Invaller Robben ziet Bayern eerste duel winnen; wondergoal komt te laat voor Bayer

    Invaller Robben ziet Bayern eerste duel winnen; wondergoal komt te laat voor Bayer

    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:42

    Bayern München is vliegend van start gegaan in het nieuwe Bundesliga-seizoen. In de Allianz Arena werd Bayer Leverkusen met 3-1 verslagen.

    Op die overwinning was weinig af te dingen. Bayern had de hele wedstrijd de overhand. Na negentien minuten spelen stond het al 2-0 voor Der Rekordmeister. Niklas Süle bekroonde zijn basisdebuut met de 1-0 en Corentin Tolisso maakte er tien minuten later 2-0 van. Vanaf dat moment was de wedstrijd gespeeld en wist Bayer dat de kansen op winst vervlogen waren.

    In de tweede helft maakte Robert Lewandowski er via de penaltystip 3-0 van, waardoor alle hoop bij Bayer volledig verdwenen was. De wonderschone goal van Admir Mehmedi 25 minuten voor tijd kwam te laat voor de bezoekers uit Leverkusen. Arjen Robben begon op de bank en viel een half uur voor tijd in. Hij verving Lewandowski. Volgende week mag de ploeg van Carlo Ancelotti op bezoek bij Werder Bremen. 

    Plaats een reactie

    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:47
    Pure klasse dit Bayern
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6104
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:50
    Bayern had niet veel te vertellen

    Ik vind het (persoonlijk) niks met die video scheidsrechter

    Veel fouten maar Bayern

    Het is dat Bayer Leverkusen zo beroerd was in de afronding

    Vind ik leuk
    YNWA-LFC +57
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:50
    nou nou nou, wondergoal?
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:52
    Süle en Tolliso zijn 2 uitstekende aankopen van Bayern zeg. En natuurlijk James niet te vergeten
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2479
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:54
    Eerste overwinning van het seizoen is binnen maar groots vond ik het niet.
    Voor Süle en Rudy is het een geweldige debuut.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6104
    vrijdag 18 augustus 2017 om 22:58
    Zeker hele goede aankopen

    Maar wat je zegt..het overtuigd nog niet
    Vind ik leuk
    goekie4 +1613
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:11
    Neuer had hem gehad! Waarschijnlijk klemvast
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7723
    vrijdag 18 augustus 2017 om 23:33
    Weer geen CL winst met dit team
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 augustus 2017 om 06:16
    Mooie goal hoor, maar een 'wondergoal'? 'Vliegende start'? Het is toch geen 7-0 of zo geworden? Ik wordt een beetje moe van die grote woorden de hele tijd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Invaller Robben ziet Bayern eerste duel winnen; wondergoal komt te laat voor Bayer