Kroos raadt competitie af: 'Het is van tevoren al duidelijk wie daar gaat winnen'

    Kroos raadt competitie af: 'Het is van tevoren al duidelijk wie daar gaat winnen'

    maandag 13 november 2017 om 21:26

    Toni Kroos vindt dat de Franse competitie te weinig tegenstand biedt. Volgens de middenvelder van Real Madrid maakt alleen Paris Saint-Germain de dienst uit in de Ligue 1.

    "De Franse competitie is geheel genomen niet slecht", aldus Kroos. "Maar het is duidelijk wie uiteindelijk de competitie gaat winnen. Je gaat naar Paris Saint-Germain, of je gaat helemaal niet naar Frankrijk." Momenteel staat PSG aan kop met 32 punten uit twaalf gespeelde wedstrijden. De Franse grootmacht verloor dit seizoen nog niet. AS Monaco staat tweede en heeft vier punten minder. Olympique Lyon bezet plek drie met 25 punten.

    De Duitser is veel meer gecharmeerd van de Bundesliga, waar hij onder contract stond bij Bayern München en Bayer Leverkusen. "De Bundesliga is een sterke competitie en een goede plek om naartoe te transfereren. Je kunt bijna niet anders dan de Bundesliga aanraden."

    Plaats een reactie

    maandag 13 november 2017 om 21:35
    Engenland blijft toch altijd spannend.
    Daar is de top 6 altijd super zwaar.
    Niet de beste competitie om naar toe te gaan. Want niet elke speler kan het niv.. aan.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3109
    maandag 13 november 2017 om 21:40
    Uhm, oké de Bundesliga is beter dan Frankrijk...echter is die ook zeer voorspelbaar...matig punt derhalve...
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1045
    maandag 13 november 2017 om 23:18
    en spanje is ook real madrid of barcelona en dan atletico of sevillia voor de rest allemaal makkelijke potjes oke er zijn heus wel wat meer maar la liga is ook geen hoog niveau
    Vind ik leuk
    Nickkerd +32
    dinsdag 14 november 2017 om 07:54
    Gelukkig is de graafschap wel een hoog niveau ;)
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1045
    dinsdag 14 november 2017 om 09:38
    dat heb ik nooit gezegt of een uitspraak gedaan maar dat hoeft dus blijkbaar ook niet want u ziet het al goed
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 21:43
    Bindesligaen de ligas daaronder zijn de sterkste competities in de breedte, geen discussie over mogelijk!
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 21:44
    Bundesliga
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    maandag 13 november 2017 om 21:44
    ff offtopic; waarom is dr geen Italie-zweden topic?
    2x hands van de italianen in t strafschop gebied volledig genegeerd door de scheids.
    Italianen wel veel beter.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4550
    maandag 13 november 2017 om 21:49
    Goedmakertje van vorige wedstrijd
    Vind ik leuk
    Dicky +16052
    maandag 13 november 2017 om 21:47
    Eens, maar ook de Bundesliga lijkt voor dat het seizoen is begonnen al beslist.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +130
    maandag 13 november 2017 om 22:37
    man man man Duitsland,Italië, Spanje, Frankrijk erg spannend...
    Vind ik leuk
    Lusitano +206
    dinsdag 14 november 2017 om 01:42
    Is deze meneer met zijn hoofd in een koeienvlaai gestruikeld? Bayernliga?

    Vind ik leuk
    Teo Smith +21537
    dinsdag 14 november 2017 om 07:17
    Lulkoek. Bayern word bijna altijd kampioen. Ik zou schotland aanraden.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +235
    woensdag 15 november 2017 om 09:11
    Zal maar niets zeggen Toni Kroos ,hmmmmnn
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kroos raadt competitie af: 'Het is van tevoren al duidelijk wie daar gaat winnen'