'Als hij zo doorgaat, haalt Bosz waarschijnlijk een vervanger naar Dortmund'

'Als hij zo doorgaat, haalt Bosz waarschijnlijk een vervanger naar Dortmund'

woensdag 18 oktober 2017 om 18:32

In Duitsland zijn alle ogen gericht op Peter Bosz. Na de interlandbreak zit de klad erin bij Borussia Dortmund, waardoor de trainer aan zet is.

Dortmund verloor afgelopen weekend met 3-2 van RB Leipzig en dinsdag ging het met een 1-1 gelijkspel bij APOEL Nicosia mis in de Champions League. 'Daardoor is de hoop om verder te komen in de Champions League tot een minimum gedaald', schrijft BILD woensdag. 'Maar veel zorgelijker dan de uitslag, was het spel van Dortmund op Cyprus. Ongeïnspireerd, gezapig en niet slagvaardig. Dat is onder Peter Bosz nog niet gebeurd.'

De toonaangevende krant uit Duitsland kijkt nu naar Bosz. 'Hoe gaat hij Dortmund weer zo snel mogelijk op het oude niveau brengen? Twee weken voor de topper tegen Bayern München moet Bosz zijn ploeg uit een mini-crisis halen - en zijn doelman bij de hand nemen. Roman Bürki straalt onzekerheid uit. Daardoor heeft Bosz er nog een probleem bij: als Bürki zo doorgaat, is hij zijn basisplaats kwijt en haalt Bosz waarschijnlijk een vervanger.'

Plaats een reactie

Aistern +357
woensdag 18 oktober 2017 om 18:39
Leno kan best keepen hoorde ik.
Vind ik leuk
Mo +7986
woensdag 18 oktober 2017 om 18:40
Ja die kan wel een balletje tegenhouden volgens mij
Vind ik leuk
John M. +3197
woensdag 18 oktober 2017 om 19:11
Ja die is goed maar speelt in een andere club (Bayer Leverkusen) dus moet er toch verhandelt worden en kan hij niet voor de winterpauze komen.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 18:39
Dat was van korte duur.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 18:46
Voor der Bull was het nog hozanna.. het kan hard gaan.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 18:52
Dat is toch raar in de voetbalwereld. 2 verliespartijen en je kan er niks meer van. Een mini crisis. Haha. Een mini mini mini crisis.
Wat was ook alweer een crisis? Vraagt de media, over een door de media bedacht woord.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 18:45
Zie ik daar een kalkoen lopen?
Vind ik leuk
james89 +343
woensdag 18 oktober 2017 om 18:58
Cillessen is een mooi alternatief voor Burki
Vind ik leuk
Bizzy +7726
woensdag 18 oktober 2017 om 19:09
Slecht resultaat cl is einde Bosz
Vind ik leuk
buddha +4877
woensdag 18 oktober 2017 om 19:19
denk dat dat wel meevalt
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 19:18
Ach een kleine dipje maakt de media altijd groter dan het is..
(Ogen zijn groter dan de maag)
Vind ik leuk
Mari +1777
woensdag 18 oktober 2017 om 19:23
De keeper van Feijenoord. Iedereen blij. Ook Vermeer
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 19:25
Padt is ook een koopje
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 19:50
Elke speler heeft 2/3 zulke wedstrijden in het seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 00:45
Gewoon weer Weidenfeller laten keepen, een keeper met veel passie en een kind van de club
Vind ik leuk
1903 +181
donderdag 19 oktober 2017 om 14:06
Leno is zeker een geweldige keeper. Maar ik zal egt geen Cillesen halen. Of Leno of Schmeichel van Leicester City wat vinden jullie?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Als hij zo doorgaat, haalt Bosz waarschijnlijk een vervanger naar Dortmund'