'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'

    'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'

    woensdag 18 oktober 2017 om 10:35

    De zaakwaarnemer van Kevin De Bruyne grijpt de sensationele vorm van zijn cliënt aan om met Manchester City in onderhandeling te gaan over een nieuw contract. Dat meldt onder meer The Telegraph. Momenteel strijkt De Bruyne zo'n vijftien miljoen euro per jaar op. Dat is inclusief bonussen. 

    Patrick De Koster zei dinsdag tegen het Italiaanse Radio CRC dat het astronomische salaris dat Neymar bij Paris Saint-Germain mee wordt genomen in de onderhandelingen. "Ik ga ergens in de komende maanden met City om de tafel zitten, dan kijken we naar contractverlenging. Het salaris van Kevin? Daar kan ik natuurlijk niet veel over zeggen, maar als je kijkt van Neymar en Kylian Mbappé nu verdienen in Parijs..."

    De Bruyne (26) verkeert dit seizoen in bloedvorm. City-manager Pep Guardiola was afgelopen zaterdag, na het thuisduel met Stoke City (7-2), lyrisch over de Belgische spelmaker

    Het contract van De Bruyne loopt nog vier jaar door, tot medio 2021. Volgens The Telegraph gaat De Koster voor een deal waarbij zijn cliënt zo'n 675.000 euro per week opstrijkt. Dat komt neer op ruim 30 miljoen euro per jaar.

    Lees ook: Wat verdient Neymar: salaris, bonussen, sponsors, uitgaven en opbrengsten

    Poll

    Is De Bruyne een van de beste spelers ter wereld?

    (941 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 18 oktober 2017 om 10:49
    Misschien wel de beste...
    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    woensdag 18 oktober 2017 om 13:12
    Nou nog iets minder als een verwend, entitled kind gedragen: https://twitter.com/BeardedGenius/status/920378396114407430

    Fijn hoe hij op zijn plek gezet wordt door zijn "vader" David Silva.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1667
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:49
    Het houdt niet op, niet vanzelf.. Gierige Grijpertjes, als moet ik zeggen hij is wel echt in bloedvorm.
    Vind ik leuk
    Arbee +2058
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:08
    Geef De Bruyne en zijn zaakwaarnemer eens ongelijk. Als City straks 30 miljoen plus per jaar wil lappen, ben je toch gek als je zegt "Nee dank je, die 15 die ik nu verdien is meer dan genoeg"? Als hij geen gekke dingen met zijn geld doet hoeven hij, zijn kinderen en zijn kleinkinderen nooit meer te werken. Als hij zijn geld slim investeert kunnen zelfs de generaties daarop vorstelijk leven. Het is toch prachtig als je je dat familie kunt bieden?
    Vind ik leuk
    goekie4 +1667
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:16
    Denk dat hij dat nu al kan. Snap wel dat ze 30 mln vragen, alles boven de 15 is meegenomen.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:12
    Het gaat erom dat dit soort bedragen het voetbal helemaal kapot maken . Als dit zo doorgaat dan gaat het verder zoals het al jaren aan zit te komen een kleine 8 clubs die elk jaar de kwart finales halen . En de rest gaat steeds meer achteruit . Als je al een speler hebt die iets beter is kopen ze die bij je weg en zo zal over pak hem beet een jaar of 5 het hele voetbal op z'n gat gaan omdat het niet leuk meer is zonde verrassingen .
    Vind ik leuk
    cj_fey +4230
    woensdag 18 oktober 2017 om 14:04
    Probleem is dat dat die zaakwaarnemer geen reet kan schelen, die wil mede zijn zakken vullen. in het kader van "na mij de zondvloed"
    Vind ik leuk
    Leeuw +5524
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:51
    Ik had prof voetballer moeten worden. Kon ik ook heel veel geld vragen. Grote bedragen lijken wel heel klein te zijn geworden.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2772
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:56
    Gevaarlijke uitspraak. Je kon ook prof zijn geworden bij FC Dordrecht voor 1500 euro bruto......
    Vind ik leuk
    Leeuw +5524
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:02
    OK. Laat maar zitten dan. Voor dat bedrag kom ik mijn bed niet uit. Dan maar zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    De Belsj +927
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:06
    Wellicht ten overvloede ook gisteren weer eens bewezen. Inderdaad, wellicht de allerbeste voetballer nu.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2235
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:31
    Mag neymar zijn veters nog niet strikken
    Vind ik leuk
    Leffe +1075
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:37
    Das meer als 1-miljoen per maand verdienen hé., en hij wil nog meer!!.Wanneer houdt het een keer op om waanzinnige bedragen te krijgen en te verdienen.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1991
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:50
    Wat was dat nou met david silva en de bruyne?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 11:50]
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:06
    Maak het voetbal nog mee kapot ! Klootzakken die zakenwaarnemers en vooral die clubs die dit uitgeven !
    Vind ik leuk
    scRzorz +665
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:38
    30 miljoen salaris is beter dan 222 miljoen transfer en 30m+ salaris
    Vind ik leuk
    Bolduque +53
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:51
    Als je goed om je heen kijkt naar alle armoede in de wereld begrijp ik echt niet dat ze die bedragen durven te vragen.
    Vind ik leuk
    Sanders +3520
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:52
    Hij is in goede vorm, maar laat hem dit eerst maar eens minimaal een seizoen volhouden voordat we hem nog verder ophemelen..
    Vind ik leuk
    JD85 +585
    woensdag 18 oktober 2017 om 13:08
    Volg jij uberhaupt het voetbal in Engeland wel? Wat een olie domme reactie. De Bruyne was vorig seizoen ook de absolute sterspeler van City.
    Sterker nog, toen hij op zijn 17e bij KRC Genk speelde, waren het De Bruyne (16/17) en Courtois (16) die Genk kampioen gemaakt hebben. Toen al stonden de kwaliteiten van De Bruyne als een paal boven water.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    woensdag 18 oktober 2017 om 13:10
    Bruyne is een aardige voetballer maar geen wereldtop. Dan kom je in de categorie Modric, Kroos etc...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 13:11]
    Vind ik leuk
    City boy +390
    donderdag 19 oktober 2017 om 19:30
    Echt serieus hoe geef je 15 miljoen uit in 1 jaar?

    En dan wil je nog meer?!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Zaakwaarnemer van De Bruyne wijst naar Neymar en eist astronomisch salaris'