Van der Sar reageert: 'Je moet hem echt van De Toekomst afschoppen'

    Van der Sar reageert: 'Je moet hem echt van De Toekomst afschoppen'

    zondag 22 oktober 2017 om 15:57

    Ajax-directeur Edwin van der Sar maakt geen probleem van de uitspraken die Amin Younes eerder deze week deed in De Telegraaf. De Duitse aanvaller uitte zijn onbegrip over het feit dat Ajax hem slechts een korte vakantie had gegund. Daardoor voelt Younes zich momenteel 'niet fris'. 

    "Hij heeft inderdaad een aantal dingen gezegd...", aldus Van der Sar bij De Tafel van Kees op FOX Sports. Younes gaf in het interview tevens aan dat hij in de zomer de kans had om naar een buitenlandse club te verkassen. Ajax weigerde echter mee te werken.

    "Je wilt spelers vasthouden, je hebt bepaalde ambities met ze. Het is ook niet zo dat er clubs bonkend aan onze deur stonden", benadrukt Van der Sar. "Hij moet nu gewoon lekker gaan voetballen."

    Bovenal is Van der Sar een bewonderaar van de speler Younes. "Hij is fantastisch. Younes is een speler die in zichzelf wil investeren. Je moet hem echt van De Toekomst afschoppen."

    Poll

    Is Younes goed genoeg voor een grotere competitie?

    (2354 stemmen)

    Plaats een reactie

    ajaxjj3187 +1072
    zondag 22 oktober 2017 om 15:59
    Flikker die younes idd maar eens van de toekomst af, weekje of 6 rust moet genoeg zijn.....
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12410
    zondag 22 oktober 2017 om 16:09
    Een maand of zes mag ook.
    Geen mens die het merkt als hij niet meedoet.

    Zwaar overhypte speler maar daar zijn ze bij Ajax sinds vorig seizoen goed in.

    Viergever, Veltman, Schone, Younes. Stuk voor stuk middelmaat die bij een topclub niet in de basis hoort te staan.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8239
    zondag 22 oktober 2017 om 16:32
    Inderdaad weg ermee...wat een slechte speler, tegen feyenoord ook weer...denk dat hij heel lief is tegen de trainers want hij mag altijd spelen. En inderdaad ook viergever en veltman vooral, viergever is een leuke speler voor achter de hand te hebben, veltman pakt zoveel domme kaarten en maakt ook veel fouten..en er zou ook een ervaren centrale verdediger bij moeten komen die in plaats van de ligt gaat spelen...die jongen maakt fout na fout die moet rustiger gebracht worden en ervaring langs hem hebben
    Vind ik leuk
    Castromann +6312
    zondag 22 oktober 2017 om 18:23
    Enge man die vd Sar.
    Altijd van die popie jopie uitspraken om n wit voetje te halen bij achterban oa.
    ongelofelijk dat zo'n onbekwame man zo'n functie mag bekleden #wanbeleid.
    Vind ik leuk
    Gozert +2479
    zondag 22 oktober 2017 om 15:59
    Waarom staat Younes eigenlijk nog op het veld. Je speelt zo met 10 man. Maar dat terzijde.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20043
    zondag 22 oktober 2017 om 16:10
    Vergelijkbaar met Florian Jozefzoon en Narsingh. Nuttige spelers maar geen toppers. Iedere club heeft zulke spelers nodig maar bij een goed bod niet nadenken maar verkopen.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12410
    zondag 22 oktober 2017 om 16:33
    "Iedere club heeft zulke spelers nodig"

    Ja, klopt.
    Maar als ze een basisplaats hebben dan is er iets mis met je club
    Vind ik leuk
    Ale +4340
    zondag 22 oktober 2017 om 16:14
    Misschien moet je iets verder gaan vd Sar. Ik stel voor om Younes zijn contact te ontbinden. Een fantastische speler? Pfff geen wonder dat Ajax geen steek vooruit komt met zulke blinde varkens aan het roer.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29573
    zondag 22 oktober 2017 om 16:20
    Lekkere titel weer.
    Vind ik leuk
    Guust +5518
    zondag 22 oktober 2017 om 16:25
    Dan word het tijd dat ze dat eens doen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    zondag 22 oktober 2017 om 16:36
    Wat een kansen miste hij vandaag weer, niet te geloven!!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8118
    zondag 22 oktober 2017 om 16:39
    Wanneer schoppen ze van der Sar Nederland eens uit/
    Vind ik leuk