'Barça komt terug op beslissing en gaat in januari alsnog voor middenvelder'

'Barça komt terug op beslissing en gaat in januari alsnog voor middenvelder'

dinsdag 12 september 2017 om 15:34

FC Barcelona is van plan om Jean Michaël Seri in januari alsnog naar Camp Nou te halen. Dat meldt Diario Sport. De Catalanen zagen afgelopen zomer op het allerlaatste moment nog af van de 26-jarige middenvelder van OGC Nice.

Seri reageerde ontgoocheld op het nieuws dat zijn transfer naar Barcelona niet door ging, maar mogelijk hoeft hij dus niet lang bij de pakken neer te zitten. De Spaanse grootmacht had vorige maand een akkoord met Nice en de speler zelf, maar besloot dat het de veertig miljoen euro beter kon gebruiken voor Philippe Coutinho of Angel Di Maria.

Uiteindelijk kwamen ook die twee niet naar Camp Nou. Nu lijkt Barcelona de pijlen dus weer op Seri te richten. De Ivoriaan zou teleurgesteld zijn, maar alsnog bereid zijn om januari de overstap te maken. Bij Nice is hij een ploeggenoot van Wesley Sneijder.

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 15:38
Barca is een beetje de weg kwijt lijkt het.
Vind ik leuk
Aal +15143
dinsdag 12 september 2017 om 15:41
Verschrikkelijke koopclub is het geworden!
Altijd sympathie voor gehad, maar dat is helemaal weg! Bah bah!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:17
Haha ja en dan ook OF Coutinho OF Di Maria willen... totaal andere spelers. Puur om het kopen van een grote naam. Dit is Barcelona niet meer... :(
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:06
En ik vind dit juist heerlijk beetje bij beetje en is Baça nu de enige koopclub? kan er onmiddellijk een paar andere opnoemen hoor maar als je tegen een bepaalde club bent komen de idioten met hun bahb
Vind ik leuk
Aal +15143
dinsdag 12 september 2017 om 17:48
Goed onderbouwd man..... zeg ik dat ik andere clubs wel geweldig vind dan? Jij komt met andere clubs en dit gaat over Barcelona!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:18
Ja ze moeten wat om het elftal een kwaliteitsinjectie te geven.

Van der eigen jeugd kunnen ze het blijkbaar niet hebben, dat hebben we de laatste 3 a 4 jaar gezien.

Dan is het enige middel kopen.

Clubs die het van eigen jeugd moeten hebben doen dit omdat ze topspelers niet kunnen betalen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 19:19]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:39
Hopelijk is het slechts een gerucht.. totaal niet het niveau waarin Barca het moet zoeken.
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 15:48
Barca word vanavond geslacht door juve, niks meer over van die club
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:51
Laten we het hopen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:06
onozelaars
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 17:30
Onnozelaars*
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:52
Want de 11 die erin staan zijn niet van hoog niveau? Staat gewoon een meer dan prima elftal. Alleen in de breedte is het niet bijzonder veel, maar daar krijg je doorgaans pas later in een seizoen last van, en niet zozeer bij 1 wedstrijd als vanavond.

Ik verwacht een mooie open pot, met een kleine winst voor Barca of een gelijkspel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:12
schfan als iemand zoals Henkie penkie zo iets onozel schrijft dan weet ik onmiddellijk wat voor een persoon dat is. Volledig anti Barça en dan worden dingen geschreven die ik zo debiel vind,dat ik er in feite mee moet lachen , vanavond zullen wij zien hoe wij zullen afgeslacht worden!!!!!
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 17:26
Gaan we zien ja, als barca wint maak ik 50 euro naar je over !!
Maar wat doen we als juve wint? Aangezien jij zo zeker bent van je zaak?

Overigens klopt het dat ik anti barca ben..
En het klopt overigens niet dat ik een Henkie Penkie ben..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:33]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:04
Ik hoef jouw 50€ niet hoor Heb ik u gevraagd om een weddenschap ? neen toch, Henkie penkie is diegene die antwoord op uw idioot gedoe over afslachten. zat helemaal juist over anti Barça dat voel ik onmiddellijk bij de eerste letter, ik ben een anti Madrista maar zo iets idioots schrijven over die ploeg doe ik niet,Heb er mijn mening over maar zulke hatelijke kommentaar als die van u daar doe ik niet aan mee. Ga me lekker in mijn zetel zetten en ga genieten man
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 18:11
Ga jij maar in de zetel zitten en toekijken hoe BARCA vanavond afgeslacht gaat worden.

Afz een Real Madrid fan !!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:29
welk dier doet dit IA IA IA ? Balken noemt men dat herken jij jezelf daarin ? Goed geraden! AFZ een volbloed Barça fan
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 19:46
Madrilenen dansen met stieren ezel !
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:58
Dat dansen zoals jij het noemt zijn stieren gevechten. Dat deden ze in Barcelona tot over enkele jaren ook hoor, gelukkig is dat daar verboden maar ja als je maar een stad kent ......
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:03
Ja bij de topo leerden we de hoofdsteden !
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:35
Een Real fan die zich druk maakt om Barça.. terwijl hetzelf een "shit" start heeft in de competitie.
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 19:45
Maar wel 2 x gewonnen van een barca
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:57
De eerste classico is pas 20 december.
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:02
Zo zie je maar dat je een internet supporter bent,
Een maand geleden 2 keer verloren in een week. Met 3-1 en 2-0 in de supercopa
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:05
Beide gezien hoor. Maar ik had het over de competitie he, vandaar. Beetje opletten ;-)
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:07
Ow die competitie waarin real kampioen werd en barca niet... ja dan snap ik het... had ik niet de supercopa bij moeten betrekken die real ook won van barca
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:12
trek nu eens niet alles uit de juiste context lommperik
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:15
Lomperik*
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:14
Denk je een enigzins zinnige discussie te hebben.. blijk je een jaar of 14? Te zijn.. god man wat een niveau.

En als we toch op dat niveau moeten gaan praten.. Werd ook wel weer eens tijd he dat Real kampioen werd.. aantal keer Barça en 1x Atletico zal daar vast een hoop irritatie hebben opgeleverd.
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:17
La decima de cl daarop de copas supercopas... als jij de laatste onderlinge wedstrijden hebt gezien weet je dat barca moet zwijgen en trainen en respect hebben !!

En ben overigens geen 14
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 20:18]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:11
en neem mij nu niet kwalijk maar ga nu zien hoe Barça afgeslacht gaat worden , en dat wil ik voor geen geld van de wereld missen , slaap lekker
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:15
Die wedstrijd kijk ik natuurlijk ook, alleen begint die bij mij over een half uur... spannend !!! Kijkse en succes
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:25
Het zal mij benieuwen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:36
En daar sta je dan voor lul met je grote bek.. 3-0, en een Juventus wat na rust niks meer had ik te brengen.

Je tv al stukgegooid ;-)? Maak je nou maar mooi druk om Real.
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 22:38
Mijn tv is te groot om op te tillen maar idd een pracht spel van barca zoals van ouds.. tegen me verwachting in
Vind ik leuk
HT +1
dinsdag 12 september 2017 om 21:43
Zeg nep Madrileen, kap eens ff met dat zielige gejank. Hang een poster van die geile Ronaldo boven je bed en hou op te zeiken hier zeilepoot. Geniet gewoon van mooi voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:03
De laatste classico niet de supercup op Bernabeu 2/3 de winnende goal van Messi met zijn shirt nr 10 triomfantelijk naar de madrista Remember ?
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:04
Ja daarna weer 2 potjes die real allebei gewonnen had, en waarin ronaldo ook zijn shirtje triomfantelijk toonde
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:06
Heb jij al anders geweten dan dat Ronaldo altijd en eeuwig Messi nadoet? ik niet hoor , Messi zal altijd de luis in Ronaldo zijn pels zijn
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 20:07]
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 20:16
Helaas doet messi ronaldo niet na met het winnen van serieuse prijzen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:15
over afslachten gesproken Redouan! ving jij jezelf nu niet belachelijk ?
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 22:36
Barca heeft eindelijk weer eens het spel gespeeld wat we kennen, tegen mijn verwachting in idd
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:44
Sportief van u en ik meen het echt
Vind ik leuk
Simo +0
woensdag 13 september 2017 om 16:52
hhhhhhhh, snel weghalen deze reactie,hhhhh
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:15
Erop en erover gaan we!
Vind ik leuk
Simo +0
woensdag 13 september 2017 om 16:50
hhhhhhhhhh, ik zou deze reactie maar snel weghalen hhhhhhhh
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:53]
Vind ik leuk
Leffe +919
dinsdag 12 september 2017 om 15:52
Ze blijven bezig hé.,,geen -rust-in de tent lijkt hé.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:09
Alles m de supporters te kietelen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:58
Hij komt gewoon uit Ivoorkust niet Senegal!!!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:06
Zolang Barca nog 700000 middenvelders heeft, kunnen ze beter niemand halen. Anders worden spelers zoals denis suarez en sergi roberto vaak buiten de selectie gelaten. Eerst 2 weg doen en dan pas een middenvelder halen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:08
Zal een regelrechte versterking zijn, goeie speler.

Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:15
In ieder geval beter dan die draak van een paulinho.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:16
Dat is hij zeker wel ja.
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 17:34
Midden noord, mooi groepje, vaak in het ado stadion gezeten.
Vriend van me speelde er, leuke groep !!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:38
Geen betere plek vriend :p

Ja we hebben een best elftal maar vooral Nasser natuurlijk.
Vind ik leuk
Redouan +226
dinsdag 12 september 2017 om 17:39
Ja wat een speler he. Door hen wint en gaat ado punten pakken
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:43
Ja echt wel en dat voor een laatbloeier. We zijn erg blij met Nasser in Den Haag. Word op handen gedragen, het respect is groot naar de mens en voetballer Abdenasser El Khayati.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:43]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:27
Wat moet barca toch met al die breedte aankopen? Alleen demele vind ik een versterking met het oog op de toekomst. Wel zonde dat er niks meer door komt uit de jeugd met boven gemiddeld talent.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:36
Niet elk gerucht is (gelukkig) gebasseerd op waarheid ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:21
Waarom wachten. Je kan kan de onderhandelingen starten. En in januari alles tekenen.
Lijkt ajax wel
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:38
Ik zie hier een hoop mensen klagen over het koopgedrag van Barca maar Messi,Iniesta,Piqeu,Alba,Busqeuts,Roberto. 6 spelers bij het eerste elftal van eigen jeugd dat kan alleen Ajax volgens mij zeggen in Europa dus waar hebben jullie het over. Het is nog altijd de mooiste club en hoort bij de beste ter Wereld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barça komt terug op beslissing en gaat in januari alsnog voor middenvelder'