Labyad haalt uit na wanprestatie FC Utrecht: Zij vechten wél voor elkaar

    Labyad haalt uit na wanprestatie FC Utrecht: "Zij vechten wél voor elkaar"

    zondag 24 september 2017 om 16:05

    Zakaria Labyad vindt dat FC Utrecht het zelf 'verkloot' heeft tegen PSV. Zondagmiddag ging de ploeg van trainer Erik ten Hag in eigen huis keihard onderuit: 1-7. 

    Na de wedstrijd was het vooral stil in de Utrechtse kleedkamer, vertelde Labyad - die vanaf de penaltystip nog voor de 1-1 tekende  - in gesprek met FOX Sports. "De stemming is niet goed. Op dit moment kun je niets goeds zeggen. Als team hebben we het gewoon verkloot. We hebben elkaar laten vallen."

    "PSV strijdt wél als team, zij vechten wél voor elkaar", vervolgde Labyad. "Ik denk dat we tot de 1-3, 1-4 goed hebben gevoetbald. Daarna hebben we elkaar gewoon laten vallen. Het werd toen een trainingssessie voor PSV. Dat snelle doelpunt na rust was een mentale klap. PSV was gewoon geweldig."

    Lees ook: FC Utrecht krijgt genadeloos pak slaag: 'We geven het cadeau aan PSV"

    Plaats een reactie

    zondag 24 september 2017 om 16:11
    Dank u meneertje Labyad
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36509
    zondag 24 september 2017 om 16:13
    Wie zei ook alweer aan het begin van het seizoen dat PSV overklast zou worden door Utrecht en Vitesse?

    Wat zien we vandaag?
    PSV vernedert Utrecht in eigen huis: 1-7!!! (record?)
    Vitesse vernedert Ajax in eigen huis.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:14]
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13144
    zondag 24 september 2017 om 16:21
    Vernedert? 1-2 en we creëren meer meer balbezit enz dus vernedert?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36509
    zondag 24 september 2017 om 16:22
    Meer balbezit?
    hahaha, hoor ik daar Frank de Boer praten?

    Welnu, van harte gefeliciteerd met meer balbezit!

    ps. hopelijk vind je het niet erg dat wij ons in Brabant kapot lachen en 3 punten uitlopen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:25]
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13144
    zondag 24 september 2017 om 16:24
    Ja dat zeg ook niet idd, maar jij zegt vernederd en dat is onzin. Hoe jullie Utrecht vernederde, hoe NAC Feyenoord vernederde of hoe City, Crystal Palace vernederde dat is vernederen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36509
    zondag 24 september 2017 om 16:27
    Ronald de Boer; 'onthutsend slecht', 'erbarmelijk slecht'.
    Ach ja, wat jij wil.
    Vind ik leuk
    PinPelado +873
    zondag 24 september 2017 om 17:06
    Tja, voor mij is elk verliespunt van Ajax een vernedering :), hoe het dan ook tot stand komt
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 07:59
    1-7 is wel heel pijnlijk alsof je op een kinder grasveldje aan het spelen bent met gehandicapten
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:50
    Niemand heeft dat gezegd. Maar juich biet te vroeg. Het viel vandaag allemaal precies goed voor jullie. FC moet snel leren de kansen te maken. Net als tegen Twente had je op 1-0 moeten komen.
    En we draaien een prima seizoen. Wie had verwacht dat we na 6 wedstrijden maar 1 punt achter staan op Ajax.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36509
    zondag 24 september 2017 om 16:53
    dat is wel degelijk gezegd.

    Overigens ik juich niet te vroeg, wij weten in het zuiden dat een competitie 34 wedstrijden duurt.
    Maar het hoongelach om PSV aan het begin van het seizoen door met name Ajax fans is denk ik nu wel verstomd met schaamte voor hun eigen team.
    Vind ik leuk
    stock3 +697
    zondag 24 september 2017 om 17:44
    Ben je over je schaamte van de Europa league heen!
    Vind ik leuk
    Utca 030 +633
    zondag 24 september 2017 om 18:10
    Iedereen kan van iedereen winnen doe t nou niet dat psv een wereld ploeg is
    Vind ik leuk
    Eendracht +13177
    zondag 24 september 2017 om 16:13
    Aldus de woorden van Labyad, die zelf liever voor makkelijk geld koos dan te vechten voor zijn plek..
    En dat nog wel bij de tegenstander van vandaag...
    Vind ik leuk
    pico323 +5163
    zondag 24 september 2017 om 16:16
    Kom toch niet altijd zeuren over het verleden van die jongen, laten we blij zijn dat deze jongen überhaupt nog in Nederland willen voetballen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:45
    Blij zijn dat hij nog in Nederland wilt voetballen? Hij mag blij zijn dat er in Nederland nog clubs zijn die zo'n geldwolf willen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:46]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:53
    Als hij geldwolf is, zou hij niet bij FC ballen.
    En kies een ander nickname. Met deze belachelijke uitspraken verdien je die niet.
    Vind ik leuk
    pico323 +5163
    zondag 24 september 2017 om 17:02
    En maar juichen als hij scoort. Sukkels
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 00:14
    Hij speelt bij Utrecht omdat hij niet goed genoeg was voor Sporting en geen andere club heb wilt. En ja hij is een geldwolf omdat hij naar Sporting is gegaan voor het geld.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:29
    Hij moet zn waffel houden die Labyad..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17628
    zondag 24 september 2017 om 16:33
    Jullie waren toch zo'n geweldige vechtploeg, Labyad?
    Vind ik leuk
    Fabio AC +725
    zondag 24 september 2017 om 16:35
    Probleem is juist dat types als labyad, ajoub en soortgenoten in wedstrijden met druk altijd falen.
    Vind ik leuk
    Nashua +6553
    zondag 24 september 2017 om 17:12
    Of het gedweep met ten Hag dan
    Vind ik leuk
    defons +1787
    zondag 24 september 2017 om 17:09
    Ja mijnheer labyad had je maar meer moeten werken zeiken op je team terwijl je zelf voorop liep met niks doen
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 17:31
    En dan stond Maher d'r nog niet eens in hè!
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:02
    mehhh
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 17:33
    Voor Feyenoord werd er gezegt dat het niets werd met PSV en zie nu. Niet alleen 3 punten uitgelopen maar ook doelsaldo.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:02
    laatste jaren was utrecht een heerlijke prooi. alleen ben ik niet te spreken over 12.30 spelen .mogolen tijd
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5742
    zondag 24 september 2017 om 17:37
    Geloof nog steeds dat het goedkomt.

    1) Ajax
    2) Vitesse
    3) FC Utrecht
    4) Feyenoord
    5) PSV
    6) AZ
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 17:42
    Bedankt voor het vertrouwen haha ;p
    Vind ik leuk
    Utca 030 +633
    zondag 24 september 2017 om 18:20
    Komt wel goed met utreg koppie omhoog en we gaan ervoor
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:01
    labyad heeft idd een 'koppie'
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:00
    Ik zou PSV op de 7e plek zetten. Die kunnen er namelijk helemaal niets van volgens de ECHTE kenners hier.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:00
    johan derkssen is daar een van benieuwd wat hij vanavond te zeveren heeft met zijn toto
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:01
    weddwn voor vat bier
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:01
    @kopatootje dan wel andersom
    Vind ik leuk
    Marco S +4035
    zondag 24 september 2017 om 18:16
    Ik denk toch niet dat Utrecht kampioen gaat worden..
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:00
    dat denken alleen mensen met een down syndroom..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 24 september 2017 om 19:31
    PSV is de koploper in NEDERLAND
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 07:57
    solliciteerd de rat nu maar vacature bij psv ofzo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Labyad haalt uit na wanprestatie FC Utrecht: "Zij vechten wél voor elkaar"