'Real Madrid wil in januari toeslaan: bod van 20 miljoen op keeper in de maak'

'Real Madrid wil in januari toeslaan: bod van 20 miljoen op keeper in de maak'

dinsdag 14 november 2017 om 14:24

Kepa Arrizabalaga Revuelta - voetbalnaam: Kepa - is de gedroomde nieuwe keeper van Real Madrid. De regerend kampioen van Spanje wil de 23-jarige keeper in januari overnemen van Athletic Bilbao. 

Dat meldt sportkrant Marca dinsdag. Het contract van Kepa loopt komende zomer af. De doelman en zijn werkgever Bilbao zijn het nog altijd niet eens over een nieuwe verbintenis. De Baskische club loopt dus het risico dat Kepa over zeven maanden gratis en voor niets de deur uitwandelt. 

Real Madrid is al een tijdje op zoek naar een nieuwe doelman en lijkt in de jonge goalie een ideale kandidaat te hebben gevonden. Marca schrijft dat De Koninklijke overweegt om Kepa in januari voor een slordige twintig miljoen euro over te nemen. Onder de Madrileense lat moet hij de plek overnemen van Keylor Navas. 

Kepa maakte afgelopen week zijn debuut voor de nationale ploeg. Hij deed negentig minuten mee in een oefenduel met Costa Rica (5-0 winst). 

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 14:30
Weer geen Zoet?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:32
Die kan dan op zijn beurt weer mooi naar Athletic Bilbao.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 14:32]
Vind ik leuk
Rodajc +1871
dinsdag 14 november 2017 om 14:50
Dat zal 100% niet gebeuren
Vind ik leuk
Admat +115
dinsdag 14 november 2017 om 15:13
Is zoet geen Bask?
Vind ik leuk
Rodajc +1871
dinsdag 14 november 2017 om 15:25
Zijn naam doet het wel vermoeden natuurlijk, maar helaas
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:13
Wel vaak namen met een Z dus het had gekund
Vind ik leuk
baku +318
dinsdag 14 november 2017 om 14:56
't schijnt dat Zoet nog wel wacht op een mooie Europese transfer
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:07
Dat is dan weer Zuur voor Zoet........
Vind ik leuk
Henk 1971 +1820
dinsdag 14 november 2017 om 14:32
Het is nogal....een keeper van 20 miljoen.

Vind ik leuk
Manolo +1469
dinsdag 14 november 2017 om 14:39
Goeie naam ook voor een keeper. Kepa.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:33
Ik vraag mij af op hij wel echt beter is dan Navas. Het lijkt mij verstandiger om toch voor de Gea of die jonge knakker van AC Milaan te gaan.
Vind ik leuk
R2 +2859
dinsdag 14 november 2017 om 16:00
Dan betaal je minimaal 5 keer meer.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:14
Beter 100 miljoen voor een directe versterking dan 20 voor iemand die eigenlijk niet goed genoeg is.
Bij Barcelona zullen ze dit inmiddels ook vinden.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:01
Verschil is dat Kepa voor de toekomst wordt gehaald en Cillessen die wist van te voren al dat hij 2de keeper werd
Vind ik leuk
Jay5713 +2668
dinsdag 14 november 2017 om 14:36
Uitstekende keeper met enorm veel potentie. Hij heeft het vorig seizoen ook goed gedaan op huurbasis bij Valladolid. Voor Donnarumma of De Gea zal je minimaal het vijfvoudige moeten betalen dus snap wel dat Real verder kijkt en bij deze keeper uitkomt.
Vind ik leuk
power +326
dinsdag 14 november 2017 om 14:45
Real Madrid kan beter ergens in spits en of verdediging aandacht besteden, de keeper doet echte niet verkeerd
Vind ik leuk
mcmodd +11399
dinsdag 14 november 2017 om 14:53
Kepa, het is even wennen. Het klinkt een beetje als wanneer een Hagenees het woordje keeper (kiepâh) uitspreekt. Grappig, maar het gaat om zijn geweldige vaardigheden als ballenvanger en daarin is hij geweldig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 14:55]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:02
Navas is toch een goede keeper.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:31
Is deze keeper dan zoveel beter dan Navas? Navas doet het gewoon goed bij Real dus onnodig lijkt me
Vind ik leuk
Mari +1776
dinsdag 14 november 2017 om 15:34
Slechts € 20 miljoen. Hou op zeg, wat een lef
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:37
Ideale keeper voor Madrid hoor dit

Barcelona zit weer is te slapen

Die hebben nog steeds die beperkte ter Stegen op doel staan

[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 15:59]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:57
Ter stegen kluns? Op een vlak is die zeker niet goed in en dat is meevoetballen. Verder maakt die wereldreddingen voor Barça
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:00
Erg bepertke keeper vind ik het

Vind Cillessen nog completer
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:39
Dan moet je maar eens vaker kijken naar zijn wedstrijden. Enige punt waarmee Cillessen beter is, is meevoetballen. En daar is die niet echt overduidelijk beter in nog. Een heel goede voetballende keeper is Bravo. Misschien moet je je Cillessen bril afdoen, want hoe graag ik het ook wil, Cillessen is niet beter dan Ter stegen.

Alleen omdat ter stegen niet kan meevoetballen, noem je hem een beperkte keeper?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:09
Ik kijk vaak genoeg

Het is niet alleen het mee voetballen

De meeste trappen van ter stegen komen nergens

Ter Stegen neemt onnodige risico's
Speelt de ballen vaak zwak in

Ik heb geen Cillessen bril op maar geef gewoon mijn mening

Als ze er op vooruit willen moet er een betere keeper komen

[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 18:13]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:04
Zoals ik zeg, het meevoetballen. Dat zwak inspelen en slechte trappen hoort allemaal bij het meevoetballen.

Maar kijk je alleen naar dat bij een keeper? Naar hoe goed die kan meevoetballen? Dan zijn 80% van alle keepers heel erg beperkt volgens jou. Ter stegen kan geweldig duiken en heeft geweldige reflexen. Bravo was goed in zowel het keepen zelf als het meevoetballen, Cillessen ofzo is 100% niet een betere keeper dan Ter stegen. Om hem erin te zetten alleen omdat die af en toe goede ballen geeft, vind ik overdreven.

Ter stegen kan zoals ik al zei idd niet goed meevoetballen, maar dat maakt hem geen slechte keeper. Als je hebt gekeken, zoals je zei, dan zie je wat voor prachtige reddingen hij maakt.

En Cillessen neemt trouwens geen onnodig risico's denk jij? Laatste wedstrijd van Nl gezien?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 20:07]
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 00:10
Zoals ik al zei

Ik geef alleen maad mijn mening :)

Maar je mag van een keeper bij een topclub toch wel meer verwachten

In ieder geval dat hij een beetje een bal kan plaatsen

Ter Stegen heeft absoluut geweldige reflexen maar verder vind ik het niet veel :)
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 00:14
Hahaha jaa heb je wel gelijk in, ieder zijn eigen mening over spelers/keepers
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 01:17
Daarom vriend!!!

Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:13
Al jaren mijn vaste doelman op FIFA. Maar zonder gekheid, schijnt dat deze jongen wel redelijk ballen kan vangen
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:07
Die is veel goedkoper dan de Gea !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Real Madrid wil in januari toeslaan: bod van 20 miljoen op keeper in de maak'