'Ecuadoriaanse middenvelder wil graag naar PSV; meerdere clubs in de race'

'Ecuadoriaanse middenvelder wil graag naar PSV; meerdere clubs in de race'

donderdag 12 oktober 2017 om 23:40

Jordan Rezabala wil graag aan de slag bij PSV. Het Eindhovens Dagblad schrijft dat donderdagavond. Het zeventienjarige talent uit Ecuador was afgelopen week in Nederland om kennis te maken met de topclub. Hij speelde ook mee in een oefenduel van PSV onder 19 jaar. 

De indruk die Rezabala kreeg van PSV en de faciliteiten van de club was goed, weet het EDDe tiener zelf wil graag aan de slag in Eindhoven, maar de bal ligt nu bij PSV. De Brabantse grootmacht moet zelf eerst bepalen of het in zee wil met Rezabala én er zal een akkoord bereikt moeten worden met Independiente del Valle, de werkgever van de tiener. 

Independiente del Valle zou een opleidingsvergoeding kunnen eisen voor Rezabala. De tiener heeft nog geen profcontract bij de club uit Ecuador. Rezabala kan officieel pas in februari 2018 tekenen. Dan wordt hij namelijk achttien jaar. 

Als niet-EU-speler zal de middenvelder een stevig salaris moeten krijgen in Nederland. PSV moet zich daar nog over buigen, weet het ED. Rezabala kan overigens op de interesse van méér clubs uit Europa rekenen. 

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 23:57
Altijd lekker wat eigen jeugd
Vind ik leuk
R2 +3210
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:23
Een overdosis azijn, arrogantie en cynisme zijn jou niet vreemd, hè?
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:40
Cynisme: "gebrek aan vertrouwen in goede bedoelingen van mensen of instellingen"
Arrogantie: "als je jezelf heel goed vindt en als je op anderen neerkijkt"
Azijn: "vloeibare, zure smaakmaker, onder andere gebruikt in dressings en als conserveermiddel"

Welke van bovenstaande omschrijvingen komt voor in mijn comment?
Vind ik leuk
robery +2722
vrijdag 13 oktober 2017 om 05:26
Alle 3 maar daar moet je zelf nog achterkomen.
Vind ik leuk
R2 +3210
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:49
Ik had er inderdaad een gebrek aan zelfreflectie aan toe kunnen voegen achteraf gezien.
Vind ik leuk
Jur74 +2128
vrijdag 13 oktober 2017 om 06:02
Lees de 2e nog eens door en dan de 1e 4 letters van je naam, zegt genoeg toch :)
Vind ik leuk
TdoubleU +1291
vrijdag 13 oktober 2017 om 06:28
hahahahaha zegt diegene waarvan zijn of haar club talenten bij de ander wegkaapt..
Vind ik leuk
Korm +23152
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:02
hoeveel eigen jeugd staat er tegenwoordig bij ajax? daar wordt jeugd toch ook gekocht??
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:07
Eigen jeugd , dat moeten jullie zeggen, neres , viergever, zyech, onane, younes, huntelaar, schone, frenkie de jong , moet ik nog ff doorgaan toddebak..
Vind ik leuk
Noudyo. +10445
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:04
Als PSV niet bereid is, of nauwelijks bereid is dat te betalen is ie dus niet zo goed
Vind ik leuk
Thobar +2750
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:19
Ik zou de Ado-Kanon constructie adviseren. Gewoon 4 ton betalen maar die jongen krijgt een opleiding van Psv en die kost hem 1,5 à 2 ton zodat hij eniszins op hetzelfde niveau komt te zitten als vergelijkbare aankopen.
Vind ik leuk
lemon9 +541
vrijdag 13 oktober 2017 om 01:10
Vieze kut reclame dr oetker
Vind ik leuk
robery +2722
vrijdag 13 oktober 2017 om 05:27
Oké... busje komt zo.
Vind ik leuk
Korm +23152
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:02
binnen halen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ecuadoriaanse middenvelder wil graag naar PSV; meerdere clubs in de race'