'Koeman moet vrezen: goede vriend van voorzitter in beeld bij Everton'

    'Koeman moet vrezen: goede vriend van voorzitter in beeld bij Everton'

    zondag 22 oktober 2017 om 08:08

    Ronald Koeman lijkt meer en meer te moeten vrezen voor zijn baan bij Everton. Volgens The Daily Mirror is David Moyes in beeld om de Nederlandse manager te vervangen op Goodison Park.

    Moyes stond elf jaar aan het roer bij Everton, voordat hij het stokje overnam van Sir Alex Ferguson bij Manchester United. Hoewel zijn periode bij The Mancunians uitliep op een teleurstelling en hij ook bij Real Sociedad en Sunderland weinig succesvol was, staat de 54-jarige Schot nog altijd in hoog aanzien bij Everton, aldus de boulevardkrant.

    Moyes, die The Toffees in 2005 naar Champions League-deelname leidde, is daarnaast nog altijd goed bevriend met voorzitter Bill Kenwright. Hoewel Farhad Moshiri tegenwoordig de belangrijkste stem heeft bij de club, heeft Kenwright nog altijd een vinger in de pap. Ook het geduld van eigenaar Moshiri met Koeman zou bovendien wel eens op kunnen raken.

    Koeman heeft als doelstelling om mee te doen met de top zes, maar Everton staat vooralsnog slechts zestiende in de Premier League. Slechts twee van de laatste twaalf duels werden gewonnen. Zondagmiddag wacht een thuiswedstrijd tegen Arsenal.

    Lees ookEngelse krant hakt weer met botte bijl: 'Koeman allerminst populair bij spelers'

    Poll

    Gaat Koeman de boel redden bij Everton?

    (1403 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 22 oktober 2017 om 08:18
    Dan moet Koeman de deur maar dicht houden. Voor ie het weet, is ie er ziek van.
    Hoewel ... in een trein tocht het ook wel eens.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1956
    zondag 22 oktober 2017 om 08:21
    slechter zal het er niet van worden
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 08:22
    Koeman hoeft niet te vrezen, krijgt een dikke zak geld mee en gaat binnenkort aan de slag bij Oranje,ketjing!!!!
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    zondag 22 oktober 2017 om 08:39
    Die gaat nooit aan de slag bij oranje, maar is na vanmiddag wel werkeloos ben ik bang voor
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 09:17
    Zo goed is Arsenal niet dus hij heeft zeker kans vanmiddag!
    Vind ik leuk
    peinke +1746
    zondag 22 oktober 2017 om 11:15
    Kansloos, nu een paar keer dat Everton gezien, die hebben een heel matig team. Geen probleem voor Arsenal en de Koemannen zijn welkom voor NL elftal. Prima toch!
    Vind ik leuk
    KoiFreak +257
    zondag 22 oktober 2017 om 09:13
    De broeders Koeman kunnen bij KNVB aankloppen om als bondscoach te aanmelden
    Vind ik leuk
    Bizzy +15989
    zondag 22 oktober 2017 om 10:56
    God behoede dat
    Vind ik leuk
    Tim +3367
    zondag 22 oktober 2017 om 13:37
    Ik heb zomaar het gevoel dat jij verhoede bedoelde, maar dat je nu precies het tegenovergestelde zegt.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    zondag 22 oktober 2017 om 11:09
    Baan als bondscoach is al vergeven.
    Davids, Kluivert en Seedorf gaan de kar trekken.
    Hiddink word de verzorger.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    zondag 22 oktober 2017 om 09:26
    Moyes is ook geen topper.
    Maar koeman is helaas wel een beetje klaar daar.
    Vind ik leuk
    Stickyajax +155
    zondag 22 oktober 2017 om 11:13
    Laat hem maar ontslagen worden.
    Kan die gelijk solliciteren als bondscoahs van het nederlands elftal.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stickyajax +155
    zondag 22 oktober 2017 om 11:14
    Laat hem maar ontslagen worden.
    Kan die gelijk solliciteren als bondscoahs.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Koeman moet vrezen: goede vriend van voorzitter in beeld bij Everton'