Bergkamp looft 'bijzondere' Verstappen: Past natuurlijk wel in mijn straatje

Bergkamp looft 'bijzondere' Verstappen: "Past natuurlijk wel in mijn straatje"

maandag 13 november 2017 om 16:51

Dennis Bergkamp geniet van de prestaties van Max Verstappen in de Formule 1. De manier waarop de twintigjarige coureur zijn sport beleeft, waardeert de Ajax-assistent wel.

"De ambitie om de beste te worden spat er natuurlijk vanaf", glundert Bergkamp in gesprek met Ziggo Sport. "Je merkt het ook aan de manier waarop hij zijn sport beleeft. Hij wil anders zijn dan anderen, zo blijkt ook wel uit sommige moves die hij maakt."

Bergkamp geniet van Verstappen, die onlangs zijn tweede Grand Prix won in zijn Red Bull. "Ik vind het mooi. Het past natuurlijk wel in mijn straatje, hoe ik over voetbal en over sport denk. Ik vind het heel bijzonder hoe hij dat doet", besluit hij.

Bergkamp is de laatste dagen opvallend veel het nieuws, onder meer over Peter Bosz en Johan Derksen. De assistent-trainer van Ajax liet zich beide keren interviewen door Voetbal Inside tijdens de presentatie van DEAL, de biografie van zaakwaarnemer Rob Jansen.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Sanuk +341
maandag 13 november 2017 om 16:54
Oh kan hij praten.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1449
maandag 13 november 2017 om 17:08
En dan slaat ie ook nog eens de plank mis. Verstappen wil geen andere moves maken dan de anderen, hij maakt gewoon andere moves dan de anderen omdat het een wereldtalent is die mogelijkheden ziet die anderen niet zien
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 17:08]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:53
Haha je was me net voor Sanuk, zou exact hetzelfde gaan schrijven.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:54]
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 03:12
1 uur en 59 minuten.:-)
Vind ik leuk
BassieN +7693
maandag 13 november 2017 om 16:55
Ik heb nog nooit zoiets interessants gelezen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:57
Beleefde jij je sport maar eens door mee te gaan naar uitwedstrijden....
Vind ik leuk
Leedz +3313
maandag 13 november 2017 om 17:04
Aangezien je de laatste tijd van praten houdt begin maar te praten over alle onrust bij Ajax en wat jouw rol daarin was
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:07
Ik vond hem beter toen hij alleen zijn voeten liet spreken
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 17:10
Verstappen was natuurlijk ook wel weer mooi ;

"ik wil pitten want mn banden voelen niet zo best meer aan"

"we denken dat je beter op de baan kan blijven want je gaat er waarschijnlijk geen tijd mee winnen of track positie"

"wat is nou het probleem het is zo veel lastiger rijden op deze banden laat me gewoon pitten"

Verstappen gaat pitten :D jammer dat de auto gewoon tekort kwam om nog Raikonnen aan te vallen en Hamilton achter zich te houden maar toch heeft ie het wel goed gedaan :)
Vind ik leuk
Quareck +2981
maandag 13 november 2017 om 17:12
De auto is goed genoeg, alleen die Renault motor werkt niet mee.. en hij had gewoon toestemming om de pits in te gaan hoor :)
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 17:15
Ja maar dat gesprek wat er aan vooraf ging was toch leuk.

Helaas van de motor ja maar hij heeft nog wel effe het lap record verbroken :D

is gewoon een genot om die jongen te zien rijden.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:33
Krijgt ie flinke centen voor om een laprecord te breken. Staat in zn contract.
Daarom wilde hij ook nieuwe banden.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 17:35
Klopt inderdaad ja , goed gedaan toch :P
Vind ik leuk
Quareck +2981
maandag 13 november 2017 om 19:53
Je hebt ook gewoon gelijk hoor.. gisteren was geen geweldige race.. maar over het algemeen is het een erg interessant jaar geweest
Vind ik leuk
Mari +1777
maandag 13 november 2017 om 17:14
Reuze interessant op voetbal primeur
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:14
Vond het eigenlijk maar een verschrikkelijke saaie race, zeker in vergelijking met die van vorig jaar.
Vind ik leuk
Zippy +2751
maandag 13 november 2017 om 17:25
Wat is het saaiste:
- een wedstrijd in de Eredivisie
of
- formule 1

Geef mij dan maar Formule 1.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 17:26]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:11
Formule 1 is by far het saaiste. Het is dat er een Nederlander aan meedoet, anders keek er geen hond naar.
Vind ik leuk
Zippy +2751
maandag 13 november 2017 om 18:50
Ik meen dat, maar dit is enkele tijd geleden, in Today.net stond dat een formule 1 race de meest bekeken sport uitzending ter wereld was met alleen al 475 miljoen kijkers in China.
Gokken op formule 1 schijnt daar een doodnormale bezigheid te zijn.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
maandag 13 november 2017 om 18:30
Begin van de race:

"Max, how is the track?"

"Sunny"

:')
Vind ik leuk
Quareck +2981
maandag 13 november 2017 om 19:55
Kun je nog beter Kimi hebben alleen voor de uitspraken. "The Helmet has a special meaning for Many drivers. What does it mean to you?" It protects my head!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:10
Karel Jansen, serieus?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:14
Karel Jansen ? Hij heet Rob hoor..
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:16
Past bij over hoe jij over sport denkt? De enige keren dat ik jou heb horen praten was het alles behalve innovatief en out of the box!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:12
Maar hij denkt ook niet hard op;-)
Vind ik leuk
John M. +3197
maandag 13 november 2017 om 17:25
Het zou beter zijn als Bergkamp bij het voetbal blijft en dan vooral bij zijn club Ajax en de problemen daar. Want langzamerhand maakt hij er een puinhoop van als hij zo doorgaat.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:32
VP: volgens mij won hij zijn derde GP. Zijn tweede van dit seizoen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:35
Wat je bij veel individuele sporters ziet, mis je bij voetballers.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:40
Tsja Max Verstappen is ook wel van de buitencategorie natuurlijk. Sommige voetballers van 24 komen in de media over alsof ze 16 zijn. Max op zijn 20e is zo kalm, doordacht en sterk die komt over alsof hij 27 is en al jaren meerijdt op dit niveau. Terwijl Max de wereld verovert zit de gemiddelde voetballer van zijn leeftijd een potje FIFA te spelen, naar de mcdonalds gaan of een rap nummer op te nemen. Wereld van verschil.
Vind ik leuk
Toke +1076
maandag 13 november 2017 om 18:46
Dat zijn twee verschillende levensstijlen die natuurlijk nooit te vergelijken zijn.
Daarnaast mag een sporter toch zeker wel zelf weten wat hij of zij doet in de vrije tijd?
Als iemand rapper wil zijn dan laat 't lekker, als er een keer een burgertje genuttigd wordt dan is er toch ook niks aan de hand?
Het publiek in Nederland is veel te streng voor de gemiddelde voetballer, die jongens hebben naast hun werk/sport ook gewoon een leven en hobby's, net als elk ander werkend mens op de aardkloot.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:54
Die slome bergkamp kan wel wat snelheid gebruiken ja. Lijkt altijd of die vent dood gaat van verveling. Wat is die man saai als je hem op de tribune ziet.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:59
Verstappen vliegt over de baan. Echt iets voor Bergkamp.?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:41
Verstappen jr. is vanaf zijn geboorte al gepushed om de racebaan op
te gaan door zijn vader, wat nou hij vindt het fijn? Ik denk dat hij liever
voetballer was geworden.
Vind ik leuk
Quareck +2981
maandag 13 november 2017 om 19:58
Ach u kent de familie? Max kon op zijn zevende bij zijn eigen kart de onderdelen vervangen. De afstelling aanpassen enz. Als je het niet leuk vind hou je je daar ook niet mee bezig. Ach ja, jaloezie is van alle tijden..
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 23:21
Praat liever over dingen die we wel van je willen weten.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 23:58
Verstappen wil niet anders zijn. Hij is heel gewoon helemaal zichzelf. Bergkamp, als je toch niks te vertellen hebt, doe dat dan ook niet. Je kon een bal schieten. Je bankrekening zal vol genoeg staan. Laat de rest van de wereld de rest van je leven met rust.
Vind ik leuk
wijze man +1287
dinsdag 14 november 2017 om 06:59
Ik denk dat hij Overmars al een scout heeft laten sturen naar Abu Dabi komende race
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bergkamp looft 'bijzondere' Verstappen: "Past natuurlijk wel in mijn straatje"