'Real Madrid wil in januari toeslaan: bod van 20 miljoen op keeper in de maak'

    'Real Madrid wil in januari toeslaan: bod van 20 miljoen op keeper in de maak'

    dinsdag 14 november 2017 om 14:24

    Kepa Arrizabalaga Revuelta - voetbalnaam: Kepa - is de gedroomde nieuwe keeper van Real Madrid. De regerend kampioen van Spanje wil de 23-jarige keeper in januari overnemen van Athletic Bilbao. 

    Dat meldt sportkrant Marca dinsdag. Het contract van Kepa loopt komende zomer af. De doelman en zijn werkgever Bilbao zijn het nog altijd niet eens over een nieuwe verbintenis. De Baskische club loopt dus het risico dat Kepa over zeven maanden gratis en voor niets de deur uitwandelt. 

    Real Madrid is al een tijdje op zoek naar een nieuwe doelman en lijkt in de jonge goalie een ideale kandidaat te hebben gevonden. Marca schrijft dat De Koninklijke overweegt om Kepa in januari voor een slordige twintig miljoen euro over te nemen. Onder de Madrileense lat moet hij de plek overnemen van Keylor Navas. 

    Kepa maakte afgelopen week zijn debuut voor de nationale ploeg. Hij deed negentig minuten mee in een oefenduel met Costa Rica (5-0 winst). 

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +35664
    dinsdag 14 november 2017 om 14:30
    Weer geen Zoet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 14:32
    Die kan dan op zijn beurt weer mooi naar Athletic Bilbao.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rodajc +9688
    dinsdag 14 november 2017 om 14:50
    Dat zal 100% niet gebeuren
    Vind ik leuk
    Admat +174
    dinsdag 14 november 2017 om 15:13
    Is zoet geen Bask?
    Vind ik leuk
    Rodajc +9688
    dinsdag 14 november 2017 om 15:25
    Zijn naam doet het wel vermoeden natuurlijk, maar helaas
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19469
    dinsdag 14 november 2017 om 16:13
    Wel vaak namen met een Z dus het had gekund
    Vind ik leuk
    baku +726
    dinsdag 14 november 2017 om 14:56
    't schijnt dat Zoet nog wel wacht op een mooie Europese transfer
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 16:07
    Dat is dan weer Zuur voor Zoet........
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5356
    dinsdag 14 november 2017 om 14:32
    Het is nogal....een keeper van 20 miljoen.

    Vind ik leuk
    Manolo +2305
    dinsdag 14 november 2017 om 14:39
    Goeie naam ook voor een keeper. Kepa.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 14:33
    Ik vraag mij af op hij wel echt beter is dan Navas. Het lijkt mij verstandiger om toch voor de Gea of die jonge knakker van AC Milaan te gaan.
    Vind ik leuk
    R2 +4836
    dinsdag 14 november 2017 om 16:00
    Dan betaal je minimaal 5 keer meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 16:14
    Beter 100 miljoen voor een directe versterking dan 20 voor iemand die eigenlijk niet goed genoeg is.
    Bij Barcelona zullen ze dit inmiddels ook vinden.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3501
    dinsdag 14 november 2017 om 18:01
    Verschil is dat Kepa voor de toekomst wordt gehaald en Cillessen die wist van te voren al dat hij 2de keeper werd
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3028
    dinsdag 14 november 2017 om 14:36
    Uitstekende keeper met enorm veel potentie. Hij heeft het vorig seizoen ook goed gedaan op huurbasis bij Valladolid. Voor Donnarumma of De Gea zal je minimaal het vijfvoudige moeten betalen dus snap wel dat Real verder kijkt en bij deze keeper uitkomt.
    Vind ik leuk
    power +4851
    dinsdag 14 november 2017 om 14:45
    Real Madrid kan beter ergens in spits en of verdediging aandacht besteden, de keeper doet echte niet verkeerd
    Vind ik leuk
    mcmodd +19767
    dinsdag 14 november 2017 om 14:53
    Kepa, het is even wennen. Het klinkt een beetje als wanneer een Hagenees het woordje keeper (kiepâh) uitspreekt. Grappig, maar het gaat om zijn geweldige vaardigheden als ballenvanger en daarin is hij geweldig.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1506
    dinsdag 14 november 2017 om 15:02
    Navas is toch een goede keeper.
    Vind ik leuk
    Mari +5243
    dinsdag 14 november 2017 om 15:34
    Slechts € 20 miljoen. Hou op zeg, wat een lef
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    dinsdag 14 november 2017 om 15:37
    Ideale keeper voor Madrid hoor dit

    Barcelona zit weer is te slapen

    Die hebben nog steeds die beperkte ter Stegen op doel staan

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 15:57
    Ter stegen kluns? Op een vlak is die zeker niet goed in en dat is meevoetballen. Verder maakt die wereldreddingen voor Barça
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    dinsdag 14 november 2017 om 16:00
    Erg bepertke keeper vind ik het

    Vind Cillessen nog completer
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 17:39
    Dan moet je maar eens vaker kijken naar zijn wedstrijden. Enige punt waarmee Cillessen beter is, is meevoetballen. En daar is die niet echt overduidelijk beter in nog. Een heel goede voetballende keeper is Bravo. Misschien moet je je Cillessen bril afdoen, want hoe graag ik het ook wil, Cillessen is niet beter dan Ter stegen.

    Alleen omdat ter stegen niet kan meevoetballen, noem je hem een beperkte keeper?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    dinsdag 14 november 2017 om 18:09
    Ik kijk vaak genoeg

    Het is niet alleen het mee voetballen

    De meeste trappen van ter stegen komen nergens

    Ter Stegen neemt onnodige risico's
    Speelt de ballen vaak zwak in

    Ik heb geen Cillessen bril op maar geef gewoon mijn mening

    Als ze er op vooruit willen moet er een betere keeper komen

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 20:04
    Zoals ik zeg, het meevoetballen. Dat zwak inspelen en slechte trappen hoort allemaal bij het meevoetballen.

    Maar kijk je alleen naar dat bij een keeper? Naar hoe goed die kan meevoetballen? Dan zijn 80% van alle keepers heel erg beperkt volgens jou. Ter stegen kan geweldig duiken en heeft geweldige reflexen. Bravo was goed in zowel het keepen zelf als het meevoetballen, Cillessen ofzo is 100% niet een betere keeper dan Ter stegen. Om hem erin te zetten alleen omdat die af en toe goede ballen geeft, vind ik overdreven.

    Ter stegen kan zoals ik al zei idd niet goed meevoetballen, maar dat maakt hem geen slechte keeper. Als je hebt gekeken, zoals je zei, dan zie je wat voor prachtige reddingen hij maakt.

    En Cillessen neemt trouwens geen onnodig risico's denk jij? Laatste wedstrijd van Nl gezien?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    woensdag 15 november 2017 om 00:10
    Zoals ik al zei

    Ik geef alleen maad mijn mening :)

    Maar je mag van een keeper bij een topclub toch wel meer verwachten

    In ieder geval dat hij een beetje een bal kan plaatsen

    Ter Stegen heeft absoluut geweldige reflexen maar verder vind ik het niet veel :)
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 00:14
    Hahaha jaa heb je wel gelijk in, ieder zijn eigen mening over spelers/keepers
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    woensdag 15 november 2017 om 01:17
    Daarom vriend!!!

    Vind ik leuk
    justinhafc +2793
    dinsdag 14 november 2017 om 16:13
    Al jaren mijn vaste doelman op FIFA. Maar zonder gekheid, schijnt dat deze jongen wel redelijk ballen kan vangen
    Vind ik leuk
    onbemind +206
    dinsdag 14 november 2017 om 19:07
    Die is veel goedkoper dan de Gea !!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid wil in januari toeslaan: bod van 20 miljoen op keeper in de maak'