Engelse krant hakt weer met botte bijl: 'Koeman allerminst populair bij spelers'

    Engelse krant hakt weer met botte bijl: 'Koeman allerminst populair bij spelers'

    zondag 22 oktober 2017 om 07:15

    Ronald Koeman wordt zondag opnieuw hard aangepakt in Britse media. The Daily Mail schrijft dat de 'veeleisende' Nederlandse manager weinig geliefd is bij zijn spelers, die zich als schoolkinderen behandeld voelen bij Everton.

    Volgens de boulevardkrant ging het al mis bij Southampton, waar spelers zich ondanks een knappe zesde plaats aanboden bij andere middenmoters in de Premier League. Dat terwijl die clubs niet hetzelfde salaris konden bieden. 'Die voorstellen stopten de dag dat Koeman St. Mary's verliet voor Everton. Daarmee werd duidelijk dat de onvrede in de kleedkamer te wijten was aan de manager.'

    Everton zou op de hoogte zijn geweest van de veeleisende methoden, de afstandelijkheid en matige communicatieve vaardigheden van Koeman, maar wilde na Roberto Martinez een harde hand voor de groep. 'Het is duidelijk dat die aanpak nog niet heeft gewerkt', aldus The Daily Mail. 'Koemans populariteit in de kleedkamer daalt tot het peil bij Southampton.'

    De spelers zouden zich als 'schoolkinderen behandeld voelen'. Zo krijgen Koeman en de technische staf eerst hun eten geserveerd, voordat de selectie aan de beurt is. Ook vinden de spelers het moeilijk om met problemen op hun manager af te stappen. The Daily Mail schreef zaterdag ook al over de onvrede binnen de club.

    Plaats een reactie

    zondag 22 oktober 2017 om 07:28
    Nou KNVB waag nog eens een poging zou ik zo zeggen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20468
    zondag 22 oktober 2017 om 07:39
    Kansloos volk bij die roddelkranten. Rioolratten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    zondag 22 oktober 2017 om 07:56
    De boulevardkrant is hard bezig om onrust te veroorzaken. Ze willen Koeman dus weg hebben, duidelijk wat hun spel is.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3719
    zondag 22 oktober 2017 om 08:08
    Lukaku heeft Koeman vorig seizoen gedragen... Slecht transferbeleid (geen waarig vervanger voor Lukaku)... Trap die Koeman er maar uit!!!!
    Vind ik leuk
    Sazzz +11337
    zondag 22 oktober 2017 om 08:51
    Tja, die spelers bij Southampton zullen nu misschien ook inzien dat de resultaten ook te danken waren aan koeman. Sinds hij weg is zijn die namelijk ook veel minder. Maar nee, die volgevreten gekken zullen eens accepteren dat zij de baas niet zijn
    Vind ik leuk
    Gwen +173
    zondag 22 oktober 2017 om 09:23
    Is het dan wel wat voor het Nl elftal ?
    Koeman is wel iemand die een psv ajax en feyenoord bril op heeft
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2016
    zondag 22 oktober 2017 om 09:29
    Er wordt lovend gedaan over de discipline van Heynckes. Koeman is ook van de discipline en dat schijnt allemaal kommer en kwel te zijn. Als resultaten tegenvallen, gaat er altijd weer gezocht worden naar redenen waarom. Dat zie je nu terug. In plaats van dat ze het spelersmateriaal eens onder de loep nemen, want daar word je niet heel vrolijk van.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +879
    zondag 22 oktober 2017 om 09:47
    Hij heeft zelf gezegd dat hij verantwoordelijk was voor de aankopen. Heeft tie dus niet goed gedaan!!
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    zondag 22 oktober 2017 om 09:48
    Logisch, als spelers verliezen is de trainer nooit populair, zeker niet onder de wisselspelers. Dat is niets nieuws. Met de overdreven budgetten in het Engelse voetbal flikkeren we dan gewoon binnen nu en twee weken de trainer er uit. En dan zal blijken dat Everton een zeer matig team heeft met matige spelers. En dit alles natuurlijk wel ingegeven door de aankopen van Koeman met heel veel budget. Dat mag je hem dan kwalijk nemen. Populair hoef je als trainer ook niet te zijn, resultaten vergoed alles.
    Het binnenhalen van Roony is misschien nog wel de grootste misser van Koeman! Die brengt geen voetballende verbetering en zorgt zeker niet voor rust in je club.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 09:51]
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 10:02
    Duidelijk. Koeman is te weinig op de hoogte van de laatste trends, mode en gadgets om een goede bondscoach van deze groep te zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    zondag 22 oktober 2017 om 10:49
    Als hier iets van waar is, dan is meteen ook verklaard waarom Engelse ploegen ondanks een surplus aan budget zo droevig presteren in Europa. Voor Ajax is finale EL een topprestatie, maar van Engelse topclubs mag je meer verwachten. Iedereen heeft het over City nu. Kijken waar die lui dit jaar stranden in Europa....
    Vind ik leuk
    dikky8 +155
    zondag 22 oktober 2017 om 11:20
    Everton word gewoon 7e in de PL Hij krijgt het wel weer op de rit. Heeft vorig jaar ook een mindere periode gehad en ook bij southamton slechte periodes gekend. Heeft veel krediet in engeland.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7839
    zondag 22 oktober 2017 om 13:33
    Die spelers presteren vooralsnog allemaal niet. Kan me niet voorstellen dat Koeman invloed heeft op de balaanname passing en tempo in de wedstrijden. Vooralsnog moeten die spelers zich eens afvragen waarom ze zo baggerslecht spelen. Dan kan Koeman zich afvragen waarom hij vergeten is een spits te kopen.
    Vind ik leuk
    United FC +11457
    zondag 22 oktober 2017 om 13:50
    Het einde lijkt in zicht voor Koeman!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Engelse krant hakt weer met botte bijl: 'Koeman allerminst populair bij spelers'