Lans gebroken voor 'nette jongen' Neymar: 'Logisch dat hij privileges heeft'

Lans gebroken voor 'nette jongen' Neymar: 'Logisch dat hij privileges heeft'

maandag 13 november 2017 om 08:52

PSG-aanvaller Julian Draxler heeft het opgenomen voor zijn ploeggenoot Neymar. De Braziliaanse superster ging afgelopen zomer voor een recordbedrag van 222 miljoen euro naar Parijs en zou inmiddels spijt hebben van zijn overstap, maar Draxler bestrijdt dit.

"Alle verhalen worden door de media gecreëerd", laat de aanvaller weten aan het Duitse Sport1. "Neymar is een superster en dus wordt er veel over zijn leven geschreven. Het hoort er allemaal bij, ook alle onzin die de wereld in wordt geholpen." Draxler ontkent ook dat Neymar een moeizame relatie heeft met zijn medespelers en de technische staf. "Ik ken hem als een nette jongen, die precies weet wat zijn waarde voor het team is."

Vanwege zijn sterrenstatus geniet de Braziliaan enkele privileges in Parijs, maar daar is volgens Draxler niets mis mee. "Of hij die heeft gekregen of opgeëist, weet ik niet precies. Maar het is wel logisch dat een speler zoals hij bepaalde privileges heeft. Uiteindelijk willen wij hem helpen en wil hij ons helpen."

Lees ook: 'Neymar klaagt bij Piqué en Suarez en heeft spijt van megadeal met PSG'

Poll

Wordt Neymar een succes in Frankrijk?

(4662 stemmen)

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +10819
maandag 13 november 2017 om 08:55
Ik zie Neymar op korte termijn alsnog een overstap naar Real Madrid maken..
Vind ik leuk
darmianto +7209
maandag 13 november 2017 om 10:32
Past die diva goed idd
Vind ik leuk
DubRtd +14903
maandag 13 november 2017 om 11:24
Degene die als eerste met het verhaal Neymar naar PSG kwam, kwam nu ook als eerste met Neymar naar Real.
En ze moeten daar wat in de voorhoede. Bale is de overschatte eilandbewoner die hij altijd was maar nu ook nog eens continue geblesseerd. Benzema scoort ook zijn nuttige "als Ronaldo niet scoort, doe ik het wel" doelpuntjes niet meer.
En Ronaldo..... Die gaan we misschien, net als vorig seizoen, weer ergens in maart zien als de CL knock outs beginnen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10819
maandag 13 november 2017 om 11:27
Ja het zou zomaar eens kunnen gebeuren. Prijs zal gaan zakken, maar dat verschil zullen ze al makkelijk terug hebben verdiend met onder andere shirt verkoop.

Volgens mij voor hij naar Barcelona ging kon 'ie ook al naar Real toch? Maar koos hij toch voor Barca.

Ronaldo begint langzamerhand ook wat ouder te worden en Real Madrid moet gewoon een superster in de voorhoede hebben. Ook bij Real kan Neymar die ene ster worden zoals 'ie dat wilt zijn bij PSG.
Vind ik leuk
DubRtd +14903
maandag 13 november 2017 om 11:29
Lullige is dat ie bij PSG ook heel rap op het 2de plekkie komt als die Mbappe zo doorgaat.
Ook Cavani scoort veel meer dan neymar dus dat "de grote man van PSG " zijn ,valt tikkie tegen.
Op zich jammer want het is zo'n sympathieke jongen.....
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10819
maandag 13 november 2017 om 11:32
Die Mbappe is een partij goed zeg! Ja Cavani heeft (vind ik) veel positieve meer uitstraling. Dat penalty moment was ook gewoon triest om te zien.

Denk dat Ronaldo komende zomer een transfer maakt en dan komt er op de linker kant een plekje voor Neymar vrij.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:55
het lijkt mij alleen niet zo lekker voor het teamgevoel als je 1 drama queen hebt die overal onderuit komt omdat hij een grote meneer is in vergelijking met de rest van het team
Vind ik leuk
Liwwadder +3413
maandag 13 november 2017 om 08:56
NEXT!!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:57
Het is helemaal niet logisch dat een speler bepaalde privileges krijgt.

De rest van de selectie van PSG bestaat ook allemaal uit topspelers, komt Neymar beurt die meteen het dikste salaris oke, misschien valt daar nog mee te leven.

En vervolgens geef je hem ook nog een aantal privileges, krijg je gewoon scheve gezichten
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 08:58]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:00
99% hier is zo achterlijk om achter de media aan te glijden als glibberende VP alen. Dit geeft aan hoe week de Nederlandse samenleving is en hoe makkelijk men is te manipuleren of op het verkeerde been te zetten. Zou als ik jullie was daar eens goed over nadenken.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 09:01]
Vind ik leuk
JCJWZ +9141
maandag 13 november 2017 om 09:23
En jij bent god ofzo?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:27
En waarom dat? Omdat ik anders ben?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:35
Oje.. je gaat nu toch geen schuldigen aanwijzen??
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:38
Nee ik wijs niet.........als jij je niet voelt aangesproken dan is het niet aan jou gericht ;)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:50
Ik voel me niet aangesproken. Maar het valt me op dat je de laatste tijd meer berichten plaatst met een politiek karakter. Daar wil men hier nog wel eens te fel op reageren. Veelal negatieve reacties die niets toevoegen. Hoewel dit interessante onderwerpen zijn om over te discussieren lijkt dit niet het juiste platform. Best zonde.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:54
Klopt en daarin moet ik je gelijk ingeven. Soms is de link er ook en dan kan ook ik te ver gaan in mijn opvattingen.

Maar het is toch ook zo dat men te snel dingen geloofd. En dan is de bron nog vaak een krantje ook. Zakt me broek vanaf.

Maar men mag fel reageren, ieder zijn mening. Ik hoef niet leuk te worden gevonden of likes te hebben. Anders had ik met de meute mee moeten lopen. Maar ik geef je verder gelijk en ga erop letten dat het politieke sausje minder zal worden.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 10:55]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:40
Het is duidelijk dat Midden-noord een andere interpretatie van de bedrijvigheid van de huidige politieke heeft dan de meute en als de link er ligt bij een artikel is er niets mis mee dat mensen als Midden-noord benadrukken wat anderen volgens hem schijnbaar ontgaat.

Zolang dit op nette wijze gebeurd en in de hoop dat de mensen die zijn post lezen zelf wat meer onderzoeken en een eigen mening vormen over wat er zoal gebeurd.

Persoonlijk stoort het me ook dat er ontzettend veel met feiten gedraaid word in de mainstream media en ik waardeer mensen die dit ter sprake willen brengen.

Ik ben het overigens lang niet altijd eens met Midden-noord maar dit zou geen reden moeten zijn om hem het zwijgen op te leggen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:06
Ik vind niet dat 1 speler meer privileges moet krijgen dan de rest, hoe goed hij ook is... en er lopen wel meer goede voetballers rond bij Psg
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:06
Privileges ! Een voorbeeld functie zou hij moet hebben. Voorop gaan en keihard werken in plaats van rustig aan mogen doen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:12
"Alle verhalen worden door de media gecreëerd".
En dat is dan ons nieuws. Roodkapje was ook nieuws. Maar daar beginnen ze gelukkig niet meer over. Ze verzinnen nog steeds wel wat nieuws. Gelukkig maar.
Nu heet Neymar Roodkapje.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3117
maandag 13 november 2017 om 09:28
Wil je een hechte teamvorming realiseren dan werken privileges voor een enkeling vaak als een tikkende tijdbom.......zie hier het Neymar probleem.
Vind ik leuk
wijze man +1287
maandag 13 november 2017 om 09:58
Wat een onzin!!... als je als team wilt functioneren dan is iedereen gelijk!
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 10:01
Als een club een speler als Neymar wil hebben gaan ze heel ver. Ze betalen niet alleen een godsvermogen voor zo’n man, ze geven hem ook een groot salaris, wellicht groter dan de anderen van het team. Het is dan ook bijna logisch dat een speler denkt: Zo, dit gaat makkelijk, ik kan er voor mezelf vast nog meer uithalen. Anderzijds kan het ook zijn dat PSG die privileges erbij heeft gedaan om hem over te halen definitief voor de club te kiezen.
Als alles waar kan zijn kan er ook niks waar zijn, zeg ik altijd. Je bent tenslotte niet bij die onderhandelingen geweest.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:21
“Uiteindelijk willen wij hem helpen en wil hij ons helpen."

Alsof jullie in 2 kampen verdeeld zijn.
Dit hoort toch 1 vast team te zijn en niet Neymar + de rest?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:24
Ja, Draxler zal iets anders beweren. Dan is hij de volgende op het lijstje Cavani en Emery om te vertrekken. Nare lul ,die Neymar.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:33
Iedereen is gelijk.. maar de ene net ff wat mee dan de andere..

En ondanks die privileges wil hij toch naar Real..

Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:10
Toch wel aardig dat op VP iemand het opneemt voor Neymar. Het verschil in kwaliteit komt niet alleen tot uitdrukking in het salaris. Natuurlijk is het aan de top niet gelijke monniken gelijke kappen.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lans gebroken voor 'nette jongen' Neymar: 'Logisch dat hij privileges heeft'