De Telegraaf: PSV houdt ogen open voor komst van nieuwe linksback

De Telegraaf: PSV houdt ogen open voor komst van nieuwe linksback

maandag 20 november 2017 om 08:58

Marcel Brands, technisch manager van PSV, houdt de ogen niet gesloten voor de komst van een linksback. Dat meldt De Telegraaf maandag.

PSV slaagde er afgelopen zomer niet in een vleugelverdediger aan de selectie toe te voegen en ving het vertrek van Jetro Willems intern op. De invulling van de linksbackpositie blijft Brands echter bezighouden. Hij houdt zijn ogen volgens De Telegraaf open en blijft zich oriënteren op mogelijke versterkingen.

Na het vertrek van Jetro Willems naar Eintracht Frankfurt zat PSV de hele zomer achter een nieuwe linksback aan. Toptarget Douglas Santos van Hamburger SV bleek echter onhaalbaar, terwijl plan B en C op de slotdag van de transferperiode ook niet van de grond kwamen. PSV-trainer Phillip Cocu ving het vertrek van Willems uiteindelijk op met Joshua Brenet, die aan het begin van het seizoen zijn plek een paar wedstrijden verloor aan Kenneth Paal.

Lees ook: 'PSV zet hoog in en meldt zich in Barcelona voor nieuwe doelman'

Poll

Heeft PSV een extra linksback nodig?

(793 stemmen)

Plaats een reactie

Strijp +5694
maandag 20 november 2017 om 09:03
Brenet al 51 wedstrijden ongeslagen, zegt toch wat. Misschien maar houden
Vind ik leuk
MojoRisin +1618
maandag 20 november 2017 om 09:20
Dan reken je de Europese wedstrijden dus niet mee, in de ED kan hij wel mee op die positie.. Maar neem ook aan dat hij naar de rechterkant verhuist als Arias vertrekt..
Vind ik leuk
DrJ +693
maandag 20 november 2017 om 17:43
Maar dan wel als reserve. Doe mij die Dumfries of die van PEC maar.
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
maandag 20 november 2017 om 09:40
Paal, die werd de hemel ingeprezen, eigen jeugd etc. Wat is er met hem nu?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:44
Is een middenvelder.
Vind ik leuk
Strijp +5694
maandag 20 november 2017 om 10:36
Stapje terug in de pikorde lijkt me
Vind ik leuk
Korm +22960
maandag 20 november 2017 om 09:03
Hou je ogen goed open Marcel want een CV, CVM en SP zijn ook hard nodig, en een rechtback zou ik ook alvast zoeken want Arias gaat natuurlijk ook weg
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:05
we hebben geen spits nodig hoor we hebben locadia al
Vind ik leuk
Korm +22960
maandag 20 november 2017 om 09:07
precies, we hebben een spits nodig!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:08
je kan veel zeggen maar locadia is wel topscoorder
Vind ik leuk
Mad Max +6847
maandag 20 november 2017 om 09:14
met 9 goals waarvan 7 intikkers. Knap hoor.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:15
dat is waar de spits wel voor staat als die man eindigt met 30 goals en er zijn er 29 intikkers zal je niemand horen klagen hoor
Vind ik leuk
Mad Max +6847
maandag 20 november 2017 om 09:32
Dat ben ik ook met je eens. Je moet ze wel maken. Maar het gaat te ver om hem een goede, betrouwbare eerste spits van PSV te noemen. Ze moeten wel de voorronde CL in met hem dan he. Ik zou toch iets beters halen.
Vind ik leuk
Strijp +5694
maandag 20 november 2017 om 09:28
Absoluut niet.. adviseer je om zijn goals even te bekijken
Vind ik leuk
Mad Max +6847
maandag 20 november 2017 om 09:33
Waar denk je dat ik mijn mening op baseer: Jomanda?
Vind ik leuk
Strijp +5694
maandag 20 november 2017 om 10:51
In ieder geval niet op de manier hoe hij zijn doelpunten maakte.
Vind ik leuk
cheeks +2017
maandag 20 november 2017 om 10:20
Intikkers ?? Sinds wanneer is buiten de 16 een intikker ?? Whaha, kansloze reactie.
Vind ik leuk
Leeuw +3101
maandag 20 november 2017 om 10:35
Nu lul je maar wat. Tegen Vitesse gezien?
Vind ik leuk
Woudo +7796
maandag 20 november 2017 om 10:41
Betekend alleen maar dat hij op het goede moment op de goede plek staat wat toch vrij belangrijk is als spits dus wat is je punt?
Vind ik leuk
Vp128 +503
maandag 20 november 2017 om 12:51
Je kan veel over locadia zeggen maar dat het 7 intikkens waren toch echt niet. Is dat Jomanda wat?
Vind ik leuk
DrJ +693
maandag 20 november 2017 om 17:45
Intikkers? HAHAHAHA!
Vind ik leuk
Korm +22960
maandag 20 november 2017 om 09:32
vind hem niet PSV waardig. ik neem pas genoegen met spelers ala nilis of kezman
Vind ik leuk
Vp128 +503
maandag 20 november 2017 om 12:53
Is dat nog wel realistisch Korm?

Spelers van het nivo Nilis komen nooit meer Nederland denk ik.
Vind ik leuk
Korm +22960
maandag 20 november 2017 om 13:22
ik denk als je spelers kan halen als Lozano dat je ook wel een spits kan halen van dat kaliber
Vind ik leuk
jaja_PSV +19857
maandag 20 november 2017 om 09:09
?

Verdedigend mag er wel wat bij.
Alhoewel we weer de nu hebben gehouden afgelopen weekend.
Vind ik leuk
Korm +22960
maandag 20 november 2017 om 09:38
precies zoals ik het hierboven zegt.Locadia ben ik niet weg van. Verdedigend zijn we zwak in mijn ogen en ik vind hendrix ook niks!
Vind ik leuk
FSCeara +2804
maandag 20 november 2017 om 09:29
Verdediging is niet echt geweldig en zou wel extra spits bijmogen voor als het voorin een keer niet loopt.tot nu toe dwingen ze geluk af en door zo te winnen word je kampioen.in de eredivisie win je zo je wedstrijdjes wel aangezien er vaak geen echte verdedigers staan die wedstrijd op slot kunnen gooien
Vind ik leuk
Esposia +370
maandag 20 november 2017 om 09:35
Liever 2 dan 1.. Luckassen rechtsback is een ramp en brenet is niet basiswaardig, zet die maar wissel achter Arias.
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
maandag 20 november 2017 om 09:41
Wij hebben Büttner in de aanbieding !
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 11:58]
Vind ik leuk
Romario9 +5741
maandag 20 november 2017 om 10:28
Ben blij dat die flapdrol niet naar Eindhoven is gekomen
Vind ik leuk
Rtbos79 +171
maandag 20 november 2017 om 09:45
Misschien even in bron vermelden dat dit bij ziggo sport vandaan komt . Programma rondo
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:45
Dumfries halen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
maandag 20 november 2017 om 09:52
Ik ben ook wel erg gecharmeerd van die jongen van Zwolle, Kingsley Ehizibue...

Dumfries is ook een beest!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 11:38
Wij Dumfries, jullie Ehizibue?
Hebben wij een opvolger voor Arias en volgens mij willen veel Ajacieden van Viergever af.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
maandag 20 november 2017 om 11:42
Hehe vind ik prima.

Zit zoveel potentie in die gasten! En ik denk dat Veltman toch wel weg gaat eind van het seizoen. En anders koop je hem en laat je hem nog een seizoen bij PEC spelen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:51
Hij bedoelt dat hij iemand weer laat mee lopen met de scouts van Ajax?
Vind ik leuk
Mari +2240
maandag 20 november 2017 om 10:39
PSV heeft de minst gepasseerde verdediging geloof ik. Bewaar je geld en doe geen overhaaste aankopen. Linksback blijkt lastig te zijn. Nelom, Dijks, Brunet het is allemaal niet goed genoeg.
Viergever, Hap, Butner, beter, maar ook niet bijzonder. Wat is er mis op links.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 11:52
PSV de minst gepasseerde verdediging? PSV heeft 13 tegengoals, AZ en PEC 11 en Ajax 10. Dus nee, absoluut niet.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 14:57
Bijna goed.
AZ 15 tegen.
Vind ik leuk
Bizzy +8602
maandag 20 november 2017 om 11:00
Zie een Zuid Amerikaanse linksback wel zitten.
Vind ik leuk
ay42 +463
maandag 20 november 2017 om 11:02
Brenet doet het toch niet onaardig. Het is geen geweldenaar maar hij zakt niet door de grond net als de eerste wedstrijden
Vind ik leuk
vivaldi +1395
maandag 20 november 2017 om 11:15
Dijks !!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 11:50
Met Brenet red je het niet nee.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 22:36
Ik denk het ook niet , met brenet verliezen we elke pot .... o wacht
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Telegraaf: PSV houdt ogen open voor komst van nieuwe linksback