De Telegraaf: PSV houdt ogen open voor komst van nieuwe linksback

    De Telegraaf: PSV houdt ogen open voor komst van nieuwe linksback

    maandag 20 november 2017 om 08:58

    Marcel Brands, technisch manager van PSV, houdt de ogen niet gesloten voor de komst van een linksback. Dat meldt De Telegraaf maandag.

    PSV slaagde er afgelopen zomer niet in een vleugelverdediger aan de selectie toe te voegen en ving het vertrek van Jetro Willems intern op. De invulling van de linksbackpositie blijft Brands echter bezighouden. Hij houdt zijn ogen volgens De Telegraaf open en blijft zich oriënteren op mogelijke versterkingen.

    Na het vertrek van Jetro Willems naar Eintracht Frankfurt zat PSV de hele zomer achter een nieuwe linksback aan. Toptarget Douglas Santos van Hamburger SV bleek echter onhaalbaar, terwijl plan B en C op de slotdag van de transferperiode ook niet van de grond kwamen. PSV-trainer Phillip Cocu ving het vertrek van Willems uiteindelijk op met Joshua Brenet, die aan het begin van het seizoen zijn plek een paar wedstrijden verloor aan Kenneth Paal.

    Lees ook: 'PSV zet hoog in en meldt zich in Barcelona voor nieuwe doelman'

    Poll

    Heeft PSV een extra linksback nodig?

    (795 stemmen)

    Plaats een reactie

    Strijp +11966
    maandag 20 november 2017 om 09:03
    Brenet al 51 wedstrijden ongeslagen, zegt toch wat. Misschien maar houden
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 20 november 2017 om 09:20
    Dan reken je de Europese wedstrijden dus niet mee, in de ED kan hij wel mee op die positie.. Maar neem ook aan dat hij naar de rechterkant verhuist als Arias vertrekt..
    Vind ik leuk
    DrJ +1053
    maandag 20 november 2017 om 17:43
    Maar dan wel als reserve. Doe mij die Dumfries of die van PEC maar.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13826
    maandag 20 november 2017 om 09:40
    Paal, die werd de hemel ingeprezen, eigen jeugd etc. Wat is er met hem nu?
    Vind ik leuk
    Strijp +11966
    maandag 20 november 2017 om 10:36
    Stapje terug in de pikorde lijkt me
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    maandag 20 november 2017 om 09:03
    Hou je ogen goed open Marcel want een CV, CVM en SP zijn ook hard nodig, en een rechtback zou ik ook alvast zoeken want Arias gaat natuurlijk ook weg
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 09:05
    we hebben geen spits nodig hoor we hebben locadia al
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    maandag 20 november 2017 om 09:07
    precies, we hebben een spits nodig!
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 09:08
    je kan veel zeggen maar locadia is wel topscoorder
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    maandag 20 november 2017 om 09:32
    vind hem niet PSV waardig. ik neem pas genoegen met spelers ala nilis of kezman
    Vind ik leuk
    Vp128 +644
    maandag 20 november 2017 om 12:53
    Is dat nog wel realistisch Korm?

    Spelers van het nivo Nilis komen nooit meer Nederland denk ik.
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    maandag 20 november 2017 om 13:22
    ik denk als je spelers kan halen als Lozano dat je ook wel een spits kan halen van dat kaliber
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44989
    maandag 20 november 2017 om 09:09
    ?

    Verdedigend mag er wel wat bij.
    Alhoewel we weer de nu hebben gehouden afgelopen weekend.
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    maandag 20 november 2017 om 09:38
    precies zoals ik het hierboven zegt.Locadia ben ik niet weg van. Verdedigend zijn we zwak in mijn ogen en ik vind hendrix ook niks!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8727
    maandag 20 november 2017 om 09:29
    Verdediging is niet echt geweldig en zou wel extra spits bijmogen voor als het voorin een keer niet loopt.tot nu toe dwingen ze geluk af en door zo te winnen word je kampioen.in de eredivisie win je zo je wedstrijdjes wel aangezien er vaak geen echte verdedigers staan die wedstrijd op slot kunnen gooien
    Vind ik leuk
    Esposia +406
    maandag 20 november 2017 om 09:35
    Liever 2 dan 1.. Luckassen rechtsback is een ramp en brenet is niet basiswaardig, zet die maar wissel achter Arias.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11429
    maandag 20 november 2017 om 09:41
    Wij hebben Büttner in de aanbieding !
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Romario9 +11721
    maandag 20 november 2017 om 10:28
    Ben blij dat die flapdrol niet naar Eindhoven is gekomen
    Vind ik leuk
    Rtbos79 +196
    maandag 20 november 2017 om 09:45
    Misschien even in bron vermelden dat dit bij ziggo sport vandaan komt . Programma rondo
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 09:51
    Hij bedoelt dat hij iemand weer laat mee lopen met de scouts van Ajax?
    Vind ik leuk
    Mari +8584
    maandag 20 november 2017 om 10:39
    PSV heeft de minst gepasseerde verdediging geloof ik. Bewaar je geld en doe geen overhaaste aankopen. Linksback blijkt lastig te zijn. Nelom, Dijks, Brunet het is allemaal niet goed genoeg.
    Viergever, Hap, Butner, beter, maar ook niet bijzonder. Wat is er mis op links.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    maandag 20 november 2017 om 11:00
    Zie een Zuid Amerikaanse linksback wel zitten.
    Vind ik leuk
    ay42 +809
    maandag 20 november 2017 om 11:02
    Brenet doet het toch niet onaardig. Het is geen geweldenaar maar hij zakt niet door de grond net als de eerste wedstrijden
    Vind ik leuk
    vivaldi +1381