Huntelaar 'provoceert' Feyenoord-fans: 'Niet teveel, maar een beetje mag wel'

Huntelaar 'provoceert' Feyenoord-fans: 'Niet teveel, maar een beetje mag wel'

Gepubliceerd: zondag 22 oktober 2017 om 19:15zo 22-10-2017 om 19:15

Voor een Klassieker kun je Klaas-Jan Huntelaar 's nachts wakker maken. De geroutineerde spits maakte zondag zijn negende doelpunt voor Ajax in acht ontmoetingen met Feyenoord.

Huntelaar brak de ban in de met 1-4 gewonnen Klassieker. "Waarom ik altijd scoor tegen Feyenoord? Omdat het de lekkerste wedstrijd van het seizoen is, denk ik", lacht Huntelaar tegenover Metro. Na zijn doelpunt kuste hij het Ajax-embleem op zijn shirt. "Dat was een mooi moment. Je moet de Feyenoord-fans niet teveel provoceren, maar een beetje mag wel."

Enig smetje op de gewonnen Klassieker was het ontbreken van Ajax-fans, aldus Huntelaar. "Het is altijd zo lekker om hier te scoren. Alleen is het jammer dat er geen uitfans bij waren om te vieren, want het blijft altijd mooi om een 'stukje Gallië' in het stadion te hebben. Dan kan je een doelpunt of een zege delen met de fans." Maar: "Die stilte in De Kuip is zo'n geweldig gevoel."

Plaats een reactie

Smithsonian +38041
zondag 22 oktober 2017 om 19:18
Nou, geweldig.
Vind ik leuk
Garrie +3756
zondag 22 oktober 2017 om 19:27
Absoluut geweldig ja! En zo geweldig was het publiek ook niet. Meer bezig met wegwerp gebaren en schelden richting Ajax dan met het aanmoedigen van Feyenoord. Maarja whatelse is new?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
Of je daar gelijk in hebt.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:19
Had donker rood moeten hebben. Zeker 2x geel.
Vind ik leuk
darmianto +7405
zondag 22 oktober 2017 om 19:20
Komt hard aan he zo'n 1-4?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
Bij mij niet hoor. PSV word zo makkelijk kampioen.
Vind ik leuk
darmianto +7405
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
Boh, die krijgen ook hun gebruikelijke dip wel weer, die hebben Heracles ook niet bepaald weggespeeld.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:31
Ajax speelde Heracles eerder dit seizoen ook niet bepaald weg.
Vind ik leuk
F4irPL4Y +64
zondag 22 oktober 2017 om 19:37
dat was in Almelo koek koek
Vind ik leuk
Morris +23324
zondag 22 oktober 2017 om 19:41
Nee kroepoek
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:43
Maar wel ook tegen hetzelfde Heracles.
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
zondag 22 oktober 2017 om 19:50
Zullen we het anders over Heerenveen hebben;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:53
Of toch maar weer over Vitesse ;)
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
zondag 22 oktober 2017 om 22:49
We hebben anders nog genoeg andere clubs;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:22
Gelukkig speelden ze feyenoord vandaag wel weg...
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 20:22]
Vind ik leuk
Vakkie D +4034
zondag 22 oktober 2017 om 19:35
Valt mee hoor, als je achterin 1 op 1 gaat spelen kan dat gebeuren. Iets met de tegenstander in het gezicht raken, daarvoor kan je rood geven.
Vind ik leuk
Vakkie D +4034
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
2x rood en 1x geel, maar hij heeft het juiste embleempje op zijn shirt. Maar we hadden het zelf af moeten maken
Vind ik leuk
Mo +11876
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
2 keer rood en 1 keer geel hahaha
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:50
Lachwekkend inderdaad. Haha.
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 22 oktober 2017 om 19:34
Zit zo'n eierdop op je hoofd eigenlijk wel lekker?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:44
Als er iemand rood zou moeten hebben is het vilhena, snoeihard van achter op de enkel.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5355
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:21
slechte verliezer hoor, misschien kan je van Benthem bellen om een aanklacht in te dienen !
Vind ik leuk
Vakkie D +4034
dinsdag 24 oktober 2017 om 17:20
Heeft niks met slechte verliezer te maken hoor, geef ook vrij duidelijk aan dat het niet de reden is dat Feyenoord verliest. Maar inhakend op je opmerking, tegen kramer werd 4 wedstrijden geëist voor een lichtere overtreding, toen vroegen de ajacieden hier nog net niet om de doodstraf. Toen gaf ik ook aan dat voetballers uit elkaars gezicht moeten blijven en dat blijft mijn mening.
Vind ik leuk
yuuup +9988
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
Altijd over de scheidsrechter mekkeren.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:26
Vond jij hem goed dan. Ik zeg alleen wat ik heb gezien.
Vind ik leuk
yuuup +9988
zondag 22 oktober 2017 om 20:05
Niet goed maar daar mogen wij absoluut nooit over klagen, want dan is het excuses zoeken. Valt op dat andere supporters er net zo hard over zeuren maar dan is het opeens oké.
Vind ik leuk
Vakkie D +4034
zondag 22 oktober 2017 om 19:46
Nee hoor. Feyenoord verliest voornamelijk van zichzelf, ik vraag me alleen af waarom de beste speler zijn tegenstander 3x in het gezicht raakt, thats all
Vind ik leuk
Vak-DD +11635
zondag 22 oktober 2017 om 19:45
Ben helemaal niet voor ajax, maar als je met de arm geraakt word en dan neerstort alsof je door een profbokser word geraakt is geen geel waard. Als ik zo'n aai krijg val ik echt niet om.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zondag 22 oktober 2017 om 20:02
Prima en de rest ook geel of rood. Lekker boeiend.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 02:48
Voor die keer met de arm, was gewoon heel, al die andere keren moet baby Diks niet janken, huilt en rolt al voordat er überhaupt contact was.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5355
zondag 22 oktober 2017 om 19:20
Prachtig HUNTELAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heerlijke held ! lufff you forever !!
Vind ik leuk
Iefmeister +7919
zondag 22 oktober 2017 om 19:21
Ik zie net dat die met die molenwieken nooit meer op het veld had mogen staan. Beetje een zwaaier geworden.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14382
zondag 22 oktober 2017 om 19:58
Ahjoh schei toch uit man, hij maakt zich alleen maar breed om het duel aan te gaan.
Die voetballers gaan tegenwoordig bij elke vinger die ze voelen naar de grond alsof er ik weet niet wat aan de hand is.
Bij het vrouwenvoetbal zijn ze nog harder dan deze ijdele mietjes.
Voetbal is een contacten sport en zulke duels horen er gewoon bij, een beetje vent blijft gewoon staan en geeft desnoods een duw terug inplaats van dat overdreven gerollebol op de grond met je handjes in je gezicht.
Vind ik leuk
buddha +9981
zondag 22 oktober 2017 om 20:12
boksen en kickboksen dat zijn pas contact sporten. na 24 rake klappen en nog blijven staan. en idd bij voetbal na een tikkie rollen over het veld alsof de 3e wereld oorlog is uitgebroken
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 22 oktober 2017 om 20:56
Alleen hoort slaan, zwaaiende armen , ellebogen , schoppen en weet ik wat niet op een voetbalveld en wel in de ring.
Dus als je dat wilt doen moet je de ring in en niet het veld op;-)
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 22 oktober 2017 om 20:45
Als een speler nar de kant moet om een bloemde wond te laten verzorgen is het niet zo maar breed maken;-)
Vind ik leuk
HWET +958
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
gewoon je shirt wedstrijdshirt aantrekken is al voldoende pm te povoceren.
Vind ik leuk
Dordmund +1622
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
Was ook heerlijk je hoorde dubbeltje vallen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:28
De over nouri zingende hersenloze feyenoord fans (vooral die schuimbekkies achter het doel) kun je niet genoeg provoceren. Kanslozer volk bestaat er gewoon niet. Hun gun je die 1-4 van harte.
Vind ik leuk
buddha +9981
zondag 22 oktober 2017 om 20:22
als jij het over kansloos volk hebt ,kijk dan ff de beelden van de wedstrijd ajax feyenoord o19. al die petjes bomberjacks en capuchons. en ze hebben allemaal net zo veel schuim op hun bekkies. oftewel een kansloze reactie.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:29
KJH weet wat gevraagd wordt in dit soort wedstrijden. Absoluut geen kaarten. Makkelie stond er boven op, het was een beetje kaartje aannaaien van St. Juste en Diks.
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 22 oktober 2017 om 19:34
Er zijn momenten in een seizoen waarin je verlangt naar Moreno-Guardado
Vind ik leuk
Morris +23324
zondag 22 oktober 2017 om 19:42
Ow ja?
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 22 oktober 2017 om 19:43
ja
Vind ik leuk
Morris +23324
zondag 22 oktober 2017 om 19:44
Heb je banden niet bewaard?
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 22 oktober 2017 om 19:47
tuurlijk wel....maar soms moeten er een nieuwe aflevering aan toegevoegd worden
Vind ik leuk
Morris +23324
zondag 22 oktober 2017 om 19:49
Nee joh dat geheugen van jou zit tegen korsakov aan.. ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 22 oktober 2017 om 19:54
ik heb gehoord dat ie weer vrij man is maar heb hem hier nog niet gezien
Vind ik leuk
Morris +23324
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Drink er nog een paar en hij komt weer langs ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
als ie maar niet denkt met ongedekte cheques bij mij weg te komen
Vind ik leuk
Morris +23324
zondag 22 oktober 2017 om 20:12
Jawel want hij kan zich ook voorstellen als wernicke ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 22 oktober 2017 om 20:16
die komt er bij mij sowieso niet in
Vind ik leuk
Voebtal +7512
zondag 22 oktober 2017 om 19:34
Klaaa Jan Huntelaar tralalalala... Wat een spits!
Vind ik leuk
Smithsonian +38041
zondag 22 oktober 2017 om 19:37
Had ook geen rood moeten hebben :).
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zondag 22 oktober 2017 om 19:38
Enige smetje ? Tweede smetje was dat meneer Huntelaar zijn tweede gele kaart had moeten hebben. Dan stond hij nog steeds op 8 goals in klassiekers
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:40
Gewoon lekker provoceren Huntelaar. Helemaal als er over Nouri gezongen wordt!
Vind ik leuk
Pds010 +1314
zondag 22 oktober 2017 om 19:48
Ergens in de opvoeding is het fout gegaan.
Maar niet elke ouder kan zijn kind een goede opvoeding geven.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
Als je over Nouri zo kan zingen...ik denk niet dat het met opvoeding te maken heeft.

Meer met schaapjes...;-)
Vind ik leuk
Pds010 +1314
zondag 22 oktober 2017 om 19:45
Hoop gewoon dat PSV kampioen wordt :) wij zijn vandaag al afgehaakt.
Slechte seizoenstart met veel blessures en een trainer die niet meer spelers kan motiveren.
( of de echte trainer is gestopt in de naam van Dirk Kuyt ).
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zondag 22 oktober 2017 om 19:51
Dat hoop ik ook ;)
Vind ik leuk
Pds010 +1314
zondag 22 oktober 2017 om 19:56
Aangezien wij nu afhaken gun ik het jullie!
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
Volgende week winnen in Arnhem zou een stap zijn !
Zal moeilijk zat zijn
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:57
Kijk maar wat ik van de week zei over Makkelie,is gewoon een Ajax fluiter, Huntelaar had z'n tweede gele kaart moeten krijgen dan moet ik het nog zien,Ja we draaien nog niet top bij PSV maar 5om 8 punten voorsprong geeft je wat ruimte hè,je moet ze wel winnen en zo slecht is het ook weer niet
Vind ik leuk
Dordmund +1622
zondag 22 oktober 2017 om 20:00
Wat waren ze stil en die Kuip liep alweer snel leeg.....
Vind ik leuk
14forever +8911
zondag 22 oktober 2017 om 20:29
Hoentelaar Hoentelaar
Vind ik leuk
Juventus FC +3837
zondag 22 oktober 2017 om 20:55
Jorgenson volgende keer ook alleen maar enkeltje haken, duwen en elleboogstoten uitdagen bij de deze scheids, hij vind het allemaal prima!
Vind ik leuk
Marco S +6554
zondag 22 oktober 2017 om 20:55
Huntelaar is een held. Gaat voorop in de strijd en wanneer hij het moet doen, dan doet hij het. Blij met hem..
Vind ik leuk
F4irPL4Y +64
zondag 22 oktober 2017 om 21:18
heeft Eindhoven ook kunstgras dan?
Vind ik leuk
bennings +385
zondag 22 oktober 2017 om 21:59
Feyenoord is het gewoon een beetje kwijt allemaal en gaat een moeilijk seizoen tegemoed ben ik bang
Vind ik leuk
Juppes046 +374
zondag 22 oktober 2017 om 22:05
Ajax wint dan weliswaar met 4-1 maar ze vielen me een beetje tegen! Als Feyenoord die penalty maakt wordt het een andere wedstrijd. Op het moment van de 1-2 is Feyenoord veel beter! Wat een blunder van die Amrabat. Na de 1-2 is Ajax uiteraard oppermachtig. Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar in zo'n wedstrijden missen ze die blonde dorpspastoor. Deze wedstrijd was weer typerend voor het NL voetbal. Gebrek aan scorend vermogen en defensief onvermogen. Allebei helemaal niks te zoeken in Europa.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:15
Haha ja je kon de stilte horen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws