'Bosz mengt zich in gedraai rond Can, twee geduchte concurrenten'

'Bosz mengt zich in gedraai rond Can, twee geduchte concurrenten'

maandag 13 november 2017 om 10:45

Emre Can zit in een luxepositie. De 23-jarige middenvelder van Liverpool heeft een aflopend contract en kan daardoor kiezen uit meerdere clubs. Borussia Dortmund is de laatste club die zich aan het rijtje geïnteresseerden heeft toegevoegd.

Het contract van Can op Anfield loopt komende zomer af en gesprekken over verlenging zijn op initiatief van Can opgeschort. Juventus was een van de eerste clubs die bloed rook en het Dortmund van trainer Peter Bosz doet dat nu ook, meldt tabloid The Mirror. Beide clubs hopen Can in de zomer in Engeland op te halen.

Een winters vertrek is voor de speler vooralsnog geen optie. Omdat hij transfervrij is, kan Can bij een overstap een flinke tekenpremie tegemoet zien. Liverpool hoopt hem echter nog steeds over te halen een nieuw contract te tekenen, maar het management van Can wil dat hij in een nieuw contract een transferclausule krijgt. Op die bepaling lopen de gesprekken vooralsnog stuk.

Vanaf 1 januari mogen de zaakwaarnemers van Can officieel met andere clubs in gesprek gaan. Dan weet Can dus exact welke aanbiedingen hij heeft liggen.

Poll

Voor welke club moet Can kiezen?

(219 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 13 november 2017 om 10:56
Ik vraag mij af of hij het bij Juventus aan Can.
Vind ik leuk
JDW1988 +1285
maandag 13 november 2017 om 11:37
If anyone can, emre can!
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 11:38]
Vind ik leuk
mcmodd +11388
maandag 13 november 2017 om 11:03
Ik denk wel dat hij bij Juve tot zijn recht kan komen, maar bij Borussia Dortmund zal het de ster van het team kunnen worden.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:06
Bij Utrecht ook
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:09
Dortmund! Zal goed passen in het systeem dat Bosz wilt spelen, ik zie Bosz hem ook nog wel centraal in de verdediging zetten als "voetballende" verdediger.. hij heeft daar ook al gespeeld
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 11:09]
Vind ik leuk
rpaulp50 +3108
maandag 13 november 2017 om 11:15
Wat is dat; een "voetballende" verdediger ?
Vind ik leuk
Koeroe +1017
maandag 13 november 2017 om 11:25
Kom op hoor houd je niet van de domme
Vind ik leuk
rpaulp50 +3108
maandag 13 november 2017 om 11:28
Serieus, ik weet wel dat een "niet voetballende verdediger" op de bank zit........of misschien wel boodschappen loopt te doen ergens......
Het is, althans voor mij, wel duidelijk dat Bosz niet geïnteresseerd zou zijn in een korfballende verdediger bijvoorbeeld voor zijn voetbal spelend elftal.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 11:33]
Vind ik leuk
Koeroe +1017
maandag 13 november 2017 om 11:29
Tja dat is dan erg vervelend voor je
Vind ik leuk
rpaulp50 +3108
maandag 13 november 2017 om 11:35
Ik moet het dan maar een plaatsje geven....
Vind ik leuk
Filip_FCU +6502
maandag 13 november 2017 om 11:29
Een verdediger die voetbalt.
Vind ik leuk
JDW1988 +1285
maandag 13 november 2017 om 11:46
Hij heeft al meer centraal achterin gestaan ja, maar dat was een noodoplossing.
Emre Can komt het best tot zijn recht wanneer hij meters moet maken op het middenveld als box-to-box speler, of als verdedigende middenvelder (spelverdeler).
Vind ik leuk
Mari +1771
maandag 13 november 2017 om 12:02
Transfervrij? Dan staat Geel in de startblokken.
Later als zijn boek verschijnt kan hij zeggen: we wilden Can van Liverpool
Vind ik leuk
Eendracht +7795
maandag 13 november 2017 om 12:08
En dan wordt er een quote van Overmars aangehaaĺd: "hij was te duur..."
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:09
Ik zou niet van liverpool naar Dortmund gaan. Eerder Juve.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
maandag 13 november 2017 om 12:53
Geen spetter.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:33
Ik vind het niet zo'n bijzondere speler. Aardige breker maar aan de bal redelijk beperkt.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:48
city is ook geintresseerd en lijkt de beste papieren te hebben maar hoop dat jij bij liverpool blijft
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bosz mengt zich in gedraai rond Can, twee geduchte concurrenten'