Neymar deed vertrekmededeling op bruiloft van Messi: Ik vroeg: waarom?

Neymar deed vertrekmededeling op bruiloft van Messi: "Ik vroeg: waarom?"

vrijdag 20 oktober 2017 om 10:41

Neymar heeft tijdens de bruiloft van Lionel Messi begin juli aan zijn ploeggenoten en andere bekenden uit de voetbalwereld verteld dat hij FC Barcelona gaat verlaten voor Paris Saint-Germain. Dat vertelt Xavi.

"Hij zei op de bruiloft van Messi dat hij van club wilde wisselen" zegt oud-speler van Barcelona Xavi, die nu in Qatar speelt. "Ik vroeg aan hem: waarom? Hij zei: ik ben niet blij in Barcelona. Ik wil weg, ik wil een nieuwe ervaring hebben in Europa bij PSG."

"En dat heeft hij uiteindelijk gedaan. Het was zijn beslissing en die beslissing hebben we te respecteren", aldus Xavi, die denkt dat Neymar wel een uitstekende stap gezet heeft. "Ik denk dat PSG met Neymar en Kylian Mbappé een geweldige kans heeft om de Champions League dit seizoen te winnen."

Plaats een reactie

Feye1908 +6576
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
Gelukkig, ik vroeg mij al af waar de zoveelste nietszeggende topic over deze verwende kleuter bleef.
Vind ik leuk
Youri99 +5513
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
Jezus wat schokkend VP, jullie worden bedankt. Doe zo geen oog meer dicht de komende 2 weken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:47]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
oké weten we dat nu ook weer!
Vind ik leuk
Mallerd +1102
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:52
Ik hoop dat PSG Barcelona of Real Madrid loot en dan flink te kijk wordt gezet
Vind ik leuk
Vowtar +1141
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:56
Barcelona werd vorig jaar al kansloos weggespeeld door PSG. Nu met Mbappé en Neymar erbij, zal het verschil alleen maar groter zijn.

Vorig jaar ging Barca dan wel door, maar op een gegeven moment wordt het niveauverschil dusdanig groot dat zelfs een corrupte scheids er niks meer aan kan doen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:04
Whahahaha misschien als ze het scorebord kunnen beïnvloeden.
Vind ik leuk
Korm +21578
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:17
hahaha in Barca had PSG helemaal niks te vertellen. ik ben niet voor Barca maar wel tegen PSG
Vind ik leuk
robery +2531
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:42
Ben tegen beide clubs met Real erbij.
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:27
En dan ben je ook nog voor PSV man man man waar is het fout gegaan ;p
Vind ik leuk
Korm +21578
zondag 22 oktober 2017 om 11:18
dat is dan weer jou gedachten, ik snap dat mensen tegen real en PSG zijn. Barca heeft nog een beetje beleid.
sommige mensen hebben niks met clubs die dmv veel geld uitgevenalle ster spelers wegkapen en daar een team van bouwen
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 12:22
Haha ik begrijp dat wel hoor. Was ook maar een grapje tegen robery. Ik vind het ook jammer dat United daar in mee gaat maar in dat wereldje is het niet anders blijkbaar. Hopelijk is die gekte snel voorbij. Al ben ik bang dat het alleen maar meer wordt.
Vind ik leuk
power +318
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:12
ajax doet toch niet mee, dat zou jij hopen
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:02
Elke keer als ik die Neymar zie moet ik denken aan hoe hij Tete niet voorbij kwam tegen Lyon! ;D
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:04
Ja, inderdaad. GEWELDIG! Zo'n dure speler die keihard wordt aangepakt door een hele goedkope speler.
Vind ik leuk
goekie4 +1226
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:11
Het verschil is alleen Tete kan wel voetballen, Neymar denkt het alleen ;)
Vind ik leuk
Jefah +249
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:32
Jaja en dit.moeten we serieus nemen
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:12
Of hoe hij menig top verdedigers wel voorbij kwam.
Vind ik leuk
Rodapaus +2331
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:21
Lekker dan, ben je aan t trouwen en gaat zon figuur de aandacht opeisen. Zoek ff een beter moment uit ofzo
Vind ik leuk
Korm +21578
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:15
PSG gun ik helemaal niks :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:46
Eerlijk gezegd ik moet ze ook niet , maar als ik echt eerlijk moet zijn, ik vrees dat ze op 1 been de CL gaan winnen, alhoewel ik het liefst van al mijn ploeg met de CL beker zou willen zien, maar ik moet realistisch blijven en ik vrees dat Neymar en co dit jaar alles zal winnen.
Vind ik leuk
Korm +21578
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:55
Ik denk het niet... En ik hoop ook gewoon van niet. Ik acht clubs als Bayern, Barca en Real nog steeds hoger in. Ook denk ik dat City beter is dan PSG. :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:03
Hoop dat jij het bij het rechte eind hebt Joh!
Vind ik leuk
Korm +21578
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:21
ik ook ;)
Vind ik leuk
HansVites +2086
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:24
Ja waarom voor het geld natuurlijk.
Vind ik leuk
Truth +2749
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:25
Als hij speelt zoals tegen de nekken uit brussel zal het niks worden en alves veel bla bla bla maar werd er compleet afgelopen tegen onyekuru en was voor de rest totaal onzichtbaar ...zijn tijdperk is over en hij zit daar duidelijk voor de poen ....meunier had moeten spelen !
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:39
Xavi Hernandez , een super goede voetballer, met een eerlijke mening een grote meneer
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:40
Nou meneer Neymar, je had verdomd snel een heleboel geld nodig volgens mij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Neymar deed vertrekmededeling op bruiloft van Messi: "Ik vroeg: waarom?"