De Jong ziet transfer in rook opgaan: Het zijn niet de mooiste tijden voor mij

De Jong ziet transfer in rook opgaan: "Het zijn niet de mooiste tijden voor mij"

donderdag 14 september 2017 om 12:51

Luuk de Jong baalt bij momenten nog steeds van het afketsen van zijn transfer naar Bordeaux. De spits beseft wel dat hij door moet bij PSV en niet te lang in de teleurstelling kan blijven hangen.

De Bordeaux-deal van De Jong was zo goed als rond, tot een grootaandeelhouder zijn veto uitsprak en de transfer dwarsboomde. "Voor mij is het afgesloten en ga ik hier weel vol tegenaan", zegt De Jong tegen Voetbal Inside. "Het is niet zo makkelijk, maar het is het enige dat je kan doen. Er zijn zeker momenten geweest dat ik er heel erg van baalde, nu nog steeds. Ik weet ook dat ik hier bij PSV heb. Het zijn niet de mooiste tijden voor mij, maar ik werk keihard. Ik moet dit zo snel mogelijk vergeten en weer doorgaan."

De Jong vindt het geen straf om langer bij PSV te blijven, ondanks zijn reserverol. "Ik heb het altijd fijn gehad hier. Alle mensen om me heen hebben me gesteund en geholpen en dat is heel fijn. PSV is ook een heel mooie club, dat moeten we niet vergeten."

Plaats een reactie

Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 12:56
Wij balen met je mee Luuk, groetjes de supporters

On; was natuurlijk voor iedereen beter geweest als hij ging..
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 13:13
Strijp, wat stel je je als supporter ongelofelijk negatief en ondankbaar op naar Luuk...

Moet je natuurlijk zelf weten...
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:16
Kan nou niet zeggen dat hij bij psv op het moment nog iets toevoegd, hij komt hier niet uit de verf, bij bordeaux misschien weer wel, gun hem het beste, maar dit bij psv lijkt op meer dan een vormdip, spelers die niet in een systeem passen, dat hoor ik vaker
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:18
Voor me gevoel wilt hij ook veels te veel doen, in zijn eerste seizoenen blonk hij juist uit in de bal aannemen met zijn rug naar de goal, terug leggen door lopen en afmaken. Vorig seizoen vond ik hem te geforceerd spelen.
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:20
Vorig seizoen leek idd niks te lukken, misschien het aanvoerdersschap
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:21
Zou kunnen, vind sowieso dat spitsen geen aanvoerder moeten zijn, maar een centrale verdediger.
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 14 september 2017 om 15:29
Is het dan wel slim om een positie bepalend te laten zijn voor wie aanvoerder is? Stel dat je beide CV's jongens zijn van 18 en hun taak maar net goed kunnen behappen, dan zou je toch wel naar een keeper of andere middenvelder gaan?
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 13:20
Voor mij is het duidelijk dat hij anders gebruikt wordt sinds vorig seizoen. Luuk heeft aanvoer nodig en die krijgt hij niet meer van die andere eigenheimers.
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:22
We gaan het zien, als het aan mij lag mocht lammers dit seizoen klaargestoomd worden voor komende jaren, met cocu gebeurt dat helaas ook niet..
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 13:25
Tja, die Lammers... Daar lopen jullie nogal mee weg he?

Het lijkt me toch handig dat hij zich eerst bewijst in het eerste en dat moet je afdwingen. Ik denk niet dat Cocu stront in zijn ogen heeft eigenlijk.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:26
Stront in de ogen zal hij niet hebben, hij heeft alleen wel een andere visie dan de gemiddelde psv supporter
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 15:05
Jullie visie is volgens mij dat hij een kans moet krijgen, omdat hij het bij Jong goed doet in de Jupilerleague. Misschien schat Cocu het niveauverschil met de Eredivisie anders in...
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 14 september 2017 om 17:17
Als hij bij FC Utrecht in Jong had gezeten was hij w.s. wel doorgestroomd dit seizoen. Maar hij zit nu nog steeds bij (Jong) PSV en dan geldt ook voor Lammers dat hij overgeleverd is aan de grillen van zijn club.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:31
De ballen die Luuk wel kreeg miste hij allemaal. Had er echt veel meer moeten maken.
Vind ik leuk
Rodajc +1847
donderdag 14 september 2017 om 15:42
Ik vind het ook een redelijk ondankbare houding naar iemand die een grote rol heeft gespeeld in jullie laatste kampioenschap.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:52
Zo kortzichtig als hij niet andersman taken loopt op te knappen in het veld maakt hij er gewoon 30.
Doordat hij zo hard werkt komt hij kracht tekort voor de afronding.
Algemeen bekend soms is minder meer.
Echt een tekortkoming van cocu dat hij dat niet inziet.
Er is geen spits in de wereld die dat kan.
Als je verdediger middenvelder en spits moet zijn dan kom je simpel kracht tekort.
En dan moet je ook nog aanvoerder zijn en met allerlei zaken bezig houden.
Tuurlijk faal je dan je bent geen superman.
De oplossing is doodsimpel alleen cocu ziet hem niet.
Dus luuk erin cocu lekker opzouten en neem locadia mee.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:03
Maar goed...ze kregen de echte beelden van de Jong te zien en schrokken zich het apelazarus..
Vind ik leuk
Pino61 +8494
donderdag 14 september 2017 om 14:14
Goede spits, foute club
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 14:16
Waarom?
Vind ik leuk
Pino61 +8494
donderdag 14 september 2017 om 14:24
Los zand en geen aanvoer voor een spits als de Jong.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:28
Luuk...én COCU meeluisteren aub.....wij zien je in elk geval liever in de spits dan de nietskunner en lama..Locadia. Dus zondag Luuk erin en denken aan de 4-3 van toen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:57
Aww gossie
Vind ik leuk
Manolo +1379
donderdag 14 september 2017 om 12:58
Gaan we weer....
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 12:59
Misschien pikt iemand m wel op nu..
Vind ik leuk
Manolo +1379
donderdag 14 september 2017 om 13:01
Laten we t hopen!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:59
Als ik profvoetballer was, zou ik eerder gezegd Psv boven Bordeaux kiezen, want Bordeaux stelt in mijn ogen niet zoveel voor.

Nou Luuk je mag blij zijn dat Psv je nog heeft, want je bent amper goed begonnen aan het nieuwe seizoen.
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:01
Kwa omvang even groot, kwa competitie liggen we ver achter
Vind ik leuk
HansVites +2047
donderdag 14 september 2017 om 13:00
Die grootaandeelhouder zal toch niet een paar wedstrijden gekeken hebben van hem?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:00
Altijd handig, oud nieuws.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:02
Ik hoop dat hij er zondag 2 inschiet, en dan weer een goed seizoen draait.
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:04
Zou uniek zijn, de laatste goede wedstrijd van luuk is al even terug
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:12
Klopt, vorig seizoen was ook niks maar daarvoor was hij zeer belangrijk. Hij had ook wel pech dat sommige ballen er niet invlogen en als aanvoerder zijnde praatte hij teveel tegen de scheids maar hij werkte wel hard. En als hij zn zelfvertrouwen terugkrijgt zonder druk van het aanvoerderschap zie ik hem wel weer veel goals maken
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:17
Mee eens, het aanvoerderschap heeft hem niet positief beinvloed
Vind ik leuk
Pino61 +8494
donderdag 14 september 2017 om 14:16
Vanaf de bank er 2 inschieten, lastig
Vind ik leuk
jtodam +439
donderdag 14 september 2017 om 13:04
Als je dan ook nog op de bank wordt gehouden door een lama die ook nooit scoort is het extra pijnlijk allemaal
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:05
Geef dit seizoen lammers maar de kans, stelt me echter teleur dat het niet gebeurt
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:07
Veel mooier dan dit gaat het ook niet meer worden vrees ik
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:09
Weer een PSV topic toe maar VP, wel een beetje rustig aan nu he.
Het is immers een site voor Ajax nieuws.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3574
donderdag 14 september 2017 om 13:09
gelukkig kwamen de beelden bij de trainers staf op tijd binnen, :D hahaah
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 13:10
"Ik weet ook dat ik hier bij PSV heb. Het zijn niet de mooiste tijden voor mij, maar ik werk keihard."

Lekker compliment aan je club. De warmte straalt ervan af...
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 13:19
Hij woont wel in een van de mooiste appartementen van eindhoven, dus prive zal het dan nog wel goed voelen :-)
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 13:22
Daar doel ik niet op. Zijn reactie lijkt er op een van iemand die zich niet happy of zelfs in de steek gelaten voelt.
Vind ik leuk
Vp128 +468
donderdag 14 september 2017 om 13:44
Dat voelt ie ook, door bordeaux wel te verstaan.

Je zag weer een mooi kansje om de eindhovense warmte te bashen?:-)
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 15:10
Goed gezien... ;-)

Maar een tikkie vervelend reageert hij wel t.o.v. PSV....

Hiermee bash ik PSV dan weer niet vind ik.
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 14 september 2017 om 17:23
Dat mooie appartement zal hem niet in Eindhoven houden als hij elders een basisplaats kan krijgen. Ik,denk,dat je privé ook niet geniet in zijn situatie, juist niet zou ik zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:15
Toch is het gewoon een mentale kwestie. Hij kon het voorheen wel bij PSV, waarom nu niet?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:16
is dit nu hetzelfde bericht wat ze gewoon ijskoud voor d 6de keer plaatsen?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:24
ach het interview van Luckassen bij vi wordt hier ook in 4/5 delen geknipt en als apart artikel geplaatst. Tja je moet toch je site een beetje opvullen he.
Ohh en hoop dat Luuk er zondag 3 inschiet.
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 13:36
Al maakt hij er 10...als het maar gelijkspel wordt ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:31
Kan iemand mij vertellen hoe Cocu in de groep ligt. Verbaas me over een aantal spelers die rondlopen of ze er helemaal geen zin meer in hebben.
PSV is toch een mooie club om voor te spelen en Luuk is toch een goede spits voor PSV. Bij goede aanvoer kan hij er toch zeker 20 per seizoen maken iets wat ik Locadia niet zie doen.
Vind ik leuk
United FC +12789
donderdag 14 september 2017 om 13:41
Herhaling.....................
Vind ik leuk
Teo Smith +13078
donderdag 14 september 2017 om 13:45
Repost nr 999999.
Vind ik leuk
Romario9 +5394
donderdag 14 september 2017 om 13:53
Maak komend weekend maar de winnende, Luuk. Dan staan we met z'n allen weer voor je op de banken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:23
Luuk hoort in de basis 10 keer beter als locadia.
Hij moet gewoon minder werken en zich meer met de spitspositie bezig houden.
Hij liet anderen door zijn harde werken beter voor de dag komen.
Dat ging ten koste van zijn eigen spel en nu is hij de gebeten hond.
Luuk is de onbetwiste nr 1 bij psv en lammers hoort nr 2te zijn.
Locadia hoort bij nac thuis ofzo.
Matige voetballer.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:27
Ach Luuk, jouw tijd komt wel weer. Ik hoop dat Cocu inziet dat die Locadio niets maar dan ook niets beter is dan jij!
Vind ik leuk
Axim +166
donderdag 14 september 2017 om 14:40
Kom op Luuk, het gevoel voor de goal komt wel weer terug hou er vertrouwen in !!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:40
luuc legd er dit weekend 2 in tegen Feyenoord en krijgt komend seisoen toch nog zijn transfer.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2033
donderdag 14 september 2017 om 15:20
Ja, ik dacht al, wat rookt ertoch? Was dus de transfer die in rook is opgegaan...
Vind ik leuk
JD85 +333
donderdag 14 september 2017 om 15:27
Deze jongen heeft totaal geen zelfreflectie.
Hij moet God op z'n blote knieen dankbaar zijn dat hij nog bij PSV onder contract staat, en niet op zaterdag met Ijsselmeervogels moet mee doen.

Wat denkt hij nou? Bordeaux heeft gewoon eens kritisch naar wedstrijd beelden gekeken, en zijn zich ronduit rot geschrokken van het erbarmelijke niveau van Luuk de Jong. Ook zijn instelling is niet goed, op het veld loopt hij er verloren bij en zie je zijn zelfvertrouwen deuk na deuk krijgen na de enorme missers waar hij verantwoordelijk voor is.
Vind ik leuk
Marco S +2544
donderdag 14 september 2017 om 15:39
Snap je wel. Rot weer hier ook. Lekker bordeauxrode bordeaux drinken in de zon kon..
Vind ik leuk
Leffe +913
donderdag 14 september 2017 om 15:51
Hij moet niet gaan zeuren, maar eens gaan voetballen want hij heeft de mentaliteit, samen met zijn broertje, niet om écht top te kunnen zijn of worden. En dat geeft niet.,, maar ga nou niet denken dat je écht goed bent want dat ben je niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:13
Had die grootaandeelhouder toch verstand van voetbal.
Laat de Jong blij zijn ,dat hij nog bij PSV mag voetballen.
Wat `,gelul,dat ze hem steunden,iedereen baalde, dat deze transfer
afketste door deze verstandige aandeelhouder.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:26
Ik als rasechte ajacied verbaas me echt dat jullie PSV jongens als Lammers, Obispo en Rigo en zeker ook Gudmundsson (Gakpo) geen kansen geeft.
Daarom ook zo onbegrijpelijk dat een Malen voor PSV heeft gekozen (maar daar zit onze "vriend" pizzabakker achter die in onmin leeft met Ajax).
Deze jongens zijn helemaal niet zoveel minder als de talenten bij ons.
Maar ook jullie moeten toegeven dat bij PSV jongens niet snel worden gebracht. Daarnaast vind ik Luuk echt wel een heel stuk beter dan Locadia.... ja Luuk is niet in zijn beste vorm, maar heeft wel veel meer potentie. Ook Dolberg zit in een dip, maar beiden komen er best wel over heen. Vorm is ongrijpbaar en kan ieder moment weer terug komen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Jong ziet transfer in rook opgaan: "Het zijn niet de mooiste tijden voor mij"