'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'

    'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'

    Gepubliceerd: woensdag 18 oktober 2017 om 10:35wo 18-10-2017 om 10:35

    De zaakwaarnemer van Kevin De Bruyne grijpt de sensationele vorm van zijn cliënt aan om met Manchester City in onderhandeling te gaan over een nieuw contract. Dat meldt onder meer The Telegraph. Momenteel strijkt De Bruyne zo'n vijftien miljoen euro per jaar op. Dat is inclusief bonussen. 

    Patrick De Koster zei dinsdag tegen het Italiaanse Radio CRC dat het astronomische salaris dat Neymar bij Paris Saint-Germain mee wordt genomen in de onderhandelingen. "Ik ga ergens in de komende maanden met City om de tafel zitten, dan kijken we naar contractverlenging. Het salaris van Kevin? Daar kan ik natuurlijk niet veel over zeggen, maar als je kijkt van Neymar en Kylian Mbappé nu verdienen in Parijs..."

    De Bruyne (26) verkeert dit seizoen in bloedvorm. City-manager Pep Guardiola was afgelopen zaterdag, na het thuisduel met Stoke City (7-2), lyrisch over de Belgische spelmaker

    Het contract van De Bruyne loopt nog vier jaar door, tot medio 2021. Volgens The Telegraph gaat De Koster voor een deal waarbij zijn cliënt zo'n 675.000 euro per week opstrijkt. Dat komt neer op ruim 30 miljoen euro per jaar.

    Lees ook: Wat verdient Neymar: salaris, bonussen, sponsors, uitgaven en opbrengsten

    Poll

    Is De Bruyne een van de beste spelers ter wereld?

    (941 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 18 oktober 2017 om 10:49
    Misschien wel de beste...
    Vind ik leuk
    goekie4 +1661
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:49
    Het houdt niet op, niet vanzelf.. Gierige Grijpertjes, als moet ik zeggen hij is wel echt in bloedvorm.
    Vind ik leuk
    Arbee +2307
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:08
    Geef De Bruyne en zijn zaakwaarnemer eens ongelijk. Als City straks 30 miljoen plus per jaar wil lappen, ben je toch gek als je zegt "Nee dank je, die 15 die ik nu verdien is meer dan genoeg"? Als hij geen gekke dingen met zijn geld doet hoeven hij, zijn kinderen en zijn kleinkinderen nooit meer te werken. Als hij zijn geld slim investeert kunnen zelfs de generaties daarop vorstelijk leven. Het is toch prachtig als je je dat familie kunt bieden?
    Vind ik leuk
    goekie4 +1661
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:16
    Denk dat hij dat nu al kan. Snap wel dat ze 30 mln vragen, alles boven de 15 is meegenomen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6203
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:51
    Ik had prof voetballer moeten worden. Kon ik ook heel veel geld vragen. Grote bedragen lijken wel heel klein te zijn geworden.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2806
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:56
    Gevaarlijke uitspraak. Je kon ook prof zijn geworden bij FC Dordrecht voor 1500 euro bruto......
    Vind ik leuk
    Leeuw +6203
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:02
    OK. Laat maar zitten dan. Voor dat bedrag kom ik mijn bed niet uit. Dan maar zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:06
    Wellicht ten overvloede ook gisteren weer eens bewezen. Inderdaad, wellicht de allerbeste voetballer nu.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2229
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:31
    Mag neymar zijn veters nog niet strikken
    Vind ik leuk
    Leffe +1057
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:37
    Das meer als 1-miljoen per maand verdienen hé., en hij wil nog meer!!.Wanneer houdt het een keer op om waanzinnige bedragen te krijgen en te verdienen.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1962
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:50
    Wat was dat nou met david silva en de bruyne?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 11:50]
    Vind ik leuk
    scRzorz +664
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:38
    30 miljoen salaris is beter dan 222 miljoen transfer en 30m+ salaris
    Vind ik leuk
    Bolduque +53
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:51
    Als je goed om je heen kijkt naar alle armoede in de wereld begrijp ik echt niet dat ze die bedragen durven te vragen.
    Vind ik leuk
    Sanders +4132
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:52
    Hij is in goede vorm, maar laat hem dit eerst maar eens minimaal een seizoen volhouden voordat we hem nog verder ophemelen..
    Vind ik leuk
    JD85 +653
    woensdag 18 oktober 2017 om 13:08
    Volg jij uberhaupt het voetbal in Engeland wel? Wat een olie domme reactie. De Bruyne was vorig seizoen ook de absolute sterspeler van City.
    Sterker nog, toen hij op zijn 17e bij KRC Genk speelde, waren het De Bruyne (16/17) en Courtois (16) die Genk kampioen gemaakt hebben. Toen al stonden de kwaliteiten van De Bruyne als een paal boven water.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21418
    woensdag 18 oktober 2017 om 13:10
    Bruyne is een aardige voetballer maar geen wereldtop. Dan kom je in de categorie Modric, Kroos etc...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 13:11]
    Vind ik leuk
    City boy +383
    donderdag 19 oktober 2017 om 19:30
    Echt serieus hoe geef je 15 miljoen uit in 1 jaar?

    En dan wil je nog meer?!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws