'Ik vind dat we elkaar in de stront laten zakken. Gewoon slecht'

'Ik vind dat we elkaar in de stront laten zakken. Gewoon slecht'

zondag 19 november 2017 om 20:44

John Stegeman was na afloop van ADO Den Haag - Heracles Almelo (4-1) niet te genieten. De trainer van de gasten was diep teleurgesteld over het optreden van zijn elftal in het Cars Jeans Stadion. Heracles verloor z'n vierde uitwedstrijd op rij in de Eredivisie. 

"Ik vind dat we elkaar in de stront laten zakken. Iedere bal werd opgeraapt door ADO en leidde met een dieptepass tot gevaar. Als je zo voetbalt moet de bezetting op het middenveld juist goed zijn om de afvallende bal op te pikken en zo druk te houden op de tegenstander. Dat deden we gewoon slecht", zei Stegeman in gesprek met FOX Sports. 

"We liepen op een gegeven moment ook gewoon uit onze organisatie. Dat is gewoon heel slecht en daardoor verlies je deze wedstrijd zo vertekend. De vier doelpunten op het scorebord hebben te maken met dat het plan in de alles-of-niets-fase heel erg slecht werd uitgevoerd."

Lees ook: El Khayati en invallers leiden ADO bij Eredivisie-primeur naar ruime thuiszege

Plaats een reactie

zondag 19 november 2017 om 20:52
Ik had Heracles aardig hoog zitten.. Heracles is ontzettend wisselvallig, maar ze hebben zeker een aantal goede spelers zoals Kuwas en Monteiro. Heracles moet nu echt gaan oppassen willen ze niet in problemen komen.
Vind ik leuk
Twardt +189
zondag 19 november 2017 om 20:55
Volgens mij zijn de dingen die hij noemt nou precies die zaken waar een trainer voor verantwoordelijk is.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2978
zondag 19 november 2017 om 21:22
dat viel mij ook al op ja, organisatie en alles of niets spelen.

Zorgen dat het middenveld goed staat voor de afvallende bal, allemaal zaken die hij moet trainen.
Vind ik leuk
Dezeun +634
zondag 19 november 2017 om 21:04
Bah
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 21:10
Kan niet slechter dan wij hebben gedaan.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2978
zondag 19 november 2017 om 21:23
jullie komen er nog wel, overleven is nu even prioriteit over paar maanden mogen jullie heus wel weer naar boven kijken.

Verbeek is een zeer bekwame trainer, geef het even de tijd.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:58
Dan heb je nog niet met een fan uit Breda gesproken zeker?
Vind ik leuk
Cantona +825
zondag 19 november 2017 om 21:15
ik vond de keeper wel uitzonderlijk slecht.........
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 21:24
Stegeman laat zelf het team in de stront zakken door steeds die Gladon maar op te stellen en dus iedere wedstrijd met 10 man te spelen. Al weken lang loopt iedereen te roepen hoe slecht Gladon wel niet is. Betekent helemaal niets voor het team. Stegeman luistert echter nergens naar en wordt niet geremd door enige kennis bij het samenstellen van het elftal. Hij moet niet zeuren dus, maar de hand in eigen boezem steken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
zondag 19 november 2017 om 21:25
De spelers zijn prima van Heracles nu nog een andere Trainer.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 21:51
Dacht bij het lezen van de titel dat het over Feyenoord ging....
Vind ik leuk
Jp02 +108