Neymar deed vertrekmededeling op bruiloft van Messi: Ik vroeg: waarom?

    Neymar deed vertrekmededeling op bruiloft van Messi: "Ik vroeg: waarom?"

    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:41

    Neymar heeft tijdens de bruiloft van Lionel Messi begin juli aan zijn ploeggenoten en andere bekenden uit de voetbalwereld verteld dat hij FC Barcelona gaat verlaten voor Paris Saint-Germain. Dat vertelt Xavi.

    "Hij zei op de bruiloft van Messi dat hij van club wilde wisselen" zegt oud-speler van Barcelona Xavi, die nu in Qatar speelt. "Ik vroeg aan hem: waarom? Hij zei: ik ben niet blij in Barcelona. Ik wil weg, ik wil een nieuwe ervaring hebben in Europa bij PSG."

    "En dat heeft hij uiteindelijk gedaan. Het was zijn beslissing en die beslissing hebben we te respecteren", aldus Xavi, die denkt dat Neymar wel een uitstekende stap gezet heeft. "Ik denk dat PSG met Neymar en Kylian Mbappé een geweldige kans heeft om de Champions League dit seizoen te winnen."

    Plaats een reactie

    Feye1908 +8622
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
    Gelukkig, ik vroeg mij al af waar de zoveelste nietszeggende topic over deze verwende kleuter bleef.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8777
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
    Jezus wat schokkend VP, jullie worden bedankt. Doe zo geen oog meer dicht de komende 2 weken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 10:47]
    Vind ik leuk
    _jessuuhh_ +142
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:46
    oké weten we dat nu ook weer!
    Vind ik leuk
    Mallerd +1747
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:52
    Ik hoop dat PSG Barcelona of Real Madrid loot en dan flink te kijk wordt gezet
    Vind ik leuk
    Vowtar +4485
    vrijdag 20 oktober 2017 om 10:56
    Barcelona werd vorig jaar al kansloos weggespeeld door PSG. Nu met Mbappé en Neymar erbij, zal het verschil alleen maar groter zijn.

    Vorig jaar ging Barca dan wel door, maar op een gegeven moment wordt het niveauverschil dusdanig groot dat zelfs een corrupte scheids er niks meer aan kan doen ;)
    Vind ik leuk
    _jessuuhh_ +142
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:04
    Whahahaha misschien als ze het scorebord kunnen beïnvloeden.
    Vind ik leuk
    Korm +33510
    vrijdag 20 oktober 2017 om 12:17
    hahaha in Barca had PSG helemaal niks te vertellen. ik ben niet voor Barca maar wel tegen PSG
    Vind ik leuk
    power +5165
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:12
    ajax doet toch niet mee, dat zou jij hopen
    Vind ik leuk
    DannyLWD +233
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:02
    Elke keer als ik die Neymar zie moet ik denken aan hoe hij Tete niet voorbij kwam tegen Lyon! ;D
    Vind ik leuk
    _jessuuhh_ +142
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:04
    Ja, inderdaad. GEWELDIG! Zo'n dure speler die keihard wordt aangepakt door een hele goedkope speler.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1667
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:11
    Het verschil is alleen Tete kan wel voetballen, Neymar denkt het alleen ;)
    Vind ik leuk
    Jefah +235
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:32
    Jaja en dit.moeten we serieus nemen
    Vind ik leuk
    popiejopie +2395
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:12
    Of hoe hij menig top verdedigers wel voorbij kwam.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5531
    vrijdag 20 oktober 2017 om 11:21
    Lekker dan, ben je aan t trouwen en gaat zon figuur de aandacht opeisen. Zoek ff een beter moment uit ofzo
    Vind ik leuk
    Korm +33510
    vrijdag 20 oktober 2017 om 12:15
    PSG gun ik helemaal niks :)
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2922
    vrijdag 20 oktober 2017 om 13:46
    Eerlijk gezegd ik moet ze ook niet , maar als ik echt eerlijk moet zijn, ik vrees dat ze op 1 been de CL gaan winnen, alhoewel ik het liefst van al mijn ploeg met de CL beker zou willen zien, maar ik moet realistisch blijven en ik vrees dat Neymar en co dit jaar alles zal winnen.
    Vind ik leuk
    Korm +33510
    vrijdag 20 oktober 2017 om 13:55
    Ik denk het niet... En ik hoop ook gewoon van niet. Ik acht clubs als Bayern, Barca en Real nog steeds hoger in. Ook denk ik dat City beter is dan PSG. :)
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2922
    vrijdag 20 oktober 2017 om 14:03
    Hoop dat jij het bij het rechte eind hebt Joh!
    Vind ik leuk
    Korm +33510
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:21
    ik ook ;)
    Vind ik leuk
    HansVites +4593
    vrijdag 20 oktober 2017 om 12:24
    Ja waarom voor het geld natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    vrijdag 20 oktober 2017 om 13:25
    Als hij speelt zoals tegen de nekken uit brussel zal het niks worden en alves veel bla bla bla maar werd er compleet afgelopen tegen onyekuru en was voor de rest totaal onzichtbaar ...zijn tijdperk is over en hij zit daar duidelijk voor de poen ....meunier had moeten spelen !
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2922
    vrijdag 20 oktober 2017 om 13:39
    Xavi Hernandez , een super goede voetballer, met een eerlijke mening een grote meneer
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 13:40
    Nou meneer Neymar, je had verdomd snel een heleboel geld nodig volgens mij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Neymar deed vertrekmededeling op bruiloft van Messi: "Ik vroeg: waarom?"