Update: PSG ontkent 1 miljoen euro voor Cavani in officiële reactie

Update: PSG ontkent 1 miljoen euro voor Cavani in officiële reactie

maandag 25 september 2017 om 13:27

Een bijzonder verhaal over Edinson Cavani in Spanje. De krant El País schrijft dat de aanvaller van Paris Saint-Germain geld aangeboden heeft gekregen om penalty's af te staan aan Neymar.

PSG-voorzitter Nasser Al-Khelaifi zou via een tussenpersoon één miljoen euro hebben geboden aan Cavani om in de toekomst geen strafschoppen meer te laten nemen als Neymar ook op het veld staat. De Uruguayaanse clubtopscorer was niet geïnteresseerd in het geld en sloeg het aanbod af.

'Hij is niet geïnteresseerd in geld en vindt dat hij na vier seizoenen met ruim 130 goals en als derde aanvoerder een andere status verdient', schrijft El País, dat de reputatie heeft zeer betrouwbaar te zijn. Toen Al-Khelaifi die boodschap doorgaf aan Neymar, zou de Braziliaanse ster woedend hebben gereageerd.

Het opvallende nieuws uit Spanje is een nieuw, bizar hoofdstuk in de soap rond Cavani en Neymar. Die begon vorige week zondag, toen de twee PSG-aanvallers ruzieden over wie een strafschop mocht nemen in de competitiewedstrijd tegen Olympique Lyon (0-2 zege).

Update 13.27: Paris Saint-Germain heeft maandag in een officiële reactie aan Le Parisien ontkend dat Edinson Cavani een bedrag van één miljoen euro is aangeboden. De Uruguayaanse spits zou zijn gevraagd in de toekomst alle penalty's over te laten aan Neymar.

Plaats een reactie

maandag 25 september 2017 om 07:34
Dit begint nu gewoon triest te worden.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:35
Dit is genieten!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:34
Teveel geld verziekt het voetbal.
Vind ik leuk
dhrwobo +9780
maandag 25 september 2017 om 07:38
Nee dit heeft niet te maken met geld maar met de Egootjes. Vooral die neymar blijkt een verwend kutkind te zijn
Vind ik leuk
Romario9 +5775
maandag 25 september 2017 om 07:39
Verwend en opgeblazen ego zijn het gevolg van het geld.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:44
En de media uiteraard....
Vind ik leuk
Noudyo. +10445
maandag 25 september 2017 om 08:13
Dat zijn tegenwoordig bijna al die voetballers. Het Nederlands Elftal is daar een perfect voorbeeld van. Vroeger was het een droom om uit te komen voor Nederland. Om samen te spelen met eerst Van der Sar, Kluivert, Stam, Davids, Bergkamp, en later Robben, Van Persie, Sneijder, De Jong. Die hadden ook een topmentaliteit, maar tegenwoordig krijgen al die ventjes bij clubs al een dik salaris en worden ze lekker verwend bij hun club. Ik vind het echt jammer dat tegenwoordig die jeugdteams niet meer getraind worden zoals terug rond het jaar 2000 bij Ajax, toen je voor je flikker kreeg als je niet goed speelde, en je keihard moest werken om door te stromen.
Vind ik leuk
dhrwobo +9780
maandag 25 september 2017 om 10:26
Zeker waar. Maar bij Neymar zie je wel echt het egootje nu naar voren komen. Bij Barcelona was hij ondergeschikt aan Messi, nu wil hij echt net zo'n wereldspeler zijn als Messi en Ronaldo. En daar moet iedereen voor wijken.. sneu figuur.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:32
Dat hij in de schaduw van Messi stond was de reden dat hij vertrok, want hij wil graag het mannetje zijn. Persoonlijk denk ik dat hij veel meer als leider/boegbeeld gezien zal worden als hij zich wat socialer opstelt. Maar dat snapt hij vast niet.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:46
Hij betaalt ze dan toch gewoon voor 'likes'... poen zat!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:47
Das ook een manier van zich sociaal opstellen :)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:42
En als je in deze tijd een bal met binnenkant voet bij je medespeler in zijn voeten schopt, ligt de uitnodiging voor oranje al op de mat
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:45
Nu willen ze eerst respect.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:36
Wat een soap....
Vind ik leuk
Filip_FCU +7030
maandag 25 september 2017 om 07:38
#teamcavani
Vind ik leuk
TdoubleU +1291
maandag 25 september 2017 om 07:43
wanneer vraagt mijn baas aan mij dat ik voortaan geen vrachtwagens meer laad en los voor 1 miljoen euro maar dat mijn collega dat voortaan moet doen??
Vind ik leuk
mcmodd +12101
maandag 25 september 2017 om 14:14
Daar heb je nu ook niets aan, je zou je de rest van je arbeidzame leven moeten vervelen. Dat is geen prettig vooruitzicht lijkt me.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:46
Wat moet je doen in die tijd.... geld tellen of zo? Ook geen bal aan...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:45
Waanzinnig.. je kunt die mafkezen ook samen aan tafel zetten.. Of zijn ze niet eens in staat om een gesprek met elkaar te voeren?
Vind ik leuk
United FC +12744
maandag 25 september 2017 om 13:12
De trainer moet gewoon ingrijpen. Die moet duidelijke afspraken maken.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:48
Parade paardjes
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:54
wel verbqzing wekkend dat t het nieuws steeds vanuit spanje komt...
Vind ik leuk
Itsese +1927
maandag 25 september 2017 om 07:55
Betaal je zoveel geld voor een speler, zaait die alleen maar onrust.. Hahah lachwekkend. Wacht maar tot ze straks tegenover Barca, Real, Juv, of Man united staan.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:07
als clubs nou niet in het rood mochten staan. had je cl met zwolle psv ajax fey en belgen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:59
Dan zouden Real, Barca en alle andere topclubs hun schulden afbetalen aangezien schulden (investeringen doen met vreemd vermogen) gewoon een manier van boekhouden is. Het draait puur om Marketing. De clubs met het meeste aanzien vangen gewoon het meeste geld omdat deze commercieel het meest interessant zijn.
Vind ik leuk
2cents +36442
maandag 25 september 2017 om 08:07
Arme Neymar ging naar PSG om de absolute ster te zijn en nu mag hij niet eens de penalty's nemen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:11
Vertel Neymar maar dat ik bij 222 miljoen er pas over na ga denken.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:12
Daarom zal Neymar ook weg zijn gegaan bij Barca.... blablablabla nieuwe uitdaging Yeah right, Zlatan zou Neymar meteen neerhoeken...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:33
Er mogen meer spelers als zlatan zijn, die de verwende pest ventjes op hun plek zetten.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:30
Wout Weghorst hoopt dat de directie van AZ dit soort berichten niet meekrijgt.
Vind ik leuk
Smash +605
maandag 25 september 2017 om 08:52
Gewoon etterbakkie Neymar op een training eens door midden zagen. Misschien dat hij dan weer met beide pootjes op de grond gaat staan.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:55
Nieuws uit Spanje.................. Broodje aap verhaal.
Vind ik leuk
Snuck +489
maandag 25 september 2017 om 09:01
Frans van Seumeren heeft Dessers 1 miljoen geboden als het zijn kansen gaat benutten. Dat nieuws komt trouwens ook uit Spanje!
Vind ik leuk
Cappie +5780
maandag 25 september 2017 om 09:44
1 miljoen voor een heel seizoen aan penalty's?
Ik zou toch gewoon voorstellen om dat 1 miljoen per penalty te laten zijn én 10 miljoen extra voor elke gemiste penalty door Neymar. Die Neymar dan overigens wel zelf moet betalen aan Cavani.
Vind ik leuk
berwi +270
maandag 25 september 2017 om 10:03
goede tijden slechte tijden het wordt een soap in parijs
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:05
Gewoon om en om nemen en klaar met het gezeik, allebei macho's
Vind ik leuk
DubRtd +15763
maandag 25 september 2017 om 10:15
Spaanse krant die dit schrijft

Nothing to see here, please move on.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:40
money can't buy you hapiness. Maar dat kan je die sjeik niet wijs maken.
Vind ik leuk
Mo +8864
maandag 25 september 2017 om 10:48
Haha dit is echt heel heel erg triest. Wijs gewoon een nummer 1 aan man ongeacht status of waarde stelletje zielige kinderen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:04
Hahahahahaha wat zijn het toch een stelletje slechte verliezers die Spanjolen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:11
Waarom zouden ze de penaltys willen afstaan aan Neymar? Die bij Barcelona regelmatig miste.
Vind ik leuk
United FC +12744
maandag 25 september 2017 om 13:10
Hoe moeilijk is het om Neymar de vrijetrappen te laten nemen en Cavani de penalty's.... De trainer moet gewoon duidelijk zijn!
Vind ik leuk
ELD070 +212
maandag 25 september 2017 om 13:30
Teveel sterren in een team! Dat soort problemen heb je niet bij ADO!
Vind ik leuk
Nick Kools +12215
maandag 25 september 2017 om 13:34
PSG heeft een hoop ellende in huis gehaald :)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:35
Hij is en blijft een etter en dat allemaal sinds hij de duurste speler ter wereld is grworden
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:50
Maar... de beste penalty-nemer mag toch penalties nemen lijkt me? Waarom houden ze niet even zo'n competitietje wie de beste penalties neemt.

iedereen neemt 20 penalty's bij 4 verschillende keepers, degene die het meest scoort komt bovenaan in de lijst.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:09
Als er mensen zijn die dit bericht voor waar hadden aangenomen, dan moeten die zich gaan schamen. :-)
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 14:42]
Vind ik leuk
_AJAX_ +2137
maandag 25 september 2017 om 15:43
Ach, laten ze toch lekker met elkaar uitvechten als echte straat vechters. Ik zet m'n geld op Cavani!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:22
Neymar verziekt het voetbal... belachelijk transferprijs, idiote salaris..
Ruzie met Messi en Suárez, nu met Cavani..
Fel aanpakken die gast op het veld..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws