everton.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:45
Zonde als hij naar de bank gaat, klaassen hoort in de basis. Anders mooi naar een club in duitsland, ligt m beter
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:22
Hij moet conditioneel nog wat groeien maar is nu al een van de beteren bij Everton.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:06
Zet die Stevi Wonder bril maar eens af, en kijk dan nog eens.
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:10
Zet jij die psv bril af en kijk dan maar nog is, droeftoeter
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:21
Succes met club in Amsterdam
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:31
Haha wat ben jij een zielig figuur
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:49
Jij een slechte denker
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:54
Nop maar doe vooral zo verder
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:02
Make my day
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:46
Speelt samen met Klaassen en Davy is beter in vele verschillende facetten zoals het afjagen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Iemand van 50 mln zet je overigens ook niet op de bank. Jammer voor Klaassen, hadden ze dat maar met t geld gedaan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Naar nu blijkt is Klaassen als leider onmisbaar voor het zwalkende, veredelde jeugdelftal van Ajax, maar of zijn impact in de Premier League ook zo groot wordt betwijfel ik ten zeerste. Bovenstaande vraag zal dus door ietwat vooringenomen Ajacieden met 'Klaassen' beantwoord worden, de rest zal natuurlijk 'Sigurdsson' aanklikken.
Vind ik leuk
John040 +185
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:48
Dat kun je nog niet zeggen want ze hebben nog niet in hetzelfde elftal gespeeld maar qua ervaring op hoogste niveau kies ik sigurdsson om zijn primier leage ervaring.
Vind ik leuk
Mauritz +264
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:56
Matige speler, verbaasd me niets dat er al een speler gehaald is om zijn plek in te nemen. Was bij ajax misschien wel de beste maar dat is ook niet zo moeilijk met al die middelmaat daar.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:58
Was te verwachten
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:05
Wat was te verwachten? Dat Sigurdsson publiekelijk indirect aankondigt de strijd met Klassen aan te gaan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:10
Dat Klaassen gaat banken slimmerd
Vind ik leuk
Aramius +334
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Glazen bol?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:08
Let maar op!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Dank voor de erkenning van mijn denkvermogen ;-) Maar dat was juist mijn punt: ik lees nergens dat Koeman wordt geciteerd met de aankondiging dat Klaassen nu op de bank gaat zitten ;-)
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:23
Minder bier drinken en meer voetbal kijken dan zul je zien dat je reactie complete onzin is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:02
Klaassen wint deze poll alleen omdat hij Nederlands is. Mensen die vorig seizoen de PL goed gevolgd hebben weten dat Sigurdsson echt wel beter is.
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:23
Mensen die vorig seizoen de EL hebben gevolgd weten dat Klaassen beter is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:56
Mensen die vorig seizoen de EL en PL hebben gevolgd weten dat Sigurdsson beter is.
Vind ik leuk
Frenkie +2906
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:59
Moet je wel effe de goeie club in de EL volgen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 00:00]
Vind ik leuk
Johan.l +3406
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:07
45 miljoen.... terug kopen voor 40 met 5 miljoen teken geld.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Jammer voor Klaassen maar ik hoop dat Davy als sterkste de strijd uit komt!!
Vind ik leuk
Kuip +2428
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48
Klaassen is natuurlijk een zwaar overschatte speler. Eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht. Wat wij in Nederland heel goed vinden, is in het buitenland heel matig. Voorbeelden te over. Bijna geen enkele Nederlander is een onbetwiste basisspeler bij zijn buitenlandse club. Het is onvoorstelbaar hoe zwak onze opleiding is geworden. Al onze trainers zijn prutsers. De KNVB moet eerst een fatsoenlijke opleiding opzetten, waar louter intelligente voetballers aan deel kunnen nemen. Alle ex-topvoetballers als Cocu, de Boer etc vallen volledig door de mand.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:55
Die is de sjaak. Beter bij ajax blijven....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Die Koeman heeft nog steeds een Feyenoord hart!

Eerst Klaassen weghalen zodat Ajax instort en Feyenoord de titel kan prolongeren. Vervolgens het mannetje op de bank zetten zodat Toornstra in Oranje komt.

Heel goed gezien Koeman! :P
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:12
Ook Klaassen moet wennen. Is toch logisch.
Vind ik leuk
Jozef +17730
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:32
Kom terug op huurbasis naar de club van je hart, jongen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mogelijk slecht nieuws voor Klaassen: "Ik ben beschikbaar voor de manager"