Kroos raadt competitie af: 'Het is van tevoren al duidelijk wie daar gaat winnen'

Kroos raadt competitie af: 'Het is van tevoren al duidelijk wie daar gaat winnen'

maandag 13 november 2017 om 21:26

Toni Kroos vindt dat de Franse competitie te weinig tegenstand biedt. Volgens de middenvelder van Real Madrid maakt alleen Paris Saint-Germain de dienst uit in de Ligue 1.

"De Franse competitie is geheel genomen niet slecht", aldus Kroos. "Maar het is duidelijk wie uiteindelijk de competitie gaat winnen. Je gaat naar Paris Saint-Germain, of je gaat helemaal niet naar Frankrijk." Momenteel staat PSG aan kop met 32 punten uit twaalf gespeelde wedstrijden. De Franse grootmacht verloor dit seizoen nog niet. AS Monaco staat tweede en heeft vier punten minder. Olympique Lyon bezet plek drie met 25 punten.

De Duitser is veel meer gecharmeerd van de Bundesliga, waar hij onder contract stond bij Bayern München en Bayer Leverkusen. "De Bundesliga is een sterke competitie en een goede plek om naartoe te transfereren. Je kunt bijna niet anders dan de Bundesliga aanraden."

Plaats een reactie

Santi +17497
maandag 13 november 2017 om 21:29
Want in de Bundesliga is er natuurlijk altijd een enorm spannende kampioensrace
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:30
Wilde ik ook zeggen hahaga wat een onzin dit
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:46
Daarom speelt Kroos ook in Spanje
Vind ik leuk
Santi +17497
maandag 13 november 2017 om 21:49
"De Duitser is veel meer gecharmeerd van de Bundesliga, waar hij onder contract stond bij Bayern München en Bayer Leverkusen. "De Bundesliga is een sterke competitie en een goede plek om naartoe te transfereren. Je kunt bijna niet anders dan de Bundesliga aanraden.""

Lees het artikel, vriend.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:56
Misschien moet jij mijn reactie is beter lezen. Als hij de Bundesliga echt zo spannend vond dan speelde hij nog altijd in Duitsland, dat hij de Duitse competitie leuker vindt dan de Franse is als Duitser zijnde niet zo gek.
Vind ik leuk
Santi +17497
maandag 13 november 2017 om 22:02
Ook dat is fout. Hij speelt in Spanje omdat hij altijd al heeft uitgesproken dat Real Madrid zijn droomclub was en het dus al duidelijk was dat wanneer zij interesse zouden tonen hij meteen zou verkassen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:41
Fout, hij was niet bezig met een transfer maar kreeg pas heel laat een aanbieding van bayern. Daarna vroeg hij iets meer geld en toen kwamen er niet uit.
Vind ik leuk
Santi +17497
maandag 13 november 2017 om 22:45
Het was al jaren duidelijk dat hij ooiot naar Madrid zou verhuizen
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:46
En als Barcelona zou hebben geboden dan was Barcelona zijn droomclub
Vind ik leuk
Santi +17497
maandag 13 november 2017 om 22:47
hij zei t al jaren .
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 23:15
Zeker waar, maar hij is wel sterker dan de Franse League
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:35
Engenland blijft toch altijd spannend.
Daar is de top 6 altijd super zwaar.
Niet de beste competitie om naar toe te gaan. Want niet elke speler kan het niv.. aan.
Vind ik leuk
Het Brein +2064
maandag 13 november 2017 om 21:40
Uhm, oké de Bundesliga is beter dan Frankrijk...echter is die ook zeer voorspelbaar...matig punt derhalve...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 23:18
en spanje is ook real madrid of barcelona en dan atletico of sevillia voor de rest allemaal makkelijke potjes oke er zijn heus wel wat meer maar la liga is ook geen hoog niveau
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:54
Gelukkig is de graafschap wel een hoog niveau ;)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:38
dat heb ik nooit gezegt of een uitspraak gedaan maar dat hoeft dus blijkbaar ook niet want u ziet het al goed
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:43
Bindesligaen de ligas daaronder zijn de sterkste competities in de breedte, geen discussie over mogelijk!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:44
Bundesliga
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:44
ff offtopic; waarom is dr geen Italie-zweden topic?
2x hands van de italianen in t strafschop gebied volledig genegeerd door de scheids.
Italianen wel veel beter.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:48
Italie had dan ook een penalty moeten hebben. Vond het overigens alle 3 niks.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:49
Goedmakertje van vorige wedstrijd
Vind ik leuk
Dicky +5762
maandag 13 november 2017 om 21:47
Eens, maar ook de Bundesliga lijkt voor dat het seizoen is begonnen al beslist.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:19
Monaco doet het toch ook wel aardig? Maar goed in Duitsland is het altijd Bayern
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:37
man man man Duitsland,Italië, Spanje, Frankrijk erg spannend...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 01:42
Is deze meneer met zijn hoofd in een koeienvlaai gestruikeld? Bayernliga?

Vind ik leuk
wijze man +1287
dinsdag 14 november 2017 om 06:48
En waarom speel jij dan in Spanje dan Toni???
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
dinsdag 14 november 2017 om 07:17
Lulkoek. Bayern word bijna altijd kampioen. Ik zou schotland aanraden.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:11
Zal maar niets zeggen Toni Kroos ,hmmmmnn
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kroos raadt competitie af: 'Het is van tevoren al duidelijk wie daar gaat winnen'