Smetje op PSV-overwinning: blessures voor duo, Pereiro naar ziekenhuis

Smetje op PSV-overwinning: blessures voor duo, Pereiro naar ziekenhuis

zondag 22 oktober 2017 om 15:15

PSV is niet zonder kleerscheuren uit het traffen met Heracles Almelo (3-0) gekomen. Aanvallers Gastón Pereiro en Jürgen Locadia liepen blessures op in het Philips Stadion, meldt het Eindhovens Dagblad zondag. 

Zowel Pereiro als Locadia werd na de pauze gewisseld door trainer Phillip Cocu. De Uruguayaan kwam verkeerd terecht op zijn schouder en had last van het gewricht. Het ED meldt dat de linkspoot maandag een bezoek brengt aan het ziekenhuis om een foto te laten maken. 

Locadia ging door zijn enkel tijdens de thuiswedstrijd. Na afloop zei Cocu dat de kwetsuur leek mee te vallen. Een dokter heeft inmiddels naar enkel van Locadia gekeken. 

Hirving Lozano, topscorer van PSV, maakte tegen Heracles zijn rentree. De Mexicaan tekende voor de openingstreffer, zijn zevende goal van het seizoen alweer. 

Plaats een reactie

mirkoff +1896
zondag 22 oktober 2017 om 15:26
Gelukkig valt het mee, nu het goed draait.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 15:28
Das mooi klote ... hopelijk valt het mee met pereiro
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:10
Wat speelde PSV slecht trouwens.

leuk in de omschakeling, maar verder weinig gezien, durven gewoon met 10 man te verdedigen in eigenhuis. en de bal aan de tegenstander te laten

Heracles had meer balbezit dan PSV dan klopt er toch iets niet,

vraag me af hoelang ze dat in eindhoven goed blijven vinden, als de uitslagen een beetje tegen gaan zitten.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:05
Dat balbezit komt omdat PSV binnen seconden naar de andere kant van het veld was terwijl heracles telkens de bal achterin een tikkie breed gaven. Dat was hun idee van "opbouwen" blijkbaar
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:06
mee eens dat PSV supersnel is in de omschakeling, maar verder een saaie wedstrijd om te kijken

PSV durft gewoon met 10 man achter de bal te verdedigen. dat zouden ze bv in de Arena nooit pikken.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:52
nu moet die Lozano nog alles afscheuren
Vind ik leuk
Chucky +111
zondag 22 oktober 2017 om 18:02
27 jaar phoe phoe...
Vind ik leuk
R2 +2869
zondag 22 oktober 2017 om 20:20
Met een IQ lager dan het vriespunt, kan ik je dit niet eens meer kwalijk nemen.
Vind ik leuk
FACT +322
maandag 23 oktober 2017 om 02:20
Niveautje hoor!
Vind ik leuk
JOJO +1195
zondag 22 oktober 2017 om 19:39
Ging echt helemaal nergens over met die schoppers uit Almelo. Locadia eruit schoppen en eigenlijk ook Lozano. Binnen 3 minuten twee keer een aanslag op de zelfde enkel. Bij zo'n club moet de scheids veel harder optreden en de aanvoerder ter verantwoording roepen. Uiteindelijk probeert die scheids dat middels die onterechte rode kaart en penalty, maar dat is niet de juiste manier.
Vind ik leuk
RedNas +2246
maandag 23 oktober 2017 om 00:05
Locadia geblesseerd.. Ik hoopte op een smetje voor PSV, maar het is dus een smetje voor Ajax.
Vind ik leuk
El Lobo +1170
maandag 23 oktober 2017 om 08:18
Door de enkel gegaan? en dat op echt gras? wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Smetje op PSV-overwinning: blessures voor duo, Pereiro naar ziekenhuis