'Eerste grote winterdeal bijna een feit: akkoord over 60 miljoen euro'

'Eerste grote winterdeal bijna een feit: akkoord over 60 miljoen euro'

donderdag 21 september 2017 om 13:09

Diego Costa is bijna van Atlético Madrid. Volgens alle grote Spaanse media ondergaat de spits van Chelsea donderdag een medische keuring in de Spaanse hoofdstad.

Tussen Atlético en Chelsea is een akkoord bereikt over een transfersom van zestig miljoen euro, inclusief bonussen. Daarmee wordt Costa de duurste aankoop ooit van de Madrilenen én de eerste grote deal voor de winterse transferperiode. Vanaf januari is de international van Spanje speelgerechtigd voor de club waar hij eerder ook al onder contract stond.

De verwachting is dat Costa niet meer in actie komt voor Chelsea, ook al is hij opgenomen in de Premier League-selectie. De spits leeft in onmin met manager Antonio Conte nadat hij een berichtje had ontvangen waarin hem werd verteld dat hij dit seizoen niet meer welkom is bij de club.

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 13:13
Na de winter in de CL Atletico tegen Chelsea. Wie kan dit regelen?????
Vind ik leuk
Roekoe +4394
donderdag 21 september 2017 om 13:14
UEFA Maffia
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:16
Zou wat zijn zeg. Costa hattrick, Chelsea eruit.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 21 september 2017 om 13:15
Atletico krijgt wel een aardige voorhoede op deze manier... Griezmann, Carrasco, Gameiro, Vitolo, Gaitan, Correa, Vietto en Torres. Lijkt me een vrij ruime bezetting ;-)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:21
Misschien kunnen we er eentje lenen..
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:26
Misschien Griezmann wel?
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 21 september 2017 om 13:27
Laat maar komen!
Vind ik leuk
Aistern +357
donderdag 21 september 2017 om 13:39
Zou hij Kramer uit de spits kunnen spelen? ;)
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 21 september 2017 om 13:41
Als hij hard zijn best doet wel ;-)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:49
En als Jorgensen weer fit is, lekker om achter de hand te hebben toch!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:33
En het ontaard weer in een Feyenooit-topic.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:25
Goed nieuws voor Chelsea, is gewoon een paria!
Vind ik leuk
ay42 +463
donderdag 21 september 2017 om 14:40
Goede spits, maar ze nemen toch een risico - deze gast is toch al 28 en heeft volgens mij al een lange tijd niet fatsoenlijk getraind. Veel geld
Vind ik leuk
Vato75 +944