FOX publiceert interview met stagiair Drenthe: Ik sta niet te popelen

FOX publiceert interview met stagiair Drenthe: "Ik sta niet te popelen"

woensdag 11 oktober 2017 om 20:29

Royston Drenthe gaat vanaf donderdag aan de slag als stagiair in de jeugdopleiding van Feyenoord. De ambitie om jeugdtrainer te worden lijkt echter ook weer niet zo héél groot.

Dat blijkt uit een interview met FOX Sports, dat eerder is opgenomen. Na de scoop van het Algemeen Dagblad zette FOX het vraaggesprek online. "Ik heb veel ambities man", zegt hij. "Ik doe heel veel met muziek, zoals jullie weten, en ik begin met mijn eerste trainerscursus. Dan heb ik dat ook maar op zak, begrijp je."

De dertigjarige Drenthe, oud-speler van onder meer Feyenoord en Real Madrid, is eerlijk. "Ik ga het nu wel doen, maar ik sta niet te popelen om trainer te worden ofzo. Begrijp je? Het is nu nog niet zo dat ik denk: dit is wat ik graag wil. Maar ik ga het wel doen. Als ik straks 35 ben heb ik er misschien weer heel andere gedachten over."

Drenthe woont nog altijd in Madrid, maar is vanaf donderdag wekelijks op Varkenoord te vinden. Drenthe volgt een versneld opleidingstraject, speciaal voor oud-voetballers die de ambitie hebben om jeugdtrainer te worden. Daarnaast krijgt hij elke woensdag in Zeist theorieles van de KNVB.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 20:34
Zal de jeugd bij ons veel aan hebben, dank dat je zo gemotiveerd ben Royston.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:38
haha wat een drol niemand wil echt bij Feyenoord zitten zelfs ex spelers niet
Vind ik leuk
Pino61 +9131
woensdag 11 oktober 2017 om 20:34
Wij ook niet
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:36
Een mannetje die niet meer weet wat hij met z,n leven wil en alleen nog leeft omdat hij nog wat euro,tjes heeft, die echter snel op zullen zijn.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:27
Die euro's zijn al op kan ik je vertellen
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:38
Uhmm, dat is niet helemaal hoe ambitie werkt Royston.....

Dat heeft meer iets te maken met nastreven wat je echt wil.
Maarja, hij is wel eerlijk, dat wel.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:40
Hoepel dan ook maar gelijk op, "weet je"... achterlijk figuur gevonden altijd!!!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:40
Hij staat nergens voor te popelen de sukkel!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:43
: Daarnaast krijgt hij elke woensdag in Zeist theorieles van de KNVB: die dagen in Zeist moeten ze voor dit leeghoofd wel uitbreiden.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:55
Zo van 'ach laat ik het maar doen, over vijf jaar vind ik het misschien leuk.' Aparte gedachtengang
Vind ik leuk
Ale +1269
woensdag 11 oktober 2017 om 20:58
Kansloos
Vind ik leuk
MOTM +491
woensdag 11 oktober 2017 om 21:02
Drenthe houdt van muziek en voetbal. En Drenthe gaat zijn eerste trainerscursus volgen voor de toekomst. Zoveel is mij nu wel duidelijk. God bless.
Vind ik leuk
geert x +177
woensdag 11 oktober 2017 om 21:05
wel goed dat ie eerlijk is
Vind ik leuk
Recycle +1810
woensdag 11 oktober 2017 om 21:14
Investeren in je toekomst, ookal ben je niet 100% gemotiveerd. Ik vind dat erg slim!
Voorbeeld voor de jeugd.
Dit is niet sarcastisch.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:17
Misschien dat ie de kids kan uitleggen hoe hij z'n pipa in de fik steekt, maar verder lijkt me het een pedagogische catastrofe van epische proporties.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:24
Goed voorbeeld doet volgen!
Vind ik leuk
Kevindo +401
woensdag 11 oktober 2017 om 22:27
Precies deze vraag had ik ook in mijn hoofd...

EDIT: Deze opmerking hoort natuurlijk bij jouw andere reactie hier onder.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:28]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:45
Zakt er ook wel eens iemand voor deze cursus?
Vind ik leuk
Guust +3815
woensdag 11 oktober 2017 om 22:09
30 jaar, de meeste voetballen nog een aantal jaar op die leeftijd, zonde van zijn talent zeg.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:59
Welk talent? 4 borden roti met kip weg eten in 15 min
Vind ik leuk
Dobbel +513
woensdag 11 oktober 2017 om 22:58
Denk dat de gemiddelde pupil die hij zal trainen hem cognitief en qua mentaliteit de baas zal zijn. Nietszeggende loser. Kon heel even leuk tegen een bal aan trappen en heeft geld op zak, voor de rest is deze man niks.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:51
Wat een kansloze door snuiver. Ga lekker muziek maken en blijf in Spanje wonen
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 01:14
Kan wat worden!! Hij weet wat vallen en opstaan is, op jonge leeftijd al veel meegemaakt en kan zijn misstappen en ervaringen met de jeugd delen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 01:53
kansloze gast. een belediging voor elke feijenoord supporter en speler als hij daar een rol krijgt
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 03:53
geef hem een kans,hij heeft veel binnengebracht bij de club.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 09:13
Die is toch echt gewoon veel te dom om trainer te zijn?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

FOX publiceert interview met stagiair Drenthe: "Ik sta niet te popelen"