Invaller Robben ziet Bayern eerste duel winnen; wondergoal komt te laat voor Bayer

Invaller Robben ziet Bayern eerste duel winnen; wondergoal komt te laat voor Bayer

vrijdag 18 augustus 2017 om 22:42

Bayern München is vliegend van start gegaan in het nieuwe Bundesliga-seizoen. In de Allianz Arena werd Bayer Leverkusen met 3-1 verslagen.

Op die overwinning was weinig af te dingen. Bayern had de hele wedstrijd de overhand. Na negentien minuten spelen stond het al 2-0 voor Der Rekordmeister. Niklas Süle bekroonde zijn basisdebuut met de 1-0 en Corentin Tolisso maakte er tien minuten later 2-0 van. Vanaf dat moment was de wedstrijd gespeeld en wist Bayer dat de kansen op winst vervlogen waren.

In de tweede helft maakte Robert Lewandowski er via de penaltystip 3-0 van, waardoor alle hoop bij Bayer volledig verdwenen was. De wonderschone goal van Admir Mehmedi 25 minuten voor tijd kwam te laat voor de bezoekers uit Leverkusen. Arjen Robben begon op de bank en viel een half uur voor tijd in. Hij verving Lewandowski. Volgende week mag de ploeg van Carlo Ancelotti op bezoek bij Werder Bremen. 

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 22:47
Pure klasse dit Bayern
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:50
Bayern had niet veel te vertellen

Ik vind het (persoonlijk) niks met die video scheidsrechter

Veel fouten maar Bayern

Het is dat Bayer Leverkusen zo beroerd was in de afronding

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:50
nou nou nou, wondergoal?
Vind ik leuk
Mo +4392
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:52
Süle en Tolliso zijn 2 uitstekende aankopen van Bayern zeg. En natuurlijk James niet te vergeten
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:54
Eerste overwinning van het seizoen is binnen maar groots vond ik het niet.
Voor Süle en Rudy is het een geweldige debuut.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:58
Zeker hele goede aankopen

Maar wat je zegt..het overtuigd nog niet
Vind ik leuk
goekie4 +584
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:11
Neuer had hem gehad! Waarschijnlijk klemvast
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:33
Weer geen CL winst met dit team
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 06:16
Mooie goal hoor, maar een 'wondergoal'? 'Vliegende start'? Het is toch geen 7-0 of zo geworden? Ik wordt een beetje moe van die grote woorden de hele tijd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Invaller Robben ziet Bayern eerste duel winnen; wondergoal komt te laat voor Bayer