Feyenoord moet Jörgensen passeren: Als spelers zelf al lopen te klagen...

Feyenoord moet Jörgensen passeren: "Als spelers zelf al lopen te klagen..."

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44

Feyenoord-icoon John de Wolf oppert dat Feyenoord zijn topscorer Nicolai Jörgensen zondag tegen Excelsior moet passeren. De voormalige verdediger denkt dat Jörgensen totaal niet uit de voeten kan op het kunstgras in Kralingen.

Jörgensen heeft in de media al laten vallen dat hij geen fan is van de rubberen ondergrond. “Als je de interviews leest met Jörgensen, dan moet je jezelf afvragen of je hem wel moet laten spelen”, stelt De Wolf in FC Rijnmond. “Als spelers zelf al lopen te klagen, dan moet je misschien anderen laten spelen."

Daarnaast geeft De Wolf zijn mening over de eventuele komst van Heerenveen-aanvaller Sam Larsson. De Wolf is een bewonderaar van de Zweed en ziet hem graag naar Feyenoord komen. "Ik vind het jammer hoe hij zich gedraagt bij Heerenveen. Gewoon wegblijven, noem maar op. Hij kan daardoor niet meer verder bij Heerenveen. Het is een mooie stap omhoog als hij naar Feyenoord gaat."

Poll

Is Feyenoord een goede club voor Larsson?

(3974 stemmen)

Plaats een reactie

poklane +2230
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:57
Hij is volgens Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad binnen. Tekent maandag of dinsdag. Martijn Krabbendam (Voetbal International) meld ook dat hij maandag gaat tekenen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Dan is hij sws wel binnen als die twee dat zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:11
gaat t verder goed met john? man man man nicolai passeren...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:02
op KU(ns)Tgras...geschiedenis heeft bewezen dat ie
daar nou eenmaal minder productief op is.
PLUS dat het risico te groot is dat ie geblesseerd raakt,
daar dat stomme nep kutveld...maar ja,we zien het wel.

#AfschaffenDatKUnsTGRAS
Vind ik leuk
ttfr +1013
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:58
Wat? Juist niet. Zo gedragen bij Heerenveen zou moeten betekenen dat Feyenoord m absoluut niet zou moeten halen. En dat zou juist de wolf wel moeten inzien. Snap niet dat de wolf m graag ziet komen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59]
Vind ik leuk
Jahroon +201
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:20
Dit geldt dan dus ook voor Van Dijk bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
ttfr +1013
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:18
Ja in principe wel. Ik vind het belachelijk hoe sommige spelers zich opstellen tegenwoordig. Al denk ik dat het in het geval van dijk, of bijvoorbeeld ousama dembele, de zaakwaarnemers een hele grote rol spelen. Larsson gedraagt zich immers altijd al zo. Deze jongen is zo n verwend nest, met arrogantie in den top
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 04:43
Wat levert het nou die jonge op om dat gedrag bij Feyenoord door te zetten? Nu heeft hij wat hij wou, toch? Die jongen gaat zich echt wel gedragen zodat hij over een paar jaar een stap hogerop kan
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
Tsja als je spelers het signaal gaat geven dat ze niet op plastic hoeven te spelen is het einde zoek.
Vind ik leuk
kerel +619
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:24
veel meer spelers zouden dit moeten doen.. zou die bende eindelijk eens verdwijnen uit de eredivisie.. we wonen verdomme in een land waar gras fantastisch groeit..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
Gewoon Michel Kramer erin tegen Excelsior, ben je verzekert van minimaal een punt, want Jorgensen in de spits is vloeken in de kerk van Woudenstein. Helaas het is niet anders met deze 7 kunstgrasvelden die Nederland arm is.
Vind ik leuk
ttfr +1013
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:08
Hoezo ben je verzekerd van 1 punt wanneer je kramer erin zet?
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
Ja vind ik ook een rare gedachte
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:54
Omdat Kramer niet serieus genomen word door niemand in het betaalde votbal en de verrassing van het ene punt is daar.
Vind ik leuk
ttfr +1013
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:28
Snap er nog steeds niks van haha. Maar geeft niet
Vind ik leuk
Romario9 +4741
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:06
Als Jørgensen niet op kunstgras wil spelen kan Feyenoord maar beter heel snel een waardige tweede spits aantrekken (dus geen Kramer niveau), want inmiddels speelt de helft van de ED op kunstgras.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
Dus Kramer voldoet in jouw ogen niet voor het niveau van de Eredivisie.... je hebt er kijk op...
Vind ik leuk
Romario9 +4741
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:50
Ik heb het niet over het niveau van de Eredivisie, maar het niveau van Feyenoord. Of wil jij zeggen dat Kramer van hetzelfde niveau is als Jørgensen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:55
Moet je je post eens teruglezen.... En dan nóg eens. Kramer.... kunstgras.... Eredivisie. Dat is zo ongeveer alles wat je zegt en dan zeg je nu dag je het daar niet over had.

Tijd voor medicatie?
Vind ik leuk
Romario9 +4741
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:06
Je begrijpt duidelijk mijn reactie niet, want je trekt er een "conclusie" uit wat ik totaal niet heb gezegd. Daarna leg ik het uit en begrijp je het nóg niet? Dan houdt het voor mij op.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:08
Het houdt op als je zelf niet begrijpt dat je wat anders bedoelt dan je woorden doen vermoeden.
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
Onbegrijpelijk dat die kneuzen in Zeist dat niet verbieden
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
Mocht Feyenoord snel op comfortabele voorsprong komen dan zo snel mogelijk nicolai wisselen om rigico op blessure in te perken.
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:17
Dan zou ik El Ahmadi en Vilhena ook maar wisselen. Zijn beide ook onmisbaar
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Heb het niet over KEA of Vilhena dus is jouw reactie niet van toepassing
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:19
Gewoon beginnen met Michiel. Vertrouwen geven, is alleen maar goed voor iedereen!
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:21
Is ook een optie
Vind ik leuk
AFC +2601
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:09
een mooie stap omhoog?? Dat valt ook wel mee.. Bij Heerenveen spelen ze Sws aantrekkelijker voetbal.. en wordt niet alles voor de goal gepeunt ... Maar champlq is wel iets wat iedereen wil meemaken
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:22
Je moet haast wel luiers dragen om dit met droge ogen te roepen/schrijven....

Misschien kun je je beter focussen op de wantoestanden en fantastische resultaten van je eigen club in plaats van je emmer ellende over ons uit te storten!
Vind ik leuk
AFC +2601
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:27
Draag jij een luier op je gezicht dan??????
Vind ik leuk
T&T +9861
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:38
Aan jou reactie te zien...heeft @Barry het precies over iemand als jij.. dat je dit kan roepen ...zonder te beseffen dat het op iemand als jij slaat

Als je slim was..had jij je mond nu gehouden en had deze beker aan je voorbij laten gaan.

Maar
Dat ik zei ook "als je slim was"...

:-((
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 00:34]
Vind ik leuk
AFC +2601
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:23
Hij reageert op mij ei.... En zoals wel vaker hier is humor niet echt Feyenoord beste eigenschappen.. En ik zeg niks geks.. Heerenveen speelt een ander soort voetbal.. Zoals Ajax/az/ pec Zwolle.. Dat is voor mij aantrekkelijker om te zien..
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:32
Nee hoor.

Humor is oké als de onderlinge verstandhouding ook goed is..
Dat is bij jou heel ver te zoeken.
Als je gewoon objectief bent ..kan je echt humor hebben hoor.
Maar jou humor
gaat ten koste van mijn club en zijn niets meer dan persoonlijke beledigen.dus hou je humor voor je vriendinnetjes.
En als we elkaar beter kennen hier..en je laat zien waar je over lult..dan kan aan humor gaan denken.

Vind ik leuk
AFC +2601
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:39
Als we elkaar beter kennen hier??? ben jij wel helemaal lekker. Zit hier niet om mensen te leren kennen... En dat humor gedeelte ging over hem en niet mij.. wat ik zei dat meende ik.. Ajax Heerenveen/AZ/Pec Zwolle spelen aantrekkelijker voetbal.., Het hoeft niet elke wedstrijd te zijn maar de intentie s er wel..
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:36
En fijn dat je het ff erbij vermeld...stel voor dat ik niet kon zien dat om jou ging...maar als je slim was...was niet verder gegaan..en dat snap je zelf nog niet.
En je noemt mij een ei!

Inderdaad dat dit met droge ogen opschrijft... hahaha
Vind ik leuk
AFC +2601
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:44
Jij zegt "hij heeft t precies over iemand als jou".. Ik reageer toch omdat hij mij aanspreekt.. Jij bent vast 1 van de fey sup die ze voor de camera vragen stellen bij een opendag ... zo eentje die te dom is om te poepen
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:47
Meid.
Snap je nou niet... Ik probeer je allen te schofferen ..en of ik daarbij een daarbij Dé boek een beetje verdraai... Zolang ik ff kan uithalen..maar zogenaamd .....nou ja...

Succes..je hebt gelijk!
Oké!
Daaag!
Vind ik leuk
AFC +2601
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:51
"Je probeert me te schofferen" .....ppphhhh sws beetje lastig om bij jou een punt eruit te halen als je onzin uitkraamt..
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:52
Klopt...wil dan aub je hoofd tegen me houden....meid!?
Vind ik leuk
AFC +2601
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:56
Dit is zonde van de tijd
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:01
Zo hé hé..heb je het door!
Vind ik leuk
AFC +2601
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:46
Ga je ook weer de opmerking maken over luiers.. als begint over droge ogen... uuuhhhhhhh
Vind ik leuk
T&T +9861
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:52
Doe je nou alsof.... Of heb je echt zoveel hout voor je kop.

We kunnen ook gewoon elkaar negeren hoor..

Ik heb niet nog een cheerleader nodig!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 10:54]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:47
heb jij je neus al schoon gemaakt AFC ????
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:11
Als dit de manier is om je te gedragen als je iets wilt forceren dan ben je niet goed bezig lijkt mij. Dat klinkt meer als een onruststoker dan als een teamspeler. Ik zou zo iemand niet in het team willen hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Of we kijken eens goed of we aangepaste schoenen etc. kunnen vinden.

Met zaalvoetbalschoenen gaat het al beter op dat kunstgras... misschien met een lange broek zodat je een normale sliding en tackle kan maken?

Het ziet er niet uit, maar je kunt het toch geen voetbal noemen op kunstgras.
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
Daar heb je slidingbroekjes voor
Vind ik leuk
Jari +245
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Geloof me, dat werkt ook niet ....
Vind ik leuk
HJR +3509
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Niks ervan gewoon opstellen! Anders eis ik schade vergoeding, want ik heb hem op Scorito.

Al is het beter dat hij heel blijft rest van het seizoen :)
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
Ja, ik zou zeker je topscorer passeren omdat je op kunstgras speelt. Wie gaat er dan in de spits spellen John?
Vind ik leuk
Bizzy +4412
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Verwacht een stunt van Excelsior
Vind ik leuk
derksen +5695
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:26
Ok John daar was gio nog niet opgekomen
En larsson nooit doen is lurling de 2e




O John als je weer 10 k wilt lenen de camping is nog open hoor..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:13
Ik heb ook nog nooit een goede voetballer horen zeggen dat hij een voorkeur heeft voor kunstgras.
Vind ik leuk
14forever +6438
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:01
Technisch goede speler hoor, mentaal weet ik niet. Dit kan echt alle kanten op.
Vind ik leuk
Guust +3173
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:07
Zo zie je, Jörgensen speelt dus gewoon 7 wedstrijden niet als hij dat laat gaan, is toch van de gekke kunstgras.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:36
Niks hij moet gewoon spelen ongeacht
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:41
Gaat het wel goed, John? Er zijn 7 clubs in de ED met kunstgras.. je gaat je topscorer niet 14 van de 34 wedstrijden niet opstellen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:53
Het zijn 7 wedstrijden dan toch?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:52
De Wolf klaagt zelf ...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:45
Jørgensen moet je altijd laten starten. In de rust kan je dan kijken hoe het ervoor staat. Je gaat je topscorer en 1 van je beste spelers toch niet wisselen ?? Beter om clubs met kunstgras uit de competitie te zetten !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord moet Jörgensen passeren: "Als spelers zelf al lopen te klagen..."