Geruchten over Feyenoord-fans baren zorgen: Zeer vervelend wat er is gebeurd

Geruchten over Feyenoord-fans baren zorgen: "Zeer vervelend wat er is gebeurd"

zondag 24 september 2017 om 14:31

Scheidend Feyenoord-directeur Eric Gudde vindt de situatie rond de Champions League-wedstrijd tegen SSC Napoli van komende week 'zeer vervelend'. Dat zei hij zondagochtend tijdens De Tafel van Kees op FOX Sports. 

Supporters van de kampioen van Nederland zijn niet welkom in Napels, maar vanuit Rotterdam lijken er tóch veel mensen naar Italië te vertrekken. "Ik heb geen idee hoe het gaat lopen", aldus een bezorgde Gudde. 

"Het is zeer vervelend wat er is gebeurd. Er viel werkelijk waar niet te onderhandelen met de autoriteiten daarover, helaas. De schaduw van het verleden neem je weer mee. Ik heb geen idee wat de mensen daar gaan doen."

Sportief gezien dreigt het ook zwaar te worden. Napoli is in bloedvorm, terwijl Feyenoord z'n laatste drie duels verloor zonder zelf te scoren. "Als ik kijk naar die voorhoede van Napoli... José Callejón, Lorenzo Insigne, Dries Mertens. Daar maak ik me wel zorgen over", besluit Gudde. 

Lees ook: Feyenoord-fans reizen af naar Italië ondanks verbod: "Geen controle, niets"

Lees meer over:FeyenoordSSC Napoli

Plaats een reactie

Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 14:41
Eén ding is duidelijk. Er gaat geknokt worden
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 14:45
Hopelijk alleen op het veld
Vind ik leuk
munkikiii +1644
zondag 24 september 2017 om 15:24
Daar komt feyenoord simpelweg kwaliteit boor tekort denk dat ze zelfs bijna niet in de duels gaan komen
Vind ik leuk
Bizzy +5763
zondag 24 september 2017 om 14:48
De hotel receptionist die even de Ultra's gaat waarschuwen. Ja die dingen zijn in het verleden gebeurt.
Vrees dat er ook geknokt gaat worden.
Vind ik leuk
BassieN +6748
zondag 24 september 2017 om 14:48
Maak je niet zo druk
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:54
He Kleuter, ik zie je bijna op alle berichten van op en over Feyenoord reageren.
Verwonderlijk;, ze zijn allemaal bedoeld om te stangen en zeer onsportief!
Ga genieten van de overwinning van je ploeg en als je iets zinnings te melden hebt zien we dat wel...klein, klein kleutertje wat heb je in je mars...
Geknokt, dat is uiteraard wat je hoopt. De meeste Feyenoorders hopen dit niet. Dat zijn normale mensen!
Als je niets te doen hebt kun je beter mensen kunstjes laten doen voor een paar centen, daar ben je vast nog beter in!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:55]
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 14:56
Haha je bent wel geraakt door mn posts he? :D


Geweldig, ik geniet nóg meer van mn weekend :DDDD



PS: Deze was niet bedoeld om te stangen. Ik ben serieus bang voor knokpartijen in Napels. Hopen doe ik niet op knokken.

Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 15:10
Top 3 topcomments hahaaaaaaaa :P
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:40
Kleuter
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 16:42
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:44
1000%
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:43
Heb jij plannen dan?!
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 21:00
Ja :p
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:38
rammelen daar zo Santi
Vind ik leuk
pico323 +2943
zondag 24 september 2017 om 14:43
Ik vrees het ergste, hou mijn hart vast.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:54
Waarom?
Vind ik leuk
davidben +2205
zondag 24 september 2017 om 15:03
Niet best als je je hart vasthoudt.
Feyenoord hoeft niet te vrezen voor sancties, want ze mogen officieel geen fans meenemen. Feyenoord kan dus niet verantwoordelijk worden gehouden.
Je imago blijft natuurlijk wel kut.
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 14:47
Er gaan sowieso minimaal 3000 man. Nu weet k dat er veel op Rome vliegen en Napels enigszins zullen vermijden maar er zijn er ook genoeg in Napels te vinden. Hoop dat het meevalt:.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:50
Dat zijn geen fans, die gaan in naam van Feyenoord supporters dat is iets anders.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:51]
Vind ik leuk
Noudyo. +9195
zondag 24 september 2017 om 14:54
Zullen heus wel fans zijn, alleen wel fans die randdebielen zijn
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 15:27
Wat een vooroordeel!! Mijn broer heeft gelijk die dag geboekt voordat er bekend was dat Feyenoord supporters niet mogen komen, dit was pas een week later. Hotel en vlucht waren al betaald. Hij en zijn vrienden zijn fanatiek supporter maar zijn nog nooit bij iets betrokken geweest, ik kan je verzekeren dat zij niet de enige zijn. Heel jammer dat je gelijk conclusies trekt
Vind ik leuk
Noudyo. +9195
zondag 24 september 2017 om 15:28
Ja sorry, had het beter moeten verwoorden. Heb het over de mensen die daar naartoe gaan om de boel af te breken.
Vind ik leuk
Scf1984 +119
zondag 24 september 2017 om 20:25
Dat zullen wel wolven in schaapskleren zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:08
Die hersenloze zogenaamde fans die daar heen gaan ,die gaan natuurlijk knokken .want het stadion komen ze niet in.
Dat gaat Feyenoord weer een slechte naam bezorgen,met dank aan.
Vind ik leuk
Bennie498 +1002
zondag 24 september 2017 om 15:09
De echt supporters gaan daar niet heen ! Die respecteren wat er besloten is !
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 15:28
De echte supporters hebben gelijk al geboekt en gaan wel omdat zij anders hun geld in de prullenbak gegooid hebben. Dat er een paar leipos om te knokken gaan is een ander verhaal
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:14
Bedoel, snap je punt wel. Maar als je je geld anders de prullenbak in gooit kan je beter op een cursus'je omgaan-met-inkomen gaan.
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 16:26
Ik bedoel dat het al betaald is Pipo. Ik weet niet of je wel is het vliegtuig genomen hebt maar dat betaal je over het algemeen gelijk
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:54
Natuurlijk heb ik weleens een vliegtuig genomen. Neem dan vaak ook wel een annuleringsverzekering, lijkt me wel zo handig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:45
En bedankt hè!
Vind ik leuk
fer65 +155
zondag 24 september 2017 om 18:14
Daar hadden jullie eerder aan moeten drnken die zorgen van verlies partijen.Er waren veel memsen die zeiden en waarschuwden wanneer Jorgensen weg zou vallen staje zonder goede spits,ik ga niet over Kramer praten want dat weten we nu wel .Gudettie afkopen tijdens de zomerstop dat is niet gebeurd alles en iedereen is te duur bij feijenoord behalve die 30 miljoen inverstering hadden zij dat beter kunnen doen straks staam ze met lege handen en kom niet met excuuses want daar stapt een oude rot niet in .
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:43
Eén ding is duidelijk, tegen Napoli gaan we kansloos verliezen.
Als je thuis zo zwak voor de dag komt tegen NAC en zelfs met 0-2 verliest, heb je in Italië niets te zoeken tegen een ploeg als Napoli. Een nederlaag van 6-0 zou niet verrassend zijn.
Dat er supporters naar Napels reizen is daarom extra vreemd, want je maakt een lange reis om je kop daar te laten zien met als enige resultaat dat je wordt uitgelachen na het 6-0 verlies of iets in die buurt. Een geestelijke vorm van zelfmishandeling zeg maar, want de wedstrijd kan je niet zien, je kan de ploeg niet steunen.
De Feyenoordselectie blijkt zonder Jørgensen, Berghuis, Toornstra en Haps zo ongelofelijk slecht dat al het zelfvertrouwen van de spelers inmiddels verdwenen is. Niemand lijkt nog blij met het spelen in de Champions League, iedereen beseft opeens dat we weliswaar zogenaamd meedoen, maar feitelijk doen we helemáál niet mee. Na 2 wedstrijden staan we op 0 punten met doelsaldo 0 voor en 10 tegen.
Doordat Feyenoord zo zwak presteerde tegen City hebben de eredivisieploegen nu bovendien door hoe slecht Feyenoord eigenlijk is, vandaar dat ADO en NAC gewoon voor de winst in de Kuip durfden te gaan.
Iedereen heeft nu ook door hoe slecht Gio anticipeert op de omstandigheden: hij laat een verliezend team gewoon doormodderen, terwijl hij Larsen en Tapia op de bank heeft zitten. Waarom presteert Tapia niet bij Feyenoord? Hij wordt nooit opgesteld, waarom niet? Hij is basisspeler in een nationaal elftal dat momenteel 12e staat op de wereldranglijst, Peru. Nederland staat 29e op die lijst, waarom kan je Vilhena niet passeren bij een wanprestatie, en waarom wordt Tapia gewoon structureel gepasseerd? De kwaliteiten van Larssen zijn bekend, waarom speelt Kramer wel en hij niet?
Ik stop maar, voordat ik me ga ergeren. Oh sorry, dat doe ik al!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:47
Als je het toch allemaal al weet dan kun je beter de toto gaan invullen.... wat een gezwam zeg.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:11
Kan je wel lezen met je gezwam dat ik zou zeggen dat ik het allemaal wel weet? Ik geef gewoon commentaar op onbegrijpelijke beslissingen, als het mag, hou dus gewoon je mond als je dat niet begrijpt.
Of Leg mij liever eens uit waarom Tapia nooit speelt bij Gio, dat is namelijk een van de dingen die ik me afvraag. Waarom presteert Tapia uitstekend bij Peru en speelt een middelmatige voetballer als Nelom zo vaak?
Kom maar op met je uitleg ipv mij zomaar een van zwammen te beschuldigen. Eerst even goed lezen svp!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:16
Na die eerste twee alinea's was ik wel klaar met dat gezwam.

Als jij niet ziet dat de handelingssnelheid van Tapia zeer te wensen over laat dan houdt het vrij snel op hè
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:48
Dus jij bent uiteindelijk degene die het allemaal wel weet en beter de toto kan gaan invullen, niet ik!
Kan je me dan meteen even uitleggen waarom Feyenoord een speler koopt en langdurig in de selectie houdt terwijl hij (volgens jouw normen) nooit inzetbaar is vanwege zijn gebrek aan handelingssnelheid?
Kan je me dan ook even uitleggen waarom Tapia wèl international is in een beduidend sterker voetballand dan Nederland en daarvoor zelfs verdomd lange vliegreizen moet afleggen?
Je hoeft niet te antwoorden hoor want het houdt immers op zeg je zelf. Maar je kraakt mij af terwijl jezelf kritiekloos bent, alsof de technische staf van Feyenoord foutloos is, nou, dat hebben we gezien, Achilles '29 deed het beter woensdag.
Bij mij had Kramer de kunstgraswedstrijden gespeeld en Jørgensen tegen City en PSV, ipv hem in te zetten op plastic waarop hij slecht uit de weg kan. Zei iedereen die zijn afkeer kende, maar Gio, ach laat ik maar ophouden, ik mag niet zeggen dat ik dat dom vind maar doe het toch.
Ik ben al ruim 60 jaar Feyenoordsupporter en ik laat me door zo'n stamgast als jij hier echt niet de les lezen.
Ik schrijf hier op wat ik wil, dat is de bedoeling van Primeur dacht ik, als ik wil voetballen ga ik wel naar buiten.
Schrijven doe ik liefst zonder mensen direct van gezwam te betichten zoals jij bij je eerste reactie op mij doet. Lees het dan gewoon niet, lijkt me verstandiger.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:16
Al gooi je de boel achterin nog zo dicht.. dit lijkt zo kansloos. Voor welke ED dan ook.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Geruchten over Feyenoord-fans baren zorgen: "Zeer vervelend wat er is gebeurd"