Mogelijk slecht nieuws voor Klaassen: Ik ben beschikbaar voor de manager

Mogelijk slecht nieuws voor Klaassen: "Ik ben beschikbaar voor de manager"

vrijdag 18 augustus 2017 om 17:35

Gylfi Sigurdsson is nog maar net speler van Everton, maar kan al direct zijn debuut maken. De IJslander vertelde dit vrijdagmiddag tijdens zijn officiële presentatie op Goodison Park.

Everton speelt maandagavond tegen Manchester City en Sigurdsson kan al meteen zijn debuut maken voor The Toffees. "Misschien niet gelijk negentig minuten, maar ik ben beschikbaar voor de manager", laat de recordaankoop weten. Sigurdsson laat weten dat hij zich niet van de wijs wil laten brengen door zijn prijskaartje van vijftig miljoen euro. "Die hoge transfersom legt geen druk op mijn schouders. Druk leg ik mezelf wel op."

Die mededeling is mogelijk slecht nieuws voor Davy Klaassen, die met Sigurdsson moet concurreren om een plek op het middenveld. Klaassen begon tot nu toe vier keer in de basis bij Everton, maar is alweer drie keer voortijdig naar de kant gehaald. Niet alle Everton-supporters blijken al overtuigd te zijn van de voormalige Ajax-aanvoerder.

Poll

Wie vind jij beter?

(1296 stemmen)

Plaats een reactie

BassieN +7693
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:37
Sigurdsson is beter natuurlijk
Vind ik leuk
goofy +190
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:43
Klaassen wordt voortijdig naar de kant gehaald omdat hij moet wennen aan het Engelse voetbal.
Lijkt me niet meer dan logisch.
Uiteindelijk zal hij gewoon 90 min gaan spelen en samen met sigurdsson op het middenveld spelen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 17:44]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:38
Die strijd wint Klaassen wel
Vind ik leuk
Roekoe +4408
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:58
No way. Misschien allebei spelen maar dit Klaassen is echt niet beter dan Sigurdsson
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:39
Lekker belangrijk of de Everton supporters overtuigd zijn van Klaassen, zolang Ronald Koeman dat maar is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:39
Ach speelde je nog maar bij ons.
Vind ik leuk
derksen +6829
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:41
Elke club heb een klaasen nodig hij is onmisbaar op het middenveld gaten dichtlopen juiste moment naar voren, juist niet naar voren, mag die jongen ook ff aanpassen aan strijd,conditie, tempo in Engeland...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:52
Heeft* alsjeblieft..
Vind ik leuk
derksen +6829
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:38
Goh weer een die 1 keer per maand op VP zit
Beetje jmr
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:43
Gauw terugkomen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:44
Lala weer een bewijs te goed voor de eredivisie, maar niet goed genoeg voor de PL
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:46
Een beetje te voorbarig misschien ? Hij moet waarschijnlijk ook gewoon wennen aan het andere voetbal
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:59
Waarom is de mededeling van een concurrent dat hij "beschikbaar is voor de manager" een bewijs voor het niet slagen in de PL?
En, had je een doel met deze opmerking?
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:01
Je reageert op mij. Was dat ook de bedoeling want ik herken in je reactie weinig terug over wat ik zei
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:03
Sorry Pagan1964, mijn reactie was juist bedoeld voor Skiete Willy.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:05
Geeft niet hoor, maar dan begrijp ik het :) Heb het zelf ook wel eens gehad. Ik vind het af en toe knap onoverzichtelijk met die kadertjes
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:07]
Vind ik leuk
Mo +7998
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:33
Waarom neem je deze man serieus?
Vind ik leuk
3ismo +2936
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:46
over over 2jr! tijd zal leren!
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Zegt meneer na 1 wedstrijd...
Vind ik leuk
Quareck +2987
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:59
4 volgens het artikel :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:21
Als je het voetbal een beetje in de gaten houdt dan weet je dat je opmerking idioot is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:45
Zonde als hij naar de bank gaat, klaassen hoort in de basis. Anders mooi naar een club in duitsland, ligt m beter
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Iemand van 50 mln zet je overigens ook niet op de bank. Jammer voor Klaassen, hadden ze dat maar met t geld gedaan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Naar nu blijkt is Klaassen als leider onmisbaar voor het zwalkende, veredelde jeugdelftal van Ajax, maar of zijn impact in de Premier League ook zo groot wordt betwijfel ik ten zeerste. Bovenstaande vraag zal dus door ietwat vooringenomen Ajacieden met 'Klaassen' beantwoord worden, de rest zal natuurlijk 'Sigurdsson' aanklikken.
Vind ik leuk
John040 +257
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:48
Dat kun je nog niet zeggen want ze hebben nog niet in hetzelfde elftal gespeeld maar qua ervaring op hoogste niveau kies ik sigurdsson om zijn primier leage ervaring.
Vind ik leuk
Mauritz +332
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:56
Matige speler, verbaasd me niets dat er al een speler gehaald is om zijn plek in te nemen. Was bij ajax misschien wel de beste maar dat is ook niet zo moeilijk met al die middelmaat daar.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:58
Was te verwachten
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:05
Wat was te verwachten? Dat Sigurdsson publiekelijk indirect aankondigt de strijd met Klassen aan te gaan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:10
Dat Klaassen gaat banken slimmerd
Vind ik leuk
Aramius +348
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Glazen bol?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:08
Let maar op!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Dank voor de erkenning van mijn denkvermogen ;-) Maar dat was juist mijn punt: ik lees nergens dat Koeman wordt geciteerd met de aankondiging dat Klaassen nu op de bank gaat zitten ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:02
Klaassen wint deze poll alleen omdat hij Nederlands is. Mensen die vorig seizoen de PL goed gevolgd hebben weten dat Sigurdsson echt wel beter is.
Vind ik leuk
Johan.l +3960
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:07
45 miljoen.... terug kopen voor 40 met 5 miljoen teken geld.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:22
Jammer voor Klaassen maar ik hoop dat Davy als sterkste de strijd uit komt!!
Vind ik leuk
Kuip +3152
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48
Klaassen is natuurlijk een zwaar overschatte speler. Eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht. Wat wij in Nederland heel goed vinden, is in het buitenland heel matig. Voorbeelden te over. Bijna geen enkele Nederlander is een onbetwiste basisspeler bij zijn buitenlandse club. Het is onvoorstelbaar hoe zwak onze opleiding is geworden. Al onze trainers zijn prutsers. De KNVB moet eerst een fatsoenlijke opleiding opzetten, waar louter intelligente voetballers aan deel kunnen nemen. Alle ex-topvoetballers als Cocu, de Boer etc vallen volledig door de mand.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:55
Die is de sjaak. Beter bij ajax blijven....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Die Koeman heeft nog steeds een Feyenoord hart!

Eerst Klaassen weghalen zodat Ajax instort en Feyenoord de titel kan prolongeren. Vervolgens het mannetje op de bank zetten zodat Toornstra in Oranje komt.

Heel goed gezien Koeman! :P
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:12
Ook Klaassen moet wennen. Is toch logisch.
Vind ik leuk
Jozef +20842
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:32
Kom terug op huurbasis naar de club van je hart, jongen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mogelijk slecht nieuws voor Klaassen: "Ik ben beschikbaar voor de manager"