Huntelaar 'provoceert' Feyenoord-fans: 'Niet teveel, maar een beetje mag wel'

Huntelaar 'provoceert' Feyenoord-fans: 'Niet teveel, maar een beetje mag wel'

zondag 22 oktober 2017 om 19:15

Voor een Klassieker kun je Klaas-Jan Huntelaar 's nachts wakker maken. De geroutineerde spits maakte zondag zijn negende doelpunt voor Ajax in acht ontmoetingen met Feyenoord.

Huntelaar brak de ban in de met 1-4 gewonnen Klassieker. "Waarom ik altijd scoor tegen Feyenoord? Omdat het de lekkerste wedstrijd van het seizoen is, denk ik", lacht Huntelaar tegenover Metro. Na zijn doelpunt kuste hij het Ajax-embleem op zijn shirt. "Dat was een mooi moment. Je moet de Feyenoord-fans niet teveel provoceren, maar een beetje mag wel."

Enig smetje op de gewonnen Klassieker was het ontbreken van Ajax-fans, aldus Huntelaar. "Het is altijd zo lekker om hier te scoren. Alleen is het jammer dat er geen uitfans bij waren om te vieren, want het blijft altijd mooi om een 'stukje Gallië' in het stadion te hebben. Dan kan je een doelpunt of een zege delen met de fans." Maar: "Die stilte in De Kuip is zo'n geweldig gevoel."

Plaats een reactie

Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 19:18
Nou, geweldig.
Vind ik leuk
Garrie +2039
zondag 22 oktober 2017 om 19:27
Absoluut geweldig ja! En zo geweldig was het publiek ook niet. Meer bezig met wegwerp gebaren en schelden richting Ajax dan met het aanmoedigen van Feyenoord. Maarja whatelse is new?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
Of je daar gelijk in hebt.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:19
Had donker rood moeten hebben. Zeker 2x geel.
Vind ik leuk
darmianto +7226
zondag 22 oktober 2017 om 19:20
Komt hard aan he zo'n 1-4?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
Bij mij niet hoor. PSV word zo makkelijk kampioen.
Vind ik leuk
darmianto +7226
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
Boh, die krijgen ook hun gebruikelijke dip wel weer, die hebben Heracles ook niet bepaald weggespeeld.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:31
Ajax speelde Heracles eerder dit seizoen ook niet bepaald weg.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:37
dat was in Almelo koek koek
Vind ik leuk
Morris +14451
zondag 22 oktober 2017 om 19:41
Nee kroepoek
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:43
Maar wel ook tegen hetzelfde Heracles.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:50
Zullen we het anders over Heerenveen hebben;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:53
Of toch maar weer over Vitesse ;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:49
We hebben anders nog genoeg andere clubs;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:22
Gelukkig speelden ze feyenoord vandaag wel weg...
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 20:22]
Vind ik leuk
AFFA +982
zondag 22 oktober 2017 om 22:07
Klopt psv Heerenveen ook niet of wel
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
Die klappen van Huntelaar ook. Vraag t maar na ...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
Duidelijker kon het niet. Maar ook een zeer zwakke scheids.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 19:38
Makkelie nooit meer een klassieker laten fluiten.
Vind ik leuk
Simon1989 +2222
zondag 22 oktober 2017 om 20:33
Eens! Hij liet zich veel te veel meeslepen door het Feyenoord publiek waardoor hij erg tegen Ajax ging fluiten.
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 22 oktober 2017 om 20:38
Als hij tegen Ajax gefloten zou hebben , had hij er Huntelaar af gestuurd!
Vind ik leuk
Simon1989 +2222
zondag 22 oktober 2017 om 20:46
Dan hadden bij Feyenoord er wel ook wel 2 afgestuurd moeten worden! Zowel de kaart van Huntelaar als Jorgensen sloegen nergens op, en Diks liet zich elke keer wel heel opzichtig vallen.
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 22 oktober 2017 om 20:52
Dat is de vraag zwaaiende armen kunnen spelers raken. En zoals ik al eerder zei de ene keer wel de andere keer niet bestraffen maakt het raar!
Verder waar Huntelaar een kaart voor kreeg moest de speler wel van het veld af om een bloeiende wond te laten verzorgen. Dus helemaal niets aan de hand klopt niet;-).
Dat Makkelie niet zijn beste wedstrijd gefloten heeft kunnen we het wel over eens zijn.
Of het van invloed was op de wedstrijd zou ik niet weten. Denk het niet!
Vind ik leuk
Simon1989 +2222
zondag 22 oktober 2017 om 21:01
Hij had geen wond, zijn lens was uitgevallen;) Laten we het er maar op houden dat die warrig floot, situaties die met geel bestraft moesten worden daar gaf die niets voor of liet zelfs doorspelen en situatie waar die geel trekt waren soms oo twijfelachtig.
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 22 oktober 2017 om 21:07
Oké kon ik op de tribune niet zien;-)
Een voetballer hoort ook geen lenzen in te hebben;-)
Dat hij warrig floot staat als een paal boven water. Maar daar hadden allebei de teams last van;-)
Vind ik leuk
fr1963 +1137
zondag 22 oktober 2017 om 21:43
Vilhena schorsing na een "vermeende" elleboogstoot tegen sparta en Berghuis 2 x geel, dus rood, na licht vasthouden tegen PSV. Huntje mag elleboog 2 x in gezicht plaatsen en handje vasthouden tegen slechts 1 gele kaart.
hoe bedoel je hij floot tegen ajax?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:59
Nu vergeet je alleen wel te vermelden dat Berghuis tegen PSV natuurlijk donkerrood had moeten krijgen in plaats van 2x geel
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:42
Omdat hij slecht floot? Dan ook feyenoord nooit meer een klassieker laten spelen, die waren ook waardeloos..
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:18
Hahahahah dit vind ik de beste comment op een de comments :D

Gefeliciteerd met een like van mij !
Vind ik leuk
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:50
Danku, ik zal hem koesteren
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:35
Valt mee hoor, als je achterin 1 op 1 gaat spelen kan dat gebeuren. Iets met de tegenstander in het gezicht raken, daarvoor kan je rood geven.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
Huntelaar scoort liever :)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:23
Met zijn armen ja. Ach ik heb vandaag 2 tob clubs gezien, t was een verschrikkelijk laag niveau
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
Absoluut. Het was heelllll slecht.
Vind ik leuk
Sil95 +4256
zondag 22 oktober 2017 om 19:30
Moet je nagaan dat zelfs een slecht spelend Ajax nog met zulke cijfers van Feyenoord wint.. moet je nagaan als ze echt goed gaan voetballen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:31
Of Feyenoord.
Vind ik leuk
Sil95 +4256
zondag 22 oktober 2017 om 19:36
Feyenoord komt er ook heus wel weer. Hebben natuurlijk ook de pech dat ze achterin zoveel belangrijke spelers missen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:35
Als idd. Echt verstand heb je er niet van. In Nederland kunnen we niet goed voetballen. Vermakelijk soms wel, maar dat is iets anders
Vind ik leuk
Sil95 +4256
zondag 22 oktober 2017 om 19:38
Waarom heb ik er volgens jou geen verstand van? Zeg ik iets geks? Het is toch zo dat een goed spelend Ajax nog meer schade had kunnen aanrichten?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:22
Dan kan ik hetzelfde zeggen. Wanneer heeft Ajax dit seizoen echt goed gevoetbald volgens jouw definitie van goed?
Ik kan hetzelfde nl zeggen. Als Feyenoord vandaag echt goed had gevoetbald dan hadden ze Ajax van de mat geveegd. Als zowel Ajax als Feyenoord echt goed hadden gespeeld, hadden we ons gekwalificeerd voor het WK
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:36
Als hé 1 op 1 gaat spelen kan dat gebeuren.
Vind ik leuk
Sil95 +4256
zondag 22 oktober 2017 om 19:41
Ja dat was de absolute doodsteek voor Feyenoord. Na het opofferen van een mannetje achterin was het geen houden meer aan.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:43
Ach, gegokt en verloren. Maar toch blijft het feit staan dan huntelaar 3x zijn tegenstander in het gezicht raakt. Daar ga je voor het gemak maar even niet op in.
Vind ik leuk
Sil95 +4256
zondag 22 oktober 2017 om 19:59
Ja precies. Ik zeg ook niet dat het een tactische blunder van Van Bronckhorst was. Eigenlijk begrijp ik zijn zet wel. Hij wilde natuurlijk nog een goal forceren. Maar ja het kan zoals je zegt ook de andere kant uitvallen. Dat gebeurde dan ook.

Ja Huntelaar had inderdaad het geluk dat hij nog op het veld stond, maar dat gold ook voor een aantal andere Feyenoorders die net zo goed over de schreef gingen. Uiteindelijk komt het dus op hetzelfde neer.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:23
Ja, als Gio een kwartier voor het einde de deur open gaat zetten, kan je dat verwachtten. Je hebt gewoon nog een kans met 1-2 op een gelijkspel, maar dat wilde hij niet zeker. En nu zit hij te janken! Gio rot op, je snapt er helemaal niets van. Vorig jaar heb je het ook haast al verknalt.
Vind ik leuk
JustH +440
maandag 23 oktober 2017 om 00:26
Gio rot op????? heb je het nu over de held van 4 maanden geleden?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 00:35
Toen was hij ook geen held, misschien voor jou wel.Zet je oogkleppen eens af man.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:20
Het is gewoon het niveau van de eredivisie.

ik geloof ook niet dat we vrolijker worden van de europese wedstrijden die er gespeeld worden of jij wel ??

We kunnen wel blijven klagen maar daar word het niet beter van, voor nu kunnen wij als supporters niets anders doen, dan het te accepteren en de teams blijven aan moedigen.

Het grote geld zit hier gewoon niet, en zal er ook niet snel komen, dus dit is het niveau waar je komende jaren het mee moet doen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
2x rood en 1x geel, maar hij heeft het juiste embleempje op zijn shirt. Maar we hadden het zelf af moeten maken
Vind ik leuk
Mo +8003
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
2 keer rood en 1 keer geel hahaha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:50
Lachwekkend inderdaad. Haha.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
Huntelaar en Veltman werden beide van achter neergehaald, werd niet eens voor gefloten. Makkelie liet de ene minuut alles toe en het volgende moment gaf hij weer geel. Dit was van beide kanten dus het juiste embleem? Vond makkelie matig en wisselvallig fluiten maar zeker niet partijdig.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:31
Dat bedoel ik ook. Zeer matig over en weer.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:33
Nou die snuffel van de Jong vond jij dus ook niks? Huntelaar slaat 3x een speler, met zijn ervaring is dat geen ongeluk maar gewoon smerig.

Daarmee zeg ik niet dat feyenoord geen enkele kaart had kunnen krijgen hoor.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:34
Zit zo'n eierdop op je hoofd eigenlijk wel lekker?
Vind ik leuk
Nouwske +389
zondag 22 oktober 2017 om 19:44
Hiep hiep hoi :D
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:44
Als er iemand rood zou moeten hebben is het vilhena, snoeihard van achter op de enkel.
Vind ik leuk
AFFA +982
zondag 22 oktober 2017 om 22:12
Meerdere malen de stinkerd
Vind ik leuk
Psmeets +539
zondag 22 oktober 2017 om 20:49
Tsja dat doet wel heel pijn.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:21
slechte verliezer hoor, misschien kan je van Benthem bellen om een aanklacht in te dienen !
Vind ik leuk
dinsdag 24 oktober 2017 om 17:20
Heeft niks met slechte verliezer te maken hoor, geef ook vrij duidelijk aan dat het niet de reden is dat Feyenoord verliest. Maar inhakend op je opmerking, tegen kramer werd 4 wedstrijden geëist voor een lichtere overtreding, toen vroegen de ajacieden hier nog net niet om de doodstraf. Toen gaf ik ook aan dat voetballers uit elkaars gezicht moeten blijven en dat blijft mijn mening.
Vind ik leuk
yuuup +5499
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
Altijd over de scheidsrechter mekkeren.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:26
Vond jij hem goed dan. Ik zeg alleen wat ik heb gezien.
Vind ik leuk
yuuup +5499
zondag 22 oktober 2017 om 20:05
Niet goed maar daar mogen wij absoluut nooit over klagen, want dan is het excuses zoeken. Valt op dat andere supporters er net zo hard over zeuren maar dan is het opeens oké.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:46
Nee hoor. Feyenoord verliest voornamelijk van zichzelf, ik vraag me alleen af waarom de beste speler zijn tegenstander 3x in het gezicht raakt, thats all
Vind ik leuk
Vak-DD +7795
zondag 22 oktober 2017 om 19:45
Ben helemaal niet voor ajax, maar als je met de arm geraakt word en dan neerstort alsof je door een profbokser word geraakt is geen geel waard. Als ik zo'n aai krijg val ik echt niet om.
Vind ik leuk
JustH +440
maandag 23 oktober 2017 om 00:29
Huntelaar heeft aan de advocaat van Feijenoord gevraagd tot hoe ver hij kon gaan
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
2x geel is toch rood?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:02
Prima en de rest ook geel of rood. Lekker boeiend.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:28
1 ste gele kaart was makkelijk gegeven, en donker rood zeg je als iemand een ander zijn benen probeert te breken......
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 22 oktober 2017 om 20:43
Het kromme is dat er dan weer wel , dan weer geen kaart volgt.
Normaal zou ik vinden , slaande beweging , rood ! Ik zie nu spelers met hun armen zwaaien of ze een helicopter op een schip binnen loodsen.
Dat je dan een speler raakt is een grote kans. Dus meer expres dan per ongeluk!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:29
donker rood......gekkie.....
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 02:48
Voor die keer met de arm, was gewoon heel, al die andere keren moet baby Diks niet janken, huilt en rolt al voordat er überhaupt contact was.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
zondag 22 oktober 2017 om 19:20
Prachtig HUNTELAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heerlijke held ! lufff you forever !!
Vind ik leuk
MOELE +243
zondag 22 oktober 2017 om 19:33
Jesus en jij bent 30 jaar? Woon je nog steeds bij mams op de zolder?
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
zondag 22 oktober 2017 om 19:46
je moele ! MOELE ! :P
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:21
Ik zie net dat die met die molenwieken nooit meer op het veld had mogen staan. Beetje een zwaaier geworden.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:58
Ahjoh schei toch uit man, hij maakt zich alleen maar breed om het duel aan te gaan.
Die voetballers gaan tegenwoordig bij elke vinger die ze voelen naar de grond alsof er ik weet niet wat aan de hand is.
Bij het vrouwenvoetbal zijn ze nog harder dan deze ijdele mietjes.
Voetbal is een contacten sport en zulke duels horen er gewoon bij, een beetje vent blijft gewoon staan en geeft desnoods een duw terug inplaats van dat overdreven gerollebol op de grond met je handjes in je gezicht.
Vind ik leuk
buddha +4884
zondag 22 oktober 2017 om 20:12
boksen en kickboksen dat zijn pas contact sporten. na 24 rake klappen en nog blijven staan. en idd bij voetbal na een tikkie rollen over het veld alsof de 3e wereld oorlog is uitgebroken
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 22 oktober 2017 om 20:56
Alleen hoort slaan, zwaaiende armen , ellebogen , schoppen en weet ik wat niet op een voetbalveld en wel in de ring.
Dus als je dat wilt doen moet je de ring in en niet het veld op;-)
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 22 oktober 2017 om 20:45
Als een speler nar de kant moet om een bloemde wond te laten verzorgen is het niet zo maar breed maken;-)
Vind ik leuk
HWET +876
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
gewoon je shirt wedstrijdshirt aantrekken is al voldoende pm te povoceren.
Vind ik leuk
Dordmund +1415
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
Was ook heerlijk je hoorde dubbeltje vallen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:28
De over nouri zingende hersenloze feyenoord fans (vooral die schuimbekkies achter het doel) kun je niet genoeg provoceren. Kanslozer volk bestaat er gewoon niet. Hun gun je die 1-4 van harte.
Vind ik leuk
MOELE +243
zondag 22 oktober 2017 om 19:40
Ik keur het niet goed, maar bommen op Rotterdam mag wel zeker. Je naam te zien ben je een moslim en zeker ook mee springen en joden roepen of niet?
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 22 oktober 2017 om 19:49
Wat heeft een naam te maken met een geloof?
Vind ik leuk
MOELE +243
zondag 22 oktober 2017 om 19:53
Wat heeft voetbal te maken met een geloof? “Joden”
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 22 oktober 2017 om 19:56
Verdiep je eens hierin en je zult zien dat je niet weet waarover je praat.
Vind ik leuk
MOELE +243
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
Dus omdat er vroeger zoveel joden waren noemen jullie jezelf joden?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:03
Misschien zou je het eens moeten googlen waar die naam vandaan komt.
Vind ik leuk
MOELE +243
zondag 22 oktober 2017 om 20:05
Dat het een Griekse God was bijvoorbeeld? Heeft te maken met joden?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:13
Oke. Prettige avond verder
Vind ik leuk
MOELE +243
zondag 22 oktober 2017 om 20:14
Dus dat was het van jou kant? Heb toch gewoon gelijk?
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 22 oktober 2017 om 20:29
Dat heb jij niet!
Vind ik leuk
MOELE +243
zondag 22 oktober 2017 om 21:57
De jaren 30, waren er veel joden om jullie jezelf daar nog aan vast te klampe blijft raar. Vertel me dan wat het dan wel is. Als mensen hier dan gaan zeggen je moet eens gaan kijken waar de naam vandaan komt, dit heeft niks
Met joden te maken. Dus vertel
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 22 oktober 2017 om 20:03
Rare conclusies trek jij. Fijne avond nog.
Vind ik leuk
Psmeets +539
zondag 22 oktober 2017 om 20:57
Niks dus, je weet niet waar je het over hebt.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:53
Na "Ik keur het niet goed" past alleen een punt, geen komma. En waaruit maak je op dat Niamat Farid bommen op Rotterdam wel goedkeurt?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:06
Laat die havenslaaf lekker lullen, die is te dom dat hij meteen weet wie hij is als hij opstaat. Die kneus zit enkel te zieken omdat Feyenoord gewoon weer staat waar het hoort.......bij een goed seizoen best of the rest....
Vind ik leuk
buddha +4884
zondag 22 oktober 2017 om 20:22
als jij het over kansloos volk hebt ,kijk dan ff de beelden van de wedstrijd ajax feyenoord o19. al die petjes bomberjacks en capuchons. en ze hebben allemaal net zo veel schuim op hun bekkies. oftewel een kansloze reactie.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:29
KJH weet wat gevraagd wordt in dit soort wedstrijden. Absoluut geen kaarten. Makkelie stond er boven op, het was een beetje kaartje aannaaien van St. Juste en Diks.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:34
Er zijn momenten in een seizoen waarin je verlangt naar Moreno-Guardado
Vind ik leuk
Morris +14451
zondag 22 oktober 2017 om 19:42
Ow ja?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:43
ja
Vind ik leuk
Morris +14451
zondag 22 oktober 2017 om 19:44
Heb je banden niet bewaard?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:47
tuurlijk wel....maar soms moeten er een nieuwe aflevering aan toegevoegd worden
Vind ik leuk
Morris +14451
zondag 22 oktober 2017 om 19:49
Nee joh dat geheugen van jou zit tegen korsakov aan.. ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:54
ik heb gehoord dat ie weer vrij man is maar heb hem hier nog niet gezien
Vind ik leuk
Morris +14451
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Drink er nog een paar en hij komt weer langs ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
als ie maar niet denkt met ongedekte cheques bij mij weg te komen
Vind ik leuk
Morris +14451
zondag 22 oktober 2017 om 20:12
Jawel want hij kan zich ook voorstellen als wernicke ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:16
die komt er bij mij sowieso niet in
Vind ik leuk
Voebtal +288
zondag 22 oktober 2017 om 19:34
Klaaa Jan Huntelaar tralalalala... Wat een spits!
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 22 oktober 2017 om 19:37
Had ook geen rood moeten hebben :).
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 22 oktober 2017 om 19:38
Enige smetje ? Tweede smetje was dat meneer Huntelaar zijn tweede gele kaart had moeten hebben. Dan stond hij nog steeds op 8 goals in klassiekers
Vind ik leuk
Nouwske +389
zondag 22 oktober 2017 om 19:48
10 seconden ervoor was er een zware overtreding op Veltman. Die liet hij doorspelen! En dan zeker wel fluiten voor het lichte vergrijp ernaar. Hahaha dat kon zelfs de knkb niet maken
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:49]
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 22 oktober 2017 om 19:50
Waar staat die tweede k voor ?
Trouwens maakt het toch niet uit wat ervoor gebeurde ? Hij had zijn tweede gele moeten hebben. Punt.
Vind ik leuk
Nouwske +389
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
Jullie geuzennaam, evenals de vaak terugkomende J voor de onze staat.
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Onze geuzennaam met een k ? "Koeruuuuh" ?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:25
Kinderachtige reactie dus.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:40
Gewoon lekker provoceren Huntelaar. Helemaal als er over Nouri gezongen wordt!
Vind ik leuk
Pds010 +339
zondag 22 oktober 2017 om 19:48
Ergens in de opvoeding is het fout gegaan.
Maar niet elke ouder kan zijn kind een goede opvoeding geven.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
Als je over Nouri zo kan zingen...ik denk niet dat het met opvoeding te maken heeft.

Meer met schaapjes...;-)
Vind ik leuk
Pds010 +339
zondag 22 oktober 2017 om 19:45
Hoop gewoon dat PSV kampioen wordt :) wij zijn vandaag al afgehaakt.
Slechte seizoenstart met veel blessures en een trainer die niet meer spelers kan motiveren.
( of de echte trainer is gestopt in de naam van Dirk Kuyt ).
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 22 oktober 2017 om 19:51
Dat hoop ik ook ;)
Vind ik leuk
Pds010 +339
zondag 22 oktober 2017 om 19:56
Aangezien wij nu afhaken gun ik het jullie!
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
Volgende week winnen in Arnhem zou een stap zijn !
Zal moeilijk zat zijn
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
Kijk maar wat ik van de week zei over Makkelie,is gewoon een Ajax fluiter, Huntelaar had z'n tweede gele kaart moeten krijgen dan moet ik het nog zien,Ja we draaien nog niet top bij PSV maar 5om 8 punten voorsprong geeft je wat ruimte hè,je moet ze wel winnen en zo slecht is het ook weer niet
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Jammer voor Feijenoord meen ik echt. Maar die maken zich zo kansloos dit seizoen. Daar gaat taktisch iets structureel helemaal fout. Ajax heeft de boel nu op de rit. En PSV staat wel bovenaan maar t voetbal stelt niks voor. Hebben nog geen echte tegenstand gehad. Dus Ajax wordt alsnog fluitend kampioen.
Vind ik leuk
Dordmund +1415
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Wat waren ze stil en die Kuip liep alweer snel leeg.....
Vind ik leuk
14forever +6829
zondag 22 oktober 2017 om 20:29
Hoentelaar Hoentelaar
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:55
Jorgenson volgende keer ook alleen maar enkeltje haken, duwen en elleboogstoten uitdagen bij de deze scheids, hij vind het allemaal prima!
Vind ik leuk
Marco S +2544
zondag 22 oktober 2017 om 20:55
Huntelaar is een held. Gaat voorop in de strijd en wanneer hij het moet doen, dan doet hij het. Blij met hem..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:18
heeft Eindhoven ook kunstgras dan?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:59
Feyenoord is het gewoon een beetje kwijt allemaal en gaat een moeilijk seizoen tegemoed ben ik bang
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:05
Ajax wint dan weliswaar met 4-1 maar ze vielen me een beetje tegen! Als Feyenoord die penalty maakt wordt het een andere wedstrijd. Op het moment van de 1-2 is Feyenoord veel beter! Wat een blunder van die Amrabat. Na de 1-2 is Ajax uiteraard oppermachtig. Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar in zo'n wedstrijden missen ze die blonde dorpspastoor. Deze wedstrijd was weer typerend voor het NL voetbal. Gebrek aan scorend vermogen en defensief onvermogen. Allebei helemaal niks te zoeken in Europa.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:15
Haha ja je kon de stilte horen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Huntelaar 'provoceert' Feyenoord-fans: 'Niet teveel, maar een beetje mag wel'