'Barcelona geeft gas in Engeland en verhoogt bod naar 134 miljoen euro'

'Barcelona geeft gas in Engeland en verhoogt bod naar 134 miljoen euro'

donderdag 12 oktober 2017 om 11:26

FC Barcelona geeft anderhalve maand na de transferdeadline weer gas voor Philippe Coutinho. Liverpool, de huidige werkgever van de Braziliaan, kan in januari een bod van 134 miljoen euro verwachten.

Dat meldt The Daily Mail. De Engelse kracht schrijft dat Coutinho nog steeds bovenaan het verlanglijstje van Barça staat. Dat bleek woensdag eens te meer, toen directeur Oscar Grau in de Spaanse pers liet weten dat de club genoeg geld heeft om Coutinho bij Liverpool weg te kopen.

Het is geen geheim dat Coutinho openstaat voor een toptransfer naar Barcelona. De 25-jarige spelmaker diende in augustus een transferverzoek in om een vertrek te forceren, maar Liverpool sloeg tot drie keer toe een miljoenenbod uit Catalonië af. Het laatste bod lag op 127 miljoen euro.

Tegenover de mogelijke komst van Coutinho staat het vertrek van André Gomes. De Portugese international gaat volgens The Daily Mail in de winterse transferperiode de overstap maken naar Tottenham Hotspur.

Plaats een reactie

Aal +15453
donderdag 12 oktober 2017 om 11:28
Koopclub!!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:35
Alle clubs zijn tegenwoordig een koop club :)
Vind ik leuk
Adje80 +2964
donderdag 12 oktober 2017 om 11:59
Tja ze moeten wel willen ze de CL winnen de komende jaren...het is erg genoeg, mijn sympathie voor Barcelona is ook wel een beetje weg, begint hetzelfde beleid te krijgen dan real Madrid.. Jammer!
Vind ik leuk
19AZ82 +1062
donderdag 12 oktober 2017 om 13:52
Real is juist afgestapt van dat beleid de afgelopen jaren en gaat nu meer voor de "eigen" jeugd.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:18
Meen je dit serieus?

Waarom zouden ze van het beleid afstappen waar ze zoveel succes mee hebben behaald?

Daarbij ben ik benieuwd welke jeugdspelers jij bedoeld?

De enige is Asensio en dat is mooi meegenomen, heeft niks met beleid te maken.
Vind ik leuk
oke dan +3899
donderdag 12 oktober 2017 om 15:47
Asensio is geen eigen jeugd. Die is gekocht van Mallorca.
Vind ik leuk
19AZ82 +1062
donderdag 12 oktober 2017 om 23:56
Welke Galácticos heeft Real na Bale gekocht? Real haalt nu voornamelijk jonge spelers met heel veel potentie.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:12
Afgestapt van dat beleid en gaan voor eigen jeugd? Lees zonet dat ze spelers op het oog hebben van Real betis/athletico Bilbao / Tottenham en nu komt het Perez kwijlt voor Dyballa dus eigen jeugd is ver weg bij Real Madrid.
Vind ik leuk
19AZ82 +1062
donderdag 12 oktober 2017 om 23:55
Niet zozeer eigen jeugd, maar jonge spelers ipv Los Galácticos. Asensio, Ceballos, Vallejo, zijn een paar namen die me zo te binnen schieten. Barca koopt vooral middelmatige spelers de laatste jaren. Uitzondering is Suárez dat natuurlijk een fenomeen is. En ze hebben natuurlijk Isco die naar mijn mening een van de beste spelers ter wereld is.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:30
Beter een koopclub dan een huurclub!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:16
Topclub bedoel je, is eigenlijk het zelfde maar toch.
Vind ik leuk
Mari +2240
donderdag 12 oktober 2017 om 16:38
Als je koopt, is het niet goed; ben je een koopclub
Als je niet koopt, is het niet goed: ben je geld wolf wil je op je geld zitten
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:49
Gelukkig heeft jouw clubje vitesse elftal vol met eigen opgeleide spelers he aaltje......
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:51]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:29
Verkondigen dat je genoeg geld hebt om hem te kopen terwijl je niet eens weet met wat voor bod Liverpool genoegen zou nemen.
Goed bezig.
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Voor de eigenaren geld hoe hoger het bod hoe voller hun broekzakken :)
Vind ik leuk
HveenLFC +3137
donderdag 12 oktober 2017 om 14:00
Dan was Coutinho in de zomer wel vertrokken....
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 12 oktober 2017 om 20:54
Liverpool vroeg 200MIL en Barca haakte af
Vind ik leuk
HveenLFC +3137
donderdag 12 oktober 2017 om 21:28
Dat is door Liverpool ontkend. Ze hebben zelfs gezegd tegen Barca dat ze moeten stoppen met ''harassing'' Coutinho....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:33
Ik denk dat hij uiteindelijk ook naar Barcelona gaat. Maar het is een speler die moeilijk te vervangen is door Liverpool. Maar nu het daar wat minder gaat zullen spelers eerder openstaan voor vertrek.
Vind ik leuk
Zjor +300
donderdag 12 oktober 2017 om 11:36
Barca heeft al een heel gek bedrag uitgegeven aan 1 speler afgelopen zomer. Laat ze die 134miljoen lekker in de jeugd steken, Barca heeft sowieso nog wel een paar groeibriljantjes lopen!

Het is jammer dat Barcelona langzaam zijn charmes verliest. Doodzonde.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:21
134 miljoen in eigen jeugd? Dat zou pas weggegooid geld zijn.

Ik ben benieuwd over welke groeibriljantjes jij praat.

Topclubs moeten nu eenmaal de Messi's, Ronaldo's, Neymars en Suarezsen kopen.
Vind ik leuk
Zjor +300
donderdag 12 oktober 2017 om 23:12
Nja, ik zie het liever verspeeld worden aan de jeugd waardoor 100 kids ervan kunnen genieten dan dat er 1 aankoop gedaan. Daarnaast ben ik niet zo op de hoogte van de jeugdopleiding van Barca maar de opleiding was altijd best hoog aangeschreven dus daar ging ik van uit.
Was er niet een zuid koreaan die de jeugdelftallen op zijn kop zette?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:48
Zjor ik volg Barça al jaren en zij blijft de club van mijn hart, en voor mij is elke match nog altijd genieten , maar ja het is nu eenmaal mijn favorite voetbal club
Vind ik leuk
Zjor +300
donderdag 12 oktober 2017 om 23:09
Jaaa tuurlijk maar Barca hoort op te leiden, daar zijn ze al jaren het beste in! En met kopen maak je het jezelf makkelijker.. Althans, dat lijkt me..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:21
Ik veronderstel dat er momenteel nog niemand in La Masia voldoet, er is een 18 jarige Carles Aleina die in de B ploeg de vedette en topschutter was , heeft ook al eens ingevallen in de ploeg maar was er duidelijk nog niet klaar voor , wat binnen enkele maanden totaal kan veranderen hopelijk, want inderdaad de opleiding in La Masia is geweldig
Vind ik leuk
LFC16 +312
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Wat een absurde bedragen, van 127 naar 134 miljoen. als ze dan toch met geld gaat smijten zou ik als ik Liverpool was pas gaan praten bij 150 miljoen of een symbolisch bedrag van 222 miljoen ;p
Vind ik leuk
HveenLFC +3137
donderdag 12 oktober 2017 om 12:05
222 miljoen + 1 extra euro.... Kost die dan toch meer dan Neymar ;-)
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:20
Dat gaan ze niet leuk vinden ;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 11:43
Zo speciaal vind ik hem niet

Maar eerlijk toegegeven kijk ik te weinig Liverpool denk ik
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:14
Vreemde reactie van jou, hahaha.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:16
Zou meer moeten kijken voor een goed 'oordeel' haha
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:00
Ik zou, als ik Coutinho was, eerst afwachten wat er gebeurd met Catalonie. Een eventuele onafhankelijkheid kan best nare gevolgen hebben voor Barca.
Vind ik leuk
HveenLFC +3137
donderdag 12 oktober 2017 om 12:04
Zeiden ze gisteren niet dat ze genoeg geld hebben voor Coutinho? Niet zo'n slimme uitspraak, want dan komt er misschien 20 miljoen erbij... Dat is als Liverpool hem zou willen verkopen :)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:13
Dokken of nokken!
Vind ik leuk
BigBoi +2397
donderdag 12 oktober 2017 om 12:25
Verkopen en Draxler halen. Dan nog tweetal goede verdedigers en misschien kunnen ze volgend jaar mee doen om de prijzen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:49
Ze doen nu al mee voor de prijzen hoor
Vind ik leuk
Guusman +2027
donderdag 12 oktober 2017 om 13:56
Vergeet niet dat ze links rijden daar!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barcelona geeft gas in Engeland en verhoogt bod naar 134 miljoen euro'