Zaakwaarnemer Amrabat legt uit: 'Scheldpartijen op fora, dat hij moest oprotten'

    Zaakwaarnemer Amrabat legt uit: 'Scheldpartijen op fora, dat hij moest oprotten'

    dinsdag 14 november 2017 om 17:36

    Het ligt 'deels aan de verruwing van de Nederlandse samenleving' dat Feyenoord-middenvelder Sofyan Amrabat afgelopen maand zijn keuze liet vallen op Marokko in plaats van Oranje. Zijn zaakwaarnemer Mohammed Sinouh zegt dat in gesprek met Voetbal International. 

    "Dick Advocaat heeft er alles aan gedaan om Sofyan te laten kiezen voor Oranje, maar de bond kan altijd meer doen. En deels ligt het aan de verruwing van de Nederlandse samenleving. Sofyan is hier geboren, maar op het moment dat bekend werd dat hij moest kiezen kreeg hij een hoop bagger over zich heen", wordt Sinouh geciteerd.

    "Toen werd er geschreven dat Oranje hem niet nodig had en volgden de gebruikelijke scheldpartijen op allerlei forums dat hij moest oprotten naar zijn eigen land. Mensen zijn daar gevoelig voor, het beïnvloedt ze in hun keuze. Die behandeling krijgen ze namelijk niet in Marokko."

    Afgelopen zaterdag maakte Amrabat (21) zijn interlanddebuut. In de slotfase van het uitduel met Ivoorkust (0-2 winst) mocht hij invallen. Dankzij die overwinning kwalificeerde Marokko zich voor het WK 2018. 

    Plaats een reactie

    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 17:43
    Haha, zijn we toch een beetje belangrijk op dit forum.

    Kom op, wat een lulkoek zeg.
    Vind ik leuk
    bits +5253
    dinsdag 14 november 2017 om 17:47
    Inderdaad, als ze beslissingen al gaan baseren op wat er op fora gezegd word houden we niemand meer over in het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 14 november 2017 om 17:44
    Hij heeft gewoon gelijk in Marokko zijn ze blij met hem en wordt hij opgeroepen, dat moet hij hier nog maar afwachten ,dus ophouden met zeuren..en bij Feyenoord zijn we ook blij met hem..
    Vind ik leuk
    Ale +4329
    dinsdag 14 november 2017 om 17:44
    Ligt inderdaad aan de Marokaanse jeugd dat ik amrabat niet bij het Nederlandselftal wil. Altijd leggen ze de schuld bij een ander neer.
    Vind ik leuk
    Candela32 +1206
    dinsdag 14 november 2017 om 17:46
    Maar wel een wk
    Vind ik leuk
    munkikiii +1651
    dinsdag 14 november 2017 om 18:56
    3 wedstrijden idd en dan een jaar of 40 weer niks
    Vind ik leuk
    The Iceman +7790
    dinsdag 14 november 2017 om 17:45
    Amrabat is een Riffijn, alsof die in Marokko altijd zo geliefd zijn. Verschil is dat de achterlijken in Nederland hun gal op internetfora spuwen
    Vind ik leuk
    Candela32 +1206
    dinsdag 14 november 2017 om 17:47
    Hou politiek hier buiten vriend!!
    Vind ik leuk
    Candela32 +1206
    dinsdag 14 november 2017 om 17:49
    Want iceman als je her zo wil spreken, kun je ook zeggen 80% is van riffijnse afkomst, dat wil zeggen dat criminaliteit bijna alleen maar door Riffijnen word gepleegd!?
    Vind ik leuk
    The Iceman +7790
    dinsdag 14 november 2017 om 18:19
    Wat is je punt en wat heeft dat met mijn opmerking te maken?
    Vind ik leuk
    Candela32 +1206
    dinsdag 14 november 2017 om 18:24
    Riffijnen? Alsof die zo geliefd zijn zeg je?

    Dit heeft niks te maken met de kwestie waar jij op doelt!

    Van tanger tot dakhla van Nador tot ourzazzate zijn ze allemaal de straat op gegaan om te vieren!!
    Vind ik leuk
    The Iceman +7790
    dinsdag 14 november 2017 om 18:29
    Dat klopt inderdaad. Aan de andere kant zullen er altijd enkele Arabieren zijn die Amrabat niet als volwaardig Marokkaan accepteren omdat hij Riffijn is, net zoals enkele achterlijke Nederlanders Amrabat niet als volwaardig Nederlander zullen zien. Verschil is dat Amrabat in aanraking komt met die Nederlanders en (nog) niet met die Arabieren. Het argument dat t door negatieve berichten op internetfora komt is dus niet zo sterk, want die berichten vertegenwoordigen een minderheidsstandpunt
    Vind ik leuk
    Candela32 +1206
    dinsdag 14 november 2017 om 18:34
    Jij doet hetzelfde als die schmetta due hier aan t discrimineren zijn.. ik lig niet Wakker van jou!
    Vind ik leuk
    The Iceman +7790
    dinsdag 14 november 2017 om 18:37
    Slaap lekker vriend, ik wens je veel wijsheid en talent voor begrijpend lezen toe.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11031
    dinsdag 14 november 2017 om 18:54
    Daar vieren, in Nederland, België en Frankrijk om te rellen, vernielen, politie aanvallen en te plunderen ! Maar in marokko durven ze dat niet omdat de politie daar ze wel even anders aanpakt als die softies hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 23:20
    In Rusland zullen ze het ook niet proberen hoor dan ga je mee een steegje in en kom je er halfdood uit.
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 17:47
    Lachwekkende verklaring weer dit. Het feit dat er uberhaupt dubbele paspoorten zijn, werkt dit soort discussies in de hand. Als je deel wil uitmaken van een samenleving zul je je moeten aanpassen. Een hand weigeren van een vrouw past daar niet bij, het uitschelden van Westerse vrouwen past daar niet bij, het niet accepteren van andere geloven past daar niet bij, het niet afwijzen van fundamentalisten past daar niet bij. En zo kan ik wel even doorgaan. Door dit soort gedrag van tweede en derde generaties Marokkanen wordt de genoemde verruwing veroorzaakt.
    Er zijn veel voorbeelden van groepen mensen die hier met vallen en opstaan wel goed zijn opgenomen in de samenleving. Maar het is het oude liedje; als een arabier struikelt, krijgt de stoep de schuld. Overigens ben ik van mening dat Amrabat een goeie jongen is, en ik moet nog zien of hij wel achter de woorden van zn zaakwaarnemer staat. Overigens geeft Sofyan vrouwen wel een hand. Voor de zaakwaarnemer steek ik die hand niet in het vuur.
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 17:55
    Mooie eerlijke reactie. Ook over Amrabat. Die jongen mocht kiezen en koos voor Marokko. Zolang ze die keuze kunnen maken, kan het ook voor een ander land zijn. Daar moeten we nu niet spastisch over doen.

    Er moet wel een systeem komen dat dat geswitch voorkomen wordt. Veel van die Marokkaanse Nederlanders speelden wel degelijk voor onze nationale jeugdelftallen en maken nu de keuze voor Marokko. Logisch dat wij er niet allemaal blij om zijn, omdat die jongens gewoon hier geboren en getogen zijn. Misschien is de oplossing dat een switch pas mogelijk is twee, drie of vier jaar nadat ze nog in ons jeugd Oranje gespeeld hebben. Als het hart zo belangrijk is, dan moet die termijn te verteren zijn...
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 18:01
    Diverse figuren in Marokko zijn bewust bezig olie op het vuur te gooien. Als ze onze Marokkaanse voetballers willen contracteren prima, maar neem dan ook alle veroordeelde criminelen met een Marokkaans paspoort terug. Maar die worden door Marokko geweigerd. Het toppunt van hypocriet; zolang je goed kunt voetballen met een dubbel paspoort ben je welkom als crimineel niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 17:52
    een marrokaan moet voor marroko kiezen daar kunnen wij niks mee.maar dan moeten ze hun keuze eerder maken en niet uitkomen voor jong oranje
    Vind ik leuk
    Farmer +11577
    dinsdag 14 november 2017 om 18:06
    Definiëer "Marokkaan"

    In míjn woordenboek is dat niet iemand die in dít land(Nederland) is geboren ,getogen, opgeleid, zga alle jeugdopleidingen doorlopen, etc..

    En dan op de allerlaatste snik, toch voor Marokko kiest.

    Het is niks anders dan een stukje simpele erkenning van een bekend feit; Als je in Nederland bent geboren, ben je een Nederlander.

    Ben je in Duitsland geboren, dan ben je een Duitser.

    Ben je in Zimbamwe geboren, dan ben je een Zimbabwaan..

    etc..etc..Het is allemaal ZO eenvoudig.
    Waarom hier nog een issue van gemaakt wordt, ... tja..

    "Dát kan alleen in Nederland"...?
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 18:13
    Nee.

    In Duitsland speelt ene Boateng.
    Voor Ghana speelt zijn halfbroer.

    Dezelfde Ghanese vader en allebei een Duitse moeder en in Duitsland opgegroeid.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 18:14]
    Vind ik leuk
    Farmer +11577
    dinsdag 14 november 2017 om 18:46
    Jerome, en Kevin-Prince?

    En vooral het feit dat zn bróer voor Ghana speelt.. Ok, dát is de overtreffende trap.. :P
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 19:24
    Die bedoelde ik, ja...;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89052
    dinsdag 14 november 2017 om 17:52
    Ik ben het helemaal eens met zijn zaakwaarnemer !
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 17:52
    Groot gelijk Amrabat! Waarom kiezen voor een land die je nooit en ten nimmer als een volwaardig medelander zullen zien?

    Altijd klagen op marokkanen maar zodra ze het met iets beter doen dan weer kleineren met iets anders. Het is een typische cyclus die veel allochtone jongeren al sneller door hebben gekregen dan de generaties voor hen.

    Ik geef ze groot gelijk.
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 18:04
    Karim wordt zeker als volwaardige lid van onze samenleving gezien. Maar die gedraagt zich gewoon normaal. Jij bent toch Rotterdammer? Dan weet jij toch waardoor Tropicana is gesloten? Tweede en derde generatie Marokkanen verkloten het voor de rest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:02
    Ja door de zwemmende guppies
    ;-)
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 19:10
    Grappig, maar inhoud geven aan de discussie kan je niet. Slijmerig Amrabat complimenteren en tegelijkertijd die ruwe Nederlanders veroordelen. Je hebt weer je momentje van recalcitrant gedrag vertoont. De mazzel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:15
    Ik weet met wie ik te maken heb ;-)

    In voorgaande discussies met jou is inhoudelijk ingaan op zaken een verspilling van...

    Hey fijne avond knul
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 19:22
    Haha lastig he? Ik begrijp wel dat je anders wil zijn dan anderen. Ik gun Amrabat het allerbeste. Lijkt me een goeie gozer en we zijn blij met hem bij Feyenoord. Maar ga nou niet als Marokkaanse zaakwaarnemer de oorzaak van de keuze leggen bij het blanke deel van Nederland. Kijk om je heen Rotterdamse Ajaxcied; wie maken er hier nou een teringzooitje van? En maar kankeren op Nederland. Neem dan een voorbeeld aan Abouthaleb, het beste voorbeeld van hoe integreren ook kan. En als Abouthaleb zegt “integreren of wegwezen”, dan steun ik hem daarin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 20:28
    Nee lastig is het niet. Zoals ik al zei een verspilling van...

    Het feit dat een deel iets veroorzaakt zegt niets over de gehele populatie. Het is een feit dat er jarenlang een tendens gaande is in NL, waarbij jongens zoals Amrabat worden gezien als het marokkanenprobleem puur op basis van een sportieve keuze. Deze mensen betalen meer belasting dan ons, hun deelname aan de samenleving is meer wat jij en je nageslacht bij elkaar kan ophoesten man. Waar heb je het over...
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 23:33
    Waar zeg ik dat ik Amrabat zie als een probleem? Nergens. En ik nuanceer juist omdat ik bepaald negatief gedrag veroordeel van een DEEL van de Marokkaanse jeugd. Ik daag je uit om 1 zin van mij te tonen waarin ik het hele Marokkaanse volk het land uit wil hebben of beledig. Die ga je niet vinden vriend.
    Daarnaast weet jij helemaal niet hoe groot mijn familie is, of welke bijdragen zij geleverd hebben voor de Nederlandse samenleving. Maar geloof me onze stamboom gaat bijna 500 jaar terug en wij hebben godsgruwelijk veel belasting betaald, familieleden hebben gevochten en zijn gestorven in diverse oorlogen voor jouw vrijheid ventje. Daar gaat de belastingafdracht van een Marokkaanse voetballer echt bij in het niet vallen.
    Maar maakt niet uit; elke Marokkaan die zich netjes aan de wet houdt, die niet schrikt van een vrouw in bikini, die ook Joden een plek gunt in Nederland, die homos dezelfde rechten geeft als ieder ander, die is welkom.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 23:36]
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 08:36
    waar zeg ik dat jij zegt dat Amrabat een probleem is 'vriend'?

    Dit bedoel ik, jij komt met teveel aannames om inhoudelijk een discussie te kunnen aangaan.

    En ik had het niet over je stamboom sukkel maar over jou en je nageslacht. Zou een beetje raar zijn he als je je familie van 500 jaar(!) terug erbij haalt en zij per saldo minder belasting hebben betaald....dan een mocro voetballer ;-) Kortom je vergelijkt appels met peren wat eigenlijk een paniek reactie is omdat je het idee niet kan verkroppen dat een mocro (voetballer) meer bijdrage levert aan de samenleving dan jij met je Erasmiaans :-)


    Begrijpend lezen is niet je allersterkste punt, merk ik.

    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 23:24
    Hij is ook meteen een voorbeeld wat je kunt bereiken als je je inzet en normaal gedraagt. Die kamervoorzitter idem dito.
    Vind ik leuk
    Farmer +11577
    dinsdag 14 november 2017 om 18:08
    Dat is nu precies het probleem wat bepaalde mensen over zichzelf afroepen: Ze noemen zichZELf 'Marokkanen', ipv Nederlanders. Ze geven deze stempel, aan ZICHZELF!

    Maar als wíj die stempel overnemen om díe specifieke groep aan te duiden, dan is het racistisch of discriminerend oid...

    In vergelijking, een vergrotende trap va nde discussie over 'Joden' als scheld, of Geuzennaam; Als Ajax het gebruikt is het goed, maar...

    Ja, precies dat ja :)
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 18:09
    Komop. Een ieder die zich wil aanpassen wordt veelal aanvaard. Van Zeeuws-Vlaanderen tot Stadskanaal. En natuurlijk lopen er bij ons domme racisten rond. Daar moeten we niet achteraan willen lopen. Zo moeten tweede en derde generatie immigranten gewoon open staan voor onze samenleving en zich niet als groep gedragen of misdragen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:13
    Om wat te horen dan? 'Jaaa nee we hebben het niet over jou maar anderen. Want jij bent anders...'

    Gaaaaaaaaap
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 19:29
    Nee hoor. Gewoon de wet handhaven . Die is voor iedereen gelijk en niet voor sommige groepen meer gelijk dan voor anderen, als je begrijpt wat ik bedoel...

    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3266
    dinsdag 14 november 2017 om 18:28
    Ooit afgevraagd waarom een deel van de Marokkaanse gemeenschap niet als volwaardige Nederlander wordt gezien??
    Als ze zich normaal gedragen dan is er werkelijk biets aan de hand! Er zijn genoeg groepen van buitenlandse afkomst die zich normaal gedragen en dus ook worden geaccepteerd!

    De rellen in Brussel en andere steden zeggen toch gewoon genoeg? Of vind je dat ook weer normaal?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:05
    Ik ken genoeg Nederlanders die zich niet gedragen maar wel als volwaardig Nederlander worden gezien.

    En de rellen van 'onze' trouwe legioen dan? Zijn dat ook misdragingen van een bepaald ras?
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 19:28
    Nee dat zijn geen misdragingen van een bepaald ras: want er zit van alles bij de hooligans van Feyenoord. Dus die vergelijking gaat mank. Daarentegen gaat een deel van de Marokkaanse jeugd stelselmatig over de schreef en zijn zij buitenproportioneel vertegenwoordigd in de statistieken over wangedrag en criminaliteit. En waarom mag je dat niet benoemen? En je bent pas volwaardig Nederlander als je deel wilt uitmaken van de samenleving, kankert op het weer en een hekel hebt aan Ajax.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 23:38]
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 19:31
    Hoho, Nuance.

    Je was net zo lekker bezig en dan gooi je die laatste zin eruit....


    ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 20:36
    Nuance en lekker bezig?

    Dan ben je snel onder de indruk...;-)
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 21:41
    He Ajaxcied, je bent niet in vorm vandaag he? Ben je moe? Normaal heb je wel je woordje klaar, maar ik zie en lees geen enkel argument.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 08:22
    Zoals ik reeds heb aangegeven discussie met jou inhoudelijk aangaan heeft geen zin.

    Goed lezen knul of leerde je dat niet op Erasmiaans?
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    dinsdag 14 november 2017 om 21:40
    Sorry Jozef, was ff een geintje!
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 21:43
    Moet kunnen....

    ;-)
    Vind ik leuk
    rinirat +2215
    dinsdag 14 november 2017 om 18:44
    Je reactie is echt ongepast,dat gaat nergens over.
    De jongen is hier geboren en opgegroeid.
    Waarom dan in Nederland leven,zoals jij omschrijft is het elders een stuk beter.
    Amrabat is gewoon een Nederlander die is overgehaald door emotie.
    Hij mag mee naar het WK ging het alleen daarom?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:11
    Mijn reactie is zeer gepast, want zo is het namelijk.

    Altijd dat gezeik over voor welk land uitkomen dit en dat...en iedereen hier natuurlijk weer commentaar. Men beseft niet dat de marokkaanse voetballers meer belasting betalen dan alle VP leden en hun kleinkinderen in hun hele leven bij elkaar en dat ondanks ze voor Maroc kiezen.

    Wat ik al zeg het is hetzelfde verhaaltje, beetje dat misplaatste arrogantie wat hier heerst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 17:53
    die marrokaanse spelers zijn niet van hoog niveau ook ziyech niet veel fouten in zijn spel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 17:56
    Er hebben ook genoeg mensen gezegd dat hij welkom is bij oranje. Daarnaast is het natuurlijk nooit handig als profsporter om je keuzes af te laten hangen van social media. De keuze dat hij voor marroko ging spelen had hij denk ik allang gemaakt.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +793
    dinsdag 14 november 2017 om 18:01
    lekkere mentaliteit om je keuze te laten beïnvloeden door een paar internet hooligans. volgende keer als er een speler moet kiezen tussen Nederland en Marokko dan moeten we dus massaal account aanmaken met Marokkaanse namen en in het Marokkaans gaan schelden zodat ze voor Nederland kiezen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 18:05
    Ja en nu is de samenleving het schuld... heb je al eens de Marokkaanse samenleving bekeken? Ach, nu ga je naar een WK en lijk je een goede keuze te hebben gemaakt, maar uiteindelijk bereik je met Oranje over de komende 10 jaar 10x meer. Mafklapper.
    Vind ik leuk
    Rtbos79 +196
    dinsdag 14 november 2017 om 18:10
    Haha dat gebeurt in ons land niet. Als hij voor Nederland zou kiezen dan kreeg hij pas een zootje ellende over zich heen
    Vind ik leuk
    yuuup +9347
    dinsdag 14 november 2017 om 18:16
    Zie de "viering" van het behalen van het WK. Gevolg: Verharding.
    Mensen met een Aziatische achtergrond hebben helemaal nergens last van, omdat die zich wel weten te gedragen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 18:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 23:26
    In Engeland bijv hebben ze geen last van de indiers maar extreem veel van de Pakistanen. Terwijl die 2 landen naast elkaar liggen maar een bizar verschil van cultuur en gedrag hebben.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1667
    dinsdag 14 november 2017 om 18:20
    Tuurlijk het ligt weer aan ons. Kijk eens in de spiegel, jullie zouden wat kunnen doen aan de mensen die het voor het merendeel verpest. Alleen dat durven ze niet, dus gaan ze maar wijzen naar de Nederlandse samenleving. De eerste generatie accepteerde deed gewoon hun werk, heeft nog geregeld dat hun kindjes en kleinkinderen geld krijgen, terwijl ze in Marokko wonen. Das pas absurd.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4705
    dinsdag 14 november 2017 om 18:23
    Vind het zonde dat mensen dit niet gewoon individueel bekijken zoals we met onze mede nederlanders ook gewoon moeten doen.

    Amrabat had een keuze om te maken daar heeft hij even over nagedacht en vervolgens gewoon zijn keuze gemaakt.

    Voor hem was het logischer om voor Marokko te kiezen, misschien ook omdat zijn broer daar ook speelt(lijkt mij ook fantastisch samen met je broer in het nationale team).

    Dat vervolgens dan mensen hem veroordelen om die keuze vind ik abominabel.

    Iedereen mag er heus wel wat van vinden maar dit slaat echt nergens op hoeveel rotzooi hij over zich heen krijgt.

    Ikzelf kan er echt niet rouwig om zijn dat hij niet voor Nederland kiest van Ziyech vind ik het zonde maar meer ook niet, iedereen is vrij om hun eigen keuze te maken.
    Vind ik leuk
    Blueman +901
    dinsdag 14 november 2017 om 18:33
    Het is niet alleen triest gesteld met het Nederlandse voetbal, maar ook met een gedeelte van de bevolking die die blindelings achter Geert Wilders aanloopt en hem dom nakakelt. En dan heb ik begrip voor de keuze die Amrabat en Ziyech hebben gemaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 18:50
    Zakdoek?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:06
    Blueman: Om de ellende en de problemen in de samenleving te zien heb je Geert Wilders en de PVV niet voor nodig.

    Daarbij die problemen hebben we te danken aan Groen Links en de Allochtonen Partij die jaren lang de handen voor de ogen hebben gedaan en links hebben weggekeken als het ging om de islam en moslims. Alles mocht alles kon want het waren zielige jongens met bontkraagjes op een vespa.

    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4705
    dinsdag 14 november 2017 om 19:45
    Volgens mij was al die jaren gewoon rechts aan de macht hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 20:23
    Klopt Ruud1987..Partij van de allochtonen die de Vvd naar de pijpen liet dansen...moslims hier moslims daar, kinderpardonnetjes, miljarden naar Afrika enz
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4705
    dinsdag 14 november 2017 om 20:29
    heel aparte visie heb jij daarop vind ik.

    Zou je dan niet eerder boos zijn op een VVD die blijkbaar geen enkele ruggengraat heeft tegen de PvdA terwijl ze al jaren de grootste partij zijn ??

    Linksom of rechtsom de overheid naait je toch wel.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3266
    dinsdag 14 november 2017 om 20:56
    Weer zo’n droeftoeter die niks beters weet te melden dat mensen met een andere, goed onderbouwde, mening een pvver of rascist moet zijn....
    Zeg dan gewoon niks!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20505
    dinsdag 14 november 2017 om 18:39
    Om de discussie rondom criminaliteit door allochtonen en aanverwante nationaliteiten, nog wat kracht bij te zetten:

    http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=81947NED&D1=0-1,12,18,22,25-28,39,45,49,52-53&D2=0&D3=0&D4=0-4&D5=(l-2)-l&HDR=G2,G1,G3,G4&STB=T&VW=T
    Vind ik leuk
    rinirat +2215
    dinsdag 14 november 2017 om 18:40
    Zitten we niet op te wachten,harde werker met veel onnodige fouten in zijn spel.
    Met zijn inzet past hij wel bij zijn club.
    Nederlands elftal,nee dat niet......en wij dan maar geen WK
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 18:49
    Deze man heeft ons al teveel tegendoelpunten bezorgt. Opzouten.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3130
    dinsdag 14 november 2017 om 18:42
    Dus omdat hij op forums en dergelijke wordt uitgescholden door zielige types met een grote bek vanachter de PC/smartphone kiest hij voor Marokko? Dan ben je na mijn mening niet geschikt voor het profvoetval, want daar zul je helaas altijd mee te maken hebben..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 18:48
    Zout op met deze gozer! Hij verafschuwt dollen en besmeuren. Dan verafschuwt hij de Nederlandse samenleving. Dag, enkele ticket.
    Vind ik leuk
    jochempje +2484
    dinsdag 14 november 2017 om 18:51
    Actie Reactie
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:02
    'De verruwing van de Nederlandse samenleving' maar hoe zou die verruwing komen zou ik willen vragen aan die zaakwaarnemer? Eerst maar eens zelf in de spiegel kijken Sinouh!

    Ze zijn hier geboren en opgegroeid, maar binnen de 4 muren is het de islam en Marokko wat de klok slaat, ouders die niets met Nederlandse normen en waarden hebben, lak hebben dat ze alles te danken hebben aan de Nederlandse welvaart!

    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:09
    Wat de plaatsing van een Marokkaanse elftal allemaal niet losmaakt op dit forum haha!
    Vind ik leuk
    remakil +5503
    dinsdag 14 november 2017 om 19:32
    Blablabla... ja het is onze schuld. Tuurlijk...
    Bedankt Sinouh, nu krijgen we meer PVV-stemmers er bij...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 19:37
    Oranje heeft hem.ook niet nodig.
    Vind ik leuk
    Jozef +36153
    dinsdag 14 november 2017 om 19:53
    Ach wat een discussie eigenlijk.

    Na zijn slechte optredens bij Feyenoord en al die beslissende flaters snap ik echt niet dat hij opgeroepen werd voor Marokko. Hij zal wel talentvol zijn, maar er zijn hier talenten compleet afgefakkeld om minder cruciale fouten...
    Vind ik leuk
    Horas +545
    woensdag 15 november 2017 om 12:12
    Het is toch te triest voor woorden dat Amrabat dit soort onzin naar zijn hoofd geslingerd krijgt, terwijl hij nog een keuze moet maken. Hartelijk dank, tokkies, voor jullie inbreng. Marokko gaat nu wel en Nederland gaat nu niet naar het WK. Ik zal niet beweren dat we met Ziyech en co. wel zouden zijn gegaan, maar jullie kansloos kotsen op social media heeft er zeker aan bijgedragen dat Marokko wel gaat.

    Goed gedaan, sukkels!

    En Hup Marokko deze zomer.
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    woensdag 15 november 2017 om 17:26
    Zijn keus en de schuld van de regering hier geboren en getogen geen moroco paspoort dat is gewoon onredelijk en oneerlijk om het tog te geven uitgesloten kan niet.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1089
    donderdag 16 november 2017 om 17:53
    Al laat je ze 3 maanden alleen witbrood eten, dan nog schijten ze bruine stront.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:14
    Slaat nergens op, wel oprotten bij Feijenoord graag!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zaakwaarnemer Amrabat legt uit: 'Scheldpartijen op fora, dat hij moest oprotten'