Rekik schlemiel bij verliezend Hertha, Hoffenheim stoot Bosz van eerste plek af

Rekik schlemiel bij verliezend Hertha, Hoffenheim stoot Bosz van eerste plek af

zaterdag 23 september 2017 om 17:25

Het Hertha BSC van Karim Rekik is zaterdagmiddag met 1-0 onderuit gegaan bij FSV Mainz. De Nederlandse verdediger werd de schlemiel van de middag: zijn overtreding leidde de penalty in waaruit Pablo de Blasis de winnende treffer binnenschoot. Jetro Willems en Jonathan de Guzman verloren met Eintracht Frankfurt bij RB Leipzig. 

Middenmoter Hertha speelde weinig klaar bij Mainz, dat dit seizoen pas drie punten verzamelde en daardoor onderaan de ranglijst bungelt. Een doelpunt van De Blasis in de 54e minuut was voor Mainz echter genoeg om de tweede zege van het seizoen te pakken. Een overtreding van Rekik in het strafschopgebied weer in eerste instantie niet bestraft. Na inmenging van de videoscheids ging de bal echter alsnog op de stip. Rekik kreeg geel en de penalty werd benut. 

RB Leipzig maakte een sprongetje op de ranglijst door in eigen huis met 2-1 te winnen van Eintracht Frankfurt. Namens de thuisploeg scoorden Jean-Kevin Augustin en Timo Werner. Een kwartier voor tijd deed Ante Rebic nog wat terug. Bij Frankfurt stonden Willems en De Guzman negentig minuten in het veld. Sébastien Haller werd na een uur gewisseld. 

Schalke 04 ging met 2-0 onderuit bij TSG Hoffenheim. Dennis Geiger en Lukas Rupp scoorden. In de wedstrijdselectie van Hoffenheim was opnieuw geen plek voor Justin Hoogma.  Hoffenheim gaat dankzij de zege aan kop in de Bundesliga. Het Borussia Dortmund van trainer Peter Bosz kan later op de dag de eerste plaats terugpakken. Om 18.30 uur komt Borussia Mönchengladbach op bezoek. 

Overige uitslagen
Werder Bremen - SC Freiburg 0-0
VfB Stuttgart- FC Augsburg 0-0

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 17:29
1/3 van de oranje selectie is bankzitter
1/3 is tribune klant
1/3 speelt en bakt er geen pepernoot van
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:32
die er geen pepernoot van bakken spelen bij psv
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:42
Hahahahahahahahaha sterk leuke opmerking echt vet humoristisch orgineel en verassend jij wordt de andre van duin van deze generatie!! Nu ff serieus tering wat ben jij een geit
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:46
Hij heeft anders wel gelijk
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:03
Okee best! Noem uberhaupt een psv'er die in het nl elftal zit? Zoet kan ik noemen en die is zeker niet schuldig aan het kut spel voor de rest speelt promes,janssen,robben,wijnaldum,strootman,propper,blind,de vrij,hoedt,karsdorp naja ik zie geen enkel andere psv dan zoet maarja dan zullen al die spelers die ik opnoem in jullie fifa career savegame wel toevallig bij psv zitten maar in de echte wereld zitten ze er niet
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:18
Het zit je wel hoog he
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:46
Tering wat ben jij opvliegend.
Je hebt wel gelijk trouwens. PSV speelt hartstikke goed. Superkinderachtig van michlovic
Vind ik leuk
Guust +3582
zaterdag 23 september 2017 om 18:58
Jij ook met je hele hahahaha zin, moet eens heel snel doen, net echt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 18:59]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:08
Vincent Janssen, Van Persie, Veltman, Klaassen, Strootman, Sneijder, Depay, Hoedt. Ik kan er toch een hoop bedenken die niet bij PSV spelen...
Vind ik leuk
Forza u +1201
zaterdag 23 september 2017 om 17:45
En de pepernoten komen al in de winkel als er nog 1/3 van het jaar te gaan is.
Vind ik leuk
rinirat +732
zaterdag 23 september 2017 om 17:41
Die Rekik kan ook helemaal niks
Vind ik leuk
Jozef +19079
zaterdag 23 september 2017 om 17:56
Schoolvoorbeeld van een groot talent dat echt veel beter is geworden door op vroege leeftijd voor een topclub te kiezen. Je wordt toch duidelijk beter als je elke dag grote spelers in je nabijheid mag ervaren...



not...
Vind ik leuk
Guust +3582
zaterdag 23 september 2017 om 19:00
Dat hij steeds een andere club vind, hij was bij PSV al heel slecht.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:43
Wat zijn Nederlandse spelers goed he
Vind ik leuk
pico323 +2943
zaterdag 23 september 2017 om 17:45
toppers zijn het in buitenland, bijna allemaal bankzitters of tribuneklanten. maar veel geld op het bankie.
Vind ik leuk
Guust +3582
zaterdag 23 september 2017 om 19:02
Als ze geld belangrijker vinden dan voetbal dan hoor je dus niet in Oranje. Andere prioriteiten dus.
Vind ik leuk
Mo +6306
zaterdag 23 september 2017 om 17:46
Die Rekik is toch een partij slecht, kan er helemaal niks van
Vind ik leuk
Vamos M +4594
zaterdag 23 september 2017 om 20:34
Vond hem bij PSV niet veel. Bruma ging beter spelen naast een ervaren Moreno die acht ik niet veel speelt die had bij PSV moeten blijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Rekik schlemiel bij verliezend Hertha, Hoffenheim stoot Bosz van eerste plek af