'Bosz dient wensenlijstje met drie spelers in bij clubleiding: twee Ajacieden'

'Bosz dient wensenlijstje met drie spelers in bij clubleiding: twee Ajacieden'

woensdag 15 november 2017 om 08:36

Peter Bosz heeft zijn wensenlijstje voor de transfermarkt ingediend bij sportief directeur Michael Zorc van Borussia Dortmund. Daar staan drie namen op, waarvan er twee Ajacied zijn.

Dat meldt Sport Bild. Matthijs de Ligt en André Onana moeten de selectie van Dortmund volgens Bosz gaan versterken. De Ligt is nodig door het gebrek aan goede jonge verdedigers in de huidige ploeg. Onana moet de felbekritiseerde Roman Bürki, die onlangs overigens wel een contractverlenging kreeg, gaan vervangen onder de lat. Volgens Sport Bild moet Onana meer dan tien miljoen euro gaan kosten.

De derde speler op het wensenlijstje van Bosz is Emre Can. De coach is op zoek naar een doorgewinterde middenvelder die zijn team steviger en agressiever maakt en er ook direct staat. Can, nu speler van Liverpool, is de ideale man. Het contract van de 23-jarige Duitser loopt na dit seizoen af op Anfield.

Poll

Zijn De Ligt en Onana goed genoeg voor Dortmund?

(2462 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 15 november 2017 om 08:40
Onana 10 miljoen?


Dan mogen ze in Eindhoven in de handen klappen als ze er 5 krijgen voor Zoet! Die is immers maar half zo goed :)
Vind ik leuk
Hansdeg +362
woensdag 15 november 2017 om 08:48
Immers speelt bij ADO hoor
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 08:57

Inkoppertje he ;)
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:08
Fifa-goal
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
woensdag 15 november 2017 om 09:10
Padoem pats
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 15 november 2017 om 08:49
Hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:09
Gelukkig is ons team in het geheel een stuk sterker .
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:13
Ga toch eens stekjes zetten in de Sociale Werkplaats. Je collega's zijn reeds begonnen..............
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 13:37
Wil je a.u.b. de keutel eens doorslikken? Je praat alleen maar poep
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 13:42
Wil jij aub je werkzaamheden weer gaan hervatten. Op deze manier haalt de Sociale werkplaats, waar jij geplaatst bent door het UWV, nooit de gestelde aantallen. Hop, en weer stekjes zetten jij!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 13:46
En schijt die papagaai een keer uit
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 13:48
Lorre, lorre, koppie krauw!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 10:50
Lezen is niet jou sterkste punt he? Staat duidelijk MEER dan 10 miljoen...
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 12:08
hij begint weer te kopen Petertje , was voorspelt door mij !!!!! koop een kerstboom en ga daar onder zitten en blijf van de Ajax spelers af ,dat zei Petertje toch toen hij wegging !!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 08:40
Grrr en ik op basis van de titel maar hopen op Veltman en Younes.
Vind ik leuk
Ruud40 +6906
woensdag 15 november 2017 om 09:45
Misschien topper Viergever erbij doen in een 3 halen 2 betalen deal?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10921
woensdag 15 november 2017 om 08:41
"Volgens Sport Bild moet Onana net boven de tien miljoen euro gaan kosten."

Ja uhhhh.. 11 Miljoen euro? Dat is wel erg weinig.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 08:41]
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 15 november 2017 om 08:49
meer dan zat
Vind ik leuk
Niels92 +1970
woensdag 15 november 2017 om 12:20
En waarom is 11 miljoen meer dan zat? Omdat Korm dat zegt? :)

Neem maar aan dat Onana niet voor 11 miljoen weggaat, die levert meer geld op!
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 15 november 2017 om 13:09
Omdat ik Cillessen een betere keeper vind :) en doorgaans worden er geen hoge bedragen betaald voor een keeper uit de eredivisie
Vind ik leuk
Niels92 +1970
woensdag 15 november 2017 om 13:16
Doorgaans worden er ook geen hoge bedragen voor een verdediger betaald uit de eredivisie :)

Onana is een groot keeperstalent , die gaat meer opleveren dan Cillessen. Laat dat maar aan Overmars over!
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 15 november 2017 om 13:23
We gaan het wel zien :) zou zomaar kunnen met deze gekke bedragen..
Vind ik leuk
DuWijk +154
woensdag 15 november 2017 om 23:37
Ik denk dat de waarheid een beetje tussen jullie in zit.

Niels92 omdat hij inderdaad jong(er) en erg talenteerd is. Daarnaast een steeds meer stijgende transfermarkt.

Korm omdat er inderdaad voor keepers niet heel veel betaald wordt. Daarnaast voeren ze bij Dortmund een strak transferbeleid met duidelijk grenzen.

Mijn gok: komt uit op +/- 18 miljoen.
Vind ik leuk
Sazzz +8601
woensdag 15 november 2017 om 08:51
Voor een keeper best veel nog hoor
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:02
Niet in de huidige markt en al helemaal niet voor de beste van zijn generatie op dit moment.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:16
Beste van zijn generatie? Van Kameroen bedoel je mag ik hopen.. Beste keeper vd eredivisie momenteel maar dan houd het op.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:22
Generatie heeft met leeftijd te maken. Hoeveel keepers van zijn leeftijd keepen al zo goed dan?
Vind ik leuk
Yaboii +39
woensdag 15 november 2017 om 09:46
Donnarumma, kepa, lafont, meret, dragowski zijn allen minimaal even goed als onana als het niet beter is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 09:59]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10921
woensdag 15 november 2017 om 10:13
Cillessen vertrok voor 13 miljoen naar Barca.

Waarom zouden we dan met minder genoegen moeten nemen voor (wat ik denk) nu al een Europese top keeper?
Vind ik leuk
Niels92 +1970
woensdag 15 november 2017 om 12:22
Onana is een uitstekende keeper, ook een contract tot 2021, daar gaat Ajax wel meer voor krijgen dan 11 miljoen!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 13:01
Ja en die kosten 10 mil hahahah je geeft me gelijk hahahah
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 10:04
Ben het helemaal met je eens. In deze transfer markt kun je meer krijgen voor Onana. Als Dortmund 11 biedt verwacht ik niet dat Overmars meewerkt.
Vind ik leuk
Polleke +719
woensdag 15 november 2017 om 08:41
Mooi lijstje, maar als ik Onana en De Ligt was zou ik nog even aankijken hoe het Bosz de komende tijd vergaat...een Klaassen scenario is natuurlijk niet waar je op zit te wachten...
Vind ik leuk
Carl +1489
woensdag 15 november 2017 om 08:48
De stap is erg groot. Van een kleine en slechte competitie naar een top 5 competitie en dan ook nog eens bij de op 1 na beste club van die competitie. Zolang Bosz er is hebben ze kans op speeltijd, een volgende coach zal waarschijnlijk zijn eigen talentjes willen opstellen of van de directie talenten uit de jeugd moeten laten doorstromen.
Vind ik leuk
Polleke +719
woensdag 15 november 2017 om 08:51
No shit, Sherlock... :-)

Ze zullen zich (als het zover komt) onder Bosz onomstreden moeten maken, dan is er geen nieuwe trainer die ze gaat passeren, zeker een keeper niet...maar of ze die tijd zouden krijgen is de vraag.
Vind ik leuk
Sazzz +8601
woensdag 15 november 2017 om 08:52
Onana heeft nog wel kans hoor. Zeker als die gozer zo slecht blijft keepen
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:19
Plus Bosz schijnt vooral snelheid te kort te komen. Moet hij vooral met de Ligt komen..
Vind ik leuk
2cents +35265
woensdag 15 november 2017 om 08:41
Verrassend dat ze weer nauwelijks verder komen dan de oud club van Bosz....

Ajax wilde ook minimaal één speler van Tel Aviv.
Vind ik leuk
HanV +2043
woensdag 15 november 2017 om 09:13
Het is het lijstje van Bosz, misschien kan hij beter de posities opgeven en het soort spelers wat hij wil hebben.
Vind ik leuk
2cents +35265
woensdag 15 november 2017 om 09:24
Stuurt Bosz zn lijstje naar Bild?
Vind ik leuk
HanV +2043
woensdag 15 november 2017 om 09:28
Nee, Michael Zorc stuurt het door.
Vind ik leuk
2cents +35265
woensdag 15 november 2017 om 10:32
Lekker zo’n TD. ;)

Maar goed, het zijn simpelweg de geijkte paden die de media bewandelen.

En dan ook nog schieten met hagel. Dan raak je af en toe weleens wat.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 08:42
Dat er een andere keeper moet komen lijkt me wel duidelijk.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 08:43
Hopen dat Bosz daar nog is tegen die tijd.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 08:49
koopje goede keeper
Vind ik leuk
ajax1973 +1401
woensdag 15 november 2017 om 08:58
lijkt me niet dat spelers naar die club gaan nu
deze matige trainer haalt het einde van de comp niet
dan weet je ook dat een opvolger je nul kans geeft
Vind ik leuk
Mari +1778
woensdag 15 november 2017 om 09:09
Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat het om de Ligt en Keizer gaat. De laatste om Ajax uit de brand te helpen en om gemakkelijker de lLgt los te weken
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:12
Alleen weg doen voor een megabedrag.
Ajax heeft het niet nodig.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
woensdag 15 november 2017 om 09:32
Precies, en De Ligt ook al heeft hij meer weerstand nodig dan de Eredivisie het is voor hem beter om ff nog wat jaren te blijven. Rond zijn 20ste zie ik hem wel vertrekken. Onze Eredivisie is zelfs geen springplank meer, maar door het lage niveau vaak een sta in de weg. Tot die conclusie zijn we toch wel gekomen, we zijn echt heel ver afgezakt..
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 09:33]
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:34
ik snap bosz jonge jongens die relatief weinig kosten, lukt het dan zijn ze het dubbele waard.

en inderdaad die keeper, en die griek achterin zijn minder als deze splers.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:55
Onana snap ik wel , de huidige keeper van Dortmund is gruwelijk uit vorm. Zou wel een aderlating zijn voor onze Amsterdamse vrienden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3158
woensdag 15 november 2017 om 10:47
Dat is een teken van zwakte, een Coach die zo vroeg nog in het seizoen maar liefst 3 nieuwe aankopen nodig denkt te hebben.
Dus geen vertrouwen in zijn ploeg, geen vertrouwen meer in zichzelf.....

Onana is 20 miljoen waard in deze markt en als Bosz hem zo graag wil hebben komt daar nog eens 5 miljoen "ik zal je krijgen toeslag bij " die hij uit zijn eigen zak dient bij te passen ...... Die zit !
Vind ik leuk
Mari +1778
woensdag 15 november 2017 om 10:47
En een assistent. Keizer!!!
Vind ik leuk
Mari +1778
woensdag 15 november 2017 om 10:51
Mochten ze willen. Wat een belediging.
Ze willen dan ook zeker maar € 40 mln betalen voor de Ligt.
De wraak van Dick Bosz
Vind ik leuk
Hansdeg +362
woensdag 15 november 2017 om 11:23
:-)
Vind ik leuk
Mass +1474
woensdag 15 november 2017 om 12:02
De Ligt zakt daar finaal door het ijs als hij op dit moment de overstap zou maken, en uberhaupt aan spelen zou toekomen.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 12:26
Petertje moet met zijn handen af blijven van spelers van Ajax.
Moeten die hem redden dat hij tot na de kerst kan blijven?
Als Dortmund Peter de wacht aanzegt komen die jongens weer in een vacuüm te zitten, net als Klaassen en Riedewald.
Onana kan overal naar toe.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 13:12
Gewoon 60 miljoen vragen voor de Ligt en 40 voor Onana

Kan makkelijk met die prijzen van tegenwoordig
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
woensdag 15 november 2017 om 17:52
niet doen Boszie, heb je Ajax talenten nog niet genoeg kapot gemaakt ?
Vind ik leuk
migiel +151
zaterdag 18 november 2017 om 21:10
de ligt 35 onana 20 is samen 55 miljoen Bosz
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bosz dient wensenlijstje met drie spelers in bij clubleiding: twee Ajacieden'