'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'

'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'

woensdag 18 oktober 2017 om 10:35

De zaakwaarnemer van Kevin De Bruyne grijpt de sensationele vorm van zijn cliënt aan om met Manchester City in onderhandeling te gaan over een nieuw contract. Dat meldt onder meer The Telegraph. Momenteel strijkt De Bruyne zo'n vijftien miljoen euro per jaar op. Dat is inclusief bonussen. 

Patrick De Koster zei dinsdag tegen het Italiaanse Radio CRC dat het astronomische salaris dat Neymar bij Paris Saint-Germain mee wordt genomen in de onderhandelingen. "Ik ga ergens in de komende maanden met City om de tafel zitten, dan kijken we naar contractverlenging. Het salaris van Kevin? Daar kan ik natuurlijk niet veel over zeggen, maar als je kijkt van Neymar en Kylian Mbappé nu verdienen in Parijs..."

De Bruyne (26) verkeert dit seizoen in bloedvorm. City-manager Pep Guardiola was afgelopen zaterdag, na het thuisduel met Stoke City (7-2), lyrisch over de Belgische spelmaker

Het contract van De Bruyne loopt nog vier jaar door, tot medio 2021. Volgens The Telegraph gaat De Koster voor een deal waarbij zijn cliënt zo'n 675.000 euro per week opstrijkt. Dat komt neer op ruim 30 miljoen euro per jaar.

Lees ook: Wat verdient Neymar: salaris, bonussen, sponsors, uitgaven en opbrengsten

Poll

Is De Bruyne een van de beste spelers ter wereld?

(940 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 18 oktober 2017 om 10:49
Misschien wel de beste...
Vind ik leuk
DubRtd +14903
woensdag 18 oktober 2017 om 13:12
Nou nog iets minder als een verwend, entitled kind gedragen: https://twitter.com/BeardedGenius/status/920378396114407430

Fijn hoe hij op zijn plek gezet wordt door zijn "vader" David Silva.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:59
Let me talk! Niks ervan zegt Silva! Eerst je baard in de keel. Dan mag je met de mannen meepraten!
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 14:00]
Vind ik leuk
goekie4 +1227
woensdag 18 oktober 2017 om 10:49
Het houdt niet op, niet vanzelf.. Gierige Grijpertjes, als moet ik zeggen hij is wel echt in bloedvorm.
Vind ik leuk
Arbee +1160
woensdag 18 oktober 2017 om 11:08
Geef De Bruyne en zijn zaakwaarnemer eens ongelijk. Als City straks 30 miljoen plus per jaar wil lappen, ben je toch gek als je zegt "Nee dank je, die 15 die ik nu verdien is meer dan genoeg"? Als hij geen gekke dingen met zijn geld doet hoeven hij, zijn kinderen en zijn kleinkinderen nooit meer te werken. Als hij zijn geld slim investeert kunnen zelfs de generaties daarop vorstelijk leven. Het is toch prachtig als je je dat familie kunt bieden?
Vind ik leuk
goekie4 +1227
woensdag 18 oktober 2017 om 11:16
Denk dat hij dat nu al kan. Snap wel dat ze 30 mln vragen, alles boven de 15 is meegenomen.
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
woensdag 18 oktober 2017 om 12:12
Het gaat erom dat dit soort bedragen het voetbal helemaal kapot maken . Als dit zo doorgaat dan gaat het verder zoals het al jaren aan zit te komen een kleine 8 clubs die elk jaar de kwart finales halen . En de rest gaat steeds meer achteruit . Als je al een speler hebt die iets beter is kopen ze die bij je weg en zo zal over pak hem beet een jaar of 5 het hele voetbal op z'n gat gaan omdat het niet leuk meer is zonde verrassingen .
Vind ik leuk
cj_fey +2467
woensdag 18 oktober 2017 om 14:04
Probleem is dat dat die zaakwaarnemer geen reet kan schelen, die wil mede zijn zakken vullen. in het kader van "na mij de zondvloed"
Vind ik leuk
Leeuw +3008
woensdag 18 oktober 2017 om 10:51
Ik had prof voetballer moeten worden. Kon ik ook heel veel geld vragen. Grote bedragen lijken wel heel klein te zijn geworden.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 10:56
Gevaarlijke uitspraak. Je kon ook prof zijn geworden bij FC Dordrecht voor 1500 euro bruto......
Vind ik leuk
Leeuw +3008
woensdag 18 oktober 2017 om 11:02
OK. Laat maar zitten dan. Voor dat bedrag kom ik mijn bed niet uit. Dan maar zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
Djambo +3513
woensdag 18 oktober 2017 om 10:55
Haha lachwekkend. Mag de veters nog niet strikken van Neymar, wat denkt die wel niet?
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 10:58
je kan ook overdrijven
Vind ik leuk
Gazza +236
woensdag 18 oktober 2017 om 11:02
Appels met peren vergelijken. Op die positie is de Bruine de beste ter wereld en daar mag zeker wat tegenover staan
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 11:07
Juist!
Vind ik leuk
Truth +2749
woensdag 18 oktober 2017 om 11:29
Serieus ? De beste of niet die bedragen zijn beschamend ! Ik kots er op
Vind ik leuk
Gazza +236
woensdag 18 oktober 2017 om 11:37
Helemaal met je eens maar dat is de marktconformwaarde van het moment
Vind ik leuk
Truth +2749
woensdag 18 oktober 2017 om 12:54
Dat ze daar maar heel snel een einde aan maken want dit is lachen met de mensen die elke dag sukkelen om rond te komen laat staan dat velen zelfs geen eten hebben...dit moet echt stoppen !
Desnoods moet de regering zich daar eens mee gaan bemoeien
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 12:55]
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 11:56
Oh er staat niets tegenover. Jij leeft in dezelfde sprookjeswereld als deze wolven
Vind ik leuk
buddha +4877
woensdag 18 oktober 2017 om 12:59
alleen heeft kevin niet van die vreselijke nare trekjes zoals neymar
Vind ik leuk
JD85 +334
woensdag 18 oktober 2017 om 13:05
Ben ik het dus niet mee eens... De Bruyne is voor een team veel belangrijker dan Neymar dat ooit zal zijn. Neymar is blij met een verloren wedstrijd als hij er 3 heeft ingeschoten. De Bruyne baalt als een stekker als zijn team een wedstrijd verliest en hij er 10 heeft ingeschoten.

Dat is het verschil. Neymar is een individuele speler die alleen maar het belang van Neymar in zijn achterhoofd heeft zitten.
De Bruyne is een speler die een team beter maakt, een ontzettend goede spelverdeler met een fantastisch schot. De Bruyne is een veel completere speler dan Neymar.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 11:06
Wellicht ten overvloede ook gisteren weer eens bewezen. Inderdaad, wellicht de allerbeste voetballer nu.
Vind ik leuk
Vato75 +815
woensdag 18 oktober 2017 om 11:31
Mag neymar zijn veters nog niet strikken
Vind ik leuk
Leffe +919
woensdag 18 oktober 2017 om 11:37
Das meer als 1-miljoen per maand verdienen hé., en hij wil nog meer!!.Wanneer houdt het een keer op om waanzinnige bedragen te krijgen en te verdienen.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
woensdag 18 oktober 2017 om 11:50
Wat was dat nou met david silva en de bruyne?
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 11:50]
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
woensdag 18 oktober 2017 om 12:06
Maak het voetbal nog mee kapot ! Klootzakken die zakenwaarnemers en vooral die clubs die dit uitgeven !
Vind ik leuk
scRzorz +584
woensdag 18 oktober 2017 om 12:38
30 miljoen salaris is beter dan 222 miljoen transfer en 30m+ salaris
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 12:51
Als je goed om je heen kijkt naar alle armoede in de wereld begrijp ik echt niet dat ze die bedragen durven te vragen.
Vind ik leuk
Sanders +1665
woensdag 18 oktober 2017 om 12:52
Hij is in goede vorm, maar laat hem dit eerst maar eens minimaal een seizoen volhouden voordat we hem nog verder ophemelen..
Vind ik leuk
JD85 +334
woensdag 18 oktober 2017 om 13:08
Volg jij uberhaupt het voetbal in Engeland wel? Wat een olie domme reactie. De Bruyne was vorig seizoen ook de absolute sterspeler van City.
Sterker nog, toen hij op zijn 17e bij KRC Genk speelde, waren het De Bruyne (16/17) en Courtois (16) die Genk kampioen gemaakt hebben. Toen al stonden de kwaliteiten van De Bruyne als een paal boven water.
Vind ik leuk
Bizzy +7725
woensdag 18 oktober 2017 om 13:10
Bruyne is een aardige voetballer maar geen wereldtop. Dan kom je in de categorie Modric, Kroos etc...
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 13:11]
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 19:30
Echt serieus hoe geef je 15 miljoen uit in 1 jaar?

En dan wil je nog meer?!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'